Alleen niet iedereen weet van het bestaan van deodorant af, zo heb ik gister gemerkt toen ik aan het werk was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom hebben ze deodorant uitgevonden.
Denken dat haar zomaar gaat stinken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef xCore het volgende:
Geweldig onderwerp trouwens, lichaamshaar, en dan vooral in de zomerperiode als 't zo lekker kan gaan stinken bij sommigen.
Die mensen zouden ook zonder haar wel gaan stinken dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Alleen niet iedereen weet van het bestaan van deodorant af, zo heb ik gister gemerkt toen ik aan het werk was.
Nee, hoe denk je dat ze zich voelen nadat jij op de meisjestoiletten flink hebt zitten schijten, zonder luchtverfrisser te gebruiken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Alleen niet iedereen weet van het bestaan van deodorant af, zo heb ik gister gemerkt toen ik aan het werk was.
Wij hebben zo'n automatische, die gaat vanzelf aan als je langer dan twee minuten op de pot zitquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, hoe denk je dat ze zich voelen nadat jij op de meisjestoiletten flink hebt zitten schijten, zonder luchtverfrisser te gebruiken?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n automatische, die gaat vanzelf aan als je langer dan twee minuten op de pot zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets laten staan en niet bijhouden.
Ga jezelf ophangen.![]()
Nou, ik hoef dat niet te zien in ieder geval.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:09 schreef xCore het volgende:
Waar een mens zich allemaal al niet druk om kan maken
Ik ben allang blij dat ik nooit meer terug hoef naar die school, laat staan dat ik er een trui van wil hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Doen ze bij jullie ook aan examentruien btw?
En jij draagt ze ook?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
Niets mis met het hebben van een schooltrui.
Heb er twee zelfs.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Ezell het volgende:
Oude mannetjes die zeggen dat je er schattig uitziet en erop moet letten dat je rokje niet omhoog waait.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Ezell het volgende:
Dat was heel ongemakkelijk. Die vent bleef maar doorpraten terwijl ik wegliep.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Ezell het volgende:
Gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Ezell het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
Niets mis met het hebben van een schooltrui.
Heb er twee zelfs.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef xCore het volgende:
Ook fijn, vanavond diploma uitreiking, zie ik net op de uitnodiging staan "Galabal" en "iedereen wordt verwacht in feestelijke kledij"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |