Laat hem lekker. Gewoon naar Ajax kijken en fuck de concurrentie!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo wel jammer zijn als hij naar PSV gaat, want dan maakt hij hoe dan ook de concurrentie sterker.

En een topcoach! Rutten!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
Ik zou hem niet naar PSV laten gaan. Dan krijgt PSV ineens wel een heel sterk elftal met een middenveld van Strootman, Mertens, Wijnaldum en dan er een aanval voor met Lens en Hamlap. Ik zou er bijna jaloers op worden

quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
Ik zou hem niet naar PSV laten gaan. Dan krijgt PSV ineens wel een heel sterk elftal met een middenveld van Strootman, Mertens, Wijnaldum en dan er een aanval voor met Lens en Hamlap. Ik zou er bijna jaloers op worden

Vind ik ook en als je van een speler afwil moet je niet gaan zeiken als hij naar een concurrent gaatquote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind het wel leuk als de concurrentie sterk is. Feyenoord mag ook wel weer wat sterker worden, leuk voor de competitie. Als Ajax maar kampioen wordt.

Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook en als je van een speler afwil moet je niet gaan zeiken als hij naar een concurrent gaat

Ben ik met je eens maar hij heeft dacht ik een aardig salaris dus als je daar vanaf bent en je vangt 70%+ van je transfersom terug kan je beter het verlies nemenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.

quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kostprijs/opbrengst. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als ze die dramakoningin lekker op de tribune houden bij het tweede. Laat zijn carrière maar verrotten.

quote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon voor 2,5 miljoen doorverkopen aan PSV.

Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:

Zolang Rutten daar trainer is hoeven we ons niet druk te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.

Dat bange voetbal werkt prima met een eindpunt als Mounir. Gewoon ¤ 50 miljoen vragen aan de lampen. Eindhoven springt wel bij.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang Rutten daar trainer is hoeven we ons niet druk te maken.

Jij bent altijd zo negatiefquote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als PSV hamlap op haalt hebben ze zich behoorlijk versterkt, stukken beter dan Ajax. En met Hamlap erbij zie ik in PSV toch wel de kampioenskandidaat voor volgend jaar. Helemaal als Vertonghen en Stelekenburg nog eens weg gaan.

Die doet altijd mee bij uruguay.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die doet ook mee, had ik niet verwacht

Ik heb hem toch weinig in de basis gezien bij het afgelopen WK,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die doet altijd mee bij uruguay.

blessurequote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem toch weinig in de basis gezien bij het afgelopen WK,

quote:Vertonghen richt zich op Ajax
Jan Vertonghen was in het afgelopen eredivisieseizoen een van de belangrijkste spelers van Ajax. De Belg neemt een voorname rol in in het elftal van Frank de Boer.
Een mogelijk vertrek uit Amsterdam hangt nog steeds in de lucht, al is van concrete belangstelling vooralsnog geen sprake.
De defensieleider sprak eerder al uit dat hij er geen problemen mee zou hebben als hij nog een seizoen bij de regerend landskampioen blijft. Op het trainingskamp in De Lutte bevestigde Vertonghen tegenover Ajax TV dat een vertrek geen absolute must is.
"Tot nu toe zie ik het seizoen gewoon voor me met Ajax. Daar focus ik me volledig op. Tot er iets anders komt zal ook mijn hele visie gericht zijn op dit seizoen om goed in de Champions League te spelen en mee te strijden om het kampioenschap. En om uiteindelijk weer kampioen te worden natuurlijk."
Champions League
"Ik wou sowieso Champions League spelen, dat is ook een pluspunt dat zwaar meeweegt in mijn keuze", aldus de Belg. "Dat zit er nu bij Ajax in en we hebben een fantastische groep, de sfeer is perfect. Als je dan twijfelt zijn het dit soort dingen die de doorslag geven."
"Ik ben heel blij met hoe het er nu bij Ajax aan toegaat. Dat heb ik ook al tegenover de goede mensen uitgesproken, denk ik. Op dit moment is er geen reden om weg te gaan. Zoals het er nu naar uitziet zit ik gewoon nog gezellig een jaartje in Amsterdam."
Sterke selectie
De nieuwe gezichten die de Amsterdammers deze zomer kwamen versterken maken een goede indruk op Vertonghen. "Ik denk dat we een heel sterke selectie hebben. Heel uitgebalanceerd. Op elke positie hebben we minstens twee echt sterke spelers."
"Een paar goeie jonge gasten erbij, ervaring erbij. Als het zo kan blijven hebben we gewoon een erg sterke selectie."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |