Ik vind van nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de topclubs meer krijgen lijkt me logisch maar als 2 clubs met 2/3 van de opbrengst weglopen vind ik dat wel overdreven.

Wel een beetje vreemd als je hoopt dat je eigen club dik gaat verliezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:25 schreef Catch22- het volgende:
Kolbeinn mag het wel laten zientwitter:Official_Ajax twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 13:22:11AZSV is woensdag de tweede oefentegenstander van Ajax. De gastheer hoopt op (minstens) een elftal Ajax-treffers.. http://soc.ms/t3825V #ajax reageer retweet

quote:

Wmb zou een soort combi van EL en Sport1 het meest ideaal zijn. EL heeft gewoon gefaald. Of je brengt het voetbal onder bij de hoogste bieder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Mensen zijn blijkbaar niet bereid om veel te dokken, ik zie het hier ook die jankerds om livestreams elke week weer....
EL kost geen fuck per maand, als iedereen dat nou gewoon zou doen scheelt het de clubs ook weer bakken met geld.
Maar nee, huilen om een brakke stream terwijl ik lekker in HD zit te kijken.

Ik vind 18 euro per maand (want dat is die 'geen fuck' waar jij het over hebt) best wat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Mensen zijn blijkbaar niet bereid om veel te dokken, ik zie het hier ook die jankerds om livestreams elke week weer....
EL kost geen fuck per maand, als iedereen dat nou gewoon zou doen scheelt het de clubs ook weer bakken met geld.
Maar nee, huilen om een brakke stream terwijl ik lekker in HD zit te kijken.

Dit. Het gaat om keiharde pegels.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef Smoofie het volgende:
Denk vooral omdat Johan Cruijff er is, en er een "nieuw" Ajax staat met grote namen als trainers dat internationaal ook wel TV-rechten zijn te verkopen. Ook heeft Ajax altijd nog zijn "naam". Ik zou gewoon volledig commercieel gaan, shjiet, als SBS het meeste geeft gewoon aan SBS verkopen

Voor een echte voetbalsupporter is dat toch peanuts man, 18 hele euro (al wordt je genaaid bij je provider, ik betaal 10 geloof ik) om alles live te kunnen zien...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind 18 euro per maand (want dat is die 'geen fuck' waar jij het over hebt) best wat.
Maargoed; ik heb mijn streams goed voorelkaar dus het maakt mij niet uit.

Ziggo is vrij duur ja. Ik vind 18 euro om 2-3 wedstrijden per maand te kijken vrij veel. Als ik al het voetbal wil kunnen zien (dus ook CL) ben ik 30+ eu in de maand kwijt. Vind ik veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een echte voetbalsupporter is dat toch peanuts man, 18 hele euro (al wordt je genaaid bij je provider, ik betaal 10 geloof ik) om alles live te kunnen zien...

vreemd dat verschillende providers andere prijzen hanteren, is dan ook weer slecht afgesproken door ELquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ziggo is vrij duur ja. Ik vind 18 euro om 2-3 wedstrijden per maand te kijken vrij veel. Als ik al het voetbal wil kunnen zien (dus ook CL) ben ik 30+ eu in de maand kwijt. Vind ik veel.

En wat over tien jaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag laten zetten met een vriend van mij.
Hij links en ik rechts, laat het nieuwe seizoen maar beginnen

Is nog plaats voor een paar extra sterren hoorquote:

RTL of SBS vind ik ook goed. Ajax gaat toch zelf TV-rechten exploiteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef mash_ het volgende:
Terug naar talpa! Ookal bestaan die niet meer

Sbsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
RTL of SBS vind ik ook goed. Ajax gaat toch zelf TV-rechten exploiteren.

Als het meer oplevert wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Sbsen dan bel spelletjes in de rust? en steeds het hoofd van die joling in beeld met reclame

Nee joh, Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Sbsen dan bel spelletjes in de rust? en steeds het hoofd van die joling in beeld met reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |