De Schlecks kunnen gewoon niet beter...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geef die Cancellara wat minder waardeloze kopmannen (voor deze ploegentijdrit) en ze winnen met gemak.
TB 500quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Sorry, ik zit Wimbledon te kijken en de tdf via hier te volgen, aar wie is OPL?
Waarom zouden ze volle bak geven?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Schlecks kunnen gewoon niet beter...
Dat niet. Maar het was allerminst zeker om ze op voorhand al af te schrijven. Wat jij deed.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef TLC het volgende:
Hey wat is dat nou, Lotto was toch best goed in tijdrijden ???![]()
Wat had je voorspelt?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
Best goede zaken voor mijn Dagzege podium.
EÉN, maar dan ook een accel voluit op een 1e cat en hij heeft hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
Contador nu toch al 1'37" achter op Andy.
1. Garminquote:Op zondag 3 juli 2011 17:10 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Wat had je voorspelt?
Ik: garmin 1, HTC 2, Leopard 3.
Dat vinden alleen de Belgenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef TLC het volgende:
Hey wat is dat nou, Lotto was toch best goed in tijdrijden ???![]()
Mooi toch? Ze hoeven alleen maar te volgen (ze kunnen ook niet harder dan Cancellara uiteraard) de verschillen zijn zo klein. De tour wordt hier niet beslist.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is dat Cance die twee aandrijft, niet andersom.
Vorig jaar kreeg hij hem er maar lastig af anders.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:10 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
EÉN, maar dan ook een accel voluit op een 1e cat en hij heeft hem.
Dank je, ik heb wel vaker gelijk trouwensquote:Op zondag 3 juli 2011 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd hoor, je had gelijk.
Denk toch dat hij tekort komt in het echte hooggebergte.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Ericr het volgende:
Evans in hele goede doen, als hij geen asfalt gaat kussen de komende ritten wordt het toch weer een kandidaat voor het podium.
Ja precies. 43 seconde was het verschil uiteindelijk toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij hem er maar lastig af anders.
Vooral als hij weer gaat zuigen en plakken inde bergen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Ericr het volgende:
Evans in hele goede doen, als hij geen asfalt gaat kussen de komende ritten wordt het toch weer een kandidaat voor het podium.
Misschien wel, Contador krijgt toch een tweede tik nu.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mooi toch? Ze hoeven alleen maar te volgen (ze kunnen ook niet harder dan Cancellara uiteraard) de verschillen zijn zo klein. De tour wordt hier niet beslist.
Ik vrees toch dat zijn beste dagen in het hooggebergte voorbij zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Ericr het volgende:
Wat hij (zeker) de laatste jaren eigenlijk helemaal niet meer gedaan heeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef Temlin het volgende:
[..]
Vooral als hij weer gaat zuigen en plakken inde bergen.
Waarom zou hij dat niet willen?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij wil Evans die gele trui helemaal niet.
op z'n 28e wel een 18-jarige chick aan de haakquote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Jahr00n het volgende:
die jurgen vertrouw ik ook niet hoor, beetje een autist lijkt me het ook
Verbier 2009? Het kan gemakkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij hem er maar lastig af anders.
Morgen kan Evans rustig aan doen, maar overmorgen moet hij in ieder geval voorkomen dat Gilbert meters pakt.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij wil Evans die gele trui helemaal niet.
is 2009 2010?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Verbier 2009? Het kan gemakkelijk.
Zullen we ook gelijk gaan discussen over ze ketting?
Que? 2009, op 5 KM ging ie toen, Armstrong kwam pas 1:40 later ofzo.quote:
Omdat Hincapie dat zegt.quote:
Was gewoon een prima tijd van Rabo...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
De verschillen zijn klein, maar het doet toch wel iets af aan de tijd van rabobank. Blijkt toch niet zo bijzonder te zijn.
Die reden met wind.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
De verschillen zijn klein, maar het doet toch wel iets af aan de tijd van rabobank. Blijkt toch niet zo bijzonder te zijn.
Schleck staat toch niet stil in ontwikkeling sinds 2009? Hij is beduidend beter dan toen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Que? 2009, op 5 KM ging ie toen, Armstrong kwam pas 1:40 later ofzo.
Mwah, wie zal zeggen hoeveel invloed minder wind nu zal zijn. Zullen we nooit weten.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
Hij kan dus beter in het wiel rijden.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schleck staat toch niet stil in ontwikkeling sinds 2009? Hij is beduidend beter dan toen.
Als OPL opschiet, kunnen ze The Con Artist voorbijstreven...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef marcodej het volgende:
Evans, The Shack, Schlekies en Gesink winnaars van de TTT SamSan, VDB2, Basso en toch ook Contador de verliezers.
Prima nu, hij hoeft Contador alleen "maar" te volgen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:18 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hij kan dus beter in het wiel rijden.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
We zien wel, Ik zeg als Berto tijd nodig heeft geeft ie er gewoon 3 rukken aan op een HC - Schleck gaat dat niet 3 keer kunnen pareren met de explosiviteit van Berto.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schleck staat toch niet stil in ontwikkeling sinds 2009? Hij is beduidend beter dan toen.
Hoi Temlin's kloon.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef kilon het volgende:
Nou dat lukte vorig jaar wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
We zien wel, Ik zeg als Berto tijd nodig heeft geeft ie er gewoon 3 rukken aan op een HC - Schleck gaat dat niet 3 keer kunnen pareren met de explosiviteit van Berto.
Nee, gewoon naar verwachting.quote:
Contador heeft een Giro in de benen, dat gaat hij vanzelf voelen als de koers echt hard wordt gemaakt.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
We zien wel, Ik zeg als Berto tijd nodig heeft geeft ie er gewoon 3 rukken aan op een HC - Schleck gaat dat niet 3 keer kunnen pareren met de explosiviteit van Berto.
Schleck is net kauwgom, zelfs met hard schrobben krijg je hem er niet af...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |