tregter klgtquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga in een T-Shirt. Het is immers warm.
Warm?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga in een T-Shirt. Het is immers warm.
Ja, dat is raar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef Keauning het volgende:
Ik heb het altijd als man over een blouse. Is dat zo raar dan?
Overhemd heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt daarentegen.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef Keauning het volgende:
Ik heb het altijd als man over een blouse. Is dat zo raar dan?
Overhemd heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt daarentegen.
Vertel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu al ruzie hier over het examenfeestje.
Dat hoeft het toch niet over het examenfeest te gaan ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
"MAAAAAAAAM!!"Verder kon ik het niet verstaan, maar er is vast iets niet goed.
Nouja, ze zijn daarvoor aan het opbouwen, dus het zal wel daarover gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat hoeft het toch niet over het examenfeest te gaan ?
Welke.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef Kaasrol het volgende:
wtf. Staat er in itunes ineens een nummer waar ik nog nooit van heb gehoord, hoe komt dat daar
Verder is ie wel leuk
Barton Fink - If you knowquote:
Bij ons moet iedereen komen, of ze nu geslaagd zijn of niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef Joosterd het volgende:
Ik denk dat er ongeveer ongeveer 35 van de 200 geslaagd zijn bij ons dus zo druk zal het wel niet worden bij ons.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef Joosterd het volgende:
Ik denk dat er ongeveer ongeveer 35 van de 200 geslaagd zijn bij ons dus zo druk zal het wel niet worden bij ons.
heb je dat het vorige topic ook al niet mede gedeeld?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef Kaasrol het volgende:
wtf. Staat er in itunes ineens een nummer waar ik nog nooit van heb gehoord, hoe komt dat daar
Verder is ie wel leuk
Heb ik dat? Weet ik niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
heb je dat het vorige topic ook al niet mede gedeeld?
Vavo he na de kerst waren er nog maar 90 over.quote:
Bedankt!quote:
Dit ookquote:
Kloptquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een natuurtalent.
Bedankt.quote:
Schier onmogelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:23 schreef Joosterd het volgende:
Dit bericht is gepost van mijn Nokia 3310
Kan wel als je even je facebook of twitter dumpt ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef Kaasrol het volgende:
Kun je die playlist even sturen? Ik moet nog foute/oude nummers downloaden voor Luxemburg![]()
Ik luister meequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)XAYRL1g7lvmFQgUi6CAl
Ja die list heeft nog geluk, daar kun je heel veel nummers van luisteren. Ik heb wel een aantal lijsten met summer 2011 dit dat, maar daar kun je heeeel veel nummers niet luisteren, omdat die in Nederland niet beschikbaar zijn.quote:
Lang leven de spotify reclames.quote:
Thanksquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)XAYRL1g7lvmFQgUi6CAl
Spotify is awesome.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Thanks
Wou toch nog spotify nemen, dus dit is prima timing
Spannond!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
Als jullie ooit met de trein gaan: nooit op anderen vertrouweneen of andere opa zei dat die trein naar Rotterdam centraal ging, maar is niet zo
nu ga ik een stukje zwartrijden.
Nee, wegbranden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Dastan het volgende:
Echt serieus je okselhaar knippen dan wel scheren?![]()
Ik heb ooit een keer mijn trainer uitgescholden voor homo omdat 'ie geschoren benen had.quote:
Nee, alleen diegene die hun benen scherenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Van wie niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag anderen niet voor troll uitmaken.
Wat had jij eigenlijk voor je herkansing?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag anderen niet voor troll uitmaken.
Was een grapjequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:53 schreef Etsu het volgende:
Mensen die homo's haten
Zwaar leven heb je dan.
45 punten van de 79, N-term is 0,1. Reken maar uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat had jij eigenlijk voor je herkansing?
Hm.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dacht ik ook, maar blijkbaar was het een note waard.
Het is maar haar imho.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef Dastan het volgende:
Waarom heeft iedereen tegenwoordig dan zo'n afkeer van lichaamshaar?
Misschien kunnen ze niet tegen lichaamshaar. Smetvrees.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:01 schreef Dastan het volgende:
Hm, nou ik vind het niet vies hoor. Natuurlijk heb je extreme vormen, maar er wordt ook veel geschoren door mensen met een gemiddelde haargroei op het lichaam.
Smetvrees is van alle tijden. Toch is het weghalen van haar echt iets van de laatste 5-10 jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze niet tegen lichaamshaar. Smetvrees.
Laat die mensen lekker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Smetvrees is van alle tijden. Toch is het weghalen van haar echt iets van de laatste 5-10 jaar.
Daarom hebben ze deodorant uitgevonden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef xCore het volgende:
Geweldig onderwerp trouwens, lichaamshaar, en dan vooral in de zomerperiode als 't zo lekker kan gaan stinken bij sommigen.
Alleen niet iedereen weet van het bestaan van deodorant af, zo heb ik gister gemerkt toen ik aan het werk was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom hebben ze deodorant uitgevonden.
Denken dat haar zomaar gaat stinken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef xCore het volgende:
Geweldig onderwerp trouwens, lichaamshaar, en dan vooral in de zomerperiode als 't zo lekker kan gaan stinken bij sommigen.
Die mensen zouden ook zonder haar wel gaan stinken dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Alleen niet iedereen weet van het bestaan van deodorant af, zo heb ik gister gemerkt toen ik aan het werk was.
Nee, hoe denk je dat ze zich voelen nadat jij op de meisjestoiletten flink hebt zitten schijten, zonder luchtverfrisser te gebruiken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Alleen niet iedereen weet van het bestaan van deodorant af, zo heb ik gister gemerkt toen ik aan het werk was.
Wij hebben zo'n automatische, die gaat vanzelf aan als je langer dan twee minuten op de pot zitquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, hoe denk je dat ze zich voelen nadat jij op de meisjestoiletten flink hebt zitten schijten, zonder luchtverfrisser te gebruiken?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n automatische, die gaat vanzelf aan als je langer dan twee minuten op de pot zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets laten staan en niet bijhouden.
Ga jezelf ophangen.![]()
Nou, ik hoef dat niet te zien in ieder geval.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:09 schreef xCore het volgende:
Waar een mens zich allemaal al niet druk om kan maken
Ik ben allang blij dat ik nooit meer terug hoef naar die school, laat staan dat ik er een trui van wil hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Doen ze bij jullie ook aan examentruien btw?
En jij draagt ze ook?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
Niets mis met het hebben van een schooltrui.
Heb er twee zelfs.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Ezell het volgende:
Oude mannetjes die zeggen dat je er schattig uitziet en erop moet letten dat je rokje niet omhoog waait.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Ezell het volgende:
Dat was heel ongemakkelijk. Die vent bleef maar doorpraten terwijl ik wegliep.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Ezell het volgende:
Gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Ezell het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
Niets mis met het hebben van een schooltrui.
Heb er twee zelfs.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef xCore het volgende:
Ook fijn, vanavond diploma uitreiking, zie ik net op de uitnodiging staan "Galabal" en "iedereen wordt verwacht in feestelijke kledij"
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef xCore het volgende:
Ook fijn, vanavond diploma uitreiking, zie ik net op de uitnodiging staan "Galabal" en "iedereen wordt verwacht in feestelijke kledij"
quote:
Heb jij vanavond ook je diploma-uitreiking?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blauwe jeans met een mooi Chasin shirt.
Ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:53 schreef Ezell het volgende:
[..]Zo kan het ook.
[..]
Heb jij vanavond ook je diploma-uitreiking?
mooi Chasin shirt, ik detecteer een contradictie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blauwe jeans met een mooi Chasin shirt.
Ik ga voor zo'n achterlijk iets niet speciaal een pak of zo aanschaffen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:53 schreef Ezell het volgende:
[..]Zo kan het ook.
[..]
Heb jij vanavond ook je diploma-uitreiking?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ga voor zo'n achterlijk iets niet speciaal een pak of zo aanschaffen hoor
Zo ik ook niet doen hoor. Het is maar een diploma-uitreiking. Zo boeiend is de uitreiking niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ga voor zo'n achterlijk iets niet speciaal een pak of zo aanschaffen hoor
Haha, precies waar ik aan dacht,quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef Joosterd het volgende:
Ik hoop dat leraren een niet al te lange speech houden over leerlingen.Zo dadelijk ziet mijn moeder hoe rebels ik was op school.
Schrale tent wel.quote:
Ja hij is nog niet klaar we missen de helft, dus die zijn ze halen.quote:
Niet mijn feestje, ik mag alleen maar opbouwen en serveerster spelen.quote:
Kan je toch nog steeds wel zeggen waar en hoe laat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hij is nog niet klaar we missen de helft, dus die zijn ze halen.
[..]
Niet mijn feestje, ik mag alleen maar opbouwen en serveerster spelen.
Nee, dat mag niet van mijn schoonzusje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Kan je toch nog steeds wel zeggen waar en hoe laat?
Telefoonnummer van je schoonzusje, dan regel ik 't wel ffquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van mijn schoonzusje.
Ben je wel in pak?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga naar mijn diplomauitreiking, doein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaat nergens op inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef Ezell het volgende:
Ik ga niet formeel gekleed naar mijn diploma-uitreiking. Volgens mij is dat wel de bedoeling, maar ja.. Ik vind het nergens op slaan.
Idem hier, maar ik heb schijt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef xCore het volgende:
Fijn dat iedereen hier niet in pak gaat, maar ik zie mezelf eigenlijk over een uurtje als enigste al staan zonder pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etsoeeequote:
Je cijfer nog kunnen opkrikken met je herkansing danquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef Ezell het volgende:
Ik heb al eerder een cijferlijst gekregen hoor. Alleen kan ik die niet opsturen naar de DUO omdat mijn cijfer van herkansing er niet opstaat.
Jup, een klein beetje. Van een 5,0 naar een 5,5.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Je cijfer nog kunnen opkrikken met je herkansing dan?
Goedzo Ezelltjequote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, een klein beetje. Van een 5,0 naar een 5,5.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag weer posten dit dat alles doei.
Mooiquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, een klein beetje. Van een 5,0 naar een 5,5.
quote:
quote:
quote:
HALLONBALLON.quote:
We willen je wel weer uit de SC wegsturen als je wil.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLONBALLON.
En mn ban, hmm. Heb wel veel geleerd, heb verslagen gemaakt voor zover het lukte. En tja. Mn herkansingen gingen goed, de nieuwe toetsen waren vaag.Volgende week nog een laatste toets die ik MOET halen. En tja. Oke. Dat.
HOE GAAT MET JULLIE?![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
We willen je wel weer uit de SC wegsturen als je wil.Met mij gaat het trouwens goed. Het vakantiegevoel is al onderweg.
Gezellig. Zo'n soort schooldag heb ik vorig schooljaar ook gehad. Dat was echt leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Morgen school, 'events' we gaan singstar doen, campingspeliets, survivalbaan en allemaal andere spellen.
Kijk er naar uit wel!
En dan 's avonds Jannnn.
Ik heb ze eens in de drie maanden ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gezellig. Zo'n soort schooldag heb ik vorig schooljaar ook gehad. Dat was echt leuk.
Jan in wiskunde:quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot in de oneindigheid jewait.
Vet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ze eens in de drie maanden ofzo.Gezellig wel. Eigenlijk sluiten we het af met een BBQ + Schoolfeest, maar ik dacht; Fuck it ik wil Jan
![]()
Prrrprr.quote:
Nou gwn, mn ouders denken dat ik naar die BBQ + Feest ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vet.Hoe heb je het voor elkaar gekregen om 's avonds naar Jan te gaan?
Oké. Alvast veel plezier hé.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou gwn, mn ouders denken dat ik naar die BBQ + Feest ben.![]()
Ja, doen we.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MarkM mag er ook wel wezen, zullen we dubbeldatennnn?
Ik meen het hoor.quote:
Dat weet ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik meen het hoor.
Vriendje hebben
Vriendinnetje hebben
RELATIE HEBBEN____________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik en Dastan zijn zo platonisch dat het niet meer gezond is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
Ik snap waarom Dastan plato is en allesssss.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf JanZegt hij gewoon zomaar brb op msn
stuurtie op WA: Ik ben even douchen jongedame.
Jeetje.
Ik heb er gewoon niks mee.quote:
Haha.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf JanZegt hij gewoon zomaar brb op msn
stuurtie op WA: Ik ben even douchen jongedame.
Jeetje.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Ik heb afgesproken met een vriendin van mij dat we op ons 40ste gaan samenwonen met 20 katten als we nog steeds vrijgezel zijn.
Onder andere omdat je dan steeds aan iemand 'vastzit' zeg maar. Sommige mensen met een relatie kan je niet eens meer als individu zien. Het is dan altijd Dinges en Dattes. Nooit apart. Alsof het een Siamese tweeling is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat vraag ik niet. Waarom zou een relatie kut zijn?
Jan en J.an.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onder andere omdat je dan steeds aan iemand 'vastzit' zeg maar. Sommige mensen met een relatie kan je niet eens meer als individu zien. Het is dan altijd Dinges en Dattes. Nooit apart. Alsof het een Siamese tweeling is.
Ik ben ook standaard samen met mijn vriend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onder andere omdat je dan steeds aan iemand 'vastzit' zeg maar. Sommige mensen met een relatie kan je niet eens meer als individu zien. Het is dan altijd Dinges en Dattes. Nooit apart. Alsof het een Siamese tweeling is.
Ja toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Jan een keertje gezien op webcam en alles, wat een top gozer.![]()
quote:
quote:
Dit bedoel ik dus. Ik vind het fijn om veel vrijheid te hebben. Met een vriendje is dat toch een stuk minder. Maar ja, ik heb geen zin om er verder op in te gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook standaard samen met mijn vriend.Maar we zijn niet met elkaar vergroeid ofzo.
Alsof ik dat ooit zou doen. Sowieso, alsnogquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen relatie aangaan 'omdat je maar een relatie moet hebben'
Dat is de grootste onzin die ik ooit van mijn leven gehoord heb. Hoezo zou je geen vrijheid kunnen hebben met een vriendje? Ja, je kunt niet met Jan en alleman gaan liggen neuken als je trouw bent. Maar goed, ik zou sowieso niet inzien waarom je dat wil.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik vind het fijn om veel vrijheid te hebben. Met een vriendje is dat toch een stuk minder. Maar ja, ik heb geen zin om er verder op in te gaan.
[..]
Alsof ik dat ooit zou doen. Sowieso, alsnog.
Wat is er mis met een relatie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik vind het fijn om veel vrijheid te hebben. Met een vriendje is dat toch een stuk minder. Maar ja, ik heb geen zin om er verder op in te gaan.
[..]
Alsof ik dat ooit zou doen. Sowieso, alsnog.
MINDER. Het gaat sowieso niet om neuken met andere mensen. Ik heb geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ik zie relaties gewoon heel anders dan jij doet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin die ik ooit van mijn leven gehoord heb. Hoezo zou je geen vrijheid kunnen hebben met een vriendje? Ja, je kunt niet met Jan en alleman gaan liggen neuken als je trouw bent. Maar goed, ik zou sowieso niet inzien waarom je dat wil.
Ezellinetje, bij de ware heb je net zoveel vrijheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
MINDER. Het gaat sowieso niet om neuken met andere mensen. Ik heb geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ik zie relaties gewoon heel anders dan jij doet.
Blijkbaar. En minder vrijheid. Ik snap het niet? Ik kan echt wel op stap zonder mijn vriend en ik kan ook gerust ergens heen waarbij hij niet is. Bijvoorbeeld dinsdag naar Sander. Als ie me aan banden gaat leggen dit dat, dan mag ie ook meteen de deur uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
MINDER. Het gaat sowieso niet om neuken met andere mensen. Ik heb geen zin om dit allemaal uit te leggen. Ik zie relaties gewoon heel anders dan jij doet.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh myyy, mijn broertje is net stiekem naar boven gegaan en heeft nagellak op zn vingers gedaan en toen kwam hij heeeel stil naar beneden met zo'n schuldige blik en ik wist genoeg.![]()
![]()
Jezusss.
Pff... Dat bedoel ik ook niet. Het lijkt me sowieso ongezond als je nergens heen mag zonder je vriendje. Maar ja, ik zei al dat ik geen zin had om het uit te leggen. Nu heb ik dus ook geen zin om dat te doen, dus ik doe het niet. Later misschien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Blijkbaar. En minder vrijheid. Ik snap het niet? Ik kan echt wel op stap zonder mijn vriend en ik kan ook gerust ergens heen waarbij hij niet is. Bijvoorbeeld dinsdag naar Sander. Als ie me aan banden gaat leggen dit dat, dan mag ie ook meteen de deur uit.
Begin er dan ook niet over.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pff... Dat bedoel ik ook niet. Het lijkt me sowieso ongezond als je nergens heen mag zonder je vriendje. Maar ja, ik zei al dat ik geen zin had om het uit te leggen. Nu heb ik dus ook geen zin om dat te doen, dus ik doe het niet. Later misschien.
Faalt inderdaad best wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
Maar verliefd geweest ben ik wel.En dat was
x 10^99___!
Klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Faalt inderdaad best wel.
Die fotoquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh myyy, mijn broertje is net stiekem naar boven gegaan en heeft nagellak op zn vingers gedaan en toen kwam hij heeeel stil naar beneden met zo'n schuldige blik en ik wist genoeg.![]()
![]()
Jezusss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |