Wacht even jij vindt iemand achterna rennen en zijn of haar geld terug geven creepy?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik veel.
het is mijn woordkeus.
en toen voelde ik me kut, en ik wist dat ik me dan altijd kut zou gaan voelen als ik het zou oppakken en het daarbij zou laten.
dus toen pakte ik het op, en ging ik achter haar aan rennen (echt nog veel creepyer)
en toen stopte ik haar, en toen was het nog veel creepyer.
en dan meteen zeggen natuurlijk of ze het terug wilt. en dat wilde ze. en toen ging ik meteen snel weer weg. helemaal ongemakkelijk en zenuwachtig zijn dat soort momenten
Ik sluit me bij lant (das ook voor de eerste keer) aan. Jij maakt er iets heel groots van terwijl zij het allang is vergeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat meisje is het waarschijnlijk diezelfde avond nog vergeten en jij zit hier na al die jaren nog mee
Ik zou met hem wel eens door een drukke winkelstraat willen lopen. Kijken of ie gaat hyperventileren als een vrouw voorbij loopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij is het gewoon vet leuk om MLiG als 'een vriend' te hebben. Elke dag maak je iets aparts mee. Ik zou echt de heletijd dubbel liggen. Leuk wel, zo'n excentriek persoon. Alleen lastig dat hij die sociale fobie heeft.
ja maar nu weet ik toch met pua, dat ik meteen kort samengevat haar shields naar beneden moet brengen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar, strooien?
En jij zei eerst:
"hey meisje, hey meisje"
"hey meisje die niet reageert"
Dan zou ik ook denken, snel doorlopen.
Ik wil hem wel een kroeg inslepen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
MLIG moet gewoon eens mee genomen worden door iemand en hem dwingen te laten praten tegen vrouwen, keer op keer op keer. Net zo lang dat hij er vertrouwen in krijgt dat het helemaal niet zo eng is.
ja idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
MLIG moet gewoon eens mee genomen worden door iemand en hem dwingen te laten praten tegen vrouwen, keer op keer op keer. Net zo lang dat hij er vertrouwen in krijgt dat het helemaal niet zo eng is.
Gewoon mevrouw sorry mevrouw roepen en als ze om kijkt even zwaaien terwijl je het geld pakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar nu weet ik toch met pua, dat ik meteen kort samengevat haar shields naar beneden moet brengen.
als je geen omgang hebt met meisjes. dan denk je gewoon van : oke eerst aandacht voor elkaar hebben. dus dan roep je "hey"
of "hey stop eens", of weet ik veel.
en wat je dan ziet wat er (altijd) gebeurd is dat meisjes daar niet positief op reageren. echt het is gewoon pijnlijk om dan een (kansloze) jongen te zijn.
en dat komt natuurlijk door die 1000000den versierpogingen van gasten. en dat ze wordt "lastiggevallen" door mannen altijd. dat heb je dan in je hoofd.
en dan ga je interactie met meisjes gewoon haten.... ze lopen rond alsof alles een versierpoging is, en jij weet niet hoe je met ze moet omgaan......
en dan ga je versieren daar ook mee haten, en doe je maar helemaal neits!
Best wel schandalig dat mensen tijdens de meet die jongen niet een kroeg hebben ingetrokken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha kun je geen meet maken in de kroeg? Wellicht ga ik dan ook wel mee en mag je op mij even oefenen. XD
gast. ik heb nu toch pua.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon mevrouw sorry mevrouw roepen en als ze om kijkt even zwaaien terwijl je het geld pakt.
Mevrouw u heeft dit laten vallen, denk dat uw zak of portomone kapot is. Als u blieft.
Vergeet jij nou maar dat versieren de komende maanden, en ga eerst een normaal leren omgaan met mensen in het algemeen.
Gelukkig geef je zelf het antwoord al.quote:
Ja, dat is wel de manier. Een situatie die hem dwingt om contact te zoeken, zodat hij niet kan 'vluchten'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
Hahahaha dat herken ik zo. Van mijn eigen familie weet ik onderhand wel kussen of hand, meestal kussen, maar van andere mensen weet ik het gewoon niet en dan wil ik niet te opdringerig zijn door zomaar te kussen, maar ook weer niet te ver achter de lijn door een handje te geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb dat ongemakkelijke gevoel alleen bij verjaardagszoenen geven. Ik haat dat echt.
Erger is als je zelf niet jarig bent. Dan vraag ik me altijd af wat die andere persoon verwacht. Wil die wel gezoend worden? Of alleen een hand? 3 zoenen of een knuffel? Eerst een hand en dan zoenen? Ik voel dat ik als ik iemand 3 zoenen geef dat ik me dan zo opdring in die persoon z'n personal space. Omdat ik weet dat sommige mensen dat liever niet hebben. Maar ja.
En zelf vind ik het ook niet fijn om door iedereen gezoend te worden, stomme routine.
Dan heb je ook nog mensen waarmee je helemaal geen band hebt of zo, maar je wel 'kent' en die je dan gaan zoenen als je ze toevallig tegenkomt. Daar is echt geen pijl op te trekken.Ik vind dat ongemakkelijk.
Misschien omdat ik een aantal keer heb gehad dat ik iemand wilde zoenen en dat die persoon ineens z'n hand uitstak om het te voorkomen dat ik het daarom niet graag meer doe. En ik heb geen grote familie dus ik ben het niet zo gewend van thuis uit.
Of dat mensen in de klas in een rij gingen staan om me te feliciteren (aka zoenen) voordat de les zou beginnen. Pfff.
Een van de redenen dat ik verjaardagen haat.Ik voel me dan autistisch.
Ik denk er te veel over na.
Maar waarom is het zo erg? Op het moment dat je haar het geld geeft, en dat is geen kwestie van minuten, dan weet ze toch waarom je haar riep.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar nu weet ik toch met pua, dat ik meteen kort samengevat haar shields naar beneden moet brengen.
als je geen omgang hebt met meisjes. dan denk je gewoon van : oke eerst aandacht voor elkaar hebben. dus dan roep je "hey"
of "hey stop eens", of weet ik veel.
en wat je dan ziet wat er (altijd) gebeurd is dat meisjes daar niet positief op reageren. echt het is gewoon pijnlijk om dan een (kansloze) jongen te zijn.
en dat komt natuurlijk door die 1000000den versierpogingen van gasten. en dat ze wordt "lastiggevallen" door mannen altijd. dat heb je dan in je hoofd.
en dan ga je interactie met meisjes gewoon haten.... ze lopen rond alsof alles een versierpoging is, en jij weet niet hoe je met ze moet omgaan......
en dan ga je versieren daar ook mee haten, en doe je maar helemaal neits!
Ja stop nou eens met je voor oordelen over vrouwen want jezus wat kan jij slapquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd.
dat wilde ik vroeger niet(en doe ik nu nog steeds trouwens niet).
want dan ben je eenmaal bij ze misschien. en dan dragen vrouwen gewoon geen fuck bij aan het gesprek.
vrouwen zijn verwend, dat de wereld geweldig is, en dat mannen zich altijd heeeel geweldig voordoen, en alles doen.
en dat gesprekken altijd gemakkelijker gaan omdat mannen er altijd zoveel moeite in stoppen.
en als je er dan staat met neutrale verwachtingen/moeite bij staat als man....dan werkt het niet
Sowieso. Twee weken geleden had ik het ook in de stad, allemaal vriendinnen van mijn zus (van die overdreven aandachttrekkende maar sociale meisjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb dat ongemakkelijke gevoel alleen bij verjaardagszoenen geven. Ik haat dat echt.
Erger is als je zelf niet jarig bent. Dan vraag ik me altijd af wat die andere persoon verwacht. Wil die wel gezoend worden? Of alleen een hand? 3 zoenen of een knuffel? Eerst een hand en dan zoenen? Ik voel dat ik als ik iemand 3 zoenen geef dat ik me dan zo opdring in die persoon z'n personal space. Omdat ik weet dat sommige mensen dat liever niet hebben. Maar ja.
En zelf vind ik het ook niet fijn om door iedereen gezoend te worden, stomme routine.
Dan heb je ook nog mensen waarmee je helemaal geen band hebt of zo, maar je wel 'kent' en die je dan gaan zoenen als je ze toevallig tegenkomt. Daar is echt geen pijl op te trekken.Ik vind dat ongemakkelijk.
Misschien omdat ik een aantal keer heb gehad dat ik iemand wilde zoenen en dat die persoon ineens z'n hand uitstak om het te voorkomen dat ik het daarom niet graag meer doe. En ik heb geen grote familie dus ik ben het niet zo gewend van thuis uit.
Of dat mensen in de klas in een rij gaanstaan om me te feliciteren (aka zoenen) voordat de les begint. Pfff.
Een van de redenen dat ik verjaardagen haat.Ik voel me dan autistisch.
Ik denk er te veel over na.
ja. en dan ga ik meteen daarna snel weg(omdat het allemaal hartstikke ongemakkelijk voor me is. echt altijd die ongemakkelijkheid rond meisjes dat is kut.! ik houd daar niet van! , en omdat ik echt denk van " stomme kuthoer! waarom negeer je me de hele tijd. zie je wel dat ik geen kansloze versierpoging ging doen. stomme kuthoer!. zie je wel, en nu ga ik weg van je , zoals je al die tijd al wilt")quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom is het zo erg? Op het moment dat je haar het geld geeft, en dat is geen kwestie van minuten, dan weet ze toch waarom je haar riep.
Tja, dit helpt dan ook niet echt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:27 schreef ook_gek het volgende:
Zo lang jij je huidige gedrag weigert aan te passen heb jij geen enkel recht van spreken.
quote:
Ja werkt top die pua we kunnen het zien inderdaad. Kom op man je bent niet zo dom als dat jij je zelf nu voor doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast. ik heb nu toch pua.
dat zwaaien is om de approach te doen, en dat ze WEET dat je vriendelijk bent. en niet zoals de 10000den anderen gasten waar ze flashbacks anders van gaan krijgen die zenuwachtig en nerveus met een strak gezicht op hun afloopt, en een kansloze VERSIERPOGING gaan doen.
oh, en ik gebruikte de woorden "Strooien" omdat ik dus geen gevoel heb en omgang met vrouwen heb geinternalized dat ik zo snel op iets beters kon komen.
ik zag haar dat geld laten vallen (vanaf een afstandje, vanaf de zijkant) . en toen dacht ik van "hmmm zou ze dat express doen en strooiten, nee ze merkt het niet op, ze loopt door..... ze strooit geld.. mwa nee dat lijkt me niet, het is waarschijnlijker dat ze dat perongeluk deed".
en toen zat ik al met de woorden "strooien" in me hoofd
en ik had geen materiaal voor omgang geinternalized dat ik betere interactie kon bedenken
Ja maar zo gek is het toch niet dat ze dat denkt? Als ze niet doorgeeft dat ze geld heeft laten vallen is dat best logisch. Kan ook zijn dat ze helemaal niet doorhad dat je het tegen haar had. Waarom is ze dan een kuthoer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. en dan ga ik meteen daarna snel weg(omdat het allemaal hartstikke ongemakkelijk voor me is, en omdat ik echt denk van " stomme kuthoer! waarom negeer je me de hele tijd. zie je wel dat ik geen kansloze versierpoging ging doen. stomme kuthoer!. zie je wel, en nu ga ik weg van je , zoals je al die tijd al wilt")
ondertussen keek iedereen al naar me in een straal van 40 meter ofzo. behalve zijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar zo gek is het toch niet dat ze dat denkt? Als ze niet doorgeeft dat ze geld heeft laten vallen is dat best logisch. Kan ook zijn dat ze helemaal niet doorhad dat je het tegen haar had. Waarom is ze dan een kuthoer?
Sinds wanneer weet jij wat een vrouw denkt in godsnaam?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. en dan ga ik meteen daarna snel weg(omdat het allemaal hartstikke ongemakkelijk voor me is. echt altijd die ongemakkelijkheid rond meisjes dat is kut.! ik houd daar niet van! , en omdat ik echt denk van " stomme kuthoer! waarom negeer je me de hele tijd. zie je wel dat ik geen kansloze versierpoging ging doen. stomme kuthoer!. zie je wel, en nu ga ik weg van je , zoals je al die tijd al wilt")
en ik wil natuurlijk dan ook zelf ook graag wegwezen natuurlijk. ik haat het om bij meisjes te zijn dan.
en alles is eng, en klote.
In de rij? Jij moet echt aan de alcohol. Dat van die verjaardagen is opzich nog wel ''normaal'', veel mensen die dat hebben, maar de kassa. Hmm.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig moet gewoon keihard aan de alcohol. Hij zit nu veel te veel in zn hoofd.
Jij ook overigens straw, met je verjaardagen
Maargoed, ik moet ook niks zeggen, ik word zelf bijv. altijd een tikkeltje panisch van wachtrijen bij kassa's. Ik vind het soms moeilijk om dan kalm te blijven. Weet niet waarom. Je wordt zo bekeken in je interactie door zo'n hele rij achter je ofzo. Mja, tis ook niet altijd hoor. De ene x wel last van, de andere x totaal niet
In de rij staan eng vinden dat heeft MLIG ook dus ze moeten samen even een psychiater bezoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
In de rij? Jij moet echt aan de alcohol. Dat van die verjaardagen is opzich nog wel ''normaal'', veel mensen die dat hebben, maar de kassa. Hmm.
ja. maar ik wist niet wat ik anders moet doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig, het is normaal dat ze niet reageert als ze niet weet dat ze geld heeft laten vallen. Het doorsnee meisje loopt door als er "hey meisje" geroepen wordt, en dat is maar goed ook. Dat maakt haar geen "kuthoer", dat maakt haar verstandig.
Alcohol helpt goed. Beide keren dat ik een meisje gezoend heb, had ik alcohol achter mijn kiezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Maargoed, ik moet ook niks zeggen, ik word zelf bijv. altijd een tikkeltje panisch van wachtrijen bij kassa's. Ik vind het soms moeilijk om dan kalm te blijven. Weet niet waarom. Je wordt zo bekeken in je interactie door zo'n hele rij achter je ofzo. Mja, tis ook niet altijd hoor. De ene x wel last van, de andere x totaal niet
Jij moet meer gaan zuipen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alcohol helpt goed. Beide keren dat ik een meisje gezoend heb, had ik alcohol achter mijn kiezen.
Ben je pot? Of bi? Of gewoon om uit te proberen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alcohol helpt goed. Beide keren dat ik een meisje gezoend heb, had ik alcohol achter mijn kiezen.
Dat doe ik ook. Ik ben in sommige dingen heel impulsief, maar bij zulk soort dingen weer niet. Dan helpt alcohol om alles niet zo kapot te analyseren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Dat herken ik dan weer totaal niet.quote:Maargoed, ik moet ook niks zeggen, ik word zelf bijv. altijd een tikkeltje panisch van wachtrijen bij kassa's. Ik vind het soms moeilijk om dan kalm te blijven. Weet niet waarom. Je wordt zo bekeken in je interactie door zo'n hele rij achter je ofzo. Mja, tis ook niet altijd hoor. De ene x wel last van, de andere x totaal niet
Je moet gewoon ''hey, je laat je geld vallen" zeggen en het naar haar toe brengen. Een beetje ongemakkelijk zal het altijd blijven als jij alles zo negatief blijft bekijken. Krijg je al therapie? Daar zou je echt wat aan hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. maar ik wist niet wat ik anders moet doen.
bij mannen heb je die problemen niet
Nee hij verzint excuses om geen hulp te zoeken. Hij blijft liever in zijn zolderkamertje met zijn PUA boekjes. Wel zo makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je moet gewoon ''hey, je laat je geld vallen" en het naar haar toe brengen. Een beetje ongemakkelijk zal het altijd blijven als jij alles zo negatief blijft bekijken. Krijg je al therapie? Daar zou je echt wat aan hebben, denk ik.
weet ik veel. misschien zei ik ook wel " je laat geld vallen" maar verstond ze dat niet, of ik had de de indruk dat ze het niet verstond omdat ze al te ver weg wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je moet gewoon ''hey, je laat je geld vallen" zeggen en het naar haar toe brengen. Een beetje ongemakkelijk zal het altijd blijven als jij alles zo negatief blijft bekijken. Krijg je al therapie? Daar zou je echt wat aan hebben, denk ik.
Ben jij nou bi of lesbi?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt iets wat ik ook heb, je denkt te veel na.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. maar ik wist niet wat ik anders moet doen.
bij mannen heb je die problemen niet
en zoals je leest , riep ik nog 3 keer steeds harder, " hey meisje", en "hey meisje, ja jij die niet stopt"
en " je strooit geld"
en niets werkte.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben jij nou bi of lesbi?want je komt nu over alsof je er net achter bent dat je op vrouwen valt, terwijl je eerder in dit topic kinda overkwam als veteraan lesbiënne
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet echt niet meer drinken, beide was niet zo prettig. xD
Biseksueel hier.
Het is jou probleem niet als ze dom reageert.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ondertussen keek iedereen al naar me in een straal van 40 meter ofzo. behalve zij
nog meer kutmomenten voor mij is dat natuurlijk, ik houdt daar niet van dat ik op straat moet gaan lopen roepen " hey daar, stop, stop. niet weggaan"
maar het in me eigen zak stoppen en doorlopen daar ga ik me dan later nog kutter over voelen.
en het laten liggen dan had ik me ook kut gevoelt, over dat ik en zij ook gratis geld was misgelopen.
dan komen de diep-trieste gedachtes over hoe ik het de volgende keer zou kunnen gaan aanpakken.
gewoon negeren, gewoon laten liggen. gewoon doen alsof vrouwen helemaal niet bestaan, en onzichtbaar zijn, en alles wat ze doen niet gebeurd. gewoon compleet oblivious worden voor alles wat met vrouwen te maken heeft of wat ze doen.
Hahahahahha gatverdamme, echt waar? Nee nooit!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben jij nou bi of lesbi?want je komt nu over alsof je er net achter bent dat je op vrouwen valt, terwijl je eerder in dit topic kinda overkwam als veteraan lesbiënne
Kan je mij zeggen wat je nou precies over vrouwen denkt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel. misschien zei ik ook wel " je laat geld vallen" maar verstond ze dat niet, of ik had de de indruk dat ze het niet verstond omdat ze al te ver weg was
het is al zo lang terug.
maar dat soort dingen he, daarom ga ik liever niet met meisjes om. als ergens een meisje hulpbehoevend staat, dan negeer ik haar kijhard.
ik heb er weleens eerder over gepost, dat als ik zie dat iemand hulp nodig heb, ik eerst dichterbij kom, en als ik dan zie dat het vrouwelijk is dan help ik haar niet.
Dude, jij bent zo killingly insecure. Je zou echt hulp moeten zoeken. Dat bedoel ik niet lullig, maar als je wil dat er wat verandert moet je ook actie ondernemen. Anders kan je hier wel blijven posten over al je neuroses, maar daar schiet niemand verder wat mee op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel. misschien zei ik ook wel " je laat geld vallen" maar verstond ze dat niet, of ik had de de indruk dat ze het niet verstond omdat ze al te ver weg was
het is al zo lang terug.
maar dat soort dingen he, daarom ga ik liever niet met meisjes om. als ergens een meisje hulpbehoevend staat, dan negeer ik haar kijhard.
ik heb er weleens eerder over gepost, dat als ik zie dat iemand hulp nodig heb, ik eerst dichterbij kom, en als ik dan zie dat het vrouwelijk is dan help ik haar niet.
aardbei, ik had helemaal geen tijd om dingen te overdenkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt iets wat ik ook heb, je denkt te veel na.
Op zo'n moment, wat ik nu ook doe, gewoon die gedachten stoppen en haar dat geld teruggeven zonder te bedenken welke negatieve dingen er allemaal kunnen gebeuren of in haar om kunnen gaan met betrekking tot jou. Want helpt het? Nee, het belemmert je alleen maar. En waarschijnlijk kloppen die gedachtegangen niet eens.
Ja hehe maar hij verzint telkens een excuus om dat niet te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |