Die spelen EL....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:21 schreef mash_ het volgende:
Steek speelt dus ook in de CL als hij naar roma gaat.
In dat lijstje in het vorige topic staan er 4. De anderen zijn inderdaad niet echte vleugelverdedigers, maar kunnen er wel spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
We hebben maar 1 pure vleugelverdediger (VDW) hoor. Lopen nog een paar goede (vleugel)verdedigers rond in de jeugd dus investeren in de breedte lijkt me not dun
We hebber er niet 1 maar 2 idd. Silva is je vervangende rechtsback als VdWiel uitvalt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
In dat lijstje in het vorige topic staan er 4. De anderen zijn inderdaad niet echte vleugelverdedigers, maar kunnen er wel spelen.
Dan nog denk ik dat op links je het enigzins redelijk bezet hebt, maar als op rechts Van der Wiel weg valt heb je gewoon een groot probleem. Dan moet je een jeugdspeler gelijk weer voor de leeuwen gooien, want een backup heb je niet.
Iemand in een wedstrijd voor de leeuwen gooien kan best goed uitpakken, maar een jeugdspeler die gelijk een heel seizoen moet spelen vind ik wel heel erg riskant.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
We hebber er niet 1 maar 2 idd. Silva is je vervangende rechtsback als VdWiel uitvalt.
En wat is er mis om iemand voor de leeuwen te gooien, Boilesen en Alderweireld hebben het hartstikke goed gedaan afgelopen jaren achterin. Blind wat minder omdat die wat naief was tijdens kopduels maar die kan er echt wel wat van. Ligeon schijnt een hartstikke goede RB te zijn en iedereen uit de A1 vind hem de beste van de selectie
+ bijnaam: speedy. Hopelijk maakt hij er gebruik van.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
We hebber er niet 1 maar 2 idd. Silva is je vervangende rechtsback als VdWiel uitvalt.
En wat is er mis om iemand voor de leeuwen te gooien, Boilesen en Alderweireld hebben het hartstikke goed gedaan afgelopen jaren achterin. Blind wat minder omdat die wat naief was tijdens kopduels maar die kan er echt wel wat van. Ligeon schijnt een hartstikke goede RB te zijn en iedereen uit de A1 vind hem de beste van de selectie
Wel lekker wonen in Rome en veel verdienen. Als andere clubs geen interesse hebben zou ik ook naar Roma gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Italaanse competitiespelen.in.lege.stadions.
Staat Oleguer nog onder contract?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iemand in een wedstrijd voor de leeuwen gooien kan best goed uitpakken, maar een jeugdspeler die gelijk een heel seizoen moet spelen vind ik wel heel erg riskant.
Boilesen heeft natuurlijk ook maar een paar wedstrijden gespeeld en deed het aardig, maar had toch wel een paar duidelijke zwakke plekken en Alderweireld heeft ook een terugslag gehad. Als je in het centrum alleen Ooijer hebt om ze op te vangen vind ik dat riskant. Daarnaast is Ooijer sowieso riskant
tuurlijk, maar neemt niet weg dat de italiaanse competitie gewoon klote is qua belevingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Wel lekker wonen in Rome en veel verdienen. Als andere clubs geen interesse hebben zou ik ook naar Roma gaan.
Tsjah maar anders had hij weer naar Doetinchem en Kerkrade gemoeten dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
tuurlijk, maar neemt niet weg dat de italiaanse competitie gewoon klote is qua beleving
Nee gelukkig niet...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Staat Oleguer nog onder contract?
quote:'Ajax krijgt goed nieuws over Sigthórsson'
Kolbeinn Sigthorsson lijkt binnen enkele dagen dan echt een speler van Ajax te worden. Al wekenlang onderhandelen de Amsterdammers met AZ over een transfer van de IJslander en inmiddels naderen de clubs een akkoord.
Danny Blind (Ajax) en de zaakwaarnemer Andri Sigthorsson kregen vrijdag te horen dat AZ op het punt staat in te stemmen met de transfer, meldt De Telegraaf. De transfersom bedraagt naar verluidt zo'n vier miljoen euro.
Sigthórsson moet in Amsterdam de opvolger worden van Mounir El Hamdaoui, die eveneens overkwam van AZ, maar niet in de plannen van Frank de Boer voorkomt. De 21-jarige spits was bij AZ goed voor vijftien doelpunten in 31 wedstrijden. Het talent tekent een contract voor vier seizoenen.
Ik vond onze vriend Marco Pantelic een aardig aanspeel punt. Ik vond hem best goed eigenlijk. Mounir was totaal anders dan marco. Heelaas is dat gefaald. Nu hopen dat die ijslander het goed doet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het is een goede spits, al vraag ik me af, of dit de spits is waar Ajax naar zoekt.
Hij lijkt mij meer een type Suarez (bewegelijk, afmaker) en geen aanspeelpunt (wat we toch wel gemist hebben afgelopen seizoen)
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Boilesen gaat trouwens over een jaartje of 2/3 voor 10 mil. weg!
Let op mijn woorden.
Ik durf er ook wel 1 te doen. Eriksen gaat niet naar een club in de Jupiler league!!! Let op mijn woorden!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
![]()
Zozo, wat een gedurfde uitspraak. Eentje die totaal niet in de lijn van verwachtingen valt.
Veel geblesseerd en had toen ook Hamlap voor zichquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:00 schreef Catch22- het volgende:
die jongen heeft 'maar' 31 wedstrijden voor AZ gespeeld in 4 jaar...
En is nog maar 20.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veel geblesseerd en had toen ook Hamlap voor zich
Nee, maar ik denk dat hij wel minimaal 15 doelpunten meepikt als hij in de basis staat. Daarnaast zal hij andere spelers in staat stellen om te scoren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:10 schreef Tarado het volgende:
Ik heb ook niet het idee dat we met Sigthórsson de messias hebben binnen gehaald maar belangrijk is dat de trainer krijgt wie hij wil
We hebben niet een spits nodig, maar twee. Siem is geen spits en kan hooguit als standin dienen als het niet anders kan. Hamdaoui vertrekt en Cvitanich is te licht bevonden en mag ook vertrekken. Ik weet echt niet of Sightorsson een goede spits is, dat zal moeten blijken. Maar ik heb er heel graag nog een achter de hand. Bijvoorbeeld Dost, die kan nooit meer zoveel kosten als afgelopen winter.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ziggy is een miskoop.
4 Miljoen is hij nooit waard.
En een spits hebben jullie toch niet nodig?
Siempie en sulejmani kunnen toch goed in de spits?
Boilesen gaat trouwens over een jaartje of 2/3 voor 10 mil. weg!
Let op mijn woorden.
quote:AMSTERDAM - De geruchten die circuleren in de Italiaanse media dat Maarten Stekelenburg maandag zou worden gepresenteerd als keeper van AS Roma worden door diens zaakwaarnemer afgedaan als "uit de lucht gegrepen".
Foto: ProShots
De Italiaanse krant Corriere dello Sport berichtte zaterdag op basis van bronnen binnen de Romeinse club dat de doelman van Ajax al een overeenkomst had gesloten met de Italiaanse formatie.
"Er is nog helemaal geen gesprek geweest, dus die berichten zijn zeer voorbarig", liet Rob Jansen tegenover NUsport weten.
"Het klopt dat Roma belangstelling heeft. Verder is er nog niets op handen."
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
Ajax![]()
let maar op Roma gaat de top van Europa bereiken binnen 3 jaar.
[..]
Ajax![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
[..]
Ajax![]()
Kwart finales CL zie ik zeker wel halen.Die Enrique scheen de gedroomde opvolger van Guardiola te zijn en ze mogen nogal wat investeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
Ajax![]()
Roma speelt niet eens CL dit seizoenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kwart finales CL zie ik zeker wel halen.Die Enrique scheen de gedroomde opvolger van Guardiola te zijn en ze mogen nogal wat investeren.
Ik had ook liever Matavz gehad. Dat is een speler die meer kan groeien op internationaal niveau, het afgelopen seizoen het een stuk beter heeft gedaan dan Sigthorsson etc.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Sigthórsson... tja prima speler lijkt me. Is pas 20 jaar dus kan nog veel beter worden. Er is ook verder niemand die je anders kan halen haast. Matavz is 8miljoen en Luuk de Jong ruim 12 miljoen.
En toen hebben we geen enkele kampioenschap behaaldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Agentperry het volgende:
dat deed huntelaar ook niet maar die schoot er wel 30+ in
Tadic is geen buitenspeler, Matavz een balletje afwachter.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had ook liever Matavz gehad. Dat is een speler die meer kan groeien op internationaal niveau, het afgelopen seizoen het een stuk beter heeft gedaan dan Sigthorsson etc.
Het is allemaal net niets bij Ajax. Met Boerrigter hebben ze bijvoorbeeld een goede maar niet 1 van de beste linksbuitens van de Eredivisie. Als FdBoer zo graag voor talent wou gaan had dan Tadic opgehaald! Het rendement van de buitenspelers van Ajax de afgelopen jaren is echt knudde geweest met een Sulejmani, Kennedy, Leonardo, Ebecillio etc.
En voegde niks toe aan het positiespel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Agentperry het volgende:
dat deed huntelaar ook niet maar die schoot er wel 30+ in
Boerrighterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef Catch22- het volgende:
Sulejmani is net echt fit aan t worden en is erg jong.
Over Boerrighter kan je nog niets zeggen, die moet ff wennen. Maar we zullen hem op zijn Ajax' na drie wedstrijden wel gaan uitkotsen omdat hij niets kan
Grappig, heb bij die omroep een aantal jaren vrijwilligerswerk gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:48 schreef handboek het volgende:
Tevens 0-0 tegen buitenpost nu, 1e helft eindigt in een paar minuten.
Hier te volgen via plaatselijke radio: http://webcam.radionof.nl/
Huntelaar heeft Suarez volgens mij wel veel assists gegeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En voegde niks toe aan het positiespel.
Boeiend. Al gaat ie elke wedstrijd een kwartier bij de cornervlag zitten met een biertje erbij. Als je er 30 per seizoen inschiet is dat verder niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En voegde niks toe aan het positiespel.
Ah, een echt Ajaxhart!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Boeiend. Al gaat ie elke wedstrijd een kwartier bij de cornervlag zitten met een biertje erbij. Als je er 30 per seizoen inschiet is dat verder niet zo belangrijk.
Is dat nog een beetje wat, die meneer Bergkamp?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:39 schreef roepdeman het volgende:
Men vergeet soms, dat deze jonge jongens erg kneedbaar zijn en zullen worden getraind door ene meneer Bergkamp. Dat zou best eens positief kunnen uitpakken.
Brighton inmiddels. Twee Bergkampens in één land is natuurlijk een beetje teveel van het goede..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Catch22- het volgende:
Schijnt een achterneef te zijn van die spits van Excelsior maar die bakt er niets van dus deze gast zal ook wel niets zijn
Elke keer kippevel bij de ene goal tegen Newcastle! Elke keer!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Catch22- het volgende:
Schijnt een achterneef te zijn van die spits van Excelsior maar die bakt er niets van dus deze gast zal ook wel niets zijn
Maja, op een youtubefilmpje kan je iedereen er goed uit laten komen
Qua kippevel-factor zijn er weinig spelers die bij Dennis Bergkamp in de buurt komen. Elke aanname van hem was kunst, elke pass een meesterwerkje. De enige actieve speler die er in de buurt komt? Die jongen uit het oosten, met dat lange haar en die beugel..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:14 schreef Burrito het volgende:
[..]
Elke keer kippevel bij de ene goal tegen Newcastle! Elke keer!
Ik hoop niet dat je Ruiz bedoelt, want die mag nog niet eens de veters van Bergkamp strikken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Que kippevel-factor zijn er weinig spelers die bij Dennis Bergkamp in de buurt komen. Elke aanname van hem was kunst, elke pass een meesterwerkje. De enige actieve speler die er in de buurt komt? Die jongen uit het oosten, met dat lange haar en die beugel..
Nee, ik bedoel Marc Janko. Hij heeft zijn haar laten groeien en een bezoekje gebracht aan de orthodontist.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:28 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Ruiz bedoelt, want die mag nog niet eens de veters van Bergkamp strikken.
Klopt man, Vleminx kom er maar in!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Boeiend. Al gaat ie elke wedstrijd een kwartier bij de cornervlag zitten met een biertje erbij. Als je er 30 per seizoen inschiet is dat verder niet zo belangrijk.
quote:Castillion krijgt kans van De Boer als tweede spits
Frank de Boer gunt Geoffrey Castillion deze voorbereiding de kans om uit te groeien tot de tweede spits van Ajax. Dit vertelde de trainer na afloop van de oefenwedstrijd tegen V.V. Buitenpost (0-4). De Boer hoopt met Castillion en ook Kolbeinn Sigthorsson voldoende opties voorin te hebben.
Van Castillion is bekend dat hij 'wakker moet worden', zoals De Boer eind vorig seizoen al aangaf. Ook zijn er een aantal zaken die Castillion moet verbeteren. Zo kan hij fysiek nog stukken sterker worden en is hij ondanks zijn lengte van 1.91 meter nog niet zo kopsterk.
"Geoffrey moet zorgen dat hij bij voorzetten vanaf de zijkant iedere keer bij de eerste paal staat om de bal in het doel te koppen," vertelt De Boer aan onder meer Ajaxlife.nl. "En als hij een pass geeft naar de zijkant moet hij niet vergeten om door te lopen, want hij moet die goal maken als spits."
Als Castillion deze aanwijzingen goed opvolgt en zich op de juiste manier ontwikkelt, kan hij dit seizoen uitgroeien tot de tweede spits van Ajax. "Hij moet beseffen dat dit voor hem een mooie kans is en dat hij die moet grijpen. Dan hoeft Ajax ook geen tweede spits meer aan te trekken."
Hij moet het laten staanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat baardje maakte Siem wel een stuk stoerder
Als hij als 2de spits speelt kan hij wel mooi wennen en af en toe minuutjes meepakken. Als hij goed is wordt hij vanzelf eerste spits. Maar dan moet Siggy wel goed genoeg zijn en dat is nog maar de vraag. Als die door de mand valt heb je weer een De Jong in de spits, want Castillion is nog niet klaar voor 30 wedstrijden per seizoen. Niet dat De Jong het niet goed heeft gedaan afgelopen seizoen, maar het blijft de bekende opmerking "het is geen echte spits".quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:25 schreef Pedroso het volgende:
Verstandig om Castillion als 2 spits de kans te geven. Of je moet er nog een topper bij halen als spits (wat bijna niet mogelijk is) of je geeft een talentvolle spits uit eigen jeugd de kans.
Ben overigens nog niet zo kapot van onze nieuwe spits (onze IJslandse vriend) maar als de Boer hem er graag bij wil dan zal ie wel beter zijn dan dat ik tot nu toe van hen gezien heb.
Wie is dat dan? Die gast kan er echt niets van....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Catch22- het volgende:
Maja, op een youtubefilmpje kan je iedereen er goed uit laten komen
Sinds wanneer maakt die er 30 per seizoen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt man, Vleminx kom er maar in!
Hij krijgt de kans in de voorbereiding, als hij die niet pakt is er nog tijd om die 2e spits te halen voor de sluiting van het transferwindow op 1 septemberquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:25 schreef Pedroso het volgende:
Verstandig om Castillion als 2 spits de kans te geven. Of je moet er nog een topper bij halen als spits (wat bijna niet mogelijk is) of je geeft een talentvolle spits uit eigen jeugd de kans.
Ben overigens nog niet zo kapot van onze nieuwe spits (onze IJslandse vriend) maar als de Boer hem er graag bij wil dan zal ie wel beter zijn dan dat ik tot nu toe van hen gezien heb.
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Mooie voorzet Boerrigter. Beter dan wat ik het hele seizoen van Ebicilio heb gezien. Die Lukoki mag ook wel bij het eerste als ik hem zo bezig zie, brengt veel meer dan Sulejmani.
Ik bedoel in potentie, hij gaat een man voorbij, heeft een voorzet. Wat doet die Sulejmani op rechtsvoor? Geen voorzet, geen actie, af en toe een pasje.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik bedoel in potentie, hij gaat een man voorbij, heeft een voorzet. Wat doet die Sulejmani op rechtsvoor? Geen voorzet, geen actie, af en toe een pasje.
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Denk dat Ooijer ook beter is dan Vertonghen. Heeft niks weggegeven.
Jij vindt het goed wat Sulejmani laat zien op rechtsvoor?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Denk dat Ooijer ook beter is dan Vertonghen. Heeft niks weggegeven.
Jij vindt Lukoki in potentie beter omdat hij een speler van een eerste klasse club voorbij gaat?!quote:Op zondag 3 juli 2011 10:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Jij vindt het goed wat Sulejmani laat zien op rechtsvoor?
Ik heb ook een paar trainingen van hem gezien. Ik ben gewoon niet tevreden met Suljemani, een andere speler kan het al snel beter doen. Ik zie die Lukoki tenminste acties maken en voorzetten geven.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij vindt Lukoki in potentie beter omdat hij een speler van een eerste klasse club voorbij gaat?!
Lukoki viel vorig seizoen in tegen Feyenoord. Hij moest tegen de Cler (slechtste linksback van de Eredivisie), hij liet helemaal niks zien, alleen een panna.
Dat blijven toch iets te magere argumentenquote:Op zondag 3 juli 2011 10:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar trainingen van hem gezien. Ik ben gewoon niet tevreden met Suljemani, een andere speler kan het al snel beter doen. Ik zie die Lukoki tenminste acties maken en voorzetten geven.
Zelfs Aras is verder dan Lukoki. Dus wat je zegt klopt gewoon niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar trainingen van hem gezien. Ik ben gewoon niet tevreden met Suljemani, een andere speler kan het al snel beter doen. Ik zie die Lukoki tenminste acties maken en voorzetten geven.
nou.. wel een panna!quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij vindt Lukoki in potentie beter omdat hij een speler van een eerste klasse club voorbij gaat?!
Lukoki viel vorig seizoen in tegen Feyenoord. Hij moest tegen de Cler (slechtste linksback van de Eredivisie), hij liet helemaal niks zien ..
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukoki viel vorig seizoen in tegen Feyenoord. Hij moest tegen de Cler (slechtste linksback van de Eredivisie), hij liet helemaal niks zien ..
Sulejmani en Lukoki moeten de rol van rechtsbuiten heel anders invullen door de Boerquote:Op zondag 3 juli 2011 10:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Makkelijk in de eredivisie manquote:Op zondag 3 juli 2011 11:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Als we Hamlap kwijt zijn hebben we echt een nieuwe spits nodig. Met Kolbein als 1e en castillion als 2e spits ga je het niet redden. Niet in de eredivisie en al helemaal niet in Europa.
Ik zie het iig. nog niet zo zitten, en met name in Europa. Helemaal als we Stekelenburg en de Zeeuw ook nog kwijtraken. Dan hebben we slechts 1 goede vervanger voor de Zeeuw en dat is Janssen.
Je raakt in een jaar Emanuelson, Suarez, Stekelenburg, Hamlap, Pantelic, Rommedahl, De Zeeuw kwijt en daarvoor terug krijgen we een spits die nog niet eens 1 seizoen goed heeft gedraaid + Theo wat een fatsoenlijke aankoop is.
Hij is al wegquote:Op zondag 3 juli 2011 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
De Zeeuw moet gewoon blijven vind ik, in vorm misschien nog wel beter dan Theo. Hij begon de laatste 2 wedstrijden weer te draaien, ik zou hem gewoon vertrouwen geven voor aankomend seizoen.
Ik ben het wel redelijk eens met die gast hierboven, al je top spelers raak je kwijt en wat er bij komt is duidelijk van een mindere klasse op dit moment.
En dat baseer je waarop?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Omega het volgende:
maar de jonge spelers worden ook steeds beter.
Op het zien van de wedstrijden misschien?quote:
Dan heb ik het waarschijnlijk niet goed begrepen, ik meende te lezen dat de jonge spelers nu beter zijn dan de jonge spelers die in het verleden in het eerste kwamen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op het zien van de wedstrijden misschien?
Als je niet ziet dat bijvoorbeeld Vertonghen zich super goed heeft ontwikkeld.
Ik bedoelde inderdaad gewoon dezelfde spelers die zich ontwikkelen. Eriksen is natuurlijk het beste voorbeeld daarin. Hopelijk zullen Boilesen, Vermeer, Ebicilio, Anita, Blind, Castillon, Aras, Sereo en Rits zich verder ontwikkelen. Maar ook al iets verder in ontwikkeling zijnde spelers als Alderweireld, Sulejmani, Siem de Jong en v/d Wiel (als hij blijft) zich nog beter ontwikkelen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb ik het waarschijnlijk niet goed begrepen, ik meende te lezen dat de jonge spelers nu beter zijn dan de jonge spelers die in het verleden in het eerste kwamen.
Machlas liet het zien bij Vitesse, maar wat heeft Kennedy laten zien bij Twente? Niet heel veel.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Ajax alleen gericht moet inkopen, en niet zomaar wat spelers haalt die het goed doen bij een subtopper, dat kan goed uitpakken (Suarez, Huntelaar) maar meestal werkt het (helaas) niet. Machlas en Kennedy wel als beste voorbeelden van spelers waar ik echt van had verwacht dat ze Ajax naar een hoger niveau zouden brengen, maar die uiteindelijk om verschillende redenen het niet konden brengen.
Cruijff heeft als Ajax trainer niet echt laten zien dat hij goed is in aankopen. Wel in opleiden van jeugdquote:Op zondag 3 juli 2011 13:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Machlas liet het zien bij Vitesse, maar wat heeft Kennedy laten zien bij Twente? Niet heel veel.
Ik hoop dat er nu Cruijf bij Ajax terug is er wat beter gescout gaat worden. Die 200 miskopen sinds 1995 zijn echt niet normaal.
Zet 'm anders... op de bank..?quote:De Boer: "Janssen moet veel ballen opeisen"
Ajax was zaterdag tegen VV Buitenpost nog niet de machine die trainer Frank de Boer wil zien. De Amsterdammers waren voorspelbaar, waardoor het de amateurploeg relatief weinig moeite kostte om de tegentreffers te beperken (0-4).
De Boer startte met linkspoot Miralem Sulejmani als rechtsbuiten, terwijl rechtspoot Lorenzo Ebecilio op links begon. Met de traditionele flankspelers Jody Lukoki en Derk Boerrigter ging het na rust beter. "Zij zorgden voor meer dreiging, waren beweeglijker door middel van loopacties en daar hadden we profijt van."
"Voor rust was ons baltempo te laag en het spel te voorspelbaar", zegt De Boer tegen Ajaxlife. "Rodney Sneijder speelde naar Theo Janssen en Theo naar Siem de Jong. Er zat geen verrassing in. Het werkt beter als een linkspoot op linksbuiten staat en een rechtsbenige speler op rechts."
Ook opmerkelijk was de rol van Janssen, die dicht tegen de verdediging speelde. "Theo eiste veel ballen op en dat moet hij ook doen, want hij kan het spel verdelen. Alleen was er bij ons weinig beweging en werden we voorspelbaar."
Onduidelijk is nog in welke rol de van FC Twente overgekomen middenvelder uiteindelijk terecht komt. "Het kan ook zo zijn dat Theo als linkshalf het beste uit de voeten kan", aldus De Boer.
brom: voetbalprimeur.nl
Ja, redelijke cijfers maar als je hem bezig zag dacht je niet van die gaat Ajax beter maken. Geen actie niks.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:09 schreef Omega het volgende:
Kennedy 15 goals 9 assists, dat vind ik toch goede cijfers in zijn laatste Twente seizoen.
Hoezo te kritisch? Hij zegt gewoon dat het voorspelbaar was en dat je beter beter een linkspoot op links kan zetten (gohquote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zet 'm anders... op de bank..?
Is Frank niet een beetje érg kritisch? Het is maar een eerste potje om niks. Rodney Sneijder, Theo Janssen, Boerrigter en Lukoki (wie is dat nou weer?) hebben nog nooit eerder met elkaar gevoetbald.
Ik ben bang dat Frank en Dennis een beetje te fanatiek zijn met z'n tweeen. Ik raad ze aan een beetje rustig te doen aan het begin van het seizoen. En Theo Janssen moet natuurlijk niet de volgende Rob Wielaert of Ricky van den Bergh worden. Gewoon neerzetten waar hij wil staan en doen wat hij zegt. Krijg je geen spijt van.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoezo te kritisch? Hij zegt gewoon dat het voorspelbaar was en dat je beter beter een linkspoot op links kan zetten (goh). Valt toch best mee.
Wat hebben die 3 met elkaar te maken?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Frank en Dennis een beetje te fanatiek zijn met z'n tweeen. Ik raad ze aan een beetje rustig te doen aan het begin van het seizoen. En Theo Janssen moet natuurlijk niet de volgende Rob Wielaert of Ricky van den Bergh worden. Gewoon neerzetten waar hij wil staan en doen wat hij zegt. Krijg je geen spijt van.
SIem vond ik wel het voorbeeld van een speler die afgelopen seizoen niet zijn niveau heeft gehaald als de 2e seizoenshelft vorig jaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad gewoon dezelfde spelers die zich ontwikkelen. Eriksen is natuurlijk het beste voorbeeld daarin. Hopelijk zullen Boilesen, Vermeer, Ebicilio, Anita, Blind, Castillon, Aras, Sereo en Rits zich verder ontwikkelen. Maar ook al iets verder in ontwikkeling zijnde spelers als Alderweireld, Sulejmani, Siem de Jong en v/d Wiel (als hij blijft) zich nog beter ontwikkelen.
Ik blijf erbij dat Ajax alleen gericht moet inkopen, en niet zomaar wat spelers haalt die het goed doen bij een subtopper, dat kan goed uitpakken (Suarez, Huntelaar) maar meestal werkt het (helaas) niet. Machlas en Kennedy wel als beste voorbeelden van spelers waar ik echt van had verwacht dat ze Ajax naar een hoger niveau zouden brengen, maar die uiteindelijk om verschillende redenen het niet konden brengen.
Dat krijg je als je een lopende middenvelder bent en je gaat met Frank de Boer een voetballend systeem inpassen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
SIem vond ik wel het voorbeeld van een speler die afgelopen seizoen niet zijn niveau heeft gehaald als de 2e seizoenshelft vorig jaar.
.
En Anita als linksback, en Demy de Zeeuw als 10 en Ooijer ipv Alderweireldquote:Op zondag 3 juli 2011 20:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een lopende middenvelder bent en je gaat met Frank de Boer een voetballend systeem inpassen.
Vandaar ook dat Eriksen onder Frank de Boer wel opbloeide, Jol haalde het in zijn hoofd om hem als linksbuiten op te stellen.
Mido heeft het helemaal niet zo heel slecht gedaan de wedstrijden dat hij speelde voor Ajax afgelopen seizoen?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
En Anita als linksback, en Demy de Zeeuw als 10 en Ooijer ipv Alderweireld![]()
En mido als spits
Sterk zijn in de kopduels misschien, maar voor de rest had je er geen drol aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mido heeft het helemaal niet zo heel slecht gedaan de wedstrijden dat hij speelde voor Ajax afgelopen seizoen?
En je wil zeggen dat het met kolbein en Castillion beter zal gaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sterk zijn in de kopduels misschien, maar voor de rest had je er geen drol aan.
Castillion kan goed voetballen en Kolbeinn redelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 20:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En je wil zeggen dat het met kolbein en Castillion beter zal gaan?
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En je wil zeggen dat het met kolbein en Castillion beter zal gaan?
AS Roma heeft interesse en er kwam een bericht dat het al rond was voor 7-8miljoen dacht ik alleen daar is niks van waar volgens Rob Jansen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
Zonder Steek, is hij verkocht? Zoja aan welke club en hoeveel? Volg dit topic niet in offseason
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)aan-Ajaxselectie.htmquote:Ajax versloeg zaterdag in het eerste oefenduel van het seizoen 2011/12 vv Buitenpost met 4-0. Nu wacht de Amsterdammers een zesdaags trainingskamp in De Lutte. Trainer Frank de Boer wil in Overijssel een volgende stap zetten met zijn selectie.
'Je wilt altijd wat neerzetten tijdens dit soort wedstrijden in de provincie. Zeker nu we landskampioen zijn', blikt De Boer op de clubwebsite terug op het duel van zaterdag. 'Dan valt die 0-4 natuurlijk wel wat tegen. Buitenpost speelde een aardige wedstrijd, maar we hadden wel wat meer moeten scoren. Toch zeggen dit soort trainingspartijen weinig. We hebben veel verschillende spelers ingezet en hadden bovendien een zware eerste trainingsweek achter de rug.'
In De Lutte zullen Jan Vertonghen, Toby Alderweireld en Eyong Enoh weer aansluiten bij de selectie van de landskampioen. Omdat Ajax al 38 jaar richting Overijssel afreist in de voorbereiding maakte De Boer ook als speler dergelijke trainingskampen mee.
De Boer: 'Ik herinner me dat we in die jaren altijd keihard trainden in De Lutte. En we speelden geloof ik iedere dag wel een oefenwedstrijd. Ook stond er ’s ochtends vroeg geregeld een bosloop op het programma. Dat was altijd flink bikkelen.'
Wat de Ajax-coach betreft komt er geen verandering in de indeling van de voorbereiding van de Amsterdammers. 'Deze traditie moeten we in ere houden. Wat goed is, hoef je niet te veranderen.'
Na het trainingskamp, op 11 juli, zullen ook Gregory van der Wiel, Christian Eriksen en Nicolai Boilesen aansluiten. Nicolás Lodeiro is daarna de laatste die in zal stromen. Hij komt momenteel met Uruguay uit op het toernooi om de Copa América, dat plaatsheeft in Argentinië.
De doelstelling van De Boer is helder. 'We moeten de komende weken steeds een stapje verder komen. Zowel op conditioneel vlak als op voetbaltechnisch gebied. Daar kunnen we de komende dagen in De Lutte rustig en ongestoord aan gaan werken.'
Laat Boerrigter eerst zich maar eens bewijzen voordat we kunnen zeggen of hij beter is dan Rommendahl. De beste speler van de JL wil nog niet zeggen dat je ook bij Ajax gelijk goed mee komt.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Omega het volgende:
De spits die je nu nog zou halen zal altijd een spits met potentie zijn. Zelfs een Dost kun je niet meer halen, want die wil gewoon niet op de bank zitten.
Bij Ajax zijn wel veel dragende spelers weg, maar de jonge spelers worden ook steeds beter. Ajax heeft dit jaar gewoon 5 goede aankopen gedaan, de ene zal er sneller (moeten) staan dan de ander.
De kracht van Ajax zal altijd het opleiden en beter maken van jonge spelers.
En waarom wordt Rommedahl zo opgehemeld? Ik had hem er graag bij gehouden hoor, maar hij was ook die speler die een zittende speler niet eens voorbij kwam. Gelukkig heeft hij ook betere wedstrijden gehad, maar was geen basisspeler als iedereen fit was. Verder vind Boerigter beter dan Rommedahl.
quote:Cvitanich naar Boca Juniors
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Dario Cvitanich (27) speelt komend seizoen voor Boca Juniors in Argentinië. ,,Hij wordt door Ajax een jaar verhuurd”, bevestigt zaakwaarnemer Steinar Dietz van Essel Sports.
Dario Cvitanich (archiefbeeld) Dario Cvitanich (archiefbeeld) Foto: Dijkstra b.v.
De Argentijnen bedongen een optie tot koop. Hoewel Dietz niet op bedragen wenst in te gaan, melden Argentijnse media dat Ajax en Boca Juniors tot een bijzondere constructie kwamen. Als de Argentijnse club Cvitanich na dit jaar voor 2,5 miljoen euro koopt, hoeven zij geen huursom aan Ajax over te maken. Lichten zij de optie tot koop niét, dan wordt er alsnog voor de huur betaald.
Het is de tweede keer dat Cvitanich wordt verhuurd. Afgelopen jaar speelde de aankoop van Marco van Basten in Mexico bij Pachuca CF. Vandaag reist de Argentijn al naar Buenos Aires.
quote:Sigthorsson: Ajax grootste vis
door Mike Verweij
REYKJAVIK - Kolbeinn Sigthorsson (21) stond vrijdagavond in Ranga al uren tot zijn knieën in het water en het lachen was hem vergaan. ,,Ik had geen zalm gevangen, somberde de IJslandse spits, wiens GSM eindelijk rinkelde. ,,Het was mijn broer Andri die vertelde dat AZ en Ajax het eindelijk eens waren over de transfersom. Mijn dag kon niet meer stuk. Dit was de grootste vis die ik kon binnenhalen, glom de Ajax-aanwinst met veel gevoel voor beeldspraak. Vandaag wordt Sigthorsson in Amsterdam medisch gekeurd en zet hij als de check zoals verwacht zonder problemen verloopt zijn handtekening onder het contract voor vier jaar.
Danny Blind pikt Kolbeinn Sigthorsson op bij Schiphol. Danny Blind pikt Kolbeinn Sigthorsson op bij Schiphol.
,,Ik ben echt ongelooflijk blij, zei de 1,85 meter lange aanvaller vlak voordat hij in Reykjavik aan boord ging van vlucht FI 504. ,,Dit is voor mij de perfecte stap in mijn carrière. De spits had de clubs voor het uitkiezen. Hij verhuist voor vier miljoen van Alkmaar naar Amsterdam.
,,Ajax was voor mij in vele opzichten een logische keuze. Frank de Boer en Danny Blind gaven mij vanaf het eerste moment het gevoel dat ze me echt graag wilden hebben en spraken dat ook uit. Daarnaast mag ik onder ex-sterren als mijnheer De Boer en Dennis Bergkamp trainen. Ik heb mister Bergkamp veel bij Arsenal zien spelen. Als aanvaller kan ik me natuurlijk geen betere coach wensen. Van zulke mensen les krijgen voelt als een droom.
Dat is ook wel een voordeel!quote:1,85 meter lange aanvaller
Sneijder en Lokoki breken dit seizoen wel door dan is het team weer op lengte.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel een voordeel!Ajax is dit seizoen al een heel stuk minder klein dan vorig seizoen
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:32 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sneijder en Lokoki breken dit seizoen wel door dan is het team weer op lengte.
04/07/11 10u23quote:Ismail Aissati reist vandaag met Ajax naar Overijssel voor het trainingskamp in De Lutte. De 22-jarige middenvelder was afgelopen seizoen verhuurd aan Vitesse en leek niet in de plannen voor te komen van trainer Frank de Boer voor het nieuw te beginnen seizoen.
Aissati, die nog één jaar onder contract staat bij Ajax, krijgt nu toch een kans in de voorbereiding, meldt het AD.
Vitesse had een optie om de oud-speler van PSV en FC Twente na afgelopen seizoen over te nemen van de Amsterdammers, maar kwam niet tot een overeenstemming met de Utrechtse spelverdeler zelf.
Mja, die vind ik toch echt gewoon te licht.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:36 schreef Tarado het volgende:
Aissati krijgt toch kans bij Ajax
[..]
04/07/11 10u23
Nee, ik heb al genoeg comic sans gezien deze week.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
typ eens deze code op Fok! in:
up, up, down, down, left, right, left, right, b, a
Niet in een tekstveld
dudequote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet in een tekstveld
Ja en terug wil niet meer GRTVRRRR!quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet in een tekstveld
Kan nietquote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ja en terug wil niet meer GRTVRRRR!![]()
Hoe krijg ik het weer normaal?
Hoe denk je nou?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ja en terug wil niet meer GRTVRRRR!![]()
Hoe krijg ik het weer normaal?
Goede speler maar is nu geen plek meer voor denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel zou Assaidi kosten? 5/6 miljoen?
Vind het wel een Ajax speler, kan op het middenveld en op de flanken.
Maakt veel te weinig doelpunten voor een aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel zou Assaidi kosten? 5/6 miljoen?
Vind het wel een Ajax speler, kan op het middenveld en op de flanken.
Dat hoeft ook niet altijd. Hij is één van de spelers met de meeste assists.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Maakt veel te weinig doelpunten voor een aanvallende middenvelder.
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goede speler maar is nu geen plek meer voor denk ik.
Lullo, hoe krijg ik dit terug?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet in een tekstveld
Je moer.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet in een tekstveld
Geen idee wie Frank als opvolger ziet. van Rhijn doet al de hele voorbereiding van dit seizoen mee daarom staat ie er tussen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef DeZoektocht het volgende:
Ligeon zou toch opvolger van greg zijn?
Dit toont wel aan wat een zeer zeer dunne selectie we hebben. Alleen het middenveld is voldoende, in de aanval en verdediging hebben we echt nog versterkingen nodig.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Selectie dus op dit moment, Cvitanich verhuurd aan Boca Juniors. Denk dat Boerrigter nog wel eens in de basis kan belanden, heb wel vertrouwen in hem.
Daarom moet er sowieso nog een linksback bij. Vertonghen kun je opvangen met Boilesen, wat een natuurlijke CV is.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef Catch22- het volgende:
8 verdedigers, waarvan:
1 Oud is (Ooijer)
2 0 ervaring hebben (koppers en van Rhijn)
1 Zeer waarschijnlijk weggaat (Vertonghen)
1 Misschien weggaat (vd Wiel)
1 Weinig ervaring heeft (Boilesen)
1 Niet goed genoeg blijkt te zijn (Blind)
Dit dacht ik ook al. Heel erg smal achterin bij Ajax. Al staat Ligeon er niet bij en ik heb echt veel vertrouwen in die gozer. Al heeft hij natuurlijk ook 0,0 ervaring en slechts 1 wedstrijd in jong Ajax.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef Catch22- het volgende:
8 verdedigers, waarvan:
1 Oud is (Ooijer)
2 0 ervaring hebben (koppers en van Rhijn)
1 Zeer waarschijnlijk weggaat (Vertonghen)
1 Misschien weggaat (vd Wiel)
1 Weinig ervaring heeft (Boilesen)
1 Niet goed genoeg blijkt te zijn (Blind)
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Denk Hoop niet dat Vertonghen nog weggaat
de transfermarkt moet nog op gang komen. Als er een paar transfers doorgaan begint alles te rollen.quote:
Jij hebt geen Europese ambities? 1 of 2 schorsingen/blessures en we hebben alweer een groot probleem. Er is genoeg geld, dus zorg nou eens voor een brede selectie. Dat gebrek is de voornaamste reden dat we jarenlang geen kampioen zijn geworden. Het zou enorm stom zijn om diezelfde fout nu weer te maken. Zowel sportief als financieel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
Als Vertonghen weggaat hebben we Boilesen nog. Vermaelen, Vertonghen en Alderweireld zijn ook zo het elftal in gebracht. Linksback erbij en de selectie is wat mij betreft compleet.
De selectie volproppen met aankopen heeft de afgelopen jaren wel gewerkt wil je zeggen?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Jij hebt geen Europese ambities? 1 of 2 schorsingen/blessures en we hebben alweer een groot probleem. Er is genoeg geld, dus zorg nou eens voor een brede selectie. Dat gebrek is de voornaamste reden dat we jarenlang geen kampioen zijn geworden. Het zou enorm stom zijn om diezelfde fout nu weer te maken. Zowel sportief als financieel.
Omdat de aankopen kut zijn ja. Maar als ze goede spelers aantrekken dan is er niks aan het handje.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De selectie volproppen met aankopen heeft de afgelopen jaren wel gewerkt wil je zeggen?
Ik ben blij met deze selectie, op de linksback positie na. Als er een basisspeler wegvalt door een blessure stel je een jeugdspeler op. Zoals Ajax het sinds jaren doet, of in iedere geval hoort te doen.
We spelen geen FIFAquote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Omdat de aankopen kut zijn ja. Maar als ze goede spelers aantrekken dan is er niks aan het handje.
Welke Club?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:06 schreef vincerusso het volgende:
Vertonghen weg volgens zijn Twitter en Radio Veronica
Ziet er betrouwbaar uit die Twitter van hemquote:Op maandag 4 juli 2011 18:06 schreef vincerusso het volgende:
Vertonghen weg volgens zijn Twitter en Radio Veronica
Slappe vaatdoek, Jantje word Belgisch grootste!Beckenbauer statusgaat iekrijgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef vincerusso het volgende:
Ik hoop dat die slappe vaatdoek er gaat falen
quote:vertonghenajax Jan Vertonghen
Twitter aangemaakt, alleen nu nog eventjes kijken hoe het werkt
13 Mar Favorite Retweet Reply
Ik klikte blind op de linkquote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef j0rdiiii het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/logout
Rust maar even uit Ajacied422
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is zo. Meldt zn twitter. dus niet gaan zeiken jongen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is zo. Meldt zn twitter. dus niet gaan zeiken jongen.
Dank u.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Einthovuh het volgende:
Gefeliciteerd met deze aankoop Ajacieden
Met Vermeer hebben jullie nog steeds de beste selectie(Als Steek weggaat), alleen als Vertonghen verterkt, dan moet er echt gepuzzeld worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Burrito het volgende:
Lijkt me goede aankoop![]()
Als de selectie zo blijft (wat ik niet denk) hebben we echt veruit de beste selectie denk ik
PSV heeft zich inderdaad een mooi middenveld aangekocht, maar daar is nog geen spits en een erg matige verdediging. Twente heeft Co de wonderman. Wordt spannend dit jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Burrito het volgende:
Lijkt me goede aankoop![]()
Als de selectie zo blijft (wat ik niet denk) hebben we echt veruit de beste selectie denk ik
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie liever El Ham in de spits, zou een goeie duo kunnen vormen met Theo. Mis kan Sigtorson dat ook, maar El Ham is de perfecte afmaker.![]()
Ik denk dat ze Mounir niet zó graag willen hebben dat ze er een belachelijk hoge prijs voor zullen betalen, nu dat ze Wijnaldum hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De absolute hoofdprijs vragen als Ajax zijnde
Strikje erom en optyfen met hem vuile kut werkweigeraarquote:
Waarom in hemelsnaam? Wees blij dat Ajax van hem af is, hij ontvangt nogal wat salaris. Had hem liever naar het BTL zien gaan maar weg is wegquote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De absolute hoofdprijs vragen als Ajax zijnde
Zo wel jammer zijn als hij naar PSV gaat, want dan maakt hij hoe dan ook de concurrentie sterker.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Strikje erom en optyfen met hem vuile kut werkweigeraar
Thijs Slegers zei het ook al.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 04-07-2011 om 21:46:15#PSV heeft eerste toenadering richting #elhamdaoui gedaan. Informeel, geen bod, slechts een toenadering! reageer retweet
Laat hem lekker. Gewoon naar Ajax kijken en fuck de concurrentie!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo wel jammer zijn als hij naar PSV gaat, want dan maakt hij hoe dan ook de concurrentie sterker.
En een topcoach! Rutten!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
Ik zou hem niet naar PSV laten gaan. Dan krijgt PSV ineens wel een heel sterk elftal met een middenveld van Strootman, Mertens, Wijnaldum en dan er een aanval voor met Lens en Hamlap. Ik zou er bijna jaloers op worden
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
Ik zou hem niet naar PSV laten gaan. Dan krijgt PSV ineens wel een heel sterk elftal met een middenveld van Strootman, Mertens, Wijnaldum en dan er een aanval voor met Lens en Hamlap. Ik zou er bijna jaloers op worden
Vind ik ook en als je van een speler afwil moet je niet gaan zeiken als hij naar een concurrent gaatquote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind het wel leuk als de concurrentie sterk is. Feyenoord mag ook wel weer wat sterker worden, leuk voor de competitie. Als Ajax maar kampioen wordt.
Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook en als je van een speler afwil moet je niet gaan zeiken als hij naar een concurrent gaat
Ben ik met je eens maar hij heeft dacht ik een aardig salaris dus als je daar vanaf bent en je vangt 70%+ van je transfersom terug kan je beter het verlies nemenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon voor 2,5 miljoen doorverkopen aan PSV.
Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
Zolang Rutten daar trainer is hoeven we ons niet druk te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.
Dat bange voetbal werkt prima met een eindpunt als Mounir. Gewoon ¤ 50 miljoen vragen aan de lampen. Eindhoven springt wel bij.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang Rutten daar trainer is hoeven we ons niet druk te maken.
Jij bent altijd zo negatiefquote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.
Die doet altijd mee bij uruguay.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die doet ook mee, had ik niet verwacht
Ik heb hem toch weinig in de basis gezien bij het afgelopen WK,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die doet altijd mee bij uruguay.
blessurequote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem toch weinig in de basis gezien bij het afgelopen WK,
quote:Vertonghen richt zich op Ajax
Jan Vertonghen was in het afgelopen eredivisieseizoen een van de belangrijkste spelers van Ajax. De Belg neemt een voorname rol in in het elftal van Frank de Boer.
Een mogelijk vertrek uit Amsterdam hangt nog steeds in de lucht, al is van concrete belangstelling vooralsnog geen sprake.
De defensieleider sprak eerder al uit dat hij er geen problemen mee zou hebben als hij nog een seizoen bij de regerend landskampioen blijft. Op het trainingskamp in De Lutte bevestigde Vertonghen tegenover Ajax TV dat een vertrek geen absolute must is.
"Tot nu toe zie ik het seizoen gewoon voor me met Ajax. Daar focus ik me volledig op. Tot er iets anders komt zal ook mijn hele visie gericht zijn op dit seizoen om goed in de Champions League te spelen en mee te strijden om het kampioenschap. En om uiteindelijk weer kampioen te worden natuurlijk."
Champions League
"Ik wou sowieso Champions League spelen, dat is ook een pluspunt dat zwaar meeweegt in mijn keuze", aldus de Belg. "Dat zit er nu bij Ajax in en we hebben een fantastische groep, de sfeer is perfect. Als je dan twijfelt zijn het dit soort dingen die de doorslag geven."
"Ik ben heel blij met hoe het er nu bij Ajax aan toegaat. Dat heb ik ook al tegenover de goede mensen uitgesproken, denk ik. Op dit moment is er geen reden om weg te gaan. Zoals het er nu naar uitziet zit ik gewoon nog gezellig een jaartje in Amsterdam."
Sterke selectie
De nieuwe gezichten die de Amsterdammers deze zomer kwamen versterken maken een goede indruk op Vertonghen. "Ik denk dat we een heel sterke selectie hebben. Heel uitgebalanceerd. Op elke positie hebben we minstens twee echt sterke spelers."
"Een paar goeie jonge gasten erbij, ervaring erbij. Als het zo kan blijven hebben we gewoon een erg sterke selectie."
Dat is kut.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef J2T het volgende:
Eredivisie live staat volgens Johan Derksen ( Tour du Jour RTL 7) 1 miljoen in de min.
Clubs krijgen waarschijnlijk hun geld niet meer. Clubs hadden gehoopt dat het groter zou worden maar helaas gaat het naar de 25 miljoen per jaar vanaf 2012. Alweer 10 miljoen minder als komend seizoen.
Ajax moet z'n eigen tv rechten gaan verhandelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef J2T het volgende:
Eredivisie live staat volgens Johan Derksen ( Tour du Jour RTL 7) 1 miljoen in de min.
Clubs krijgen waarschijnlijk hun geld niet meer. Clubs hadden gehoopt dat het groter zou worden maar helaas gaat het naar de 25 miljoen per jaar vanaf 2012. Alweer 10 miljoen minder als komend seizoen.
kijk dat denk ik ook , daarom hoop ik dat psv hem haalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:19 schreef Devz het volgende:
Denk dat er naast Stekelenburg niemand vertrekt. Babos als tweede keeper zie ik wel zitten.
Nog een spits en een verdediger erbij en we kunnen beginnen.
Hamdaoui liever niet aan PSV verkopen, alleen als er echt geen andere clubs zijn... Ik zie het hem daar nog wel goed doen namelijk.
Kolbeinn mag het wel laten zientwitter:Official_Ajax twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 13:22:11AZSV is woensdag de tweede oefentegenstander van Ajax. De gastheer hoopt op (minstens) een elftal Ajax-treffers.. http://soc.ms/t3825V #ajax reageer retweet
Die sluit pas in Duitsland aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:25 schreef Catch22- het volgende:
Kolbeinn mag het wel laten zientwitter:Official_Ajax twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 13:22:11AZSV is woensdag de tweede oefentegenstander van Ajax. De gastheer hoopt op (minstens) een elftal Ajax-treffers.. http://soc.ms/t3825V #ajax reageer retweet
In Spanje krijgen Barcelona en Madrid ieder 50 miljoen, de rest van de clubs moeten 50 delen, vind ik ook niet de juist, dat de toppers meer krijgen lijkt me logisch maar het moet wel redelijk blijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
Wtf @ eredivisie live. 25 miljoen is niets. Belgie krijgt al 50 miljoen
. Denk dat het echt tijd wordt voor Ajax om zijn eigen TV rechten te verkopen. Dat kan al 25 miljoen alleen voor ajax opleveren.
dan moet Castillion het maar doenquote:
BArca en Real krijgen een heel stuk meer dan 50 miljoen hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Spanje krijgen Barcelona en Madrid ieder 50 miljoen, de rest van de clubs moeten 50 delen, vind ik ook niet de juist, dat de toppers meer krijgen lijkt me logisch maar het moet wel redelijk blijven.
25 miljoen voor Ajax alleen als het zelfstandig vermarkt wordt lijkt me wat hoog, maar er is zeker meer uit te halen dan wat er nu uitgekeerd wordt door Eredivisie Live
Foutje inderdaad het is 150 miljoen ieder en 150 miljoen voor de rest om te delen maar dat blijft een vreemde verdeelsleutelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BArca en Real krijgen een heel stuk meer dan 50 miljoen hoor.
Dat de topclubs meer krijgen lijkt me logisch maar als 2 clubs met 2/3 van de opbrengst weglopen vind ik dat wel overdreven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Catch22- het volgende:
Mwoah, ik kan me daar wel in vinden. Het is toch raar dat Ajax meer fans heeft dan de 5-6-7 laatste ploegen uit de Eredivisie en dat ze toch evenveel krijgen als elke losse club...
Ik vind van nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de topclubs meer krijgen lijkt me logisch maar als 2 clubs met 2/3 van de opbrengst weglopen vind ik dat wel overdreven.
Wel een beetje vreemd als je hoopt dat je eigen club dik gaat verliezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:25 schreef Catch22- het volgende:
quote:
Wmb zou een soort combi van EL en Sport1 het meest ideaal zijn. EL heeft gewoon gefaald. Of je brengt het voetbal onder bij de hoogste bieder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Mensen zijn blijkbaar niet bereid om veel te dokken, ik zie het hier ook die jankerds om livestreams elke week weer....
EL kost geen fuck per maand, als iedereen dat nou gewoon zou doen scheelt het de clubs ook weer bakken met geld.
Maar nee, huilen om een brakke stream terwijl ik lekker in HD zit te kijken.
Ik vind 18 euro per maand (want dat is die 'geen fuck' waar jij het over hebt) best wat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Mensen zijn blijkbaar niet bereid om veel te dokken, ik zie het hier ook die jankerds om livestreams elke week weer....
EL kost geen fuck per maand, als iedereen dat nou gewoon zou doen scheelt het de clubs ook weer bakken met geld.
Maar nee, huilen om een brakke stream terwijl ik lekker in HD zit te kijken.
Dit. Het gaat om keiharde pegels.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef Smoofie het volgende:
Denk vooral omdat Johan Cruijff er is, en er een "nieuw" Ajax staat met grote namen als trainers dat internationaal ook wel TV-rechten zijn te verkopen. Ook heeft Ajax altijd nog zijn "naam". Ik zou gewoon volledig commercieel gaan, shjiet, als SBS het meeste geeft gewoon aan SBS verkopen
Voor een echte voetbalsupporter is dat toch peanuts man, 18 hele euro (al wordt je genaaid bij je provider, ik betaal 10 geloof ik) om alles live te kunnen zien...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind 18 euro per maand (want dat is die 'geen fuck' waar jij het over hebt) best wat.
Maargoed; ik heb mijn streams goed voorelkaar dus het maakt mij niet uit.
Ziggo is vrij duur ja. Ik vind 18 euro om 2-3 wedstrijden per maand te kijken vrij veel. Als ik al het voetbal wil kunnen zien (dus ook CL) ben ik 30+ eu in de maand kwijt. Vind ik veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een echte voetbalsupporter is dat toch peanuts man, 18 hele euro (al wordt je genaaid bij je provider, ik betaal 10 geloof ik) om alles live te kunnen zien...
vreemd dat verschillende providers andere prijzen hanteren, is dan ook weer slecht afgesproken door ELquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ziggo is vrij duur ja. Ik vind 18 euro om 2-3 wedstrijden per maand te kijken vrij veel. Als ik al het voetbal wil kunnen zien (dus ook CL) ben ik 30+ eu in de maand kwijt. Vind ik veel.
En wat over tien jaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag laten zetten met een vriend van mij.
Hij links en ik rechts, laat het nieuwe seizoen maar beginnen
Is nog plaats voor een paar extra sterren hoorquote:
RTL of SBS vind ik ook goed. Ajax gaat toch zelf TV-rechten exploiteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef mash_ het volgende:
Terug naar talpa! Ookal bestaan die niet meer
Sbsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
RTL of SBS vind ik ook goed. Ajax gaat toch zelf TV-rechten exploiteren.
Als het meer oplevert wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Sbsen dan bel spelletjes in de rust? en steeds het hoofd van die joling in beeld met reclame
Nee joh, Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Sbsen dan bel spelletjes in de rust? en steeds het hoofd van die joling in beeld met reclame
Als ze Ajax maar genoeg geld geven teken ik ervoor. EL is sowieso niet eerlijk, Ajax heeft veruit de meeste mensen die hun wedstrijden kijken waarom zou het dan verdeeld moeten worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |