Hoe heb je dan die 2 dagen overleefd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
Met andere woorden: ik wil niet dat het sluit, want dan heb ik geen bezigheid meer dit dat.
Hele dagen gewerkt, dus heb er weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe heb je dan die 2 dagen overleefd?
Had je niet moeten zeggen, je had moeten zeggen dat je twee dagen aan een stuk door hebt gehuild, dat je diepe japen in je armen hebt van het krassen en dat je plotselinge anorexia hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hele dagen gewerkt, dus heb er weinig van gemerkt.
Nee. Ik wil niet laten merken dat de mods gewonnen hadden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je niet moeten zeggen, je had moeten zeggen dat je twee dagen aan een stuk door hebt gehuild, dat je diepe japen in je armen hebt van het krassen en dat je plotselinge anorexia hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je niet moeten zeggen, je had moeten zeggen dat je twee dagen aan een stuk door hebt gehuild, dat je diepe japen in je armen hebt van het krassen en dat je plotselinge anorexia hebt.
/care ik heb Sander.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij verkiest mij boven jou, want hij noemde mij als 1ste.
Nee, je moet ze op het verkeerde been brengen, dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik wil niet laten merken dat de mods gewonnen hadden.
quote:
Ik voel me gevleid, dank julliequote:
Ouwe lurkert!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gevleid, dank jullie![]()
Zelfspot is de beste spot.quote:
Ja toch hihi. Was net klaar met mixen dus FOK! en msn kunnen weerquote:
Woorden van een wijze manquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfspot is de beste spot.
Mijn ook, geen dank.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn dank is groot, heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |