twitter:CARLOSBARREDO twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:57:35Great work for all the team... We did good TT and Robert has earned a few seconds with other liders!!! We are satisfied!! Now time to rest.. reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
gesink sowieso podium deze tour, denk dat ie contador ook wel aan kan
Cijfertje hoger of lager, who cares?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Pas dat topicnummer nou niet steeds aan, dat gaat automatisch !!
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cijfertje hoger of lager, who cares?
Worden achtste. Minimaal. Naar verwachtig.quote:
Als je vooraf beter had verwacht dan de 5e plek en maar 12 seconden verliezen kan je beter kappen met de tour volgenquote:
Temlin moet sowieso kappen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als je vooraf beter had verwacht dan de 5e plek en maar 12 seconden verliezen kan je beter kappen met de tour volgen
twitter:lars_boom twitterde op zondag 03-07-2011 om 17:00:31Een super ttt gereden met de ploeg! Alles draaide goed. Mijn aflossingen voelde goed. reageer retweet
Nope, Leopard staat 5 sec. voor. Hangt dus van het laatste deel af.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
gesink gaat ook gewoon tijd pakken op Schleck.
jeuj!
Die pics al vinden is een kunst opzich.....quote:
mwah gewoon "trollercoaster" als zoekterm gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef TheNetwork het volgende:
BMC gaat ook los nu, Evans werkt.
[..]
Die pics al vinden is een kunst opzich.....
die gaan nog tijd verliezen gok ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, Leopard staat 5 sec. voor. Hangt dus van het laatste deel af.
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 17:05:46Waar Mart het trotst op is: hij maakte televisie tijdens een flinke regenbui. Al 100 keer gezien als iets unieks. reageer retweet
Ik zag de 9 aan voor een 7.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Burghardt en Schär. En aan Santaromita hebben ze niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |