SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
HALLONRogierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oscarquote:
Thuis blijvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
naar Luxemburg gaan en EXA verlaten._!
Werkloos zijnquote:
fixed.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom wel?
Maarja, dat wou je niet uitleggen enzo.
Bierquote:
Filmpjes daarvan wel, ik wil je zien kokhalzen.quote:
Even een avondje rust toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi KB! Moet jij niet verder met school?
Ik ben sterke vrouw.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Filmpjes daarvan wel, ik wil je zien kokhalzen.
Toch nog steeds filmpjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Even een avondje rust toch.![]()
[..]
Ik ben sterke vrouw.
Okidoki.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch nog steeds filmpjes.
Heee.quote:
Ja, mn zusje zit er nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
Ben ik de enige die vroeg van de diploma uitreiking is vertrokken?
Jordypordy.quote:
Awwquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
Moest eerder weg, mijn vader was te moe maar dat reken ik hem niet aan.
Maar dan toch
Ik vind een levenspartner niet noodzakelijk in het leven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom wel?
Maarja, dat wou je niet uitleggen enzo.
Ik wel, zelfs alle Beatles hadden een levenspartner man man man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind een levenspartner niet noodzakelijk in het leven.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind gezeik niet noodzakelijk in het leven. Toch heb ik het altijd.
Zelfde als altijd, het is gewoon lastig. Heb niet iedereen gedag kunnen zeggen enzo, maar iedereen wist het dus erg zullen ze het wel niet vinden.quote:
Even de spanning erin houdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Kaasrol het volgende:
Maar de SC blijft nog open? Is daar nog nieuws over?
Dus?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wel, zelfs alle Beatles hadden een levenspartner man man man.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind gezeik niet noodzakelijk in het leven. Toch heb ik het altijd.
Ik heb al genoeg spanning achter de rugquote:
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
R_R, man van wijze woorden en wijze uitspraken.
Gast we hadden als genoeg spanning gehad met de examens gaan we nu weer de spanning opbouwen?quote:
Klopt, een levenspartner kan dus ook gebeuren.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, een levenspartner kan dus ook gebeuren.
Vet kicken, jeweettog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Super. Helemaal super.
Awwquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zelfde als altijd, het is gewoon lastig. Heb niet iedereen gedag kunnen zeggen enzo, maar iedereen wist het dus erg zullen ze het wel niet vinden.
Ik heb dibbs op hem jwt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
R_R, man van wijze woorden en wijze uitspraken.
Wat zijn dibbsquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
AwwSterkte.
[..]
Ik heb dibbs op hem jwt.
Dankjequote:
Waarom willen ze datquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn school valt mij lastig, ze willen weten wat ik ga studeren.
Ik stuur wel een mailtje dat ik naar de MBO in Veghel ga.
Ik heb echt geen idee, dat zeggen ze er verder ook niet bij.quote:
Zoietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gast we hadden als genoeg spanning gehad met de examens gaan we nu weer de spanning opbouwen?
Ja doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind een levenspartner niet noodzakelijk in het leven.
de mboquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij bent toch ook een forum bezoeker?quote:
Ik moest ook neerzetten wat ik ging doen bij het ondertekenen van mijn diplomaquote:
goed eruit geluldquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aanpassen aan het niveau.
Wat ga jij doen eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een forum bezoeker?
[..]
Ik moest ook neerzetten wat ik ging doen bij het ondertekenen van mijn diploma
Ik lul alles en iedereen onder de tafel, met plezier.quote:
Bier drinken in mn witte onderbroekjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze me morgen vragen wat ik volgend jaar ga doen zeg ik gewoon bier drinken.
Geen slipjes dragenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bier drinken in mn witte onderbroekjes.
en modquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een forum bezoeker?
Ik heb eigenlijk geen witte onderbroekjes, maar oké, het idee is prima in principe.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bier drinken in mn witte onderbroekjes.
Ben kleurenblind dus heb het niet gezien.quote:
DIE SPUIT JE DAN TOCH WIT.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen witte onderbroekjes, maar oké, het idee is prima in principe.
Dat ging lekker soepel wel. M'n onderbroek is een stuk mooier nu.quote:
Jijquote:
Fijn om te weten. Welk materiaal gebruikte je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ging lekker soepel wel. M'n onderbroek is een stuk mooier nu.
Zeker fijn om te weten. Ik ben er momenteel een verhaal over aan het schrijven en ik heb foto's gemaakt. Ik ga het binnenkort laten uitgeven. Lijkt me geschikt voor kleine kinderen vooral, een beetje educatie op z'n tijd over zaken als deze is zeker goed voor ze.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij14.gif
[..]
Fijn om te weten. Welk materiaal gebruikte je?
:S Ik vroeg welk MATERIAAL je gebruikte man man man. TMI DIT.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker fijn om te weten. Ik ben er momenteel een verhaal over aan het schrijven en ik heb foto's gemaakt. Ik ga het binnenkort laten uitgeven. Lijkt me geschikt voor kleine kinderen vooral, een beetje educatie op z'n tijd over zaken als deze is zeker goed voor ze.
Doe maar weer alsof het je niets kan interesseren hè, rebel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Tering, wat is er zo boeiend aan wanneer EXA sluit?We zien 't vanzelf wel.
Ik had geen zin om die vraag te beantwoorden dus ging ik maar weer een kutverhaal uit m'n toetsenbord stampen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:S Ik vroeg welk MATERIAAL je gebruikte man man man. TMI DIT.
Hoe heb je dan die 2 dagen overleefd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
Met andere woorden: ik wil niet dat het sluit, want dan heb ik geen bezigheid meer dit dat.
Hele dagen gewerkt, dus heb er weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe heb je dan die 2 dagen overleefd?
Had je niet moeten zeggen, je had moeten zeggen dat je twee dagen aan een stuk door hebt gehuild, dat je diepe japen in je armen hebt van het krassen en dat je plotselinge anorexia hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hele dagen gewerkt, dus heb er weinig van gemerkt.
Nee. Ik wil niet laten merken dat de mods gewonnen hadden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je niet moeten zeggen, je had moeten zeggen dat je twee dagen aan een stuk door hebt gehuild, dat je diepe japen in je armen hebt van het krassen en dat je plotselinge anorexia hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je niet moeten zeggen, je had moeten zeggen dat je twee dagen aan een stuk door hebt gehuild, dat je diepe japen in je armen hebt van het krassen en dat je plotselinge anorexia hebt.
/care ik heb Sander.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij verkiest mij boven jou, want hij noemde mij als 1ste.
Nee, je moet ze op het verkeerde been brengen, dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik wil niet laten merken dat de mods gewonnen hadden.
quote:
Ik voel me gevleid, dank julliequote:
Ouwe lurkert!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gevleid, dank jullie![]()
Zelfspot is de beste spot.quote:
Ja toch hihi. Was net klaar met mixen dus FOK! en msn kunnen weerquote:
Woorden van een wijze manquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfspot is de beste spot.
Mijn ook, geen dank.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn dank is groot, heren.
Fantastisch.quote:
hihi wij gaa nsamen slapenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook slapen daaaag.![]()
![]()
Het is fijn om weer te kunnen posten.
Tschus!
Ik ben ongesteld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
Niet teveel soppen op Jan hea, bewaar ook wat voor morgenavond![]()
80 ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Glasse het volgende:
Hoeveel EXA slowchats waren er vorig jaar? Weet nog wel dat dit jaar in het begin het een maand duurde voordat de eerste 2 slowchats vol waren
Bedankt voor deze informatie.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie.
De eerste topics gingen dit jaar ook erg sloom...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Glasse het volgende:
Hoeveel EXA slowchats waren er vorig jaar? Weet nog wel dat dit jaar in het begin het een maand duurde voordat de eerste 2 slowchats vol waren
Had je maar geen vrouw moeten zijn. Eigen schuld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben er zelf niet zo blij mee. Maar geen dank.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je maar geen vrouw moeten zijn. Eigen schuld.
DAN HEB IK ER GEWOON GEEN BEHOEFTE AAN GATVERDAMME ZEG. TERINGJANTJE.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Etsu het volgende:
Alsof je niet kan soppen wanneer je ongesteld bent geworden.
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Etsu het volgende:
Alsof je niet kan soppen wanneer je ongesteld bent geworden.
Jan is een Piraat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor de mensen die nog even achter de computer blijven hangen, een must see.
Ik ben bang, ik ga snel voordat dit gesprek genant wordt.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
Ezell is chagrijnig omdat ze niet weet wanneer EXA sluit en of EXA SC mag blijven bestaan in SES.
Suiker of chocolade etenquote:
heb ik ook weleensquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helpt dat dan?![]()
Ik zit nu echt in een ik-haat-alles-sfeer.
Chocolade bevordert de aanmaak van serotonine. Dat is het 'geluksstofje'quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helpt dat dan?![]()
Ik zit nu echt in een ik-haat-alles-sfeer.
Dat is echt kut hè. Ik haat dit zo.quote:
Nou ja, ik vraag me af of zoiets wel bij mij werkt. Ik word serieus van alles blij. Soms zelfs van wolken en spiegels.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Chocolade bevordert de aanmaak van serotonine. Dat is het 'geluksstofje'
Misschien ben je juist te veel/vaak blij. Blij zijn is grotendeels maar relatiefquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt kut hè. Ik haat dit zo.
[..]
Nou ja, ik vraag me af of zoiets wel bij mij werkt. Ik word serieus van alles blij. Soms zelfs van wolken en spiegels.![]()
Ik vind het zelf wel meevallen. Van anderen hoor ik dan weer dat ik echt altijd blij ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien ben je juist te veel/vaak blij. Blij zijn is grotendeels maar relatief.
Tja, dan zal zo'n dipje misschien wel harder aankomenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel meevallen. Van anderen hoor ik dan weer dat ik echt altijd blij ben.
Achja, shit happens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt kut hè. Ik haat dit zo.
[..]
Nou ja, ik vraag me af of zoiets wel bij mij werkt. Ik word serieus van alles blij. Soms zelfs van wolken en spiegels.![]()
Dé gedachtequote:
Nou ja, het is niet echt een dipje. Hoe dan ook, ik ga chocolade pakken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, dan zal zo'n dipje misschien wel harder aankomen. Eet een banaan of chocolade zou ik zeggen
.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een dipje. Hoe dan ook, ik ga chocolade pakken.
Diploma?quote:
Duurde 't nog langquote:
Ooh valt mee. Wij zitten dit jaar ook onder de 90% volgens mijquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
21.50, vanaf 19u, met 50 geslaagden. Van de 58, dus 86% ongeveer. Fucking laag
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Bij ons stond de hele avond 'Diplomauitreiking' op het scherm!
quote:
Wij volgens mij rond de 80 % nu.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh valt mee. Wij zitten dit jaar ook onder de 90% volgens mij.
Kom dan weer naar TCquote:
Iedereen is wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
pc staat uit en ik betwijfel of ik erop kom via mijn telefoon![]()
![]()
Ja manquote:
Homo, alles kits achter de rits?quote:
Was een vriendschappelijke homo dit datquote:
Nee morgen en overmorgen weerquote:
Kroeg in chickhossel counter staat op 1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee morgen en overmorgen weer. Zit nu nog te msnen met Jordy en Suus
Jij bent de club ingedoken?
Zo mag ik het horen Snufquote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kroeg in chickhossel counter staat op 1
Hosselboy die snuffa g alles
grgrgrgrg manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:26 schreef yosander het volgende:
'Olle zoeperd toch.
Maar ik ben pitten, trusten!
Bij ons 95%quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik sta meteen in de dagcijferslijst hoor. Dikke party.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die haten op Comic Sans
Om jou te treiteren, voornamelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef emzor1994 het volgende:
Crap.. waarom is er opeens dit kutlettertype?
Damn..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Om jou te treiteren, voornamelijk.
Ik kan wel tegen veranderingen.. maar dit lettertype is echt voor de basisschool ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niet tegen veranderingen kunnen
is eng hoor :Squote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niet tegen veranderingen kunnen
Mensen die irritant doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die denken dat ik niet bezet ben.
Ik detecteer een potentiële bitchfight, popcorn gepakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen als het over hun gaat
Top!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt tegen, maarja, de popcorn smaakt goed.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt tegen, maarja, de popcorn smaakt goed.
Bij mij waren er welgeteld 3 van de 28 uit mijn klas in pak. Blij dat ik gewoon casual ben gegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:20 schreef Mr.DD het volgende:
Jeuj, gister diplomauitrekingEn iedereen in pak, ie-de-reen. Dames in mooie jurkjes. Goeie schooool, goeieee school!
Netjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef Etsu het volgende:
Ik ga vooruit.Ze denkt dat ik ong 35 lessen nodig zal hebben
Hopelijk wel, anders klopt er iets niet.quote:
EEN HART BIJVOORBEELDquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hopelijk wel, anders klopt er iets niet.
Headshotquote:
Ik doelde meer of ik niet mensen heb aangereden netquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hopelijk wel, anders klopt er iets niet.
Nee wij zitten allemaal in onze schuilkelders als jij aan het rijden bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doelde meer of ik niet mensen heb aangereden net
Ok. Stoer jongequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee wij zitten allemaal in onze schuilkelders als jij aan het rijden bent
Overhemd, prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga vanavond gewoon met een nette broek en een overhemd. Prima zat.
Hmm achja. Het verschilt per school hè. Ik denk ook dat het gemiddelde inkomen bij onze school beetje (quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij mij waren er welgeteld 3 van de 28 uit mijn klas in pak. Blij dat ik gewoon casual ben gegaan
Je begint nu een beetje op computerprobleem te lijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Overhemd, prima.
[..]
Hmm achja. Het verschilt per school hè. Ik denk ook dat het gemiddelde inkomen bij onze school beetje () boven het modaal ligt, hehe. Ik kon er drie aanwijzen die in de Quote staan, met een paar honderd miljoen. En wie de NRC leest heeft hem twee weken geleden nog achterin de LUX zien staan met z'n Bugatti Veyron.
![]()
Sorry voor m'n kak-school. Paps is gewoon een ambtenaartje hoor!
Wie/wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je begint nu een beetje op computerprobleem te lijken.
Om te kotsen.quote:
4 zelfs paniek paniekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |