hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:03 schreef Ibonho het volgende:
[..]
Zoiezo zijn we echte hosselaars..
Maar hoe meer keuze hoe beter toch?
Ik ben vorige jaar geweest toen was het niet echt moeilijk om aan een meid te komen..
Ik stond bijvoorbeeld naast Club Bounce te wachten voor de wc blijkbaar stond ik in de weg en kwam er een meisje langs die er langs wou ik liet haar niet toe en toen vroeg ze wat ervoor moest doen daarna zij ik doe maar een kusje op de wang als grap voor ik het wist was het al zoenen en ik werd wakker lag ze naast me..
Tips voor de boiis die daar heen gaan om te scoren gewoon scheit hebben spreek elke chick aan als je er 100 probeert zit er vast wel één tussen die wat met je wil flikflooien hehe..
Volgende week donderdag om 04:00 vliegen wij naar Elit 2, iemand anders nog rond deze periode aanwezig?
Paul, het is mij een waar genoegen, u te mogen mededelen, dat ik het zomaar een keer met jou eens ben.quote:
Gelukkig wel ja.quote:
Je kunt beter in een keer een bulk geld opnemen. Wel zorgen dat je ongeveer weet hoeveel je gaat opmaken, scheelt veel transactiekosten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:08 schreef Caland het volgende:
Wat is het handigst om te doen, een bulk geld in 1 keer omwisselen (hier of in Bulgarije) of steeds los pinnen? Begreep dat de transactiekosten als je bijv. 50 euro pint redelijk aan de dure kant zijn, maar ik heb ook weer geen zin om ergens een voorraadje te hebben liggen..
Maakt het uit of ik het geld omwissel in nl of in bulgarije bij een ekte bank?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:33 schreef Tante-Leen het volgende:
[..]
Je kunt beter in een keer een bulk geld opnemen. Wel zorgen dat je ongeveer weet hoeveel je gaat opmaken, scheelt veel transactiekosten.
Ga ik ook doen morgen
Ja in Nederland is veel duurder, gewoon in bulgarije regelen. En als je borg moet betalen in euro's meenemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt het uit of ik het geld omwissel in nl of in bulgarije bij een ekte bank?
Maandag en vrijdag waren wel chill ja, paar levvies voor onbeperkt. De rest van de avonden redelijk rustig imo en ver lopen van de andere disco/kroegen.quote:
Idd heel ver lopen.. Ik was er eergister en gisternacht. Maar de avonden waren bijna hetzelfde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:21 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag waren wel chill ja, paar levvies voor onbeperkt. De rest van de avonden redelijk rustig imo en ver lopen van de andere disco/kroegen.
ahw, niet de onze vermoedelijk... onze camera is gestolen namenlijk. maar er stonden meer foto's op, van niet alleen onze vakantie. kun je evt per pm of dm een foto sturen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:25 schreef Dinus het volgende:
Ik ben in het bezit van een sd kaartje met vakantiefoto's van iemand die op 13 aug in Sunnybeach was.
Een iemand in het gezelschap brak zo te zien op de foto's een onderbeen, en kwam in het gips.
Ken jij één van deze jongens, laat het me weten, ik bezorg het kaartje graag aan de eigenaar terug!
Op deze kaart staan alleen maar SB foto's, het zal hem dus wel niet zijn!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef slangpie het volgende:
[..]
ahw, niet de onze vermoedelijk... onze camera is gestolen namenlijk. maar er stonden meer foto's op, van niet alleen onze vakantie. kun je evt per pm of dm een foto sturen?
Als je in een donker steegje in je reet geneukt wilt worden, have fun!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef markoudshoorn het volgende:
haha :p ligt een beetje aan je zelf denk ik.. nog niet geweest dus ik weet t niet :p
Succes met je GHB in je drankjequote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef markoudshoorn het volgende:
haha zal wel meevallen denk ik.. heb veel goede verhalen gehoord dus gas erop!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |