Ik roep ook maar wat, alsof ik daar ooit verstand van krijg.quote:
Dat blijkt ja. De C kon nog wel, maar een omtrek van 25 centimeter is wel erg extreem dun.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat, alsof ik daar ooit verstand van krijg.
Okee dus even kort samengevat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. De C kon nog wel, maar een omtrek van 25 centimeter is wel erg extreem dun.
En dat ja.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. De C kon nog wel, maar een omtrek van 25 centimeter is wel erg extreem dun.
Uhuh, cc is cubic centimeters dus ook een inhoudsmaat. Gebruiken ze misschien ook wel voor de inhoud van siliconen ofzo.quote:
Letter is omvang van de borst?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dus even kort samengevat.
Het cijfer is de omtrek en de letter is wat?
Zeg ik heb nog nooit geneukt, het zou pas vreemd zijn als ik er wel verstand van had.quote:
Cijfer is de onderwijdte en de letter slaat op de bovenwijdte, of meer het volume van de borst ook in verhouding tot de onderwijdte.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dus even kort samengevat.
Het cijfer is de omtrek en de letter is wat?
Zo raar is het ook weer niet om te weten hoor. Kwestie van een keertje googelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik heb nog nooit geneukt, het zou pas vreemd zijn als ik er wel verstand van had.
als je dat meot vragen heb je cup Aquote:
het is hier al eens over gegaan in het topic. ik zal zo link postenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo raar is het ook weer niet om te weten hoor. Kwestie van een keertje googelen.
Retorischquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was geen vraag.
Meer van, dat weet je toch wel.
Inderdaad. Net iets groter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ze heeft waarschijnlijk net zulke grote borsten als tatjana simic
Ik wist het niet en ik snap er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was geen vraag.
Meer van, dat weet je toch wel.
Dat weet ik wel maar hoe dat precies zit met die cijfers erbij, geen flauw idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar mannen hebben toch wel eens gegoogled op bijvoorbeeld 'cup E' bij google afbeeldingen?
Dan weet je dus waar die cups voor staan me dunkt. En dat cup AA heel klein is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |