quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schleck is net kauwgom, zelfs met hard schrobben krijg je hem er niet af...
Prima zeker, maar wel naar verwachting.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Op maar 12 seconde van de winnaar, dat is echt prima hoor.
Temlinquote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Temlin het volgende:
gesink verliest alleen tijd op andy, wiggins en evans. Dus goed gedaan vandaag.
Was het de verwachting dat Gesink op directe concurrenten nog geen 10 seconden zou verliezen?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Prima zeker, maar wel naar verwachting.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schleck is net kauwgom, zelfs met hard schrobben krijg je hem er niet af...
Dit dus. Plek zegt niet zoveel, gaat om de secondes. En maar 12 sec op Garmin verliezen is echt een top resultaat, ik had rond de 30 sec verwacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Op maar 12 seconde van de winnaar, dat is echt prima hoor.
Had eigenlijk verwacht dat ze wel een seconde of 10/15 meer zouden verliezen. Was misschien ook wel gebeurd als HTC niet was gevallen, was verder wel van weinig invloed geweest voor het klassement natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Prima zeker, maar wel naar verwachting.
Valt nog mee nu de wind is gaan liggen. Wel een tikkie ja.quote:
Kreuziger ook verliezerquote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef marcodej het volgende:
Evans, The Shack, Schlekies en Gesink winnaars van de TTT SamSan, VDB2, Basso en toch ook Contador de verliezers.
Die paar seconde gaat ie in de bergen volgens Karl en Michel makkelijk goed maken...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:23 schreef DeMessias het volgende:
VDB kan absoluut niet tevreden zijn. Verlies was ingerekend, maar niet zoveel.
Millar staat er nog tussen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:23 schreef Leatherface het volgende:
Grappig dat de laatste twee wereldkampioenen 1 en 2 in het klassement staan.
Ik denk dat je je oren moet laten uitspuiten, want dat heb ik nooit horen zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die paar seconde gaat ie in de bergen volgens Karl en Michel makkelijk goed maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |