Hehe ik ga ook met Beachmastersquote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Van 24 juli tot 11 dagen later aanwezig in Sun Village. Beachmasters ja.
2 jaar geleden geweest, prima appartement. Vorig jaar allin gegaan, maar dat is zonde van je geld. Je kan beter idd een appartement hebben en dan elke morgen eitje bakken en 's avond uiteten, prima te doen!quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Van 24 juli tot 11 dagen later aanwezig in Sun Village. Beachmasters ja.
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef slangpie het volgende:
weet iemand trouwens hoe dat zit met sigaretten/shag en drank meenemen?
en hebben ze daar nog een beetje fatsoenlijke shag te koop? vast geen javaanse 3/4..
Mijn lever trok het niet meer na 10 dagen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij niet
15 dagen is wel veel jongens! Ik vond het wel best na 10 dagen.
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ze hebben daar veel en voor veel minder geld..maar javaanse 3/4 volgens mij niet
15 dagen is wel veel jongens! Ik vond het wel best na 10 dagen.
Europese Unie. Dus vier sloffen of twintig pakjes shag. Shag hebben ze hier zat maar geen Nederlandse merkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:10 schreef slangpie het volgende:
[..]
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?
Idd, uit eten doe je hier voor tien euro en dan heb je een hele deugdelijke maaltijd, al zal het aan de kust wat duurder zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef Droathoah het volgende:
[..]
2 jaar geleden geweest, prima appartement. Vorig jaar allin gegaan, maar dat is zonde van je geld. Je kan beter idd een appartement hebben en dan elke morgen eitje bakken en 's avond uiteten, prima te doen!
Ik woon in Bulgarijequote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:57 schreef slangpie het volgende:
thnx:)
maar je bent nu op vakantie? dan ben je zeker wel Fok!verslaafd
Zat vorig jaar ook in Royal Sun, was uitstekend geregeld daarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Thom10 het volgende:
Ga over 10 dagen weer naar Sunny Beach.
Heb vorig jaar keihard genoten daar! Drank + eten zeer goedkoop in vergelijking met Lloret en dergelijke.
Zit in Royal Sun, top appartement.
Met criminaliteit en dergelijke valt t allemaal wel mee, gebeurt overal, dus gewoon goed opletten.
Worden wederom 10 schitterende dagen daaro!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
Niet naar Sunny Beach gaan
Veel te gevaarlijk daar
Ik heb mijn vakantie gelijk gecanceld!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
Niet naar Sunny Beach gaan
Veel te gevaarlijk daar
Ik heb 1 slof meegenomen en een maat van mij 3, beide geen problemen gehad aan de douane !quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:10 schreef slangpie het volgende:
[..]
hoe zit dat met uitvoeren dan? wat is toegestaan? 1 slof ofzo?
28quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |