Het gaat nu even om de BH maten he, en hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent de eerste kerel die gaat zeuren als er beeldmateriaal komt bij bh-maten.
Het is heel simpel; getalletje is de borstomvang, net onder de borsten gemeten. De letter is de borstgroottequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga het nou niet verwarrender maken dan het is he, dit snap ik gelukkig nog.
Nee, want mijn omtrek komt niet eens in de buurt van de 80cm, dus helaas voor jou voelde ik me absoluut niet aangesproken. Ik geef alleen aan dat het ook weer niet zo simpel te stellen is qua maten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]man maak je niet druk
[..]
Veel vrouwen dragen vaak de verkeerde bh maat he, veel te klein
Dus ik kan nog altijd gelijk hebben
80C en 70C hebben ook andere cupgroottes volgensmij. Die van 80C is nog iets ruimer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laat me raden jij hebt een cup 80 nog wat? En bent nu niet tevreden dat ik je onder dik, breed of lang plaats?
Het gaat om het idee, en die heeft hij nu hoe het werkt. Daar ging het toch om?
Dat begrijp ik dus nu. Maar ik zie al dat er nog een paar andere dingen moeten worden gemeten om tot de echt goede maat te komen. En als we die er bij gaan halen komt het niet meer goed ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is heel simpel; getalletje is de borstomvang, net onder de borsten gemeten. De letter is de borstgrootte
Niet meer, thats it.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus nu. Maar ik zie al dat er nog een paar andere dingen moeten worden gemeten om tot de echt goede maar te komen. En als we die er bij gaan halen komt het niet meer goed ook.
Dat verdomde google ook.quote:
Nee hoor, je hoeft niet meer op te meten maar de bouw verschilt per vrouw en daarom is niet aan iemands bh maat te zien of iemand dik is of niet. Vandaar dat dat erbij gehaald werd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus nu. Maar ik zie al dat er nog een paar andere dingen moeten worden gemeten om tot de echt goede maat te komen. En als we die er bij gaan halen komt het niet meer goed ook.
Hoera dan snap ik het ook nog joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft niet meer op te meten maar de bouw verschilt per vrouw en daarom is niet aan iemands bh maat te zien of iemand dik is of niet. Vandaar dat dat erbij gehaald werd.
Uh je weet dat die laatste reactie waar je nu op reageerd een grapjes was he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, want mijn omtrek komt niet eens in de buurt van de 80cm, dus helaas voor jou voelde ik me absoluut niet aangesproken. Ik geef alleen aan dat het ook weer niet zo simpel te stellen is qua maten.
En net zo vaak zijn de bh's juist te groot waardoor ze te weinig steun geven.
Het ging meer over die reactie waarin je opperde dat ik me waarschijnlijk aangesproken voelde, daar zaten geen smilies in.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uh je weet dat die laatste reactie waar je nu op reageerd een grapjes was he?
Daarom deen de
Maar met dat detail erbij maak je het verhaal nodeloos ingewikkeld. En waarom. Vrouwen zijn geobsedeerd door 'dik zijn'. Daarom kan Ook_gek het veel duidelijker uitleggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft niet meer op te meten maar de bouw verschilt per vrouw en daarom is niet aan iemands bh maat te zien of iemand dik is of niet. Vandaar dat dat erbij gehaald werd.
Ik gaf enkel aan dat het niet betekend dat iemand met die maat dik is. Is dat echt zo ingewikkeld ja? Als hij het nou helemaal goed uit zou leggen was het prima, maar een nuance was op zijn plaats.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar met dat detail erbij maak je het verhaal nodeloos ingewikkeld. En waarom. Vrouwen zijn geobsedeert door dik zijn. Daarom kan Ook_gek het veel duidelijker uitleggen.
Slijmbalquote:
+ fotoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geef nog even je cupmaat Straw dan zijn we met dit onderwerp klaar.
Van uit verschillende positie's zodat ik mijn zo juist vergaarde kennis kan testen.quote:
Kan ook van educatieve waarde zijn voor tal van lurkers.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Van uit verschillende positie's zodat ik mijn zo juist vergaarde kennis kan testen.
Ehm... wat is hier de bedoeling van?quote:
Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat is -Strawberry- joh, zie je toch meteen?
Leuker? Maar jij valt toch op blond?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.
Kledderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.
Als deze thread /b/ was, was jij hun queen. En dat weet je zelf ook best. Niet fake naïef doen, hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuker? Maar jij valt toch op blond?
Dat ze blond is betekent niet dat ze leuker is dan alle vrouwen met een andere haar kleur.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuker? Maar jij valt toch op blond?
Is Strawberry blond?quote:
Geen idee, nog geen fotos in pmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze blond is betekent niet dat ze leuker is dan alle vrouwen met een andere haar kleur.
[..]
Is Strawberry blond?
Ah okee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen fotos in pm
Die van net
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan en ik kom altijd bij dezelfde vrouw uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef JedimindhaX het volgende:
Post nog maar wat foto's van mooie vrouwen anders
Welke vrouw dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan en ik kom altijd bij dezelfde vrouw uit.
Daar hebben we het al vaak genoeg over gehad, dat het me verstandig lijkt het een keertje niet te doen.quote:
Zeg wat ben jij allemaal voor geks aan het posten joh?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
oh die hebben zwarte tepels
We, we. Ik was er niet bij hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hebben we het al vaak genoeg over gehad, dat het me verstandig lijkt het een keertje niet te doen.
was het met horizontale scan? en was daarvoor al een verticale scan(heb je die opgemerkt?)?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:39 schreef greatjob het volgende:
Ik stond in een winkel en er was een kassameisje. Ik zag dat ze op zich geïnteresseerd in mij was (haar wenkbrauw ging omhoog). We bestudeerden elkaars gezicht een beetje en hebben iets van 40 seconden (alleen toen ze geld moest pakken niet) in elkaars ogen gestaard. Het was zo intens en het stopte het functioneren van mijn hersenen. We hebben niet gepraat. Toen ik wegliep heb ik onbewust hardop 'wow' gezegd.
Normaal voel ik me niet zo. Ik zou bijna teruggaan voor haar om dan wel een praatje te maken. Maar heb ik het niet verpest met mijn eerste indruk. Het is vrij sullig denk ik om wow te zeggen en niet te praten. Ik sloeg mijzelf voor mijn kop na een minuutWat zouden je denken als je het meisje was?
Vergeef me mensen maar omdat er om wordt gevraagd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Het is een naakt wijfquote:
Vrouwen? Naakt? Dat is heul eng ja.quote:
Ik zeg ook niet dat ik haar leuk vind van karakterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen? Naakt? Dat is heul eng ja.![]()
![]()
![]()
Nee dat niet maar ik zie mezelf niet snel denken bij een naakt wijf die is leuk. Das gewoon fapmateriaal voor mij.
Op die manier ja hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik haar leuk vind van karaktermaar ik kan haar toch mooi vinden? Sommige wijven zijn geil, maar niet echt mooi. Haar vind ik mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |