twitter:CARLOSBARREDO twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:57:35Great work for all the team... We did good TT and Robert has earned a few seconds with other liders!!! We are satisfied!! Now time to rest.. reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
gesink sowieso podium deze tour, denk dat ie contador ook wel aan kan
Cijfertje hoger of lager, who cares?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Pas dat topicnummer nou niet steeds aan, dat gaat automatisch !!
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cijfertje hoger of lager, who cares?
Worden achtste. Minimaal. Naar verwachtig.quote:
Als je vooraf beter had verwacht dan de 5e plek en maar 12 seconden verliezen kan je beter kappen met de tour volgenquote:
Temlin moet sowieso kappen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als je vooraf beter had verwacht dan de 5e plek en maar 12 seconden verliezen kan je beter kappen met de tour volgen
twitter:lars_boom twitterde op zondag 03-07-2011 om 17:00:31Een super ttt gereden met de ploeg! Alles draaide goed. Mijn aflossingen voelde goed. reageer retweet
Nope, Leopard staat 5 sec. voor. Hangt dus van het laatste deel af.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
gesink gaat ook gewoon tijd pakken op Schleck.
jeuj!
Die pics al vinden is een kunst opzich.....quote:
mwah gewoon "trollercoaster" als zoekterm gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef TheNetwork het volgende:
BMC gaat ook los nu, Evans werkt.
[..]
Die pics al vinden is een kunst opzich.....
die gaan nog tijd verliezen gok ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, Leopard staat 5 sec. voor. Hangt dus van het laatste deel af.
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 17:05:46Waar Mart het trotst op is: hij maakte televisie tijdens een flinke regenbui. Al 100 keer gezien als iets unieks. reageer retweet
Ik zag de 9 aan voor een 7.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Burghardt en Schär. En aan Santaromita hebben ze niets.
Wil je Herbert de hele tijd horen zeggen ''Rabo top 5, prima'' of ''Rabo top 10, begonnen goed bla bla bla bla''?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat boeit het of je 4 of 6e wordt? Verschillen zijn toch miniem en Rabo heeft het prima gedaan. Toch? Of snap ik het nu ook niet meer?
Wat ik al eerder zei...dit is allemaal secondewerk...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, Leopard staat 5 sec. voor. Hangt dus van het laatste deel af.
Geen van beide.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Wil je Herbert de hele tijd horen zeggen ''Rabo top 5, prima'' of ''Rabo top 10, begonnen goed bla bla bla bla''?
Jammer, Contador pakt tijd op één van de ronderenners. Had gehoopt dat iedereen Saxo zou aftroeven...quote:
Ik heb Sporza opstaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Wil je Herbert de hele tijd horen zeggen ''Rabo top 5, prima'' of ''Rabo top 10, begonnen goed bla bla bla bla''?
Ik heb gezwegen, maar ook niet toegestemd.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:07 schreef DeeBee het volgende:
OPL 'outsiders' noemen, nou dat was ook niet terecht wat in de vorige topics gebeurde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:59:12Maaten en Herbert zitten weer wielrenfeitjes tegen elkaars been aan te pissen. reageer retweet
Omega Pharma Lottoquote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Sorry, ik zit Wimbledon te kijken en de tdf via hier te volgen, aar wie is OPL?
Omega Pharma Lotto met Van den Broeck en Gilbert.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Sorry, ik zit Wimbledon te kijken en de tdf via hier te volgen, aar wie is OPL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |