Jammer, Contador pakt tijd op één van de ronderenners. Had gehoopt dat iedereen Saxo zou aftroeven...quote:
Ik heb Sporza opstaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Wil je Herbert de hele tijd horen zeggen ''Rabo top 5, prima'' of ''Rabo top 10, begonnen goed bla bla bla bla''?
Ik heb gezwegen, maar ook niet toegestemd.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:07 schreef DeeBee het volgende:
OPL 'outsiders' noemen, nou dat was ook niet terecht wat in de vorige topics gebeurde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:59:12Maaten en Herbert zitten weer wielrenfeitjes tegen elkaars been aan te pissen. reageer retweet
Omega Pharma Lottoquote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Sorry, ik zit Wimbledon te kijken en de tdf via hier te volgen, aar wie is OPL?
Omega Pharma Lotto met Van den Broeck en Gilbert.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Sorry, ik zit Wimbledon te kijken en de tdf via hier te volgen, aar wie is OPL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |