quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Pencile het volgende:
Morgen is het eindelijk zo ver![]()
Koffer inpakken is wel een ramp >_< zit al op 17.8 en moet nog het een en ander.
Wat neem je allemaal mee en voor hoelang ga je?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Pencile het volgende:
Koffer inpakken is wel een ramp >_< zit al op 17.8 en moet nog het een en ander.
11 dagen, maar niks speciaals gewoon wat iedereen meeneemt alleen heb allemaal volle flacons.. en het is ook nogal veradelijk want al me spulletjes zijn licht maar alles bij elkaar is het zwaar, dus ik kan ook niet 1 dingetje er uit halen want dat helpt geen drol.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat neem je allemaal mee en voor hoelang ga je?
Veel plezierquote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Pencile het volgende:
Is het strand / zee schoon?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:46 schreef beeklaan het volgende:
Was ik weer. Top vakantie. 15 dagen feest inclusief tiesto!
Wij waren er één avond geweest en de DJ was toen echt verschrikkelijk. Zeker zo'n 7/8 nummers die binnen 2 uur tijd 2 en soms zelfs 3x gedraaid werden. Zal wel geen representatieve avond zijn geweest dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:49 schreef beeklaan het volgende:
Ik kan in ieder geval de Iceberg als top tent aanbevelen. Glade Viking vind ik minder. Minder goeie muziek, drukker, duurder. Wel veel DEENSE meisjes. Niet Zweeds.
Hij zegt een keer, niet specifiek wanneerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:39 schreef meganiek het volgende:
Hoe kun je Sunny Beach nou saai vinden?
Mja die nummers zijn op het moment zeer populair en dus is het niet gek dat ze die nummers draaien.. Scandinavische nummers heb ik nagenoeg niet gehoord op een dot-a van basshunter na..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 05:27 schreef BramKVO het volgende:
Zonde dat ze in SB blijkbaar ook de platte r&b-dance toer a la Guetta en Pitbull opgaan ... Paar jaar geleden hoorde je er meestal de beste dancehits plus veel Scandinavische classics en dance.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |