De meesten van ons, waaronder ik, kwamen vrij neger terug en dat zonder 24/7 te zonnen. Het heet niet voor niets het Zonnestrandquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef Houniet het volgende:
Kan ik een beetje bruin worden daar? Of hoe zit dat?
Deze foto geeft wel een duidelijk beeld:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef Sparcotjen het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp ben je verplicht om een parasol te huren aan het strand, of je moet ver naar achteren gaan liggen?
Cacao Beach ken ik wel, dat is een club waar wel bekende namen komen. Echter ligt die wel een stuk van het centrum afquote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef meganiek het volgende:
Is er iemand bekend met Bedroom Beach in Sunny Beach? Is dit een soort discotheek in Sunny Beach? Zie er overal hele gave foto's/filmpjes van![]()
En dan door iedereen aangevuld. Ik ga zelf ook in augustus en hoor tot nu toe goeie verhalen!quote:Wie gaat wanneer?
-
-
-
Aanraders: Clubs en kroegen:
- Orange
- The Happy Viking
Aanraders eten:
-
-
-
Ben bang van wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Sparcotjen het volgende:
Normaal hadden we een lastminute geboekt voor rond de 350 euro met beachmasters, morgen vertrekken.
Maar degene waarmee ik ging kon niet op tijd vrijaf krijgen op werk.
Voor dezelfde prijs een last minute vinden begin augustus kan ik wel vergeten denk ik?
Ja, jammer is dat. Misschien dan maar gokken op een last minute, ofzo. Ik dacht dat Bulgarije sowieso wel goedkoop zou zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:47 schreef yosander het volgende:
350 inclusief verzekeringen. Maar in 't hoogseizoen kun je er zo 200 euro bij optellen.
Tja, qua vlucht en verblijf is het niet veel goedkoper dan bijvoorbeeld Spanje. Maar verder is het daar wel ontzettend goedkoopquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat. Misschien dan maar gokken op een last minute, ofzo. Ik dacht dat Bulgarije sowieso wel goedkoop zou zijn.
Ik zit ook 1 augustus en 11 dagen, maar niet zoveel sterren en ben ongeveer 600 euro kwijt, dus dat klopt ongeveer wel. Bouwvak is het duurst.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef sjaakbonustaak het volgende:
heb gister geboekt voor 1 augustus 11 dagen met 2 andere 4 sterren hotel voor 750 euro incl verzekeringen via beachmasters wel een verschil met wat voor bedragen ik hier lees? of is dat omdat ik zo laat geboekt heb en mischien echt midden in het hoogseizoen zit denk ik of niet?
Daar is zij weer, altijd weer naarstig op zoek naar nieuw en gewillig jongvlees. Ik heb geleerd van deze diva te houden, boys.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel hebben jullie betaald voor je vakantie?
Dat klinkt bijna perfect. Waar heb je dit geboekt en welk hotel als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:24 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb 300 euro betaald incl. reisverzekering en annuleringsverzekering, 4 sterren hotel half pension voor 8 dagen.
On-topic, alsjeblieft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar is zij weer, altijd weer naarstig op zoek naar nieuw en gewillig jongvlees. Ik heb geleerd van deze diva te houden, boys.
Via d-reizen in hotel Lion.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna perfect. Waar heb je dit geboekt en welk hotel als ik vragen mag?
Mijn hemel. Half pension..?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef alrighty het volgende:
Wij gaan de 19e voor 1100 euro pp voor 11 dagen naar Hotel Majestic op basis van half pension, en dan hebben we nog vroegboekkorting gehad.
Ja ik weet het is niet niets maar we gingen dan ook speciaal voor de luxe
Waarom zouden mensen eigenlijk een verzekering nemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef Tijsss het volgende:
vanaf 21 juli 12 dagen geen verzekeringen ongeveer ¤ 650,-. Zin in!
Zitten daar dan ook specifieke hotels voor de luxe? Het staat er niet echt om bekend als een luxe-oord...toch? Dan zou ik eerder aan de Malediven denken of zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef alrighty het volgende:
Wij gaan de 21e voor 1100 euro pp voor 11 dagen naar Hotel Majestic op basis van half pension, en dan hebben we nog vroegboekkorting gehad.
Ja ik weet het is niet niets maar we gingen dan ook speciaal voor de luxe
Normaal verzeker ik zo min mogelijk maar als je naar Sunny Beach gaat kan ik het toch wel aanraden. Er gebeuren veel gekke dingen, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de verhalen over criminaliteit zeker niet uit de lucht gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen eigenlijk een verzekering nemen?
Reis- en annuleringsverzekering lijken me toch wel handig. Liever een tientje meer betalen dan enkele honderden euro's door je neus boren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen eigenlijk een verzekering nemen?
Reisverz wel, maar annuleringverzekering?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Reis- en annuleringsverzekering lijken me toch wel handig. Liever een tientje meer betalen dan enkele honderden euro's door je neus boren.
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Reisverz wel, maar annuleringverzekering?
uhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Reisverz wel, maar annuleringverzekering?
Tja, dan moet je dus wel een annuleringsverzekering hebben, lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Pencile het volgende:
[..]
uh
wat als er iemand overlijd?
Ik heb in de afgelopen maand al bij 2 personen uit mijn groep gehad dat er iets heel ergs gebeurde met een van hun gezinsleden.. gelukkig nu alles weer stabiel maar stel je voor dat dit 3 dagen voor je vakantie gebeurt..
Snap je punt hoor, maar om je voor zoiets te verzekeren...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Pencile het volgende:
[..]
uh
wat als er iemand overlijd?
Ik heb in de afgelopen maand al bij 2 personen uit mijn groep gehad dat er iets heel ergs gebeurde met een van hun gezinsleden.. gelukkig nu alles weer stabiel maar stel je voor dat dit 3 dagen voor je vakantie gebeurt..
Een tientje toch ook wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap je punt hoor, maar om je voor zoiets te verzekeren...
Die paar honderd euro kun je toch wel lijen?
Heb nog nooit een ann.verzekering genomen. Wel reisverz., doorlopend zelfs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Een tientje toch ook wel?
Zoveel moeite kost dat niet.
Nouja zonder annuleringsverzekering is het gewoon je volledige reissom 700 eu voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap je punt hoor, maar om je voor zoiets te verzekeren...
Die paar honderd euro kun je toch wel lijen?
15 dagenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:32 schreef beeklaan het volgende:
650 voor 15 dagen van 20 juli tm 3 augustus. Sun village.
6 personen in 1 appartement
Jezus, dat is niet veel geld voor zolang. Maar zolang zou ik er nooit willen zitten haha.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:32 schreef beeklaan het volgende:
650 voor 15 dagen van 20 juli tm 3 augustus. Sun village.
6 personen in 1 appartement
Wij gaan altijd vijftien dagen, en geen rustdagen dat komt erna welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:14 schreef beeklaan het volgende:
12 dagen hadden wij vorig jaar in Cherso. Was echt ideaal. Het was nu of 11 of 15 dagen. De meerderheid zei 15, en dat is prima! Vorig jaar 2 of 3 rustdagjes gepakt en dat ga ik zeker ook weer doen. Maakt de rest van de uitgaansavonden alleen maar beter!
Die 655 is wel zonder verzekeringen. Zit bij mijn ouders nog in! Maar duur is het niet voor midden in het hoogseizoen.
Het mooie aan 12+ dagen is dat je zeker weet je dat (bijna) alles gezien hebt! en dus rustig aan kan doen.
Weet je hoe het zit met de slaapbank? Wij zitten met zes in 1 appartement. Vind het niet echt relaxt om in de woonkamer te slapen. Als er iemand wakker is wordt je zelf ook gelijk wakker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:09 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Wij gaan altijd vijftien dagen, en geen rustdagen dat komt erna wel.
Sun Village is trouwens een top appartement, zat ik vorig jaar. Allemaal goed geregeld daar en ziet er netjes uit.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef -Mo- het volgende:
THE ONLY PLACE WHERE IT IS ALLOWED TO DANCE NAKED ON THE BAR!
no niet waar, ik keek fotos orange en daar zag ik ook allemaal chicks naakt op de bar dansen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:57 schreef -Mo- het volgende:
THE ONLY PLACE WHERE IT IS ALLOWED TO DANCE NAKED ON THE BAR!
Controleren ze voor geen meter, geen probleem dus. Heb ID ook geen enkele dag mee gehad en is ook nooit naar gevraagd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef internsource het volgende:
controleren ze bij die clubs op leeftijd en wat is de min leeftijd want ik ga 2 augustus naar sunny beach maar ik ben nog geen 18 ik heb gelezen dat het wordt aangeraden id in kluis achter te laten dus hoe controleren ze dan?
Kan niks garanderen, maar bij ons is er sowieso niemand geweest die is gecontroleerd en door de reisleiding zelf werd vorig jaar ook afgeraden om iets van ID mee te nemen op stap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:43 schreef internsource het volgende:
@daankes oke bedankt man want ik lijk jong 15-16 ofzo haha terwijl ik 17 ben dus ik dacht miss probleem:( en dan in hotel chillen 8dagen is niet nice:P
Ze controleren nergens en lijk zelf ook eerder 16 dan 18, maar als Nederlander heb je wel 't voordeel dat we over het algemeen groter zijn, dan de Bulgaren in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef internsource het volgende:
controleren ze bij die clubs op leeftijd en wat is de min leeftijd want ik ga 2 augustus naar sunny beach maar ik ben nog geen 18 ik heb gelezen dat het wordt aangeraden id in kluis achter te laten dus hoe controleren ze dan?
Ik ben kleinerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:04 schreef internsource het volgende:
@yosander ik ben niet supergroot 1.74 ofzo:)
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Pencile het volgende:
Morgen is het eindelijk zo ver![]()
Koffer inpakken is wel een ramp >_< zit al op 17.8 en moet nog het een en ander.
Wat neem je allemaal mee en voor hoelang ga je?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Pencile het volgende:
Koffer inpakken is wel een ramp >_< zit al op 17.8 en moet nog het een en ander.
11 dagen, maar niks speciaals gewoon wat iedereen meeneemt alleen heb allemaal volle flacons.. en het is ook nogal veradelijk want al me spulletjes zijn licht maar alles bij elkaar is het zwaar, dus ik kan ook niet 1 dingetje er uit halen want dat helpt geen drol.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat neem je allemaal mee en voor hoelang ga je?
Veel plezierquote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Pencile het volgende:
Is het strand / zee schoon?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:46 schreef beeklaan het volgende:
Was ik weer. Top vakantie. 15 dagen feest inclusief tiesto!
Wij waren er één avond geweest en de DJ was toen echt verschrikkelijk. Zeker zo'n 7/8 nummers die binnen 2 uur tijd 2 en soms zelfs 3x gedraaid werden. Zal wel geen representatieve avond zijn geweest dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:49 schreef beeklaan het volgende:
Ik kan in ieder geval de Iceberg als top tent aanbevelen. Glade Viking vind ik minder. Minder goeie muziek, drukker, duurder. Wel veel DEENSE meisjes. Niet Zweeds.
Hij zegt een keer, niet specifiek wanneerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:39 schreef meganiek het volgende:
Hoe kun je Sunny Beach nou saai vinden?
Mja die nummers zijn op het moment zeer populair en dus is het niet gek dat ze die nummers draaien.. Scandinavische nummers heb ik nagenoeg niet gehoord op een dot-a van basshunter na..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 05:27 schreef BramKVO het volgende:
Zonde dat ze in SB blijkbaar ook de platte r&b-dance toer a la Guetta en Pitbull opgaan ... Paar jaar geleden hoorde je er meestal de beste dancehits plus veel Scandinavische classics en dance.
In de Gladen Viking kwamen er juist wel veel scandinavische classics voorbij (S-club, toy-box etc). Op zich ook nog redelijk wat Dance, zelf vond ik Bounce bijvoorbeeld wel lekker in het oor liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mja die nummers zijn op het moment zeer populair en dus is het niet gek dat ze die nummers draaien.. Scandinavische nummers heb ik nagenoeg niet gehoord op een dot-a van basshunter na..
Nah ik twijfel een beetje, wij hadden nu al een paar dagen bewolking en 1 dag volledig regen. Heb ook ergens gehoord dat het er maar 2 maanden in het jaar lekker weer is daar, maar ik weet niet of mijn bron te vertrouwen is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:46 schreef fakhor het volgende:
Is het ook wel te doen ergens eind september? Of is het dan geen lekker weer en uiteraard geen feesten natuurlijk.
Die donderdag zeker, met die kutregen, hadden wij ookquote:
Ja die donderdag idd, oke niet veel van gemerkt maar orange vond ik zowiezo al niet zoon leuke tent. Oke oke, zielig voor je vriendin, maarja de man vrouw verhouding ligt ook zo scheef daar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die donderdag zeker, met die kutregen, hadden wij ook.
Maar in Club Orange liep een beetje raar volk met nog 1 of andere kroegentocht van Engelse.
Mijn vriendin was er ook een paar dagen en die heb ik af en toe nog gezien. 's Avonds ging ze mee stappen en had ze veel last van al die zatte apen. Ze kwam woensdag op donderdag aan en is er tot woensdag.
Klopt. Was ook een wazige tent hoor. De muziek was prima maar die tent was niet herhaling vatbaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ja die donderdag idd, oke niet veel van gemerkt maar orange vond ik zowiezo al niet zoon leuke tent. Oke oke, zielig voor je vriendin, maarja de man vrouw verhouding ligt ook zo scheef daar.
Heb hem ook niet gezien, met kroegentocht ook niet langs gekomen lag ie wel in het centrum?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:30 schreef BramKVO het volgende:
Opmerkelijk dat disco Lazur nog amper wordt genoemd, vond ik echt de vetste disco daar (Orange wel nooit gedaan, omdat het helemaal aan de andere kant lag en Gladen Viking bestond toen nog niet).
Eén avond bij Grand geweest. Wel een aardige tent waar je voor 10 lev via de vip ingang kon en ook nog eens twee cocktails gratis kreeg. Verder was de Iceberg, Viking en Revolution wel te doen, helaas veel dezelfde muziek. Bij Orange zijn we ongeveer na een half uur weggegaan omdat ik een klap in m'n nek kreeg van een bewaker. Al met al wel een leuke vakantie gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef Pencile het volgende:
[..]
Heb hem ook niet gezien, met kroegentocht ook niet langs gekomen lag ie wel in het centrum?
En is er iemand naar grand gegaan? Ik zag elke keer die busjes maar niet heen geweest en toen we terug naar het vliegveld gingen zag ik hoe groot het was.
Nee, Lazur lag niet echt ih centrum, maar then again, wat is het centrum, SB is gewoon één aaneenschakeling van bars en disco's. Maar Lazur behoorde toen wel tot de bekendste en ik vond het ook wel Ubervet, je had een binnen-en buitenstuk, mét zwembad, waar vervolgens dronken meisjes in bh in het water sprongen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef Pencile het volgende:
[..]
Heb hem ook niet gezien, met kroegentocht ook niet langs gekomen lag ie wel in het centrum?
En is er iemand naar grand gegaan? Ik zag elke keer die busjes maar niet heen geweest en toen we terug naar het vliegveld gingen zag ik hoe groot het was.
Gemiddelde leeftijd is daar wel iets ouder, 20-24 jaarquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd op sunnybeach? Ik wil misschien met een groep jongens/meisjes gaan van rond de 17 jaar.
k thx, wil namelijk niet naar lloret met die 95/5 verhoudingquote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is daar wel iets ouder, 20-24 jaar
Duuc-nlquote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
k thx, wil namelijk niet naar lloret met die 95/5 verhouding
Iemand hier review over Blanes of Albufeira? Of iets anders?
Jaloersquote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef ivar92 het volgende:
en sunny beacht 2012 is geboekt
8 dagen vanaf 9 augustus
Financiën van sommige vrienden, met name omdat we nu in het hoogseizoen moeten gaan. Vorig jaar was mooi goedkoopquote:
15 dagen dat is echt veel! Ik vond het daar echt geweldig daar vorig jaar Agustus, maar na 10 dagen had ik het echt wel gezien allemaal!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Opperkwal het volgende:
15 dagen geboekt vandaag, heb er zin in!
Dat gevoel had ik sowieso wel in Sunnybeach op die beachmasters / gogo feestjes.. Overigens was ik het ook na 10 dagen meer dan zat. Leek wel of mijn bloed vervangen was door alcohol...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef solidslayer het volgende:
[..]
15 dagen dat is echt veel! Ik vond het daar echt geweldig daar vorig jaar Agustus, maar na 10 dagen had ik het echt wel gezien allemaal!
Als je via gogo tours ga, sla dat totally summer feest over! Veels te duur en als je ouder bent dan 20 voel je je daar al gauw te oud.
Haha precies! Op den duur wordt je ook gewoon niet zat meer en is het net of je water drinkt! Ja dag 10 is de enige dag dat ik niet door ben gegaan de hele nacht..quote:Op maandag 30 januari 2012 13:12 schreef 67Impala het volgende:
Dat gevoel had ik sowieso wel in Sunnybeach op die beachmasters / gogo feestjes.. Overigens was ik het ook na 10 dagen meer dan zat. Leek wel of mijn bloed vervangen was door alcohol...
Wij gaan wss dit jaar ook niet naar SB met name ook om die reden. Waarschijnlijk wordt het dit jaar een villa in een of ander zonnig oord
New York ben ik ook geweest! Fantastische stad! Heel leuk alternatief!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Haha precies! Op den duur wordt je ook gewoon niet zat meer en is het net of je water drinkt! Ja dag 10 is de enige dag dat ik niet door ben gegaan de hele nacht..
Goede keuze dit jaar! Ik ga lekker 9 dagen naar New York, weer eens wat anders
JIj ook? Ik heb er ook echt zin in! Wanneer ga je en welk hotel?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Opperkwal het volgende:
15 dagen geboekt vandaag, heb er zin in!
Wij gaan de 16e en zitten in Alba, jij?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:24 schreef Lauwierent het volgende:
[..]
JIj ook? Ik heb er ook echt zin in! Wanneer ga je en welk hotel?
50/50 denk ik? Heb me in ieder geval niet geërgerd aan de hoeveelheid mannenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:02 schreef Axeldemaster het volgende:
Mensen die hier vorig jaar zijn geweest, wat is ongeveer de jongen / meisje verhouding in SB?
Ik hoorde namelijk van meerdere mensen dat in lloret bijvoorbeeld 75% / 80% man is;p
Ik af en toe op de beachmasters feestjes welquote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
50/50 denk ik? Heb me in ieder geval niet geërgerd aan de hoeveelheid mannen.
Niet geweest, alleen meegedaan met een kroegentocht en die was van meerdere reisorganisaties (ook niet-Nederlandse)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik af en toe op de beachmasters feestjes welMan man man
Kan het ook niet aanraden verderquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet geweest, alleen meegedaan met een kroegentocht en die was van meerdere reisorganisaties (ook niet-Nederlandse).
Thanks man, ik ben ook van de partij dit jaar:Dquote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
50/50 denk ik? Heb me in ieder geval niet geërgerd aan de hoeveelheid mannen.
Ik zit in Kuban de 18equote:Op maandag 13 februari 2012 19:46 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Wij gaan de 16e en zitten in Alba, jij?
Vandaag ook een weekje geboekt in Hotel Kuban! Is het echt zo top??quote:
Mijn neef is daar vorig jaar geweest. Hij en zijn vriendengroep zijn daar meer dan de helft van de vakantie ergens anders heen geweest om te eten. Eten was koud, niet te eten en op het drinken moest lang gewacht worden. All-in was dus meer een flop.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef ivar92 het volgende:
wij zitten in isola paradise, all in, lekker makkelijk dus
Hehe ik ga ook met Beachmastersquote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Van 24 juli tot 11 dagen later aanwezig in Sun Village. Beachmasters ja.
2 jaar geleden geweest, prima appartement. Vorig jaar allin gegaan, maar dat is zonde van je geld. Je kan beter idd een appartement hebben en dan elke morgen eitje bakken en 's avond uiteten, prima te doen!quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Van 24 juli tot 11 dagen later aanwezig in Sun Village. Beachmasters ja.
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef slangpie het volgende:
weet iemand trouwens hoe dat zit met sigaretten/shag en drank meenemen?
en hebben ze daar nog een beetje fatsoenlijke shag te koop? vast geen javaanse 3/4..
Mijn lever trok het niet meer na 10 dagen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij niet
15 dagen is wel veel jongens! Ik vond het wel best na 10 dagen.
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij niet
15 dagen is wel veel jongens! Ik vond het wel best na 10 dagen.
Europese Unie. Dus vier sloffen of twintig pakjes shag. Shag hebben ze hier zat maar geen Nederlandse merkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:10 schreef slangpie het volgende:
[..]
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?
Idd, uit eten doe je hier voor tien euro en dan heb je een hele deugdelijke maaltijd, al zal het aan de kust wat duurder zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef Droathoah het volgende:
[..]
2 jaar geleden geweest, prima appartement. Vorig jaar allin gegaan, maar dat is zonde van je geld. Je kan beter idd een appartement hebben en dan elke morgen eitje bakken en 's avond uiteten, prima te doen!
Ik woon in Bulgarijequote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:57 schreef slangpie het volgende:
thnx:)
maar je bent nu op vakantie? dan ben je zeker wel Fok!verslaafd
Zat vorig jaar ook in Royal Sun, was uitstekend geregeld daarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Thom10 het volgende:
Ga over 10 dagen weer naar Sunny Beach.
Heb vorig jaar keihard genoten daar! Drank + eten zeer goedkoop in vergelijking met Lloret en dergelijke.
Zit in Royal Sun, top appartement.
Met criminaliteit en dergelijke valt t allemaal wel mee, gebeurt overal, dus gewoon goed opletten.
Worden wederom 10 schitterende dagen daaro!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
Niet naar Sunny Beach gaan
Veel te gevaarlijk daar
Ik heb mijn vakantie gelijk gecanceld!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
Veel te gevaarlijk daar
Ik heb 1 slof meegenomen en een maat van mij 3, beide geen problemen gehad aan de douane !quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:10 schreef slangpie het volgende:
[..]
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?
28quote:
Gewoon onze FOK!-schwanz van 30 cm in de Gladen Viking showen toch.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef Dven het volgende:
Hmm, als er een minimeet komt dan ben ik wel van de partij
Vanzelfsprekend sobersoooooo!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gewoon onze FOK!-schwanz van 30 cm in de Gladen Viking showen toch.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:21 schreef Paul het volgende:
Ohja ik zou ook nog wat vertellen
Ik was er dus ook afgelopen 2 weken. Was chill
Leuke clubs , ik vond Orange de leukste, altijd druk en gezellige sfeer. Lazur was leuk, maar de muziek stond er te hard op de dansvloer had ook een ernstige piep aan over gehouden zelfde geld voor De Glade Viking staat het ook veel te hard ( en ik ben al veel disco's gewend hoor)
Revolution vond ik gaan, niet echt heel spannend daar binnen. Slam was wel lollig om even wat te ouwehoeren met nederlanders meer was het ook niet. Flying Dutchman is leuk als je 16 ben, echt van die apre ski hut sfeer met kids van 16 jaar die voor het eerst op vakantie mogen.
Lazur was opzich wel vet. lollig die zwembaden enzo
De Glade Viking was een gekkenhuis iedereen gek daar !
Verders dus aantal dagen bewolking gehad, was wel jammer.
Over de criminaliteit, er is een stuk van zeg maar het centrum met de glade viking enzo, als je vanuit daar over de boulevard naar links loopt richting zo'n kleine mac.( dus niet de mac voor de slam ), dan kom je wel gevaarlijke hoeren/pooiers tegen. Er is een stuk daar niet verlicht en daar gebeuren al die dingen waar je over hoort. Iedereen die je sprak die iets had gehad, was daar beroofd. Ik en een vriend van mij aten bij de mac en zagen opeens een jongen lopen met bloedneus. Hij was in elkaar geslagen door die hoeren. En een dj van Slam was bijna van zijn platenkoffer daar beroofd. Nog een andere jongen wilde ze zijn horloge stelen dat lukte niet jatte ze zijn ketting maar. Dus goed oppassen daar, ik en die vriend van mij werden er ook aan onze armen getrokken! De pooiers zitten goed verstopt in donkere stukjes, je ziet ze zitten op hun stoeltjes.
Verder had ik nergens last gehad. Vond ook iedereen aardig al het personeel van restaurants e.d. alleen bij de supermarkt zeggen ze niets terug en kijken ze wat sjaggie voor zich uit.
Ohja bij de glade viking moet je zeker dit bestellen Hockeystick , weet niet meer wat het was precies maar het is een groot glas hele sterke drank. Je zit gelijk voor even gebakken![]()
Wij zaten trouwens hier, heel luxe hotel, erg chill![]()
[ afbeelding ]
Majestic hotel
Hou toch eens je grafbekquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
Veel te gevaarlijk daar
Ik heb hier al honderden keren gepind, net als al mijn collega's en nog nooit is er iemand geskimd. Echt, de fabeltjes die er rondgaan over Bulgarijequote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef booo het volgende:
Wat raden jullie aan met geld wisselen? Hier bij gwk of in Bulgarije regelen? Vaak pinnen is me al afgeraden vanwege het skimmen daar
In ieder geval niet aan de raki gaan, dat vind ik echt ranzigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef slangpie het volgende:
dven jij weet vast veel van bulgarije![]()
gezien wij all in gaan, (achteraf missschien beter niet kunnen doen, maargoed)
maar bij all in, hebben wij alle binnenlands gedistilleerde dranken er bij in zitten.
heb jij nog dranken welke zeker een aanrader zijn, en welk bier is het fijnst daar?
Raki? Bahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef daankes het volgende:
Bier zou ik sowieso Zagorka drinken. Je hebt ook kamenitza maar dat spul vond ik echt niet te zuipen.
Qua drank was de plaatselijke ouzo daar best goed te zuipen.
weet jij trouwens of je in sunny beach ergens een super grote sombrero kun kopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:28 schreef Dven het volgende:
Denk dat ik volgend weekend maar weer eens een avondje op stap ga in Sunnybeach
Al sla je me doodquote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef slangpie het volgende:
[..]
weet jij trouwens of je in sunny beach ergens een super grote sombrero kun kopen?moet er nog steeds een hebben voor achter in de auto naast mn strohoed
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik heb echt zo'n zin om eindelijk weer eens een hele week te feesten!![]()
Helaas ga ik pas 9 augustus naar Bulgarije met 5 vrienden.. Ben benieuwd naar de clubs/kroegen daar!
Is dat in nessebar ? Zo ja, waar is dat optreden dan ???quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:23 schreef Dven het volgende:
Oh en over twee weken naar een optreden met Guetta, Tiesto en nog wat van die gasten op deze locatie
[ afbeelding ]
Toegegeven, niet helemaal mijn muziek maar deze locatie en de leuke meid waarmee ik daar ben maken het wel waard
Godverdomme, ik zeg toch dat ze daar komen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef LouieAnderson het volgende:
Dat eiland is Nessebar, ligt vlak bij Sunny Beach komen daar Guetta en Tiesto? Lijkt me niet namelijk. Ik ben vorig jaar ook naar Sunny Beach geweest en we zijn toen 2 keer naar dat dorpje/eilandje geweest, en ik kan me niet voorstellen dat daar een massive party gegeven gaat worden.
Dat dorpje is namelijk totaal het tegenovergestelde van Sunny Beach, oud, klein, rustig Romeins gehuchtje waar alleen maar 60+ ers wonen. Het is wel mooi om te bezoeken though en helemaal rechts op dat eiland waar dat ouwe torentje op 't strand staat, daar naast zit een restaurantje waar je heel lekker vis kan eten met een mooi uitzicht op de zee.
nicequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:54 schreef Thetallguy het volgende:
[Zomer 2012] maar even in de topictitel gezet
Ben benieuwdquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef slangpie het volgende:
zal proberen na de vakantie ook een redelijke review te schrijven!
Waar in het binnenland zit je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:03 schreef Saind het volgende:
Kost een biertje daar nou? Zit zelf in het binnenland en heb nog niet meer dan 1,70 lev betaald voor half litertje
Valt me mee dat je niet over opgeblazen begintquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef Paul het volgende:
Jongens leven jullie nog
niet overvallen?Niet neergestoken?
Veliko Tarnovo. Vandaag tripje naar Buzludzhaquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar in het binnenland zit je?
Prijs van pils hangt erg af van waar je zit. Ga je naar de toeristenplekken dan betaal je het volle pond dus daar zit ik nooit!
Ik woon in Veliko Tarnovoquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo. Vandaag tripje naar Buzludzha
Buzludzha is wel tof trouwens!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo. Vandaag tripje naar Buzludzha
Morgen naar Varna, vlieg vanaf daar de 29e terugquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Buzludzha is wel tof trouwens!Hoe lang blijf je in VT?
Oeh nog drie dagen maarquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Morgen naar Varna, vlieg vanaf daar de 29e terug
En gozer die in VT woont: kan niet multiquoten op telefooon maar tof! Naar dat folklore festival geweest gister? Tevens, nog tips voor vanavond? Zit in dat hostel mostel
Nou net terug, nog ff gezwommen en gegeten bij een klooster op de weg terug. Vet man! Gek in moeten breken want de oude opening is dichtgelast door die paupercommunisten, 5 meter abseilen door een opening ter grootte van een rioolput en billen knijpen want ze kwamen ineens opbouwen voor communistische conferentie morgen maar verder super. Misschien straks nog de stad in ff onweer aankijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Oeh nog drie dagen maar
Tips voor vanavond? Eigenlijk niet![]()
Ben zelf niet naar dat festival geweest, misschien dat ik daar vanavond even naartoe ga.. En wat zou je 's avonds willen doen? Mijn vrienden/collega's en ik zitten zo goed als iedere avond in Scandal. Gewoon een bar in Samavodska street en dat is altijd erg gezelligSoort van gezamelijke woonkamer
Iddquote:Op zondag 29 juli 2012 13:16 schreef slangpie het volgende:
en ook voor de oh zo corrupte politie, en dat we niet te veel drinken, wel op tijd gaan slapen, en goed eten?
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef slangpie het volgende:
zal je wel een persoonlijke brief sturen vanuit de bulgarische bajes
Iemand moet de mensen waarschuwen voor de gevaren in Bulgarijequote:
Niet dit weerquote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Iemand moet de mensen waarschuwen voor de gevaren in Bulgarije
Verstandigquote:Op maandag 30 juli 2012 20:07 schreef HenkXL het volgende:
Het is bijna zover!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
O nee, ik heb afgezegd n.a.v. de waarschuwingen van Paultje.
Hoeveel chickies gefixt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben vandaag weer teruggekomen, wat een bazenvakantie
Zal straks wel ff een stukje typen
tering, waar je je wel niet druk om kunt makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:09 schreef Ibonho het volgende:
Spaghettivreter leuke review!
Ik ga 17 aug, alleen maak ik me nu wel zorgen omdat je zegt dat er meer mannen dan vrouwtjes zijn!
Aangezien wij toch voor de chickies daar gaan!
Wel voor de 2de keer vorige jaar ook geweest toen was het wel een beetje 50/50
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:09 schreef Ibonho het volgende:
Spaghettivreter leuke review!
Ik ga 17 aug, alleen maak ik me nu wel zorgen omdat je zegt dat er meer mannen dan vrouwtjes zijn!
Aangezien wij toch voor de chickies daar gaan!
Wel voor de 2de keer vorige jaar ook geweest toen was het wel een beetje 50/50
Sterkte, hoop dat je het overleefd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef slangpie het volgende:
[..]
tering, waar je je wel niet druk om kunt maken
FOK!kers zijn toch de echte hosselaars
tering, nog 2 dagen, en dan onderweg
Zoiezo zijn we echte hosselaars..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef slangpie het volgende:
[..]
tering, waar je je wel niet druk om kunt maken
FOK!kers zijn toch de echte hosselaars
tering, nog 2 dagen, en dan onderweg
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:03 schreef Ibonho het volgende:
[..]
daarna zij ik doe maar een kusje op de wang als grap voor ik het wist was het al zoenen en ik werd wakker lag ze naast me..
hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:03 schreef Ibonho het volgende:
[..]
Zoiezo zijn we echte hosselaars..
Maar hoe meer keuze hoe beter toch?
Ik ben vorige jaar geweest toen was het niet echt moeilijk om aan een meid te komen..
Ik stond bijvoorbeeld naast Club Bounce te wachten voor de wc blijkbaar stond ik in de weg en kwam er een meisje langs die er langs wou ik liet haar niet toe en toen vroeg ze wat ervoor moest doen daarna zij ik doe maar een kusje op de wang als grap voor ik het wist was het al zoenen en ik werd wakker lag ze naast me..
Tips voor de boiis die daar heen gaan om te scoren gewoon scheit hebben spreek elke chick aan als je er 100 probeert zit er vast wel één tussen die wat met je wil flikflooien hehe..
Volgende week donderdag om 04:00 vliegen wij naar Elit 2, iemand anders nog rond deze periode aanwezig?
Paul, het is mij een waar genoegen, u te mogen mededelen, dat ik het zomaar een keer met jou eens ben.quote:
Gelukkig wel ja.quote:
Je kunt beter in een keer een bulk geld opnemen. Wel zorgen dat je ongeveer weet hoeveel je gaat opmaken, scheelt veel transactiekosten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:08 schreef Caland het volgende:
Wat is het handigst om te doen, een bulk geld in 1 keer omwisselen (hier of in Bulgarije) of steeds los pinnen? Begreep dat de transactiekosten als je bijv. 50 euro pint redelijk aan de dure kant zijn, maar ik heb ook weer geen zin om ergens een voorraadje te hebben liggen..
Maakt het uit of ik het geld omwissel in nl of in bulgarije bij een ekte bank?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:33 schreef Tante-Leen het volgende:
[..]
Je kunt beter in een keer een bulk geld opnemen. Wel zorgen dat je ongeveer weet hoeveel je gaat opmaken, scheelt veel transactiekosten.
Ga ik ook doen morgen
Ja in Nederland is veel duurder, gewoon in bulgarije regelen. En als je borg moet betalen in euro's meenemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt het uit of ik het geld omwissel in nl of in bulgarije bij een ekte bank?
Maandag en vrijdag waren wel chill ja, paar levvies voor onbeperkt. De rest van de avonden redelijk rustig imo en ver lopen van de andere disco/kroegen.quote:
Idd heel ver lopen.. Ik was er eergister en gisternacht. Maar de avonden waren bijna hetzelfde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:21 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag waren wel chill ja, paar levvies voor onbeperkt. De rest van de avonden redelijk rustig imo en ver lopen van de andere disco/kroegen.
ahw, niet de onze vermoedelijk... onze camera is gestolen namenlijk. maar er stonden meer foto's op, van niet alleen onze vakantie. kun je evt per pm of dm een foto sturen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:25 schreef Dinus het volgende:
Ik ben in het bezit van een sd kaartje met vakantiefoto's van iemand die op 13 aug in Sunnybeach was.
Een iemand in het gezelschap brak zo te zien op de foto's een onderbeen, en kwam in het gips.
Ken jij één van deze jongens, laat het me weten, ik bezorg het kaartje graag aan de eigenaar terug!
Op deze kaart staan alleen maar SB foto's, het zal hem dus wel niet zijn!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef slangpie het volgende:
[..]
ahw, niet de onze vermoedelijk... onze camera is gestolen namenlijk. maar er stonden meer foto's op, van niet alleen onze vakantie. kun je evt per pm of dm een foto sturen?
Als je in een donker steegje in je reet geneukt wilt worden, have fun!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef markoudshoorn het volgende:
haha :p ligt een beetje aan je zelf denk ik.. nog niet geweest dus ik weet t niet :p
Succes met je GHB in je drankjequote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef markoudshoorn het volgende:
haha zal wel meevallen denk ik.. heb veel goede verhalen gehoord dus gas erop!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |