Mijn hemel. Half pension..?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef alrighty het volgende:
Wij gaan de 19e voor 1100 euro pp voor 11 dagen naar Hotel Majestic op basis van half pension, en dan hebben we nog vroegboekkorting gehad.
Ja ik weet het is niet niets maar we gingen dan ook speciaal voor de luxe
Waarom zouden mensen eigenlijk een verzekering nemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef Tijsss het volgende:
vanaf 21 juli 12 dagen geen verzekeringen ongeveer ¤ 650,-. Zin in!
Zitten daar dan ook specifieke hotels voor de luxe? Het staat er niet echt om bekend als een luxe-oord...toch? Dan zou ik eerder aan de Malediven denken of zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef alrighty het volgende:
Wij gaan de 21e voor 1100 euro pp voor 11 dagen naar Hotel Majestic op basis van half pension, en dan hebben we nog vroegboekkorting gehad.
Ja ik weet het is niet niets maar we gingen dan ook speciaal voor de luxe
Normaal verzeker ik zo min mogelijk maar als je naar Sunny Beach gaat kan ik het toch wel aanraden. Er gebeuren veel gekke dingen, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de verhalen over criminaliteit zeker niet uit de lucht gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen eigenlijk een verzekering nemen?
Reis- en annuleringsverzekering lijken me toch wel handig. Liever een tientje meer betalen dan enkele honderden euro's door je neus boren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen eigenlijk een verzekering nemen?
Reisverz wel, maar annuleringverzekering?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Reis- en annuleringsverzekering lijken me toch wel handig. Liever een tientje meer betalen dan enkele honderden euro's door je neus boren.
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Reisverz wel, maar annuleringverzekering?
uhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Reisverz wel, maar annuleringverzekering?
Tja, dan moet je dus wel een annuleringsverzekering hebben, lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Pencile het volgende:
[..]
uh
wat als er iemand overlijd?
Ik heb in de afgelopen maand al bij 2 personen uit mijn groep gehad dat er iets heel ergs gebeurde met een van hun gezinsleden.. gelukkig nu alles weer stabiel maar stel je voor dat dit 3 dagen voor je vakantie gebeurt..
Snap je punt hoor, maar om je voor zoiets te verzekeren...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Pencile het volgende:
[..]
uh
wat als er iemand overlijd?
Ik heb in de afgelopen maand al bij 2 personen uit mijn groep gehad dat er iets heel ergs gebeurde met een van hun gezinsleden.. gelukkig nu alles weer stabiel maar stel je voor dat dit 3 dagen voor je vakantie gebeurt..
Een tientje toch ook wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap je punt hoor, maar om je voor zoiets te verzekeren...
Die paar honderd euro kun je toch wel lijen?
Heb nog nooit een ann.verzekering genomen. Wel reisverz., doorlopend zelfs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Een tientje toch ook wel?
Zoveel moeite kost dat niet.
Nouja zonder annuleringsverzekering is het gewoon je volledige reissom 700 eu voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap je punt hoor, maar om je voor zoiets te verzekeren...
Die paar honderd euro kun je toch wel lijen?
15 dagenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:32 schreef beeklaan het volgende:
650 voor 15 dagen van 20 juli tm 3 augustus. Sun village.
6 personen in 1 appartement
Jezus, dat is niet veel geld voor zolang. Maar zolang zou ik er nooit willen zitten haha.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:32 schreef beeklaan het volgende:
650 voor 15 dagen van 20 juli tm 3 augustus. Sun village.
6 personen in 1 appartement
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |