quote:Moonlighter - 24.57
Held_op_Sokken - 24:55
Coos - 24:53
Agüero - 24:42
JopJuh - 24:30
DeMessias - 24:12
Is een ongelooflijke kutsite die niet snel updatequote:Op zondag 3 juli 2011 17:31 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Officieel volgens hun eigen timing van de officiële website....
Om de 1 min.... of als ze met z'n 120 langs de weg gaan staan voor een ploegentijdrit in de eerste week.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is een ongelooflijke kutsite die niet snel updateStaat temporary trouwens.
Inderdaad, goede individuele tijdrit geredenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef kilon het volgende:
Eisel is op tijd binnen gekomen, aangezien hij gewoon in het klassement staat op + 05' 59"
Dus een 6 minuutjes later binnen gekomen dan de rest van het team.
Maar je ziet overal BMC voor Sky en toch staat het daar omgekeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:37 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Om de 1 min.... of als ze met z'n 120 langs de weg gaan staan voor een ploegentijdrit in de eerste week.
Ga de webmaster een boze brief mailen van partijdigheid?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Maar je ziet overal BMC voor Sky en toch staat het daar omgekeerd.
Boeit mij eig niet maar met mijn Tourspelletje hier op Fok levert dat dus verschil opquote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Ga de webmaster een boze brief mailen van partijdigheid?
Weet ik veel hoe dat komt.
Het staat nu (ergens anders) op letour, BMC voor Sky. Sukkel van een webmasterquote:Op zondag 3 juli 2011 17:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Boeit mij eig niet maar met mijn Tourspelletje hier op Fok levert dat dus verschil op
Gesink staat nu al 25 op 12 sec.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Klopt het dat Rabobank amper een sprong heeft gemaakt in ploegenklassement? Dacht dat ze daar wel een sprongetje zouden maken.
En op Leipheimer volgens mij. Als je Wiggins niet meerekent, omdat ik denk dat die tekort gaat komen, dan heeft hij dus drie concurrenten voor het podium voor zich staan. Dat wordt vreselijk moeilijk dus.................quote:
Komt doordat na 1e etappe eerste 15 ploegen binnen 6 seconden stonden en rabobank op 1.20, zo een groot verschil maak je niet goed in de ploegentijdritquote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Klopt het dat Rabobank amper een sprong heeft gemaakt in ploegenklassement? Dacht dat ze daar wel een sprongetje zouden maken.
Toch denk ik dat je minder profijt van wind mee dan nadeel van wint tegen hebt in zo'n ploegentijdrit.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal door dat het parcours een rondje was en dat ze dus ook geen rugwind hadden die de anderen hadden.
God zeg... een paar seconden achterstand met nog bijna de hele tour te gaan. Nee, dat gaat niet meer lukken, ik zou denk ik maar afstappen als ik Gesink was.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En op Leipheimer volgens mij. Als je Wiggins niet meerekent, omdat ik denk dat die tekort gaat komen, dan heeft hij dus drie concurrenten voor het podium voor zich staan. Dat wordt vreselijk moeilijk dus.................
Leipheimer en Evans hebben een betere tijdrit, maar het is nog een lange weg.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
God zeg... een paar seconden achterstand met nog bijna de hele tour te gaan. Nee, dat gaat niet meer lukken, ik zou denk ik maar afstappen als ik Gesink was.
Vooraf zou Gesink direct hebben getekend voor rond de 10 seconden en minder achterstand op die twee. Sowieso rijdt Gesink rondjes rond Leipheimer bergop, en ook Evans schat ik daar lager in. Als je na deze twee koersen Gesink zijn podiumkansen al vaarwel zegt omdat hij een paar seconden achter staat een handjevol concurrenten dan houdt dat in dat Gesink in die visie net zo goed niet van start had kunnen gaan, want beter dan nu had hij er bijna niet voor kunnen staan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Leipheimer en Evans hebben een betere tijdrit, maar het is nog een lange weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |