Dat is de grootste onzin die ik ooit van mijn leven gehoord heb. Hoezo zou je geen vrijheid kunnen hebben met een vriendje? Ja, je kunt niet met Jan en alleman gaan liggen neuken als je trouw bent. Maar goed, ik zou sowieso niet inzien waarom je dat wil.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik vind het fijn om veel vrijheid te hebben. Met een vriendje is dat toch een stuk minder. Maar ja, ik heb geen zin om er verder op in te gaan.
[..]
Alsof ik dat ooit zou doen. Sowieso, alsnog.
Wat is er mis met een relatie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik vind het fijn om veel vrijheid te hebben. Met een vriendje is dat toch een stuk minder. Maar ja, ik heb geen zin om er verder op in te gaan.
[..]
Alsof ik dat ooit zou doen. Sowieso, alsnog.
MINDER. Het gaat sowieso niet om neuken met andere mensen. Ik heb geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ik zie relaties gewoon heel anders dan jij doet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin die ik ooit van mijn leven gehoord heb. Hoezo zou je geen vrijheid kunnen hebben met een vriendje? Ja, je kunt niet met Jan en alleman gaan liggen neuken als je trouw bent. Maar goed, ik zou sowieso niet inzien waarom je dat wil.
Ezellinetje, bij de ware heb je net zoveel vrijheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
MINDER. Het gaat sowieso niet om neuken met andere mensen. Ik heb geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ik zie relaties gewoon heel anders dan jij doet.
Blijkbaar. En minder vrijheid. Ik snap het niet? Ik kan echt wel op stap zonder mijn vriend en ik kan ook gerust ergens heen waarbij hij niet is. Bijvoorbeeld dinsdag naar Sander. Als ie me aan banden gaat leggen dit dat, dan mag ie ook meteen de deur uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
MINDER. Het gaat sowieso niet om neuken met andere mensen. Ik heb geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ik zie relaties gewoon heel anders dan jij doet.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh myyy, mijn broertje is net stiekem naar boven gegaan en heeft nagellak op zn vingers gedaan en toen kwam hij heeeel stil naar beneden met zo'n schuldige blik en ik wist genoeg.![]()
![]()
Jezusss.
Pff... Dat bedoel ik ook niet. Het lijkt me sowieso ongezond als je nergens heen mag zonder je vriendje. Maar ja, ik zei al dat ik geen zin had om het uit te leggen. Nu heb ik dus ook geen zin om dat te doen, dus ik doe het niet. Later misschien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Blijkbaar. En minder vrijheid. Ik snap het niet? Ik kan echt wel op stap zonder mijn vriend en ik kan ook gerust ergens heen waarbij hij niet is. Bijvoorbeeld dinsdag naar Sander. Als ie me aan banden gaat leggen dit dat, dan mag ie ook meteen de deur uit.
Begin er dan ook niet over.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pff... Dat bedoel ik ook niet. Het lijkt me sowieso ongezond als je nergens heen mag zonder je vriendje. Maar ja, ik zei al dat ik geen zin had om het uit te leggen. Nu heb ik dus ook geen zin om dat te doen, dus ik doe het niet. Later misschien.
Faalt inderdaad best wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
Maar verliefd geweest ben ik wel.En dat was
x 10^99___!
Klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Faalt inderdaad best wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |