Die spelen EL....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:21 schreef mash_ het volgende:
Steek speelt dus ook in de CL als hij naar roma gaat.
In dat lijstje in het vorige topic staan er 4. De anderen zijn inderdaad niet echte vleugelverdedigers, maar kunnen er wel spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
We hebben maar 1 pure vleugelverdediger (VDW) hoor. Lopen nog een paar goede (vleugel)verdedigers rond in de jeugd dus investeren in de breedte lijkt me not dun
We hebber er niet 1 maar 2 idd. Silva is je vervangende rechtsback als VdWiel uitvalt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
In dat lijstje in het vorige topic staan er 4. De anderen zijn inderdaad niet echte vleugelverdedigers, maar kunnen er wel spelen.
Dan nog denk ik dat op links je het enigzins redelijk bezet hebt, maar als op rechts Van der Wiel weg valt heb je gewoon een groot probleem. Dan moet je een jeugdspeler gelijk weer voor de leeuwen gooien, want een backup heb je niet.
Iemand in een wedstrijd voor de leeuwen gooien kan best goed uitpakken, maar een jeugdspeler die gelijk een heel seizoen moet spelen vind ik wel heel erg riskant.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
We hebber er niet 1 maar 2 idd. Silva is je vervangende rechtsback als VdWiel uitvalt.
En wat is er mis om iemand voor de leeuwen te gooien, Boilesen en Alderweireld hebben het hartstikke goed gedaan afgelopen jaren achterin. Blind wat minder omdat die wat naief was tijdens kopduels maar die kan er echt wel wat van. Ligeon schijnt een hartstikke goede RB te zijn en iedereen uit de A1 vind hem de beste van de selectie
+ bijnaam: speedy. Hopelijk maakt hij er gebruik van.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
We hebber er niet 1 maar 2 idd. Silva is je vervangende rechtsback als VdWiel uitvalt.
En wat is er mis om iemand voor de leeuwen te gooien, Boilesen en Alderweireld hebben het hartstikke goed gedaan afgelopen jaren achterin. Blind wat minder omdat die wat naief was tijdens kopduels maar die kan er echt wel wat van. Ligeon schijnt een hartstikke goede RB te zijn en iedereen uit de A1 vind hem de beste van de selectie
Wel lekker wonen in Rome en veel verdienen. Als andere clubs geen interesse hebben zou ik ook naar Roma gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Italaanse competitiespelen.in.lege.stadions.
Staat Oleguer nog onder contract?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iemand in een wedstrijd voor de leeuwen gooien kan best goed uitpakken, maar een jeugdspeler die gelijk een heel seizoen moet spelen vind ik wel heel erg riskant.
Boilesen heeft natuurlijk ook maar een paar wedstrijden gespeeld en deed het aardig, maar had toch wel een paar duidelijke zwakke plekken en Alderweireld heeft ook een terugslag gehad. Als je in het centrum alleen Ooijer hebt om ze op te vangen vind ik dat riskant. Daarnaast is Ooijer sowieso riskant
tuurlijk, maar neemt niet weg dat de italiaanse competitie gewoon klote is qua belevingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Wel lekker wonen in Rome en veel verdienen. Als andere clubs geen interesse hebben zou ik ook naar Roma gaan.
Tsjah maar anders had hij weer naar Doetinchem en Kerkrade gemoeten dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
tuurlijk, maar neemt niet weg dat de italiaanse competitie gewoon klote is qua beleving
Nee gelukkig niet...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Staat Oleguer nog onder contract?
quote:'Ajax krijgt goed nieuws over Sigthórsson'
Kolbeinn Sigthorsson lijkt binnen enkele dagen dan echt een speler van Ajax te worden. Al wekenlang onderhandelen de Amsterdammers met AZ over een transfer van de IJslander en inmiddels naderen de clubs een akkoord.
Danny Blind (Ajax) en de zaakwaarnemer Andri Sigthorsson kregen vrijdag te horen dat AZ op het punt staat in te stemmen met de transfer, meldt De Telegraaf. De transfersom bedraagt naar verluidt zo'n vier miljoen euro.
Sigthórsson moet in Amsterdam de opvolger worden van Mounir El Hamdaoui, die eveneens overkwam van AZ, maar niet in de plannen van Frank de Boer voorkomt. De 21-jarige spits was bij AZ goed voor vijftien doelpunten in 31 wedstrijden. Het talent tekent een contract voor vier seizoenen.
Ik vond onze vriend Marco Pantelic een aardig aanspeel punt. Ik vond hem best goed eigenlijk. Mounir was totaal anders dan marco. Heelaas is dat gefaald. Nu hopen dat die ijslander het goed doet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het is een goede spits, al vraag ik me af, of dit de spits is waar Ajax naar zoekt.
Hij lijkt mij meer een type Suarez (bewegelijk, afmaker) en geen aanspeelpunt (wat we toch wel gemist hebben afgelopen seizoen)
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Boilesen gaat trouwens over een jaartje of 2/3 voor 10 mil. weg!
Let op mijn woorden.
Ik durf er ook wel 1 te doen. Eriksen gaat niet naar een club in de Jupiler league!!! Let op mijn woorden!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
![]()
Zozo, wat een gedurfde uitspraak. Eentje die totaal niet in de lijn van verwachtingen valt.
Veel geblesseerd en had toen ook Hamlap voor zichquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:00 schreef Catch22- het volgende:
die jongen heeft 'maar' 31 wedstrijden voor AZ gespeeld in 4 jaar...
En is nog maar 20.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veel geblesseerd en had toen ook Hamlap voor zich
Nee, maar ik denk dat hij wel minimaal 15 doelpunten meepikt als hij in de basis staat. Daarnaast zal hij andere spelers in staat stellen om te scoren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:10 schreef Tarado het volgende:
Ik heb ook niet het idee dat we met Sigthórsson de messias hebben binnen gehaald maar belangrijk is dat de trainer krijgt wie hij wil
We hebben niet een spits nodig, maar twee. Siem is geen spits en kan hooguit als standin dienen als het niet anders kan. Hamdaoui vertrekt en Cvitanich is te licht bevonden en mag ook vertrekken. Ik weet echt niet of Sightorsson een goede spits is, dat zal moeten blijken. Maar ik heb er heel graag nog een achter de hand. Bijvoorbeeld Dost, die kan nooit meer zoveel kosten als afgelopen winter.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ziggy is een miskoop.
4 Miljoen is hij nooit waard.
En een spits hebben jullie toch niet nodig?
Siempie en sulejmani kunnen toch goed in de spits?
Boilesen gaat trouwens over een jaartje of 2/3 voor 10 mil. weg!
Let op mijn woorden.
quote:AMSTERDAM - De geruchten die circuleren in de Italiaanse media dat Maarten Stekelenburg maandag zou worden gepresenteerd als keeper van AS Roma worden door diens zaakwaarnemer afgedaan als "uit de lucht gegrepen".
Foto: ProShots
De Italiaanse krant Corriere dello Sport berichtte zaterdag op basis van bronnen binnen de Romeinse club dat de doelman van Ajax al een overeenkomst had gesloten met de Italiaanse formatie.
"Er is nog helemaal geen gesprek geweest, dus die berichten zijn zeer voorbarig", liet Rob Jansen tegenover NUsport weten.
"Het klopt dat Roma belangstelling heeft. Verder is er nog niets op handen."
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
Ajax![]()
let maar op Roma gaat de top van Europa bereiken binnen 3 jaar.
[..]
Ajax![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
[..]
Ajax![]()
Kwart finales CL zie ik zeker wel halen.Die Enrique scheen de gedroomde opvolger van Guardiola te zijn en ze mogen nogal wat investeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
Ajax![]()
Roma speelt niet eens CL dit seizoenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kwart finales CL zie ik zeker wel halen.Die Enrique scheen de gedroomde opvolger van Guardiola te zijn en ze mogen nogal wat investeren.
Ik had ook liever Matavz gehad. Dat is een speler die meer kan groeien op internationaal niveau, het afgelopen seizoen het een stuk beter heeft gedaan dan Sigthorsson etc.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Sigthórsson... tja prima speler lijkt me. Is pas 20 jaar dus kan nog veel beter worden. Er is ook verder niemand die je anders kan halen haast. Matavz is 8miljoen en Luuk de Jong ruim 12 miljoen.
En toen hebben we geen enkele kampioenschap behaaldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Agentperry het volgende:
dat deed huntelaar ook niet maar die schoot er wel 30+ in
Tadic is geen buitenspeler, Matavz een balletje afwachter.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had ook liever Matavz gehad. Dat is een speler die meer kan groeien op internationaal niveau, het afgelopen seizoen het een stuk beter heeft gedaan dan Sigthorsson etc.
Het is allemaal net niets bij Ajax. Met Boerrigter hebben ze bijvoorbeeld een goede maar niet 1 van de beste linksbuitens van de Eredivisie. Als FdBoer zo graag voor talent wou gaan had dan Tadic opgehaald! Het rendement van de buitenspelers van Ajax de afgelopen jaren is echt knudde geweest met een Sulejmani, Kennedy, Leonardo, Ebecillio etc.
En voegde niks toe aan het positiespel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Agentperry het volgende:
dat deed huntelaar ook niet maar die schoot er wel 30+ in
Boerrighterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef Catch22- het volgende:
Sulejmani is net echt fit aan t worden en is erg jong.
Over Boerrighter kan je nog niets zeggen, die moet ff wennen. Maar we zullen hem op zijn Ajax' na drie wedstrijden wel gaan uitkotsen omdat hij niets kan
Grappig, heb bij die omroep een aantal jaren vrijwilligerswerk gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:48 schreef handboek het volgende:
Tevens 0-0 tegen buitenpost nu, 1e helft eindigt in een paar minuten.
Hier te volgen via plaatselijke radio: http://webcam.radionof.nl/
Huntelaar heeft Suarez volgens mij wel veel assists gegeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En voegde niks toe aan het positiespel.
Boeiend. Al gaat ie elke wedstrijd een kwartier bij de cornervlag zitten met een biertje erbij. Als je er 30 per seizoen inschiet is dat verder niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En voegde niks toe aan het positiespel.
Ah, een echt Ajaxhart!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Boeiend. Al gaat ie elke wedstrijd een kwartier bij de cornervlag zitten met een biertje erbij. Als je er 30 per seizoen inschiet is dat verder niet zo belangrijk.
Is dat nog een beetje wat, die meneer Bergkamp?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:39 schreef roepdeman het volgende:
Men vergeet soms, dat deze jonge jongens erg kneedbaar zijn en zullen worden getraind door ene meneer Bergkamp. Dat zou best eens positief kunnen uitpakken.
Brighton inmiddels. Twee Bergkampens in één land is natuurlijk een beetje teveel van het goede..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Catch22- het volgende:
Schijnt een achterneef te zijn van die spits van Excelsior maar die bakt er niets van dus deze gast zal ook wel niets zijn
Elke keer kippevel bij de ene goal tegen Newcastle! Elke keer!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Catch22- het volgende:
Schijnt een achterneef te zijn van die spits van Excelsior maar die bakt er niets van dus deze gast zal ook wel niets zijn
Maja, op een youtubefilmpje kan je iedereen er goed uit laten komen
Qua kippevel-factor zijn er weinig spelers die bij Dennis Bergkamp in de buurt komen. Elke aanname van hem was kunst, elke pass een meesterwerkje. De enige actieve speler die er in de buurt komt? Die jongen uit het oosten, met dat lange haar en die beugel..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:14 schreef Burrito het volgende:
[..]
Elke keer kippevel bij de ene goal tegen Newcastle! Elke keer!
Ik hoop niet dat je Ruiz bedoelt, want die mag nog niet eens de veters van Bergkamp strikken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Que kippevel-factor zijn er weinig spelers die bij Dennis Bergkamp in de buurt komen. Elke aanname van hem was kunst, elke pass een meesterwerkje. De enige actieve speler die er in de buurt komt? Die jongen uit het oosten, met dat lange haar en die beugel..
Nee, ik bedoel Marc Janko. Hij heeft zijn haar laten groeien en een bezoekje gebracht aan de orthodontist.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:28 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Ruiz bedoelt, want die mag nog niet eens de veters van Bergkamp strikken.
Klopt man, Vleminx kom er maar in!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Boeiend. Al gaat ie elke wedstrijd een kwartier bij de cornervlag zitten met een biertje erbij. Als je er 30 per seizoen inschiet is dat verder niet zo belangrijk.
quote:Castillion krijgt kans van De Boer als tweede spits
Frank de Boer gunt Geoffrey Castillion deze voorbereiding de kans om uit te groeien tot de tweede spits van Ajax. Dit vertelde de trainer na afloop van de oefenwedstrijd tegen V.V. Buitenpost (0-4). De Boer hoopt met Castillion en ook Kolbeinn Sigthorsson voldoende opties voorin te hebben.
Van Castillion is bekend dat hij 'wakker moet worden', zoals De Boer eind vorig seizoen al aangaf. Ook zijn er een aantal zaken die Castillion moet verbeteren. Zo kan hij fysiek nog stukken sterker worden en is hij ondanks zijn lengte van 1.91 meter nog niet zo kopsterk.
"Geoffrey moet zorgen dat hij bij voorzetten vanaf de zijkant iedere keer bij de eerste paal staat om de bal in het doel te koppen," vertelt De Boer aan onder meer Ajaxlife.nl. "En als hij een pass geeft naar de zijkant moet hij niet vergeten om door te lopen, want hij moet die goal maken als spits."
Als Castillion deze aanwijzingen goed opvolgt en zich op de juiste manier ontwikkelt, kan hij dit seizoen uitgroeien tot de tweede spits van Ajax. "Hij moet beseffen dat dit voor hem een mooie kans is en dat hij die moet grijpen. Dan hoeft Ajax ook geen tweede spits meer aan te trekken."
Hij moet het laten staanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat baardje maakte Siem wel een stuk stoerder
Als hij als 2de spits speelt kan hij wel mooi wennen en af en toe minuutjes meepakken. Als hij goed is wordt hij vanzelf eerste spits. Maar dan moet Siggy wel goed genoeg zijn en dat is nog maar de vraag. Als die door de mand valt heb je weer een De Jong in de spits, want Castillion is nog niet klaar voor 30 wedstrijden per seizoen. Niet dat De Jong het niet goed heeft gedaan afgelopen seizoen, maar het blijft de bekende opmerking "het is geen echte spits".quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:25 schreef Pedroso het volgende:
Verstandig om Castillion als 2 spits de kans te geven. Of je moet er nog een topper bij halen als spits (wat bijna niet mogelijk is) of je geeft een talentvolle spits uit eigen jeugd de kans.
Ben overigens nog niet zo kapot van onze nieuwe spits (onze IJslandse vriend) maar als de Boer hem er graag bij wil dan zal ie wel beter zijn dan dat ik tot nu toe van hen gezien heb.
Wie is dat dan? Die gast kan er echt niets van....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef Catch22- het volgende:
Maja, op een youtubefilmpje kan je iedereen er goed uit laten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |