SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Zo'n profielfoto hebben en toch een vriendin hebben. Ik vind het knap.Ben je nou alweer jaloers op anderen die wel een vriendin hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe moet je dit lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel hoor:
"MLiG heeft their burgerlijke staat bijgewerkt en zegt dat jullie een relatie hebben. Vrienden worden op de hoogte gebracht.
Bevestig deze burgerlijke staat:
link
Nadat je dit hebt bevestigd, zal deze informatie op allebei jullie profielen worden weergegeven.
Bedankt,
Het Facebook-team"
Een beetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben je nou alweer jaloers op anderen die wel een vriendin hebben?
ah joh maak je niet druk man, je hebt een hele berg mensen een reactie verstuurd. Boeiend, wie weet krijg je nog leuke reacties er op. Je snapt facebook niet, dat probleem had iedereen in het begin denk ik wel, had ik ook niks ergs aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe moet je dit lezen.
als:
"vrienden worden pas op de hoogte gebracht als je op de link klikt"
of als:
"vrienden zijn al op de hoogte gebracht"
de eerste waarschijnlijk...er is vast niets aan de hand dat er nu 190 berichten zijn rondgestuurd bij jou, en 300 van die kim, en aan alle vrienden/onbekenden die ik ook heb geprobeert toe te voegen bij burgerlijke staat als me relatie.
(hoop ik)
Je kan vrienden met hem worden en vervolgens wat aan zijn vriendin lebberen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje.
En die vent lijkt qua karakter ook als twee druppels water op mij doet ongeveer dezelfde opleiding als ik, houdt van websites ontwerpen. En zijn interesses zijn radio en TV.
Wij zouden hele goede vrienden kunnen zijn joh.
Wat maakt het nou uit, bewijst eerder dat jij het ook kan dan dat je jaloers moet wezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje.
En die vent lijkt qua karakter ook als twee druppels water op mij doet ongeveer dezelfde opleiding als ik, houdt van websites ontwerpen. En zijn interesses zijn radio en TV.
Ewa quintes nog chickies gehosseldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje.
Als ie op mijn school had gezeten was ie waarschijnlijk mijn beste vriend geweest. Dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je kan vrienden met hem worden en vervolgens wat aan zijn vriendin lebberen.
Ik weet niet hoe jij bent na 8 biertjes, zal het kunnen zijn dat het meisje bezorgt was na dat je laatst plots was weg gefietst, of was die er niet bij?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef Newbie114 het volgende:
Dat ging niet eens zo heel slecht, weer 8 flesjes bier op maar goed verdeeld. Over verdeeld gesproken zulk soort signalen krijg ik ook:
Meisje zit soms aan mij, maar ook beetje aan andere jongens, kijkt soms naar mij (of iets achter mij) en vergeeft mij voor het wegfietsen is ook heel zorgzaam tegenover mij. Ik weet het niet meer. Ze komt ook niet vaak naar mij toe.
Iemand tips (niet over de alcohol svp)?
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ewa quintes nog chickies gehosseldik ben niet aangeschoten ofzo
Ach af en toe kom je zo iets tegen op de late avond.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit, bewijst eerder dat jij het ook kan dan dat je jaloers moet wezen.
Ja het leuke fantastish lieve meisje was er toen ook bij. Ik weet het niet. Ene moment is ze helemaal vrolijk tegen mij en lijkt et alsof ze me leuk vind (naast me gaan zitten bij het eten, aan me zitten, zo bezorgd zijn (er waren meer mensen die er toen bij waren die niks zeiden toen ik pas aan mijn 5de begon)). Bier doet mij niet zoveel, kanon tikt hard aan, al helemaal met een rietje. Sterke shizzle doet mij ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij bent na 8 biertjes, zal het kunnen zijn dat het meisje bezorgt was na dat je laatst plots was weg gefietst, of was die er niet bij?
Ik ben na 3 biertjes straal bezopen namelijkIk kan zo niet tegen bier. Maar 8 mixjes is niet eens indrinken voor mij. Is persoons afhankelijk
I know the feeling bro.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach af en toe kom je zo iets tegen op de late avond.
Dan verbijt ik me even.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Zo'n profielfoto hebben en toch een vriendin hebben. Ik vind het knap.Hij neemt zichzelf waarschijnlijk niet te serieus. Niemand staat zon gezichtsuitdrukking goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij is hij toch niet heel onaantrekkelijk (voor zover ik kan oordelen).
Bier met een rietje![]()
Nee dat zeg ook niet, hij is niet enorm knap ofzo. Maar hij kijkt op die foto een beetje als een mongool.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:31 schreef greatjob het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf waarschijnlijk niet te serieus. Niemand staat zon gezichtsuitdrukking goedDaarbij is hij toch niet heel onaantrekkelijk (voor zover ik kan oordelen).
Bier met een rietje
Ik ging er van uit dat hij dit voor de grap deedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ook niet, hij is niet enorm knap ofzo. Maar hij kijkt op die foto een beetje als een mongool.
Ik weet niet hij heeft het in ieder geval als profiel foto.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat hij dit voor de grap deed
c25quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef Maanvis het volgende:
nu weet ik nog steeds niet hoe groot de tetten van strawberry zijn. Eens terugbloieren.
Ik roep ook maar wat, alsof ik daar ooit verstand van krijg.quote:
Dat blijkt ja. De C kon nog wel, maar een omtrek van 25 centimeter is wel erg extreem dun.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat, alsof ik daar ooit verstand van krijg.
Okee dus even kort samengevat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. De C kon nog wel, maar een omtrek van 25 centimeter is wel erg extreem dun.
En dat ja.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. De C kon nog wel, maar een omtrek van 25 centimeter is wel erg extreem dun.
Uhuh, cc is cubic centimeters dus ook een inhoudsmaat. Gebruiken ze misschien ook wel voor de inhoud van siliconen ofzo.quote:
Letter is omvang van de borst?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dus even kort samengevat.
Het cijfer is de omtrek en de letter is wat?
Zeg ik heb nog nooit geneukt, het zou pas vreemd zijn als ik er wel verstand van had.quote:
Cijfer is de onderwijdte en de letter slaat op de bovenwijdte, of meer het volume van de borst ook in verhouding tot de onderwijdte.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dus even kort samengevat.
Het cijfer is de omtrek en de letter is wat?
Zo raar is het ook weer niet om te weten hoor. Kwestie van een keertje googelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik heb nog nooit geneukt, het zou pas vreemd zijn als ik er wel verstand van had.
als je dat meot vragen heb je cup Aquote:
het is hier al eens over gegaan in het topic. ik zal zo link postenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo raar is het ook weer niet om te weten hoor. Kwestie van een keertje googelen.
Retorischquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was geen vraag.
Meer van, dat weet je toch wel.
Inderdaad. Net iets groter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ze heeft waarschijnlijk net zulke grote borsten als tatjana simic
Ik wist het niet en ik snap er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was geen vraag.
Meer van, dat weet je toch wel.
Dat weet ik wel maar hoe dat precies zit met die cijfers erbij, geen flauw idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar mannen hebben toch wel eens gegoogled op bijvoorbeeld 'cup E' bij google afbeeldingen?
Dan weet je dus waar die cups voor staan me dunkt. En dat cup AA heel klein is.
Oh oke, omdat je ineens ook vroeg wat de letter dan precies is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar hoe dat precies zit met die cijfers erbij, geen flauw idee.
Ik heb geen idee eigenlijk, ik zal eens googelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk groot zijn die van Tatjana niet. Al waardeer ik ze wel.
Wat valt er niet te snappen aan onderwijdte of de omtrek onder de borsten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar hoe dat precies zit met die cijfers erbij, geen flauw idee.
Van wat ik kan zien verschilt het nogal per foto bij haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, ik zal eens googelen.
Omtrek snap ik, maar van onderwijdte heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen aan onderwijdte of de omtrek onder de borsten?
Dat is dus gewoon de naam die ze gebruiken voor de omtrek net onder de borsten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omtrek snap ik, maar van onderwijdte heb ik echt nog nooit gehoord.
http://www.ellenlageman.nl/maatzelf.htmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist het niet en ik snap er nog steeds niks van.
Maar goed dat ik ze niet nodig heb.
Zoiets ja, het heeft in ieder geval te maken met het verschil tussen de onder- en bovenwijdte.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
Versieren op latere leeftijd #27 Waar de tietmaat besproken wordt...
hier, en dat hele topic ervoor ook al.
en volgensmij is dat getalletje voor het volume/inhoud zeg maar.
Dank u, dank u.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
http://www.ellenlageman.nl/maatzelf.htm
Is toch logisch. Je kan dik zijn en bijv. cup B hebben, of heel slank met cup B.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omtrek snap ik, maar van onderwijdte heb ik echt nog nooit gehoord.
Laat maar dames, sommige dingen gaan mijn pet denk ik te boven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is toch logisch. Je kan dik zijn en bijv. cup B hebben, of heel slank met cup B.
Dan kan je niet allebei dezelfde BH aan.
Wat valt er nog niet te begrijpen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat maar dames, sommige dingen gaan mijn pet denk ik te boven.
dan ben je erg dom.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat maar gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er nog niet te begrijpen dan?
Je weet toch de BH band, waarmee je het vastmaakt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt ook aan de lengte en bouw. Als een vrouw heel lang is komt ze zo aan die 80 zonder dik te zijn, en als je 1.50 bent is het juist heel breed in verhouding. Of als ze een brede borstkas heeft ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
letter is inhoud cijfers 70 75 of 80 is omtrek. Een wat dikkere / brede vrouwen hebben vaak 80. Hele slanke vrouwen 70
toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
letter is inhoud cijfers 70 75 of 80 is omtrek. Een wat dikkere / brede vrouwen hebben vaak 80. Hele slanke vrouwen 70
toch?
quote:
Nu valt het kwartje pas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
toch?
Dank je, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor een 17 jarige man ben je nu al vergevorderd.
Mijn broertje begreep het nog meteen en die is vergroeit met zijn xbox.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor een 17 jarige man ben je nu al vergevorderd.
Zoals ook_gek het uit legt snap ik het ook snel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn broertje begreep het nog meteen en die is vergroeit met zijn xbox.
Ik bedoel qua kennisniveau.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn broertje begreep het nog meteen en die is vergroeit met zijn xbox.
Mannen leggen die dingen gewoon beter uit. Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
simpel gezegt,
lettr is zeg maar wat er in je hand pas. Ruimte over is A. Handje vol is B net iets meer dan handje vol is C enz enz
dan krijg je de band waar de hele zooi mee vast moet. Hoe breder dikker de vrouw hoe meer band je nodig hebt. mager / slank is dan 70. Normaal postuur is 75 en de grote brede en of dikke vrouwen 80
Dus handje vol en slank is 70B
Handje vol en normaal postuurd 75B
80 is niet perse dik hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
simpel gezegt,
lettr is zeg maar wat er in je hand pas. Ruimte over is A. Handje vol is B net iets meer dan handje vol is C enz enz
dan krijg je de band waar de hele zooi mee vast moet. Hoe breder dikker de vrouw hoe meer band je nodig hebt. mager / slank is dan 70. Normaal postuur is 75 en de grote brede en of dikke vrouwen 80
Dus handje vol en slank is 70B
Handje vol en normaal postuurd 75B
Zou ik ook zeggen als ik er zo lang over deed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals ook_gek het uit legt snap ik het ook snel ja.
Zeg ik toch ook niet? Ik zeg groot breed en of dik.quote:
Jullie vrouwen zijn gewoon onduidelijk met al die termen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik er zo lang over deed.
Omdat het de versimpelde versie is. Feitelijk klopt het niet helemaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mannen leggen die dingen gewoon beter uit. Waarvoor dank.
Dan nog, het is niet perse dik of breed ofzo. Als 75 nog slank is, is 5cm omtrek erbij niet zo heel veel meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? Ik zeg groot breed en of dik.
hey hey hey hij heeft gelijk, gun mij ook even me momentje. Mijn ego heeft soms ook aandacht nodigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik er zo lang over deed.
Ja okee, maar in grote lijnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het de versimpelde versie is. Feitelijk klopt het niet helemaal.
Sowieso zeggen die getallen en letters weinigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het de versimpelde versie is. Feitelijk klopt het niet helemaal.
Vrij grote lijnen, want dit is bijvoorbeeld ook 80C en dat is echt niet dik of breed ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze definieren de beha maten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso zeggen die getallen en letters weinig
laat me raden jij hebt een cup 80 nog wat? En bent nu niet tevreden dat ik je onder dik, breed of lang plaats?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan nog, het is niet perse dik of breed ofzo. Als 75 nog slank is, is 5cm omtrek erbij niet zo heel veel meer.
Ik heb 70D, fout gegokt dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laat me raden jij hebt een cup 80 nog wat? En bent nu niet tevreden dat ik je onder dik, breed of lang plaats?
Het gaat om het idee, en die heeft hij nu hoe het werkt. Daar ging het toch om?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vrij grote lijnen, want dit is bijvoorbeeld ook 80C en dat is echt niet dik of breed ofzo.Ga het nou niet verwarrender maken dan het is he, dit snap ik gelukkig nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Je bent de eerste kerel die gaat zeuren als er beeldmateriaal komt bij bh-maten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga het nou niet verwarrender maken dan het is he, dit snap ik gelukkig nog.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel vrouwen dragen vaak de verkeerde bh maat he, veel te kleinquote:
Het gaat nu even om de BH maten he, en hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent de eerste kerel die gaat zeuren als er beeldmateriaal komt bij bh-maten.
Het is heel simpel; getalletje is de borstomvang, net onder de borsten gemeten. De letter is de borstgroottequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, want mijn omtrek komt niet eens in de buurt van de 80cm, dus helaas voor jou voelde ik me absoluut niet aangesproken. Ik geef alleen aan dat het ook weer niet zo simpel te stellen is qua maten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]man maak je niet druk
[..]
Veel vrouwen dragen vaak de verkeerde bh maat he, veel te klein
Dus ik kan nog altijd gelijk hebben
80C en 70C hebben ook andere cupgroottes volgensmij. Die van 80C is nog iets ruimer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laat me raden jij hebt een cup 80 nog wat? En bent nu niet tevreden dat ik je onder dik, breed of lang plaats?
Het gaat om het idee, en die heeft hij nu hoe het werkt. Daar ging het toch om?
Dat begrijp ik dus nu. Maar ik zie al dat er nog een paar andere dingen moeten worden gemeten om tot de echt goede maat te komen. En als we die er bij gaan halen komt het niet meer goed ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is heel simpel; getalletje is de borstomvang, net onder de borsten gemeten. De letter is de borstgrootte
Niet meer, thats it.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus nu. Maar ik zie al dat er nog een paar andere dingen moeten worden gemeten om tot de echt goede maar te komen. En als we die er bij gaan halen komt het niet meer goed ook.
Dat verdomde google ook.quote:
Nee hoor, je hoeft niet meer op te meten maar de bouw verschilt per vrouw en daarom is niet aan iemands bh maat te zien of iemand dik is of niet. Vandaar dat dat erbij gehaald werd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus nu. Maar ik zie al dat er nog een paar andere dingen moeten worden gemeten om tot de echt goede maat te komen. En als we die er bij gaan halen komt het niet meer goed ook.
Hoera dan snap ik het ook nog joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft niet meer op te meten maar de bouw verschilt per vrouw en daarom is niet aan iemands bh maat te zien of iemand dik is of niet. Vandaar dat dat erbij gehaald werd.
Uh je weet dat die laatste reactie waar je nu op reageerd een grapjes was he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, want mijn omtrek komt niet eens in de buurt van de 80cm, dus helaas voor jou voelde ik me absoluut niet aangesproken. Ik geef alleen aan dat het ook weer niet zo simpel te stellen is qua maten.
En net zo vaak zijn de bh's juist te groot waardoor ze te weinig steun geven.
Het ging meer over die reactie waarin je opperde dat ik me waarschijnlijk aangesproken voelde, daar zaten geen smilies in.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uh je weet dat die laatste reactie waar je nu op reageerd een grapjes was he?
Daarom deen de
Maar met dat detail erbij maak je het verhaal nodeloos ingewikkeld. En waarom. Vrouwen zijn geobsedeerd door 'dik zijn'. Daarom kan Ook_gek het veel duidelijker uitleggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft niet meer op te meten maar de bouw verschilt per vrouw en daarom is niet aan iemands bh maat te zien of iemand dik is of niet. Vandaar dat dat erbij gehaald werd.
Ik gaf enkel aan dat het niet betekend dat iemand met die maat dik is. Is dat echt zo ingewikkeld ja? Als hij het nou helemaal goed uit zou leggen was het prima, maar een nuance was op zijn plaats.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar met dat detail erbij maak je het verhaal nodeloos ingewikkeld. En waarom. Vrouwen zijn geobsedeert door dik zijn. Daarom kan Ook_gek het veel duidelijker uitleggen.
Slijmbalquote:
+ fotoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geef nog even je cupmaat Straw dan zijn we met dit onderwerp klaar.
Van uit verschillende positie's zodat ik mijn zo juist vergaarde kennis kan testen.quote:
Kan ook van educatieve waarde zijn voor tal van lurkers.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Van uit verschillende positie's zodat ik mijn zo juist vergaarde kennis kan testen.
Ehm... wat is hier de bedoeling van?quote:
Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat is -Strawberry- joh, zie je toch meteen?
Leuker? Maar jij valt toch op blond?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.
Kledderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.
Als deze thread /b/ was, was jij hun queen. En dat weet je zelf ook best. Niet fake naïef doen, hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuker? Maar jij valt toch op blond?
Dat ze blond is betekent niet dat ze leuker is dan alle vrouwen met een andere haar kleur.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuker? Maar jij valt toch op blond?
Is Strawberry blond?quote:
Geen idee, nog geen fotos in pmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze blond is betekent niet dat ze leuker is dan alle vrouwen met een andere haar kleur.
[..]
Is Strawberry blond?
Ah okee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen fotos in pm
Die van net
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan en ik kom altijd bij dezelfde vrouw uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef JedimindhaX het volgende:
Post nog maar wat foto's van mooie vrouwen anders
Welke vrouw dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan en ik kom altijd bij dezelfde vrouw uit.
Daar hebben we het al vaak genoeg over gehad, dat het me verstandig lijkt het een keertje niet te doen.quote:
Zeg wat ben jij allemaal voor geks aan het posten joh?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
oh die hebben zwarte tepels
We, we. Ik was er niet bij hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hebben we het al vaak genoeg over gehad, dat het me verstandig lijkt het een keertje niet te doen.
was het met horizontale scan? en was daarvoor al een verticale scan(heb je die opgemerkt?)?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:39 schreef greatjob het volgende:
Ik stond in een winkel en er was een kassameisje. Ik zag dat ze op zich geïnteresseerd in mij was (haar wenkbrauw ging omhoog). We bestudeerden elkaars gezicht een beetje en hebben iets van 40 seconden (alleen toen ze geld moest pakken niet) in elkaars ogen gestaard. Het was zo intens en het stopte het functioneren van mijn hersenen. We hebben niet gepraat. Toen ik wegliep heb ik onbewust hardop 'wow' gezegd.
Normaal voel ik me niet zo. Ik zou bijna teruggaan voor haar om dan wel een praatje te maken. Maar heb ik het niet verpest met mijn eerste indruk. Het is vrij sullig denk ik om wow te zeggen en niet te praten. Ik sloeg mijzelf voor mijn kop na een minuutWat zouden je denken als je het meisje was?
Vergeef me mensen maar omdat er om wordt gevraagd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:
Het is een naakt wijfquote:
Vrouwen? Naakt? Dat is heul eng ja.quote:
Ik zeg ook niet dat ik haar leuk vind van karakterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen? Naakt? Dat is heul eng ja.![]()
![]()
![]()
Nee dat niet maar ik zie mezelf niet snel denken bij een naakt wijf die is leuk. Das gewoon fapmateriaal voor mij.
Op die manier ja hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik haar leuk vind van karaktermaar ik kan haar toch mooi vinden? Sommige wijven zijn geil, maar niet echt mooi. Haar vind ik mooi.
She's not a pornstar thoughquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Op die manier ja hoor.
Maar bij mij gaat dat hand in hand een beetje.
Vind weinig pornosterren echt mooi trouwens.
Die wijven van Don & Ad ook niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Op die manier ja hoor.
Maar bij mij gaat dat hand in hand een beetje.
Vind weinig pornosterren echt mooi trouwens.
Meestal niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Die wijven van Don & Ad ook niet?
Haar tepels zitten echt raar hoog, siliconen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik haar leuk vind van karaktermaar ik kan haar toch mooi vinden? Sommige wijven zijn geil, maar niet echt mooi. Haar vind ik mooi.
Pic van manon?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal niet.
Al fap ik me al 5 jaar het lazerus op Manon.
Google maar op Carla Cox.quote:
Neenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar tepels zitten echt raar hoog, siliconen?
Ik ben meer van de brunettes. Stacy is wel lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal niet.
Al fap ik me al 5 jaar het lazerus op Manon.
Ah toevallig is Manon nu ook op TV.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik ben meer van de brunettes. Stacy is wel lekker
Heb je nou alles verzameld van haar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:37 schreef JedimindhaX het volgende:
Jammer datk mn pc ff niet heb atm. Heb al haar fotoshoots, fotoshoots van voor ze bij femjoy zat en onder een andere naam door het leven ging, en ook foto's van daarvoor. Maar wacht, ik zoek even
Nah, liever dan iets kleiner zoals Gerrie ofzo. Vind ik dan he.quote:
Als ik ergens op afknap zijn het wel neptieten, echt.. ik heb liever AA dan neptieten, niks vrouwelijks aan! 2 totaal misplaatste bulten waar je vrouwelijkheid hoort te zitten.quote:
Ja. Ze lijkt op een meisje dat ik dus persoonlijk ken, en waar ik al jaren gevoelens voor heb.. die zij ook voor mij heeft gehad.. maar, mja, it's complicated. I kinda fucked it up, for one. Niet dat zij geen fouten heeft gemaakt maar k. Afgelopen zomer onwijze ruzie gehad en toen ook t contact verbroken.. maar kwilde t normaal afsluiten dus had haar ge-emaild, en daaruit is toen toch alles weer goed gekomen. Well i mean, we're just friends now maarja. Atm sowieso beter. Voel ook verder niet zoveel voor haar nu. Maar een permanent plekje in mn hart heeft ze wel.quote:
Damn, heb je al zolang niet geneukt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:02 schreef GroenerDanGras het volgende:
nee hoor, heb met je te doen.
Ben zelf best wel vervelend uit elkaar gegaan met het meisje waar ik voor het eerst verliefd op was. Ondanks dat ik nog 'maar' 18 was (ben nu 27) en we maar 3 maandjes wat hebben gehad, slaat m'n hart nog altijd een keer over als ik haar zie.
Zij zal ook altijd in m'n hart zitten.
quote:
Maak nou eens werk van MLiG. Jullie hebben elkaar op Facebook...quote:
Lanterfanteraar is toch helemaal geen meisje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maak nou eens werk van MLiG. Jullie hebben elkaar op Facebook...
En hem hier bashen is zo flauw, je vindt hem stiekem wel interessant
Ik denk het wel. Ze zit alleen de aandachtshoer uit te hangen. Ze kan best normaal doen hoor...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:15 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Lanterfanteraar is toch helemaal geen meisje?
Hm, omdat 'het' ook weleens heeft gepost alsof 'het' een man isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze zit alleen de aandachtshoer uit te hangen. Ze kan best normaal doen hoor...
Link?quote:
Ik ga 'morgen' wel ff zoeken, als ik er zin in heb. Maar moet alles op mobiel doen he dus is wat lastig.quote:
Yup een beetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voelt minder lekker zacht, schijnt.
Ik vraag het me af, ik bedoel ze is niet achterlijk, maar komt nou ook niet heel erg intelligent over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze zit alleen de aandachtshoer uit te hangen. Ze kan best normaal doen hoor...
Tikje wereld vreemd meer niet. Soms komt ze over als een 14jarige en soms ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:57 schreef Crutch het volgende:
Ik vraag het me af, ik bedoel ze is niet achterlijk, maar komt nou ook niet heel erg intelligent over.
weet niet waar jij je piemel allemaal in stopt als je "facebookvriendschap" en "interesse" als criteria neemtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je zit keihard te liegen MLIG, want je kan geen relatieverzoeken versturen naar mensen die jij niet in je Facebook lijst hebt. Je kan zelfs niet één hele groep mensen toevoegen uit iemand anders zijn/haar Facebook lijst om vrienden mee te worden, omdat er ten eerste een limit is met de hoeveelheid mensen je mag toevoegen op één dag, en ten tweede zou je ze dan allemaal constant moeten aanklikken. EN dat doe je dan bewust. Ook kan je maar één relatie tegelijkertijd hebben, aangezien ik op dit moment een ingewikkelde relatie heb met een meisje (voor de grap) en ik gister een uitnodiging wilde versturen naar een meisje uit mijn klas dat we getrouwd zijn (ook voor de grap), maar dat kon niet omdat ik al een relatie had.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe moet je dit lezen.
als:
"vrienden worden pas op de hoogte gebracht als je op de link klikt"
of als:
"vrienden zijn al op de hoogte gebracht"
de eerste waarschijnlijk...er is vast niets aan de hand dat er nu 190 berichten zijn rondgestuurd bij jou, en 300 van die kim, en aan alle vrienden/onbekenden die ik ook heb geprobeert toe te voegen bij burgerlijke staat als me relatie.
(hoop ik)
Waarom zeg je dan alleen 'Joe'? Dan zeg je toch: "magnetronkoffie, zijn er problemen. waar kan ik jou mee helpen". De manier waarop jij hem benadert, is niet erg gastvrij en uitnodigend.quote:
Als hij een probleem heeft had dat toch wel gepost, dan waren er van zelf reactie's op gekomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan alleen 'Joe'? Dan zeg je toch: "magnetronkoffie, zijn er problemen. waar kan ik jou mee helpen". De manier waarop jij hem benadert, is niet erg gastvrij en uitnodigend.
god krijgen ik jou weer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je zit keihard te liegen MLIG, want je kan geen relatieverzoeken versturen naar mensen die jij niet in je Facebook lijst hebt. Je kan zelfs niet één hele groep mensen toevoegen uit iemand anders zijn/haar Facebook lijst om vrienden mee te worden, omdat er ten eerste een limit is met de hoeveelheid mensen je mag toevoegen op één dag, en ten tweede zou je ze dan allemaal constant moeten aanklikken. EN dat doe je dan bewust. Ook kan je maar één relatie tegelijkertijd hebben, aangezien ik op dit moment een ingewikkelde relatie heb met een meisje (voor de grap) en
dus als ik had gedaan alsof het een grapje was. is het normaal?quote:ik gister een uitnodiging wilde versturen naar een meisje uit mijn klas dat we getrouwd zijn (ook voor de grap), maar dat kon niet omdat ik al een relatie had.
oh verdorie sorry, nou ik had al getyptquote:
Niet meer, hij heeft z'n vrienden allemaal verwijderd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nogmaals: mensen hebben haar op de webcam gezien. Dus een meisje is het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:15 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Lanterfanteraar is toch helemaal geen meisje?
Hmm, een succesvolle versierpoging.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
en toen keek ik eens beter , en toen bleek ik al een relatie te hebben aangevraagd met lanterfanteraar. er stond "5 minuten geleden *hartjesteken*mlig heeft een relatie met lant.
Waarom? Beviel ze niet?quote:en toen heb ik die relatie verbroken, en toen heb ik nog wat relaties met andere mensen aangevraagd.
Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerrie Gerriequote:
Op de foto die ik laatst zag, zag twee hele grote bewijsstukken dat ze een meisje is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals: mensen hebben haar op de webcam gezien. Dus een meisje is het wel.
Foto's zeggen niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de foto die ik laatst zag, zag twee hele grote bewijsstukken dat ze een meisje is.
lolquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Versieren is pas moeilijk als je niet het tegenovergestelde geslacht wilt!
Waarom is dat moeilijker?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Misschien bij mannen. Voor vrouwen gaat dat imo niet op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Neuh ben ik het niet mee eens. Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Misschien bij mannen. Voor vrouwen gaat dat imo niet op.
Ik heb me laten vertellen dat het makkelijker is. Dat homo's minder kieskeurig zijn, of zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Gaybars?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef Tamashii het volgende:
Omdat je toch wel merkt dat het makkelijker is om iemand te zoeken van het tegenovergestelde geslacht, daar heb je eerder een klik mee en is er geen verwarring over wie wat wilt, maar bij het zelfde geslacht moet je echt direct duidelijk zijn, waardoor er kans is dat je ze afschrikt, of het later vertellen waardoor de kans ook groot is dat je ze afschrikt.
Aan de ene kant kan ik het me niet voorstellen, maar aan de andere kant, Tijn heeft wel allerlei dingen met een jongen gedaan en met een meisje is dat voor hem een stuk moeilijker.. om te bereiken zeg maar..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het makkelijker is. Dat homo's minder kieskeurig zijn, of zo.![]()
En ja het was een homo die dat zei.
het is ook best makkelijker (voor jongens dan, uit eigen ervaring weet ik dat.)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het makkelijker is. Dat homo's minder kieskeurig zijn, of zo.![]()
En ja het was een homo die dat zei.
Omdat niemand t vervelend vindt wanneer 2 vrouwen elkaar in het openbaar zoenen (iig haast niemand), en dat bij mannen iets anders ligt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh ben ik het niet mee eens. Hoezo denk je dat?
Jij hebt toch eerder een klik met vrouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef Tamashii het volgende:
Omdat je toch wel merkt dat het makkelijker is om iemand te zoeken van het tegenovergestelde geslacht, daar heb je eerder een klik mee en is er geen verwarring over wie wat wilt, maar bij het zelfde geslacht moet je echt direct duidelijk zijn, waardoor er kans is dat je ze afschrikt, of het later vertellen waardoor de kans ook groot is dat je ze afschrikt.
quote voor m....f.....-truth!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Omdat niemand t vervelend vindt wanneer 2 vrouwen elkaar in het openbaar zoenen (iig haast niemand), en dat bij mannen iets anders ligt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor vrouwen veel breder geaccepteerd is iets met een andere vrouw te doen, dan voor een man om iets met een andere man te doen. Tegenwoordig is het haast lastig om een meisje te vinden dat niet ofwel al iets met een meisje gedaan heeft ofwel er open voor staat iets met een meisje te doen. Volgens die logica is de kans iemand te versieren ook grotermisschien niet zo groot als bij heteroseksuelen, maar voila, overdrijven is ook een kunst. Durf te wedden dat de gemiddelde bezoeker van dit topic t moeilijker heeft dan jij, tamashii
Dan nog durf ik te wedden dat versieren voor lesbische vrouwen over t algemeen makkelijker is dan voor heteroseksuele mannenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Nee, maar dat is toch niet belangrijk JedimindhaX? Het is wellicht geaccepteerd in de omgeving, maar nog niet bij meisjes zelf... Als jij op een meisje afstapt, denkt ze niet snel dat je haar leuk vind als meisjezijnde, maar gewoon vriendschap wilt. Dat bedoel ik... En het gebeurt heel vaak dat het daarna gewoon niet verder gaat dan dat..
Dat is wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan nog durf ik te wedden dat versieren voor lesbische vrouwen over t algemeen makkelijker is dan voor heteroseksuele mannenmeen ik echt
Maar we kunnen het allebei nooit zeker weten natuurlijkjij bent geen hetero man en ik geen lesbi vrouw
Precies het punt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niks van die post, mylifeisgrey.
En het lijkt me onzinnig om hier te vertellen wie het moeilijker heeft dan wie, want daar gaat dit topic volgens mij niet om. Mijn post was ook bedoeld als grapje, hoewel ik het wel waar vind wat er staat, maar ik ben dan ook geen man. Ik ben een keer afgewezen als meisje en daarna heb ik altijd mannen naar mij laten komen, helaas werkt dat met vrouwen niet zo.
Er zijn ook mensen die écht afknappen op iemand die biseksueel is. Kunnen ze niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef debeterebob het volgende:
Een lekker biwijf zijn is echt het beste hoor
Als man zijnde ook wel. Er zijn zoveel (vieze) vrouwen die initiatief tonen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Als hetero vrouw is het enige wat je moet doen een beetje normaal eruit zien en je benen spreiden.Vrouwen die claimen dat het moeilijk is om aan de man te komen moeten gewoon geslagen worden. Met zwepen.
Bullshit. Of je moet als vrouw met heel weinig genoegen nemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Als hetero vrouw is het enige wat je moet doen een beetje normaal eruit zien en je benen spreiden.Vrouwen die claimen dat het moeilijk is om aan de man te komen moeten gewoon geslagen worden. Met zwepen.
Het is wel duidelijk wie initiatief moet noemen, dat zijn de mannen. Zelf gaat het ook niet fantastisch in de liefde. Denk dat ik maar eens mee ga posten hier... Voel me laatste week een beetje kansloos...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die écht afknappen op iemand die biseksueel is. Kunnen ze niet mee omgaan.
Als je op zoek bent naar iemand die zoekt naar et zelfde geslacht moet je naar het achterommetje gaan in de stad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Tamashii het volgende:
En het lijkt me onzinnig om hier te vertellen wie het moeilijker heeft dan wie, want daar gaat dit topic volgens mij niet om. Mijn post was ook bedoeld als grapje, hoewel ik het wel waar vind wat er staat, maar ik ben dan ook geen man. Ik ben een keer afgewezen als meisje en daarna heb ik altijd mannen naar mij laten komen, helaas werkt dat met vrouwen niet zo.
mag ik wat vragen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Tamashii het volgende:
Inderdaad, en als man ben je ook nog eens minder afhankelijk van een goed uiterlijk. Kan je compenseren met zelfvertrouwen en humor in het uitgaansleven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als man zijnde ook wel. Er zijn zoveel (vieze) vrouwen die initiatief tonen.![]()
Ik heb dat wel enigszins, geloof ik. Bij bi-meisjes krijg ik altijd een soort van onzeker jaloers gevoel ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die écht afknappen op iemand die biseksueel is. Kunnen ze niet mee omgaan.
Haha, wat is het achterommetje? Een cafe ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar iemand die zoekt naar et zelfde geslacht moet je naar het achterommetje gaan in de stad.
Zoe dat je uit den haag komt, maak ken je niet zo te zien
Ja, en dat is precies het punt. Ik ben geen seksobject/sekslustding, ik kan er heel slecht tegen als daar zo tegen aan word gekeken en vaak is dat met jongens nogal het geval en met meisjes veel minder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik heb t nu niet over relaties he. Maar dan nog; ook een relatie is als vrouw makkelijker te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bullshit. Of je moet als vrouw met heel weinig genoegen nemen.
En ik schijn er dus op te vallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat je in een man zoekt. Als jij niks kan met een onzekere man die als grootste hobby gamen heeft, dan vind je echt niet zo snel iemand. Is dat wel je doelgroep, dan zal het niet zo moeilijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb t nu niet over relaties he. Maar dan nog; ook een relatie is als vrouw makkelijker te krijgen.
Stukken minder. Valt niet te vergelijken, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als man zijnde ook wel. Er zijn zoveel (vieze) vrouwen die initiatief tonen.![]()
wacht ik zal nog even wat aanvullen weer eens een nieuw voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mag ik wat vragen?
komen er veel jongens op je af? zoveel jongens dat je het vervelend vind?
dat idee heb ik altijd bij meisjes. dat ik daarom beter meisjes met rust moet laten(voor alles. bij voorkeur vraag ik dan wat aan een jongen. meisjes zijn eng)
Lunchroomquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, wat is het achterommetje? Een cafe ofzo?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
dus ik roep zo :"hey meisje, hey meisje" . geen reactie
"hey meisje die niet reageert, je strooit geld".
geen reactie.
ik :"kijk dan om, wat doe je nou?"
geen reactie.
Ik moest echt lachen toen ik het las.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Waarom roep je niet, zoals de meeste mensen zouden doen: Meisje je laat geld vallen!
ik zei toch.: "je strooit geld".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Waarom roep je niet, zoals de meeste mensen zouden doen: Meisje je laat geld vallen!
Hmm. Lastig. Denk toch echt dat t gewoon ongeacht wat voor iemand je zoekt voor een vrouw wel makkelijker is iemand te vinden. Al is het alleen maar omdat meer mannen zich aanbieden, dan dat vrouwen dat bij 'ons' doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat je in een man zoekt. Als jij niks kan met een onzekere man die als grootste hobby gamen heeft, dan vind je echt niet zo snel iemand. Is dat wel je doelgroep, dan zal het niet zo moeilijk moeten zijn.
Je laat geld vallen klinkt in ieder geval een stuk beter dan je strooit geld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zei toch.: "je strooit geld".
en dat is gewoon wat ik zei. ik heb geen natuurlijk gevoel hoe je met meisjes moet omgaan
Mja, het is een beetje de vibe die je om je heen hebt. Aangesproken worden met chickie ofzoiets, vind ik al om te huilen. Meisje kan wel, maar niet op zo'n grote-bek-toon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat is gewoon wat ik zei. ik heb geen natuurlijk gevoel hoe je met meisjes moet omgaan
Ja maar, strooien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je laat geld vallen klinkt in ieder geval een stuk beter dan je strooit geld.
Ja. Daarom zijn vrouwen moeilijker te versieren dan jongens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, en dat is precies het punt. Ik ben geen seksobject/sekslustding, ik kan er heel slecht tegen als daar zo tegen aan word gekeken en vaak is dat met jongens nogal het geval en met meisjes veel minder.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik veel.
het is mijn woordkeus.
en toen voelde ik me kut, en ik wist dat ik me dan altijd kut zou gaan voelen als ik het zou oppakken en het daarbij zou laten.
dus toen pakte ik het op, en ging ik achter haar aan rennen (echt nog veel creepyer)
en toen stopte ik haar, en toen was het nog veel creepyer.
en dan meteen zeggen natuurlijk of ze het terug wilt. en dat wilde ze. en toen ging ik meteen snel weer weg. helemaal ongemakkelijk en zenuwachtig zijn dat soort momenten
klinkt als Fear Factorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
dan Allebei opgelucht zijn, dat de spanning weg is
Wacht even jij vindt iemand achterna rennen en zijn of haar geld terug geven creepy?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik veel.
het is mijn woordkeus.
en toen voelde ik me kut, en ik wist dat ik me dan altijd kut zou gaan voelen als ik het zou oppakken en het daarbij zou laten.
dus toen pakte ik het op, en ging ik achter haar aan rennen (echt nog veel creepyer)
en toen stopte ik haar, en toen was het nog veel creepyer.
en dan meteen zeggen natuurlijk of ze het terug wilt. en dat wilde ze. en toen ging ik meteen snel weer weg. helemaal ongemakkelijk en zenuwachtig zijn dat soort momenten
Ik sluit me bij lant (das ook voor de eerste keer) aan. Jij maakt er iets heel groots van terwijl zij het allang is vergeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat meisje is het waarschijnlijk diezelfde avond nog vergeten en jij zit hier na al die jaren nog mee
Ik zou met hem wel eens door een drukke winkelstraat willen lopen. Kijken of ie gaat hyperventileren als een vrouw voorbij loopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij is het gewoon vet leuk om MLiG als 'een vriend' te hebben. Elke dag maak je iets aparts mee. Ik zou echt de heletijd dubbel liggen. Leuk wel, zo'n excentriek persoon. Alleen lastig dat hij die sociale fobie heeft.
ja maar nu weet ik toch met pua, dat ik meteen kort samengevat haar shields naar beneden moet brengen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar, strooien?
En jij zei eerst:
"hey meisje, hey meisje"
"hey meisje die niet reageert"
Dan zou ik ook denken, snel doorlopen.
Ik wil hem wel een kroeg inslepen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
MLIG moet gewoon eens mee genomen worden door iemand en hem dwingen te laten praten tegen vrouwen, keer op keer op keer. Net zo lang dat hij er vertrouwen in krijgt dat het helemaal niet zo eng is.
ja idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
MLIG moet gewoon eens mee genomen worden door iemand en hem dwingen te laten praten tegen vrouwen, keer op keer op keer. Net zo lang dat hij er vertrouwen in krijgt dat het helemaal niet zo eng is.
Gewoon mevrouw sorry mevrouw roepen en als ze om kijkt even zwaaien terwijl je het geld pakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar nu weet ik toch met pua, dat ik meteen kort samengevat haar shields naar beneden moet brengen.
als je geen omgang hebt met meisjes. dan denk je gewoon van : oke eerst aandacht voor elkaar hebben. dus dan roep je "hey"
of "hey stop eens", of weet ik veel.
en wat je dan ziet wat er (altijd) gebeurd is dat meisjes daar niet positief op reageren. echt het is gewoon pijnlijk om dan een (kansloze) jongen te zijn.
en dat komt natuurlijk door die 1000000den versierpogingen van gasten. en dat ze wordt "lastiggevallen" door mannen altijd. dat heb je dan in je hoofd.
en dan ga je interactie met meisjes gewoon haten.... ze lopen rond alsof alles een versierpoging is, en jij weet niet hoe je met ze moet omgaan......
en dan ga je versieren daar ook mee haten, en doe je maar helemaal neits!
Best wel schandalig dat mensen tijdens de meet die jongen niet een kroeg hebben ingetrokken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha kun je geen meet maken in de kroeg? Wellicht ga ik dan ook wel mee en mag je op mij even oefenen. XD
gast. ik heb nu toch pua.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon mevrouw sorry mevrouw roepen en als ze om kijkt even zwaaien terwijl je het geld pakt.
Mevrouw u heeft dit laten vallen, denk dat uw zak of portomone kapot is. Als u blieft.
Vergeet jij nou maar dat versieren de komende maanden, en ga eerst een normaal leren omgaan met mensen in het algemeen.
Gelukkig geef je zelf het antwoord al.quote:
Ja, dat is wel de manier. Een situatie die hem dwingt om contact te zoeken, zodat hij niet kan 'vluchten'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
Hahahaha dat herken ik zo. Van mijn eigen familie weet ik onderhand wel kussen of hand, meestal kussen, maar van andere mensen weet ik het gewoon niet en dan wil ik niet te opdringerig zijn door zomaar te kussen, maar ook weer niet te ver achter de lijn door een handje te geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb dat ongemakkelijke gevoel alleen bij verjaardagszoenen geven. Ik haat dat echt.
Erger is als je zelf niet jarig bent. Dan vraag ik me altijd af wat die andere persoon verwacht. Wil die wel gezoend worden? Of alleen een hand? 3 zoenen of een knuffel? Eerst een hand en dan zoenen? Ik voel dat ik als ik iemand 3 zoenen geef dat ik me dan zo opdring in die persoon z'n personal space. Omdat ik weet dat sommige mensen dat liever niet hebben. Maar ja.
En zelf vind ik het ook niet fijn om door iedereen gezoend te worden, stomme routine.
Dan heb je ook nog mensen waarmee je helemaal geen band hebt of zo, maar je wel 'kent' en die je dan gaan zoenen als je ze toevallig tegenkomt. Daar is echt geen pijl op te trekken.Ik vind dat ongemakkelijk.
Misschien omdat ik een aantal keer heb gehad dat ik iemand wilde zoenen en dat die persoon ineens z'n hand uitstak om het te voorkomen dat ik het daarom niet graag meer doe. En ik heb geen grote familie dus ik ben het niet zo gewend van thuis uit.
Of dat mensen in de klas in een rij gingen staan om me te feliciteren (aka zoenen) voordat de les zou beginnen. Pfff.
Een van de redenen dat ik verjaardagen haat.Ik voel me dan autistisch.
Ik denk er te veel over na.
Maar waarom is het zo erg? Op het moment dat je haar het geld geeft, en dat is geen kwestie van minuten, dan weet ze toch waarom je haar riep.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar nu weet ik toch met pua, dat ik meteen kort samengevat haar shields naar beneden moet brengen.
als je geen omgang hebt met meisjes. dan denk je gewoon van : oke eerst aandacht voor elkaar hebben. dus dan roep je "hey"
of "hey stop eens", of weet ik veel.
en wat je dan ziet wat er (altijd) gebeurd is dat meisjes daar niet positief op reageren. echt het is gewoon pijnlijk om dan een (kansloze) jongen te zijn.
en dat komt natuurlijk door die 1000000den versierpogingen van gasten. en dat ze wordt "lastiggevallen" door mannen altijd. dat heb je dan in je hoofd.
en dan ga je interactie met meisjes gewoon haten.... ze lopen rond alsof alles een versierpoging is, en jij weet niet hoe je met ze moet omgaan......
en dan ga je versieren daar ook mee haten, en doe je maar helemaal neits!
Ja stop nou eens met je voor oordelen over vrouwen want jezus wat kan jij slapquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd.
dat wilde ik vroeger niet(en doe ik nu nog steeds trouwens niet).
want dan ben je eenmaal bij ze misschien. en dan dragen vrouwen gewoon geen fuck bij aan het gesprek.
vrouwen zijn verwend, dat de wereld geweldig is, en dat mannen zich altijd heeeel geweldig voordoen, en alles doen.
en dat gesprekken altijd gemakkelijker gaan omdat mannen er altijd zoveel moeite in stoppen.
en als je er dan staat met neutrale verwachtingen/moeite bij staat als man....dan werkt het niet
Sowieso. Twee weken geleden had ik het ook in de stad, allemaal vriendinnen van mijn zus (van die overdreven aandachttrekkende maar sociale meisjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb dat ongemakkelijke gevoel alleen bij verjaardagszoenen geven. Ik haat dat echt.
Erger is als je zelf niet jarig bent. Dan vraag ik me altijd af wat die andere persoon verwacht. Wil die wel gezoend worden? Of alleen een hand? 3 zoenen of een knuffel? Eerst een hand en dan zoenen? Ik voel dat ik als ik iemand 3 zoenen geef dat ik me dan zo opdring in die persoon z'n personal space. Omdat ik weet dat sommige mensen dat liever niet hebben. Maar ja.
En zelf vind ik het ook niet fijn om door iedereen gezoend te worden, stomme routine.
Dan heb je ook nog mensen waarmee je helemaal geen band hebt of zo, maar je wel 'kent' en die je dan gaan zoenen als je ze toevallig tegenkomt. Daar is echt geen pijl op te trekken.Ik vind dat ongemakkelijk.
Misschien omdat ik een aantal keer heb gehad dat ik iemand wilde zoenen en dat die persoon ineens z'n hand uitstak om het te voorkomen dat ik het daarom niet graag meer doe. En ik heb geen grote familie dus ik ben het niet zo gewend van thuis uit.
Of dat mensen in de klas in een rij gaanstaan om me te feliciteren (aka zoenen) voordat de les begint. Pfff.
Een van de redenen dat ik verjaardagen haat.Ik voel me dan autistisch.
Ik denk er te veel over na.
ja. en dan ga ik meteen daarna snel weg(omdat het allemaal hartstikke ongemakkelijk voor me is. echt altijd die ongemakkelijkheid rond meisjes dat is kut.! ik houd daar niet van! , en omdat ik echt denk van " stomme kuthoer! waarom negeer je me de hele tijd. zie je wel dat ik geen kansloze versierpoging ging doen. stomme kuthoer!. zie je wel, en nu ga ik weg van je , zoals je al die tijd al wilt")quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom is het zo erg? Op het moment dat je haar het geld geeft, en dat is geen kwestie van minuten, dan weet ze toch waarom je haar riep.
Tja, dit helpt dan ook niet echt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:27 schreef ook_gek het volgende:
Zo lang jij je huidige gedrag weigert aan te passen heb jij geen enkel recht van spreken.
quote:
Ja werkt top die pua we kunnen het zien inderdaad. Kom op man je bent niet zo dom als dat jij je zelf nu voor doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast. ik heb nu toch pua.
dat zwaaien is om de approach te doen, en dat ze WEET dat je vriendelijk bent. en niet zoals de 10000den anderen gasten waar ze flashbacks anders van gaan krijgen die zenuwachtig en nerveus met een strak gezicht op hun afloopt, en een kansloze VERSIERPOGING gaan doen.
oh, en ik gebruikte de woorden "Strooien" omdat ik dus geen gevoel heb en omgang met vrouwen heb geinternalized dat ik zo snel op iets beters kon komen.
ik zag haar dat geld laten vallen (vanaf een afstandje, vanaf de zijkant) . en toen dacht ik van "hmmm zou ze dat express doen en strooiten, nee ze merkt het niet op, ze loopt door..... ze strooit geld.. mwa nee dat lijkt me niet, het is waarschijnlijker dat ze dat perongeluk deed".
en toen zat ik al met de woorden "strooien" in me hoofd
en ik had geen materiaal voor omgang geinternalized dat ik betere interactie kon bedenken
Ja maar zo gek is het toch niet dat ze dat denkt? Als ze niet doorgeeft dat ze geld heeft laten vallen is dat best logisch. Kan ook zijn dat ze helemaal niet doorhad dat je het tegen haar had. Waarom is ze dan een kuthoer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. en dan ga ik meteen daarna snel weg(omdat het allemaal hartstikke ongemakkelijk voor me is, en omdat ik echt denk van " stomme kuthoer! waarom negeer je me de hele tijd. zie je wel dat ik geen kansloze versierpoging ging doen. stomme kuthoer!. zie je wel, en nu ga ik weg van je , zoals je al die tijd al wilt")
ondertussen keek iedereen al naar me in een straal van 40 meter ofzo. behalve zijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar zo gek is het toch niet dat ze dat denkt? Als ze niet doorgeeft dat ze geld heeft laten vallen is dat best logisch. Kan ook zijn dat ze helemaal niet doorhad dat je het tegen haar had. Waarom is ze dan een kuthoer?
Sinds wanneer weet jij wat een vrouw denkt in godsnaam?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. en dan ga ik meteen daarna snel weg(omdat het allemaal hartstikke ongemakkelijk voor me is. echt altijd die ongemakkelijkheid rond meisjes dat is kut.! ik houd daar niet van! , en omdat ik echt denk van " stomme kuthoer! waarom negeer je me de hele tijd. zie je wel dat ik geen kansloze versierpoging ging doen. stomme kuthoer!. zie je wel, en nu ga ik weg van je , zoals je al die tijd al wilt")
en ik wil natuurlijk dan ook zelf ook graag wegwezen natuurlijk. ik haat het om bij meisjes te zijn dan.
en alles is eng, en klote.
In de rij? Jij moet echt aan de alcohol. Dat van die verjaardagen is opzich nog wel ''normaal'', veel mensen die dat hebben, maar de kassa. Hmm.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig moet gewoon keihard aan de alcohol. Hij zit nu veel te veel in zn hoofd.
Jij ook overigens straw, met je verjaardagen
Maargoed, ik moet ook niks zeggen, ik word zelf bijv. altijd een tikkeltje panisch van wachtrijen bij kassa's. Ik vind het soms moeilijk om dan kalm te blijven. Weet niet waarom. Je wordt zo bekeken in je interactie door zo'n hele rij achter je ofzo. Mja, tis ook niet altijd hoor. De ene x wel last van, de andere x totaal niet
In de rij staan eng vinden dat heeft MLIG ook dus ze moeten samen even een psychiater bezoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
In de rij? Jij moet echt aan de alcohol. Dat van die verjaardagen is opzich nog wel ''normaal'', veel mensen die dat hebben, maar de kassa. Hmm.
ja. maar ik wist niet wat ik anders moet doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig, het is normaal dat ze niet reageert als ze niet weet dat ze geld heeft laten vallen. Het doorsnee meisje loopt door als er "hey meisje" geroepen wordt, en dat is maar goed ook. Dat maakt haar geen "kuthoer", dat maakt haar verstandig.
Alcohol helpt goed. Beide keren dat ik een meisje gezoend heb, had ik alcohol achter mijn kiezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Maargoed, ik moet ook niks zeggen, ik word zelf bijv. altijd een tikkeltje panisch van wachtrijen bij kassa's. Ik vind het soms moeilijk om dan kalm te blijven. Weet niet waarom. Je wordt zo bekeken in je interactie door zo'n hele rij achter je ofzo. Mja, tis ook niet altijd hoor. De ene x wel last van, de andere x totaal niet
Jij moet meer gaan zuipen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alcohol helpt goed. Beide keren dat ik een meisje gezoend heb, had ik alcohol achter mijn kiezen.
Ben je pot? Of bi? Of gewoon om uit te proberen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alcohol helpt goed. Beide keren dat ik een meisje gezoend heb, had ik alcohol achter mijn kiezen.
Dat doe ik ook. Ik ben in sommige dingen heel impulsief, maar bij zulk soort dingen weer niet. Dan helpt alcohol om alles niet zo kapot te analyseren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Dat herken ik dan weer totaal niet.quote:Maargoed, ik moet ook niks zeggen, ik word zelf bijv. altijd een tikkeltje panisch van wachtrijen bij kassa's. Ik vind het soms moeilijk om dan kalm te blijven. Weet niet waarom. Je wordt zo bekeken in je interactie door zo'n hele rij achter je ofzo. Mja, tis ook niet altijd hoor. De ene x wel last van, de andere x totaal niet
Je moet gewoon ''hey, je laat je geld vallen" zeggen en het naar haar toe brengen. Een beetje ongemakkelijk zal het altijd blijven als jij alles zo negatief blijft bekijken. Krijg je al therapie? Daar zou je echt wat aan hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. maar ik wist niet wat ik anders moet doen.
bij mannen heb je die problemen niet
Nee hij verzint excuses om geen hulp te zoeken. Hij blijft liever in zijn zolderkamertje met zijn PUA boekjes. Wel zo makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je moet gewoon ''hey, je laat je geld vallen" en het naar haar toe brengen. Een beetje ongemakkelijk zal het altijd blijven als jij alles zo negatief blijft bekijken. Krijg je al therapie? Daar zou je echt wat aan hebben, denk ik.
weet ik veel. misschien zei ik ook wel " je laat geld vallen" maar verstond ze dat niet, of ik had de de indruk dat ze het niet verstond omdat ze al te ver weg wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je moet gewoon ''hey, je laat je geld vallen" zeggen en het naar haar toe brengen. Een beetje ongemakkelijk zal het altijd blijven als jij alles zo negatief blijft bekijken. Krijg je al therapie? Daar zou je echt wat aan hebben, denk ik.
Ben jij nou bi of lesbi?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt iets wat ik ook heb, je denkt te veel na.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. maar ik wist niet wat ik anders moet doen.
bij mannen heb je die problemen niet
en zoals je leest , riep ik nog 3 keer steeds harder, " hey meisje", en "hey meisje, ja jij die niet stopt"
en " je strooit geld"
en niets werkte.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben jij nou bi of lesbi?want je komt nu over alsof je er net achter bent dat je op vrouwen valt, terwijl je eerder in dit topic kinda overkwam als veteraan lesbiënne
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet echt niet meer drinken, beide was niet zo prettig. xD
Biseksueel hier.
Het is jou probleem niet als ze dom reageert.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ondertussen keek iedereen al naar me in een straal van 40 meter ofzo. behalve zij
nog meer kutmomenten voor mij is dat natuurlijk, ik houdt daar niet van dat ik op straat moet gaan lopen roepen " hey daar, stop, stop. niet weggaan"
maar het in me eigen zak stoppen en doorlopen daar ga ik me dan later nog kutter over voelen.
en het laten liggen dan had ik me ook kut gevoelt, over dat ik en zij ook gratis geld was misgelopen.
dan komen de diep-trieste gedachtes over hoe ik het de volgende keer zou kunnen gaan aanpakken.
gewoon negeren, gewoon laten liggen. gewoon doen alsof vrouwen helemaal niet bestaan, en onzichtbaar zijn, en alles wat ze doen niet gebeurd. gewoon compleet oblivious worden voor alles wat met vrouwen te maken heeft of wat ze doen.
Hahahahahha gatverdamme, echt waar? Nee nooit!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben jij nou bi of lesbi?want je komt nu over alsof je er net achter bent dat je op vrouwen valt, terwijl je eerder in dit topic kinda overkwam als veteraan lesbiënne
Kan je mij zeggen wat je nou precies over vrouwen denkt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel. misschien zei ik ook wel " je laat geld vallen" maar verstond ze dat niet, of ik had de de indruk dat ze het niet verstond omdat ze al te ver weg was
het is al zo lang terug.
maar dat soort dingen he, daarom ga ik liever niet met meisjes om. als ergens een meisje hulpbehoevend staat, dan negeer ik haar kijhard.
ik heb er weleens eerder over gepost, dat als ik zie dat iemand hulp nodig heb, ik eerst dichterbij kom, en als ik dan zie dat het vrouwelijk is dan help ik haar niet.
Dude, jij bent zo killingly insecure. Je zou echt hulp moeten zoeken. Dat bedoel ik niet lullig, maar als je wil dat er wat verandert moet je ook actie ondernemen. Anders kan je hier wel blijven posten over al je neuroses, maar daar schiet niemand verder wat mee op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel. misschien zei ik ook wel " je laat geld vallen" maar verstond ze dat niet, of ik had de de indruk dat ze het niet verstond omdat ze al te ver weg was
het is al zo lang terug.
maar dat soort dingen he, daarom ga ik liever niet met meisjes om. als ergens een meisje hulpbehoevend staat, dan negeer ik haar kijhard.
ik heb er weleens eerder over gepost, dat als ik zie dat iemand hulp nodig heb, ik eerst dichterbij kom, en als ik dan zie dat het vrouwelijk is dan help ik haar niet.
aardbei, ik had helemaal geen tijd om dingen te overdenkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt iets wat ik ook heb, je denkt te veel na.
Op zo'n moment, wat ik nu ook doe, gewoon die gedachten stoppen en haar dat geld teruggeven zonder te bedenken welke negatieve dingen er allemaal kunnen gebeuren of in haar om kunnen gaan met betrekking tot jou. Want helpt het? Nee, het belemmert je alleen maar. En waarschijnlijk kloppen die gedachtegangen niet eens.
Ja hehe maar hij verzint telkens een excuus om dat niet te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |