abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98944288
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:21 schreef mash_ het volgende:
Steek speelt dus ook in de CL als hij naar roma gaat.
Die spelen EL....
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:29:09 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98944473
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef gniffie het volgende:

[..]

We hebben maar 1 pure vleugelverdediger (VDW) hoor. Lopen nog een paar goede (vleugel)verdedigers rond in de jeugd dus investeren in de breedte lijkt me not dun
In dat lijstje in het vorige topic staan er 4. De anderen zijn inderdaad niet echte vleugelverdedigers, maar kunnen er wel spelen.
Dan nog denk ik dat op links je het enigzins redelijk bezet hebt, maar als op rechts Van der Wiel weg valt heb je gewoon een groot probleem. Dan moet je een jeugdspeler gelijk weer voor de leeuwen gooien, want een backup heb je niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98944492
Ik vind het echt jammer dat Stekelenburg niet naar Man U ging. Roma tja, ik heb niks met die competitie en hij verdient beter. Had stiekem wel gehoopt dat we wat meer zouden vangen ervoor.

Dan moet Vermeer het maar een heel seizoen laten zien, daar heb ik ook niet heel veel problemen mee.
pi_98944703
Italaanse competitie :') spelen.in.lege.stadions. :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:40:23 #6
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98944733
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

In dat lijstje in het vorige topic staan er 4. De anderen zijn inderdaad niet echte vleugelverdedigers, maar kunnen er wel spelen.
Dan nog denk ik dat op links je het enigzins redelijk bezet hebt, maar als op rechts Van der Wiel weg valt heb je gewoon een groot probleem. Dan moet je een jeugdspeler gelijk weer voor de leeuwen gooien, want een backup heb je niet.
We hebber er niet 1 maar 2 idd. Silva is je vervangende rechtsback als VdWiel uitvalt.

En wat is er mis om iemand voor de leeuwen te gooien, Boilesen en Alderweireld hebben het hartstikke goed gedaan afgelopen jaren achterin. Blind wat minder omdat die wat naief was tijdens kopduels maar die kan er echt wel wat van. Ligeon schijnt een hartstikke goede RB te zijn en iedereen uit de A1 vind hem de beste van de selectie :)
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98944826
Roma krijgt die goed betaald, goed team, volgend jaar misschien CL, mooie stad, prima keus toch?

Ben benieuwd of MeH nog weg gaat wel mooi dat de selectie zo vroeg in het seizoen al compleet is. Als Jan blijft moet die titel in orde komen:)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:51:56 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98945043
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:

[..]

We hebber er niet 1 maar 2 idd. Silva is je vervangende rechtsback als VdWiel uitvalt.

En wat is er mis om iemand voor de leeuwen te gooien, Boilesen en Alderweireld hebben het hartstikke goed gedaan afgelopen jaren achterin. Blind wat minder omdat die wat naief was tijdens kopduels maar die kan er echt wel wat van. Ligeon schijnt een hartstikke goede RB te zijn en iedereen uit de A1 vind hem de beste van de selectie :)
Iemand in een wedstrijd voor de leeuwen gooien kan best goed uitpakken, maar een jeugdspeler die gelijk een heel seizoen moet spelen vind ik wel heel erg riskant.
Boilesen heeft natuurlijk ook maar een paar wedstrijden gespeeld en deed het aardig, maar had toch wel een paar duidelijke zwakke plekken en Alderweireld heeft ook een terugslag gehad. Als je in het centrum alleen Ooijer hebt om ze op te vangen vind ik dat riskant. Daarnaast is Ooijer sowieso riskant :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98945057
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:

[..]

+ bijnaam: speedy. Hopelijk maakt hij er gebruik van. :)
pi_98945084
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Italaanse competitie :') spelen.in.lege.stadions. :')
Wel lekker wonen in Rome en veel verdienen. Als andere clubs geen interesse hebben zou ik ook naar Roma gaan.
pi_98945101
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Iemand in een wedstrijd voor de leeuwen gooien kan best goed uitpakken, maar een jeugdspeler die gelijk een heel seizoen moet spelen vind ik wel heel erg riskant.
Boilesen heeft natuurlijk ook maar een paar wedstrijden gespeeld en deed het aardig, maar had toch wel een paar duidelijke zwakke plekken en Alderweireld heeft ook een terugslag gehad. Als je in het centrum alleen Ooijer hebt om ze op te vangen vind ik dat riskant. Daarnaast is Ooijer sowieso riskant :P
Staat Oleguer nog onder contract?
pi_98945174
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Wel lekker wonen in Rome en veel verdienen. Als andere clubs geen interesse hebben zou ik ook naar Roma gaan.
tuurlijk, maar neemt niet weg dat de italiaanse competitie gewoon klote is qua beleving
pi_98945200
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

tuurlijk, maar neemt niet weg dat de italiaanse competitie gewoon klote is qua beleving
Tsjah maar anders had hij weer naar Doetinchem en Kerkrade gemoeten dit seizoen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:16:38 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98945797
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Staat Oleguer nog onder contract?
Nee gelukkig niet...

1,3mln salaris per jaar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98945919
quote:
'Ajax krijgt goed nieuws over Sigthórsson'

Kolbeinn Sigthorsson lijkt binnen enkele dagen dan echt een speler van Ajax te worden. Al wekenlang onderhandelen de Amsterdammers met AZ over een transfer van de IJslander en inmiddels naderen de clubs een akkoord.

Danny Blind (Ajax) en de zaakwaarnemer Andri Sigthorsson kregen vrijdag te horen dat AZ op het punt staat in te stemmen met de transfer, meldt De Telegraaf. De transfersom bedraagt naar verluidt zo'n vier miljoen euro.

Sigthórsson moet in Amsterdam de opvolger worden van Mounir El Hamdaoui, die eveneens overkwam van AZ, maar niet in de plannen van Frank de Boer voorkomt. De 21-jarige spits was bij AZ goed voor vijftien doelpunten in 31 wedstrijden. Het talent tekent een contract voor vier seizoenen.
pi_98945992
Het is een goede spits, al vraag ik me af, of dit de spits is waar Ajax naar zoekt.

Hij lijkt mij meer een type Suarez (bewegelijk, afmaker) en geen aanspeelpunt (wat we toch wel gemist hebben afgelopen seizoen)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:44:58 #17
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98946713
Ziggy is een miskoop.
4 Miljoen is hij nooit waard.
En een spits hebben jullie toch niet nodig?
Siempie en sulejmani kunnen toch goed in de spits?

Boilesen gaat trouwens over een jaartje of 2/3 voor 10 mil. weg!
Let op mijn woorden.
pi_98946716
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het is een goede spits, al vraag ik me af, of dit de spits is waar Ajax naar zoekt.

Hij lijkt mij meer een type Suarez (bewegelijk, afmaker) en geen aanspeelpunt (wat we toch wel gemist hebben afgelopen seizoen)
Ik vond onze vriend Marco Pantelic een aardig aanspeel punt. Ik vond hem best goed eigenlijk. Mounir was totaal anders dan marco. Heelaas is dat gefaald. Nu hopen dat die ijslander het goed doet! :)
Put.
pi_98946916
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:

Boilesen gaat trouwens over een jaartje of 2/3 voor 10 mil. weg!
Let op mijn woorden.
:')
Zozo, wat een gedurfde uitspraak. Eentje die totaal niet in de lijn van verwachtingen valt.
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 13:51:20 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_98946964
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:')
Zozo, wat een gedurfde uitspraak. Eentje die totaal niet in de lijn van verwachtingen valt.
Ik durf er ook wel 1 te doen. Eriksen gaat niet naar een club in de Jupiler league!!! Let op mijn woorden!!!!
pi_98946997
Sigtorson is wel een aanspeelpunt. Hij is kopsterk, kan, volgens mij, goed kaatsen, is moeilijk van de bal te krijgen en daarnaast scoort hij makkelijk. Wel een Ajax spits, volgens mij.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:00:49 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98947297
die jongen heeft 'maar' 31 wedstrijden voor AZ gespeeld in 4 jaar...
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:02:34 #23
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98947360
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:00 schreef Catch22- het volgende:
die jongen heeft 'maar' 31 wedstrijden voor AZ gespeeld in 4 jaar...
Veel geblesseerd en had toen ook Hamlap voor zich ;)
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:04:16 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98947405
oke.

Maar ik ben benieuwd. Hij komt wel beweegelijk en sterk over.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98947483
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef gniffie het volgende:

[..]

Veel geblesseerd en had toen ook Hamlap voor zich ;)
En is nog maar 20.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')