twitter:CARLOSBARREDO twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:57:35Great work for all the team... We did good TT and Robert has earned a few seconds with other liders!!! We are satisfied!! Now time to rest.. reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
gesink sowieso podium deze tour, denk dat ie contador ook wel aan kan
Cijfertje hoger of lager, who cares?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Pas dat topicnummer nou niet steeds aan, dat gaat automatisch !!
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cijfertje hoger of lager, who cares?
Worden achtste. Minimaal. Naar verwachtig.quote:
Als je vooraf beter had verwacht dan de 5e plek en maar 12 seconden verliezen kan je beter kappen met de tour volgenquote:
Temlin moet sowieso kappen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als je vooraf beter had verwacht dan de 5e plek en maar 12 seconden verliezen kan je beter kappen met de tour volgen
twitter:lars_boom twitterde op zondag 03-07-2011 om 17:00:31Een super ttt gereden met de ploeg! Alles draaide goed. Mijn aflossingen voelde goed. reageer retweet
Nope, Leopard staat 5 sec. voor. Hangt dus van het laatste deel af.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
gesink gaat ook gewoon tijd pakken op Schleck.
jeuj!
Die pics al vinden is een kunst opzich.....quote:
mwah gewoon "trollercoaster" als zoekterm gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef TheNetwork het volgende:
BMC gaat ook los nu, Evans werkt.
[..]
Die pics al vinden is een kunst opzich.....
die gaan nog tijd verliezen gok ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, Leopard staat 5 sec. voor. Hangt dus van het laatste deel af.
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 17:05:46Waar Mart het trotst op is: hij maakte televisie tijdens een flinke regenbui. Al 100 keer gezien als iets unieks. reageer retweet
Ik zag de 9 aan voor een 7.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Burghardt en Schär. En aan Santaromita hebben ze niets.
Wil je Herbert de hele tijd horen zeggen ''Rabo top 5, prima'' of ''Rabo top 10, begonnen goed bla bla bla bla''?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat boeit het of je 4 of 6e wordt? Verschillen zijn toch miniem en Rabo heeft het prima gedaan. Toch? Of snap ik het nu ook niet meer?
Wat ik al eerder zei...dit is allemaal secondewerk...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, Leopard staat 5 sec. voor. Hangt dus van het laatste deel af.
Geen van beide.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Wil je Herbert de hele tijd horen zeggen ''Rabo top 5, prima'' of ''Rabo top 10, begonnen goed bla bla bla bla''?
Jammer, Contador pakt tijd op één van de ronderenners. Had gehoopt dat iedereen Saxo zou aftroeven...quote:
Ik heb Sporza opstaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Wil je Herbert de hele tijd horen zeggen ''Rabo top 5, prima'' of ''Rabo top 10, begonnen goed bla bla bla bla''?
Ik heb gezwegen, maar ook niet toegestemd.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:07 schreef DeeBee het volgende:
OPL 'outsiders' noemen, nou dat was ook niet terecht wat in de vorige topics gebeurde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:59:12Maaten en Herbert zitten weer wielrenfeitjes tegen elkaars been aan te pissen. reageer retweet
Omega Pharma Lottoquote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Sorry, ik zit Wimbledon te kijken en de tdf via hier te volgen, aar wie is OPL?
Omega Pharma Lotto met Van den Broeck en Gilbert.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Schaatsfan89 het volgende:
De Schlecks kunnen gewoon niet beter...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geef die Cancellara wat minder waardeloze kopmannen (voor deze ploegentijdrit) en ze winnen met gemak.
TB 500quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Waarom zouden ze volle bak geven?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Schlecks kunnen gewoon niet beter...
Dat niet. Maar het was allerminst zeker om ze op voorhand al af te schrijven. Wat jij deed.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef TLC het volgende:
Hey wat is dat nou, Lotto was toch best goed in tijdrijden ???![]()
Wat had je voorspelt?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
Best goede zaken voor mijn Dagzege podium.
EÉN, maar dan ook een accel voluit op een 1e cat en hij heeft hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
Contador nu toch al 1'37" achter op Andy.
1. Garminquote:Op zondag 3 juli 2011 17:10 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Wat had je voorspelt?
Ik: garmin 1, HTC 2, Leopard 3.
Dat vinden alleen de Belgenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef TLC het volgende:
Hey wat is dat nou, Lotto was toch best goed in tijdrijden ???![]()
Mooi toch? Ze hoeven alleen maar te volgen (ze kunnen ook niet harder dan Cancellara uiteraard) de verschillen zijn zo klein. De tour wordt hier niet beslist.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is dat Cance die twee aandrijft, niet andersom.
Vorig jaar kreeg hij hem er maar lastig af anders.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:10 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
EÉN, maar dan ook een accel voluit op een 1e cat en hij heeft hem.
Dank je, ik heb wel vaker gelijk trouwensquote:Op zondag 3 juli 2011 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd hoor, je had gelijk.
Denk toch dat hij tekort komt in het echte hooggebergte.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Ericr het volgende:
Evans in hele goede doen, als hij geen asfalt gaat kussen de komende ritten wordt het toch weer een kandidaat voor het podium.
Ja precies. 43 seconde was het verschil uiteindelijk toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij hem er maar lastig af anders.
Vooral als hij weer gaat zuigen en plakken inde bergen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Ericr het volgende:
Evans in hele goede doen, als hij geen asfalt gaat kussen de komende ritten wordt het toch weer een kandidaat voor het podium.
Misschien wel, Contador krijgt toch een tweede tik nu.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mooi toch? Ze hoeven alleen maar te volgen (ze kunnen ook niet harder dan Cancellara uiteraard) de verschillen zijn zo klein. De tour wordt hier niet beslist.
Ik vrees toch dat zijn beste dagen in het hooggebergte voorbij zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Ericr het volgende:
Wat hij (zeker) de laatste jaren eigenlijk helemaal niet meer gedaan heeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef Temlin het volgende:
[..]
Vooral als hij weer gaat zuigen en plakken inde bergen.
Waarom zou hij dat niet willen?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij wil Evans die gele trui helemaal niet.
op z'n 28e wel een 18-jarige chick aan de haakquote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Jahr00n het volgende:
die jurgen vertrouw ik ook niet hoor, beetje een autist lijkt me het ook
Verbier 2009? Het kan gemakkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij hem er maar lastig af anders.
Morgen kan Evans rustig aan doen, maar overmorgen moet hij in ieder geval voorkomen dat Gilbert meters pakt.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij wil Evans die gele trui helemaal niet.
is 2009 2010?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Verbier 2009? Het kan gemakkelijk.
Zullen we ook gelijk gaan discussen over ze ketting?
Que? 2009, op 5 KM ging ie toen, Armstrong kwam pas 1:40 later ofzo.quote:
Omdat Hincapie dat zegt.quote:
Was gewoon een prima tijd van Rabo...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
De verschillen zijn klein, maar het doet toch wel iets af aan de tijd van rabobank. Blijkt toch niet zo bijzonder te zijn.
Die reden met wind.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
De verschillen zijn klein, maar het doet toch wel iets af aan de tijd van rabobank. Blijkt toch niet zo bijzonder te zijn.
Schleck staat toch niet stil in ontwikkeling sinds 2009? Hij is beduidend beter dan toen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Que? 2009, op 5 KM ging ie toen, Armstrong kwam pas 1:40 later ofzo.
Mwah, wie zal zeggen hoeveel invloed minder wind nu zal zijn. Zullen we nooit weten.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
Hij kan dus beter in het wiel rijden.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schleck staat toch niet stil in ontwikkeling sinds 2009? Hij is beduidend beter dan toen.
Als OPL opschiet, kunnen ze The Con Artist voorbijstreven...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef marcodej het volgende:
Evans, The Shack, Schlekies en Gesink winnaars van de TTT SamSan, VDB2, Basso en toch ook Contador de verliezers.
Prima nu, hij hoeft Contador alleen "maar" te volgen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:18 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hij kan dus beter in het wiel rijden.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
We zien wel, Ik zeg als Berto tijd nodig heeft geeft ie er gewoon 3 rukken aan op een HC - Schleck gaat dat niet 3 keer kunnen pareren met de explosiviteit van Berto.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schleck staat toch niet stil in ontwikkeling sinds 2009? Hij is beduidend beter dan toen.
Hoi Temlin's kloon.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
Nou dat lukte vorig jaar wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
We zien wel, Ik zeg als Berto tijd nodig heeft geeft ie er gewoon 3 rukken aan op een HC - Schleck gaat dat niet 3 keer kunnen pareren met de explosiviteit van Berto.
Nee, gewoon naar verwachting.quote:
Contador heeft een Giro in de benen, dat gaat hij vanzelf voelen als de koers echt hard wordt gemaakt.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
We zien wel, Ik zeg als Berto tijd nodig heeft geeft ie er gewoon 3 rukken aan op een HC - Schleck gaat dat niet 3 keer kunnen pareren met de explosiviteit van Berto.
Schleck is net kauwgom, zelfs met hard schrobben krijg je hem er niet af...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schleck is net kauwgom, zelfs met hard schrobben krijg je hem er niet af...
Prima zeker, maar wel naar verwachting.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Op maar 12 seconde van de winnaar, dat is echt prima hoor.
Temlinquote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Temlin het volgende:
gesink verliest alleen tijd op andy, wiggins en evans. Dus goed gedaan vandaag.
Was het de verwachting dat Gesink op directe concurrenten nog geen 10 seconden zou verliezen?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Prima zeker, maar wel naar verwachting.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schleck is net kauwgom, zelfs met hard schrobben krijg je hem er niet af...
Dit dus. Plek zegt niet zoveel, gaat om de secondes. En maar 12 sec op Garmin verliezen is echt een top resultaat, ik had rond de 30 sec verwacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Op maar 12 seconde van de winnaar, dat is echt prima hoor.
Had eigenlijk verwacht dat ze wel een seconde of 10/15 meer zouden verliezen. Was misschien ook wel gebeurd als HTC niet was gevallen, was verder wel van weinig invloed geweest voor het klassement natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Prima zeker, maar wel naar verwachting.
Valt nog mee nu de wind is gaan liggen. Wel een tikkie ja.quote:
Kreuziger ook verliezerquote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef marcodej het volgende:
Evans, The Shack, Schlekies en Gesink winnaars van de TTT SamSan, VDB2, Basso en toch ook Contador de verliezers.
Die paar seconde gaat ie in de bergen volgens Karl en Michel makkelijk goed maken...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:23 schreef DeMessias het volgende:
VDB kan absoluut niet tevreden zijn. Verlies was ingerekend, maar niet zoveel.
Millar staat er nog tussen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:23 schreef Leatherface het volgende:
Grappig dat de laatste twee wereldkampioenen 1 en 2 in het klassement staan.
Ik denk dat je je oren moet laten uitspuiten, want dat heb ik nooit horen zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die paar seconde gaat ie in de bergen volgens Karl en Michel makkelijk goed maken...
Makkelijk. Al moet hij opassen met die tijdrit.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:24 schreef kilon het volgende:
Goed, dus Gesink op 11 seconden van Evans. Moet in het hooggebergte wel te overbruggen zijn.
Hij kan gedachte lezenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:24 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik denk dat je je oren moet laten uitspuiten, want dat heb ik nooit horen zeggen.
25 .27quote:
Alsof vdb500 serieuze concurrentie is voor onze Geesquote:Op zondag 3 juli 2011 17:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
27 sec on vdb2 is goed voor gesink hoor.
Ze hebben niet allemaal door dat het parcours een rondje was en dat ze dus ook geen rugwind hadden die de anderen hadden.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is precies gaan liggen toen ze halverwege waren?
Ja, grote complotten?!!??!11!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is precies gaan liggen toen ze halverwege waren?
Sterke wind tegen heeft een grotere negatieve invloed dan sterke wind mee positief effect heeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal door dat het parcours een rondje was en dat ze dus ook geen rugwind hadden die de anderen hadden.
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 03-07-2011 om 17:27:29Goede zaken in een hele goede ploegentijdrit. Weinig verlies op de eersten en winst op naaste concurrenten. Nu tevreden naar de massage! reageer retweet
Dus toch sky voor bmc, zojuist werd anders op tv getoond.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:29 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Garmin, 24:48
SKY 24:52
BMC 24:52
http://gaps.letour.fr/us.php
Kan deze link in de OP?
Officieel volgens hun eigen timing van de officiële website....quote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dus toch sky voor bmc, zojuist werd anders op tv getoond.
quote:Moonlighter - 24.57
Held_op_Sokken - 24:55
Coos - 24:53
Agüero - 24:42
JopJuh - 24:30
DeMessias - 24:12
Is een ongelooflijke kutsite die niet snel updatequote:Op zondag 3 juli 2011 17:31 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Officieel volgens hun eigen timing van de officiële website....
Om de 1 min.... of als ze met z'n 120 langs de weg gaan staan voor een ploegentijdrit in de eerste week.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is een ongelooflijke kutsite die niet snel updateStaat temporary trouwens.
Inderdaad, goede individuele tijdrit geredenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef kilon het volgende:
Eisel is op tijd binnen gekomen, aangezien hij gewoon in het klassement staat op + 05' 59"
Dus een 6 minuutjes later binnen gekomen dan de rest van het team.
Maar je ziet overal BMC voor Sky en toch staat het daar omgekeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:37 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Om de 1 min.... of als ze met z'n 120 langs de weg gaan staan voor een ploegentijdrit in de eerste week.
Ga de webmaster een boze brief mailen van partijdigheid?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Maar je ziet overal BMC voor Sky en toch staat het daar omgekeerd.
Boeit mij eig niet maar met mijn Tourspelletje hier op Fok levert dat dus verschil opquote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Ga de webmaster een boze brief mailen van partijdigheid?
Weet ik veel hoe dat komt.
Het staat nu (ergens anders) op letour, BMC voor Sky. Sukkel van een webmasterquote:Op zondag 3 juli 2011 17:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Boeit mij eig niet maar met mijn Tourspelletje hier op Fok levert dat dus verschil op
Gesink staat nu al 25 op 12 sec.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Klopt het dat Rabobank amper een sprong heeft gemaakt in ploegenklassement? Dacht dat ze daar wel een sprongetje zouden maken.
En op Leipheimer volgens mij. Als je Wiggins niet meerekent, omdat ik denk dat die tekort gaat komen, dan heeft hij dus drie concurrenten voor het podium voor zich staan. Dat wordt vreselijk moeilijk dus.................quote:
Komt doordat na 1e etappe eerste 15 ploegen binnen 6 seconden stonden en rabobank op 1.20, zo een groot verschil maak je niet goed in de ploegentijdritquote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Klopt het dat Rabobank amper een sprong heeft gemaakt in ploegenklassement? Dacht dat ze daar wel een sprongetje zouden maken.
Toch denk ik dat je minder profijt van wind mee dan nadeel van wint tegen hebt in zo'n ploegentijdrit.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal door dat het parcours een rondje was en dat ze dus ook geen rugwind hadden die de anderen hadden.
God zeg... een paar seconden achterstand met nog bijna de hele tour te gaan. Nee, dat gaat niet meer lukken, ik zou denk ik maar afstappen als ik Gesink was.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En op Leipheimer volgens mij. Als je Wiggins niet meerekent, omdat ik denk dat die tekort gaat komen, dan heeft hij dus drie concurrenten voor het podium voor zich staan. Dat wordt vreselijk moeilijk dus.................
Leipheimer en Evans hebben een betere tijdrit, maar het is nog een lange weg.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
God zeg... een paar seconden achterstand met nog bijna de hele tour te gaan. Nee, dat gaat niet meer lukken, ik zou denk ik maar afstappen als ik Gesink was.
Vooraf zou Gesink direct hebben getekend voor rond de 10 seconden en minder achterstand op die twee. Sowieso rijdt Gesink rondjes rond Leipheimer bergop, en ook Evans schat ik daar lager in. Als je na deze twee koersen Gesink zijn podiumkansen al vaarwel zegt omdat hij een paar seconden achter staat een handjevol concurrenten dan houdt dat in dat Gesink in die visie net zo goed niet van start had kunnen gaan, want beter dan nu had hij er bijna niet voor kunnen staan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Leipheimer en Evans hebben een betere tijdrit, maar het is nog een lange weg.
Denk je niet dat dat gewoon zo afgesproken was?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Gesink eigenlijk nu toch wel samen met Evans als de grote favorieten... de Schlecks mogen Cancellara wel dankbaar zijn vandaag want wat zij 10 km lang lieten zien was toch vrij beschamend als kopmannen... volgens mij allebei verre van een goede vorm
Dat wel, maar dat ze al zo vroeg niet meer mee overnamen, was niet ingecalculeerd denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat gewoon zo afgesproken was?
Aan de andere kant reden ze wel als ploeg een prima tijd. En als de Schlecks echt de boel zaten af te remmen dan hadden ze denk ik niet zo'n goede tijdrit gehad. Ik denk dat wel was ingecalculeerd dat beiden naar verloop van tijd niet meer zouden overnemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat ze al zo vroeg niet meer mee overnamen, was niet ingecalculeerd denk ik.
Dat zeker, het is voor hun maar goed dat Cancellera erbij is, zonder hem kost het ze zeker veel meer tijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan de andere kant reden ze wel als ploeg een prima tijd. En als de Schlecks echt de boel zaten af te remmen dan hadden ze denk ik niet zo'n goede tijdrit gehad. Ik denk dat wel was ingecalculeerd dat beiden naar verloop van tijd niet meer zouden overnemen.
Ik vond het er maar matig uit zien... en Cancellara is natuurlijk veruit de beste tijdrijder van het hele stel... die maakt het niet uit als ie 23km alleen vol gas moet geven.... daarom viel die tijd waarschijnlijk nog mee...quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan de andere kant reden ze wel als ploeg een prima tijd. En als de Schlecks echt de boel zaten af te remmen dan hadden ze denk ik niet zo'n goede tijdrit gehad. Ik denk dat wel was ingecalculeerd dat beiden naar verloop van tijd niet meer zouden overnemen.
En óf dat uitmaakt.. Je doet net alsof Cancellara in z'n eentje deze tijd ook had neergezet. Dat is gewoon niet zo.. Je hebt echt zéker 4/5 goede tijdrijders nodig..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het er maar matig uit zien... en Cancellara is natuurlijk veruit de beste tijdrijder van het hele stel... die maakt het niet uit als ie 23km alleen vol gas moet geven.... daarom viel die tijd waarschijnlijk nog mee...
Misschien was dat tactiek.. Was hij het mannetje voor de eerste 10km op een paar lastige stukken..?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Verbaasde me dat Posthuma af moest haken.
Maar renners als Contador, Evans en Wiggins dragen gewoon bij tot het resultaat, de Schlecks nauwelijks, terwijl je dat wel mag verwachten, want dat zouden ze toch moeten kunnen (kan mij ook niet herinneren dat de Schlecks in het verleden in ploegentijdritten zo waardeloos waren)quote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En óf dat uitmaakt.. Je doet net alsof Cancellara in z'n eentje deze tijd ook had neergezet. Dat is gewoon niet zo.. Je hebt echt zéker 4/5 goede tijdrijders nodig..
In zijn eentje was ie nog sneller geweestquote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En óf dat uitmaakt.. Je doet net alsof Cancellara in z'n eentje deze tijd ook had neergezet. Dat is gewoon niet zo.. Je hebt echt zéker 4/5 goede tijdrijders nodig..
Ik geef ze daarin groot gelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef UltraR het volgende:
Vind het maar een vervelend ploegje dat Leopard. Vind het gewoon zo irritant overkomen, zo'n uitstraling van 'ach, wij hoeven onze kopmannen niet te laten rijden, want wij hebben Cancellara.'
Als Contador gaat in de bergen en Gesink moet passen dan is die voorsprong zo verdwenen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef TLC het volgende:
Toch al mooi een goede voorsprong van Gesink op VDB2 en Contador
Ze staan dan ook niet bekend om hun tijdritten, dat is hun zwakste onderdeel.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat beide Schlecks wel eens door het ijs kunnen gaan... ik vond het echt totaal niet overtuigend vandaag
Was ze er weer?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:28 schreef marcodej het volgende:
Frank Schleck heeft na 5km een fotocamera geraakt. Za hard dat zn helm gebroken is.
Nee, ik heb hier nog steeds een bezemsteel staan die best door het achterwiel van Andy magquote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef UltraR het volgende:
Vind het maar een vervelend ploegje dat Leopard. Vind het gewoon zo irritant overkomen, zo'n uitstraling van 'ach, wij hoeven onze kopmannen niet te laten rijden, want wij hebben Cancellara.'
Maar goed, ik zal wel met een zwarte bril op kijken aangezien ik ze die actie in Zwitserland tegen Mollema nog zeker niet heb vergeven.
Die agenten staan toch alleen bij de finish wanneer er een massasprint is?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:28 schreef marcodej het volgende:
Frank Schleck heeft na 5km een fotocamera geraakt. Za hard dat zn helm gebroken is.
Ze straalden sowieso geen kracht uit vandaag...quote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze staan dan ook niet bekend om hun tijdritten, dat is hun zwakste onderdeel.
Maar Andy is sowieso favoriet voor de Tour met de huidige stand, Contador zal aan de bak moeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze straalden sowieso geen kracht uit vandaag...
Anderhalf minuut is goed te doen. Krachten doseren, momenten uitkiezen en dan ben je de slechte start zo vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Andy is sowieso favoriet voor de Tour met de huidige stand, Contador zal aan de bak moeten.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anderhalf minuut is goed te doen. Krachten doseren, momenten uitkiezen en dan ben je de slechte start zo vergeten.
Vannacht nog Bjarne Riis aangezien, zag eruit alsof zijn schoonmoeder hem mishandeld had...
Fränk niet zo zeer, Andy rijdt onder hoogspanning.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat beide Schlecks wel eens door het ijs kunnen gaan... ik vond het echt totaal niet overtuigend vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |