Oh oke, omdat je ineens ook vroeg wat de letter dan precies is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar hoe dat precies zit met die cijfers erbij, geen flauw idee.
Ik heb geen idee eigenlijk, ik zal eens googelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk groot zijn die van Tatjana niet. Al waardeer ik ze wel.
Wat valt er niet te snappen aan onderwijdte of de omtrek onder de borsten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar hoe dat precies zit met die cijfers erbij, geen flauw idee.
Van wat ik kan zien verschilt het nogal per foto bij haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, ik zal eens googelen.
Omtrek snap ik, maar van onderwijdte heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen aan onderwijdte of de omtrek onder de borsten?
Dat is dus gewoon de naam die ze gebruiken voor de omtrek net onder de borsten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omtrek snap ik, maar van onderwijdte heb ik echt nog nooit gehoord.
http://www.ellenlageman.nl/maatzelf.htmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist het niet en ik snap er nog steeds niks van.
Maar goed dat ik ze niet nodig heb.
Zoiets ja, het heeft in ieder geval te maken met het verschil tussen de onder- en bovenwijdte.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
Versieren op latere leeftijd #27 Waar de tietmaat besproken wordt...
hier, en dat hele topic ervoor ook al.
en volgensmij is dat getalletje voor het volume/inhoud zeg maar.
Dank u, dank u.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
http://www.ellenlageman.nl/maatzelf.htm
Is toch logisch. Je kan dik zijn en bijv. cup B hebben, of heel slank met cup B.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omtrek snap ik, maar van onderwijdte heb ik echt nog nooit gehoord.
Laat maar dames, sommige dingen gaan mijn pet denk ik te boven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is toch logisch. Je kan dik zijn en bijv. cup B hebben, of heel slank met cup B.
Dan kan je niet allebei dezelfde BH aan.
Wat valt er nog niet te begrijpen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat maar dames, sommige dingen gaan mijn pet denk ik te boven.
dan ben je erg dom.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat maar gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er nog niet te begrijpen dan?
Je weet toch de BH band, waarmee je het vastmaakt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt ook aan de lengte en bouw. Als een vrouw heel lang is komt ze zo aan die 80 zonder dik te zijn, en als je 1.50 bent is het juist heel breed in verhouding. Of als ze een brede borstkas heeft ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
letter is inhoud cijfers 70 75 of 80 is omtrek. Een wat dikkere / brede vrouwen hebben vaak 80. Hele slanke vrouwen 70
toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
letter is inhoud cijfers 70 75 of 80 is omtrek. Een wat dikkere / brede vrouwen hebben vaak 80. Hele slanke vrouwen 70
toch?
quote:
Nu valt het kwartje pas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
toch?
Dank je, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor een 17 jarige man ben je nu al vergevorderd.
Mijn broertje begreep het nog meteen en die is vergroeit met zijn xbox.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor een 17 jarige man ben je nu al vergevorderd.
Zoals ook_gek het uit legt snap ik het ook snel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn broertje begreep het nog meteen en die is vergroeit met zijn xbox.
Ik bedoel qua kennisniveau.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn broertje begreep het nog meteen en die is vergroeit met zijn xbox.
Mannen leggen die dingen gewoon beter uit. Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
simpel gezegt,
lettr is zeg maar wat er in je hand pas. Ruimte over is A. Handje vol is B net iets meer dan handje vol is C enz enz
dan krijg je de band waar de hele zooi mee vast moet. Hoe breder dikker de vrouw hoe meer band je nodig hebt. mager / slank is dan 70. Normaal postuur is 75 en de grote brede en of dikke vrouwen 80
Dus handje vol en slank is 70B
Handje vol en normaal postuurd 75B
80 is niet perse dik hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
simpel gezegt,
lettr is zeg maar wat er in je hand pas. Ruimte over is A. Handje vol is B net iets meer dan handje vol is C enz enz
dan krijg je de band waar de hele zooi mee vast moet. Hoe breder dikker de vrouw hoe meer band je nodig hebt. mager / slank is dan 70. Normaal postuur is 75 en de grote brede en of dikke vrouwen 80
Dus handje vol en slank is 70B
Handje vol en normaal postuurd 75B
Zou ik ook zeggen als ik er zo lang over deed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals ook_gek het uit legt snap ik het ook snel ja.
Zeg ik toch ook niet? Ik zeg groot breed en of dik.quote:
Jullie vrouwen zijn gewoon onduidelijk met al die termen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik er zo lang over deed.
Omdat het de versimpelde versie is. Feitelijk klopt het niet helemaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mannen leggen die dingen gewoon beter uit. Waarvoor dank.
Dan nog, het is niet perse dik of breed ofzo. Als 75 nog slank is, is 5cm omtrek erbij niet zo heel veel meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? Ik zeg groot breed en of dik.
hey hey hey hij heeft gelijk, gun mij ook even me momentje. Mijn ego heeft soms ook aandacht nodigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik er zo lang over deed.
Ja okee, maar in grote lijnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het de versimpelde versie is. Feitelijk klopt het niet helemaal.
Sowieso zeggen die getallen en letters weinigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het de versimpelde versie is. Feitelijk klopt het niet helemaal.
Vrij grote lijnen, want dit is bijvoorbeeld ook 80C en dat is echt niet dik of breed ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze definieren de beha maten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso zeggen die getallen en letters weinig
laat me raden jij hebt een cup 80 nog wat? En bent nu niet tevreden dat ik je onder dik, breed of lang plaats?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan nog, het is niet perse dik of breed ofzo. Als 75 nog slank is, is 5cm omtrek erbij niet zo heel veel meer.
Ik heb 70D, fout gegokt dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laat me raden jij hebt een cup 80 nog wat? En bent nu niet tevreden dat ik je onder dik, breed of lang plaats?
Het gaat om het idee, en die heeft hij nu hoe het werkt. Daar ging het toch om?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vrij grote lijnen, want dit is bijvoorbeeld ook 80C en dat is echt niet dik of breed ofzo.Ga het nou niet verwarrender maken dan het is he, dit snap ik gelukkig nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je bent de eerste kerel die gaat zeuren als er beeldmateriaal komt bij bh-maten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga het nou niet verwarrender maken dan het is he, dit snap ik gelukkig nog.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga het nou niet verwarrender maken dan het is he, dit snap ik gelukkig nog.
Veel vrouwen dragen vaak de verkeerde bh maat he, veel te kleinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |