Ben ook net terug (afgelopen woensdag) uit Sunny Beach, we zaten in het Royal Sun complex, wat toch echt wel goed was voor de reis. Elke dag schoonmaakster enzo, best relax
Verder daar 13 dagen feest gehad, geen gedonder, op een klein incidentje met wat fruitverkopers na, heeft een vriend 20e. gekost, maar dat was dan ook alles. Aanraders zijn inderdaad de glade viking, die Viking Bar op het strand verkocht trouwens zeer lekkere cocktails. Verder waren de plekken toch wel het Slam Cafe, Revolution en het HeinekenHouse. Al met al een goeie en goedkope vakantie, voor jongeren ideaal. Let gewoon goed op en volg de aanwijzingen die je krijgt en gebruik je gezonde verstand. Wij hebben ter plekke meerdere verhalen gehoord over enkelingen die dronken over straat gingen, en ook platgeslagen en beroofd werden, maar dan ben je mijn inziens ook een volslagen debiel om dat daar te doen.
Trouwens, het eten viel mij wel mee; wij hebben vaak bij de Mamacita's en Chili Peppers gezeten, ook geen culinaire hoogstandjes, maar ik ben in die 2 weken toch niet aan de diarree geweest