tregter klgtquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga in een T-Shirt. Het is immers warm.
Warm?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga in een T-Shirt. Het is immers warm.
Ja, dat is raar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef Keauning het volgende:
Ik heb het altijd als man over een blouse. Is dat zo raar dan?
Overhemd heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt daarentegen.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef Keauning het volgende:
Ik heb het altijd als man over een blouse. Is dat zo raar dan?
Overhemd heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt daarentegen.
Vertel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu al ruzie hier over het examenfeestje.
Dat hoeft het toch niet over het examenfeest te gaan ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
"MAAAAAAAAM!!"Verder kon ik het niet verstaan, maar er is vast iets niet goed.
Nouja, ze zijn daarvoor aan het opbouwen, dus het zal wel daarover gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat hoeft het toch niet over het examenfeest te gaan ?
Welke.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef Kaasrol het volgende:
wtf. Staat er in itunes ineens een nummer waar ik nog nooit van heb gehoord, hoe komt dat daar
Verder is ie wel leuk
Barton Fink - If you knowquote:
Bij ons moet iedereen komen, of ze nu geslaagd zijn of niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef Joosterd het volgende:
Ik denk dat er ongeveer ongeveer 35 van de 200 geslaagd zijn bij ons dus zo druk zal het wel niet worden bij ons.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef Joosterd het volgende:
Ik denk dat er ongeveer ongeveer 35 van de 200 geslaagd zijn bij ons dus zo druk zal het wel niet worden bij ons.
heb je dat het vorige topic ook al niet mede gedeeld?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef Kaasrol het volgende:
wtf. Staat er in itunes ineens een nummer waar ik nog nooit van heb gehoord, hoe komt dat daar
Verder is ie wel leuk
Heb ik dat? Weet ik niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
heb je dat het vorige topic ook al niet mede gedeeld?
Vavo he na de kerst waren er nog maar 90 over.quote:
Bedankt!quote:
Dit ookquote:
Kloptquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een natuurtalent.
Bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |