SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
HALLONRogierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oscarquote:
Thuis blijvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
naar Luxemburg gaan en EXA verlaten._!
Werkloos zijnquote:
fixed.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom wel?
Maarja, dat wou je niet uitleggen enzo.
Bierquote:
Filmpjes daarvan wel, ik wil je zien kokhalzen.quote:
Even een avondje rust toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi KB! Moet jij niet verder met school?
Ik ben sterke vrouw.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Filmpjes daarvan wel, ik wil je zien kokhalzen.
Toch nog steeds filmpjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Even een avondje rust toch.![]()
[..]
Ik ben sterke vrouw.
Okidoki.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch nog steeds filmpjes.
Heee.quote:
Ja, mn zusje zit er nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
Ben ik de enige die vroeg van de diploma uitreiking is vertrokken?
Jordypordy.quote:
Awwquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
Moest eerder weg, mijn vader was te moe maar dat reken ik hem niet aan.
Maar dan toch
Ik vind een levenspartner niet noodzakelijk in het leven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom wel?
Maarja, dat wou je niet uitleggen enzo.
Ik wel, zelfs alle Beatles hadden een levenspartner man man man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind een levenspartner niet noodzakelijk in het leven.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind gezeik niet noodzakelijk in het leven. Toch heb ik het altijd.
Zelfde als altijd, het is gewoon lastig. Heb niet iedereen gedag kunnen zeggen enzo, maar iedereen wist het dus erg zullen ze het wel niet vinden.quote:
Even de spanning erin houdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Kaasrol het volgende:
Maar de SC blijft nog open? Is daar nog nieuws over?
Dus?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wel, zelfs alle Beatles hadden een levenspartner man man man.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind gezeik niet noodzakelijk in het leven. Toch heb ik het altijd.
Ik heb al genoeg spanning achter de rugquote:
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
R_R, man van wijze woorden en wijze uitspraken.
Gast we hadden als genoeg spanning gehad met de examens gaan we nu weer de spanning opbouwen?quote:
Klopt, een levenspartner kan dus ook gebeuren.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, een levenspartner kan dus ook gebeuren.
Vet kicken, jeweettog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Super. Helemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |