quote:Moonlighter - 24.57
Held_op_Sokken - 24:55
Coos - 24:53
Agüero - 24:42
JopJuh - 24:30
DeMessias - 24:12
Is een ongelooflijke kutsite die niet snel updatequote:Op zondag 3 juli 2011 17:31 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Officieel volgens hun eigen timing van de officiële website....
Om de 1 min.... of als ze met z'n 120 langs de weg gaan staan voor een ploegentijdrit in de eerste week.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is een ongelooflijke kutsite die niet snel updateStaat temporary trouwens.
Inderdaad, goede individuele tijdrit geredenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef kilon het volgende:
Eisel is op tijd binnen gekomen, aangezien hij gewoon in het klassement staat op + 05' 59"
Dus een 6 minuutjes later binnen gekomen dan de rest van het team.
Maar je ziet overal BMC voor Sky en toch staat het daar omgekeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:37 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Om de 1 min.... of als ze met z'n 120 langs de weg gaan staan voor een ploegentijdrit in de eerste week.
Ga de webmaster een boze brief mailen van partijdigheid?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Maar je ziet overal BMC voor Sky en toch staat het daar omgekeerd.
Boeit mij eig niet maar met mijn Tourspelletje hier op Fok levert dat dus verschil opquote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Ga de webmaster een boze brief mailen van partijdigheid?
Weet ik veel hoe dat komt.
Het staat nu (ergens anders) op letour, BMC voor Sky. Sukkel van een webmasterquote:Op zondag 3 juli 2011 17:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Boeit mij eig niet maar met mijn Tourspelletje hier op Fok levert dat dus verschil op
Gesink staat nu al 25 op 12 sec.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Klopt het dat Rabobank amper een sprong heeft gemaakt in ploegenklassement? Dacht dat ze daar wel een sprongetje zouden maken.
En op Leipheimer volgens mij. Als je Wiggins niet meerekent, omdat ik denk dat die tekort gaat komen, dan heeft hij dus drie concurrenten voor het podium voor zich staan. Dat wordt vreselijk moeilijk dus.................quote:
Komt doordat na 1e etappe eerste 15 ploegen binnen 6 seconden stonden en rabobank op 1.20, zo een groot verschil maak je niet goed in de ploegentijdritquote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Klopt het dat Rabobank amper een sprong heeft gemaakt in ploegenklassement? Dacht dat ze daar wel een sprongetje zouden maken.
Toch denk ik dat je minder profijt van wind mee dan nadeel van wint tegen hebt in zo'n ploegentijdrit.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal door dat het parcours een rondje was en dat ze dus ook geen rugwind hadden die de anderen hadden.
God zeg... een paar seconden achterstand met nog bijna de hele tour te gaan. Nee, dat gaat niet meer lukken, ik zou denk ik maar afstappen als ik Gesink was.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En op Leipheimer volgens mij. Als je Wiggins niet meerekent, omdat ik denk dat die tekort gaat komen, dan heeft hij dus drie concurrenten voor het podium voor zich staan. Dat wordt vreselijk moeilijk dus.................
Leipheimer en Evans hebben een betere tijdrit, maar het is nog een lange weg.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
God zeg... een paar seconden achterstand met nog bijna de hele tour te gaan. Nee, dat gaat niet meer lukken, ik zou denk ik maar afstappen als ik Gesink was.
Vooraf zou Gesink direct hebben getekend voor rond de 10 seconden en minder achterstand op die twee. Sowieso rijdt Gesink rondjes rond Leipheimer bergop, en ook Evans schat ik daar lager in. Als je na deze twee koersen Gesink zijn podiumkansen al vaarwel zegt omdat hij een paar seconden achter staat een handjevol concurrenten dan houdt dat in dat Gesink in die visie net zo goed niet van start had kunnen gaan, want beter dan nu had hij er bijna niet voor kunnen staan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Leipheimer en Evans hebben een betere tijdrit, maar het is nog een lange weg.
Denk je niet dat dat gewoon zo afgesproken was?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Gesink eigenlijk nu toch wel samen met Evans als de grote favorieten... de Schlecks mogen Cancellara wel dankbaar zijn vandaag want wat zij 10 km lang lieten zien was toch vrij beschamend als kopmannen... volgens mij allebei verre van een goede vorm
Dat wel, maar dat ze al zo vroeg niet meer mee overnamen, was niet ingecalculeerd denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat gewoon zo afgesproken was?
Aan de andere kant reden ze wel als ploeg een prima tijd. En als de Schlecks echt de boel zaten af te remmen dan hadden ze denk ik niet zo'n goede tijdrit gehad. Ik denk dat wel was ingecalculeerd dat beiden naar verloop van tijd niet meer zouden overnemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat ze al zo vroeg niet meer mee overnamen, was niet ingecalculeerd denk ik.
Dat zeker, het is voor hun maar goed dat Cancellera erbij is, zonder hem kost het ze zeker veel meer tijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan de andere kant reden ze wel als ploeg een prima tijd. En als de Schlecks echt de boel zaten af te remmen dan hadden ze denk ik niet zo'n goede tijdrit gehad. Ik denk dat wel was ingecalculeerd dat beiden naar verloop van tijd niet meer zouden overnemen.
Ik vond het er maar matig uit zien... en Cancellara is natuurlijk veruit de beste tijdrijder van het hele stel... die maakt het niet uit als ie 23km alleen vol gas moet geven.... daarom viel die tijd waarschijnlijk nog mee...quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan de andere kant reden ze wel als ploeg een prima tijd. En als de Schlecks echt de boel zaten af te remmen dan hadden ze denk ik niet zo'n goede tijdrit gehad. Ik denk dat wel was ingecalculeerd dat beiden naar verloop van tijd niet meer zouden overnemen.
En óf dat uitmaakt.. Je doet net alsof Cancellara in z'n eentje deze tijd ook had neergezet. Dat is gewoon niet zo.. Je hebt echt zéker 4/5 goede tijdrijders nodig..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het er maar matig uit zien... en Cancellara is natuurlijk veruit de beste tijdrijder van het hele stel... die maakt het niet uit als ie 23km alleen vol gas moet geven.... daarom viel die tijd waarschijnlijk nog mee...
Misschien was dat tactiek.. Was hij het mannetje voor de eerste 10km op een paar lastige stukken..?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Verbaasde me dat Posthuma af moest haken.
Maar renners als Contador, Evans en Wiggins dragen gewoon bij tot het resultaat, de Schlecks nauwelijks, terwijl je dat wel mag verwachten, want dat zouden ze toch moeten kunnen (kan mij ook niet herinneren dat de Schlecks in het verleden in ploegentijdritten zo waardeloos waren)quote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En óf dat uitmaakt.. Je doet net alsof Cancellara in z'n eentje deze tijd ook had neergezet. Dat is gewoon niet zo.. Je hebt echt zéker 4/5 goede tijdrijders nodig..
In zijn eentje was ie nog sneller geweestquote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En óf dat uitmaakt.. Je doet net alsof Cancellara in z'n eentje deze tijd ook had neergezet. Dat is gewoon niet zo.. Je hebt echt zéker 4/5 goede tijdrijders nodig..
Ik geef ze daarin groot gelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef UltraR het volgende:
Vind het maar een vervelend ploegje dat Leopard. Vind het gewoon zo irritant overkomen, zo'n uitstraling van 'ach, wij hoeven onze kopmannen niet te laten rijden, want wij hebben Cancellara.'
Als Contador gaat in de bergen en Gesink moet passen dan is die voorsprong zo verdwenen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef TLC het volgende:
Toch al mooi een goede voorsprong van Gesink op VDB2 en Contador
Ze staan dan ook niet bekend om hun tijdritten, dat is hun zwakste onderdeel.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat beide Schlecks wel eens door het ijs kunnen gaan... ik vond het echt totaal niet overtuigend vandaag
Was ze er weer?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:28 schreef marcodej het volgende:
Frank Schleck heeft na 5km een fotocamera geraakt. Za hard dat zn helm gebroken is.
Nee, ik heb hier nog steeds een bezemsteel staan die best door het achterwiel van Andy magquote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef UltraR het volgende:
Vind het maar een vervelend ploegje dat Leopard. Vind het gewoon zo irritant overkomen, zo'n uitstraling van 'ach, wij hoeven onze kopmannen niet te laten rijden, want wij hebben Cancellara.'
Maar goed, ik zal wel met een zwarte bril op kijken aangezien ik ze die actie in Zwitserland tegen Mollema nog zeker niet heb vergeven.
Die agenten staan toch alleen bij de finish wanneer er een massasprint is?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:28 schreef marcodej het volgende:
Frank Schleck heeft na 5km een fotocamera geraakt. Za hard dat zn helm gebroken is.
Ze straalden sowieso geen kracht uit vandaag...quote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze staan dan ook niet bekend om hun tijdritten, dat is hun zwakste onderdeel.
Maar Andy is sowieso favoriet voor de Tour met de huidige stand, Contador zal aan de bak moeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze straalden sowieso geen kracht uit vandaag...
Anderhalf minuut is goed te doen. Krachten doseren, momenten uitkiezen en dan ben je de slechte start zo vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Andy is sowieso favoriet voor de Tour met de huidige stand, Contador zal aan de bak moeten.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anderhalf minuut is goed te doen. Krachten doseren, momenten uitkiezen en dan ben je de slechte start zo vergeten.
Vannacht nog Bjarne Riis aangezien, zag eruit alsof zijn schoonmoeder hem mishandeld had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |