Awwquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zelfde als altijd, het is gewoon lastig. Heb niet iedereen gedag kunnen zeggen enzo, maar iedereen wist het dus erg zullen ze het wel niet vinden.
Ik heb dibbs op hem jwt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
R_R, man van wijze woorden en wijze uitspraken.
Wat zijn dibbsquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
AwwSterkte.
[..]
Ik heb dibbs op hem jwt.
Dankjequote:
Waarom willen ze datquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn school valt mij lastig, ze willen weten wat ik ga studeren.
Ik stuur wel een mailtje dat ik naar de MBO in Veghel ga.
Ik heb echt geen idee, dat zeggen ze er verder ook niet bij.quote:
Zoietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gast we hadden als genoeg spanning gehad met de examens gaan we nu weer de spanning opbouwen?
Ja doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind een levenspartner niet noodzakelijk in het leven.
de mboquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij bent toch ook een forum bezoeker?quote:
Ik moest ook neerzetten wat ik ging doen bij het ondertekenen van mijn diplomaquote:
goed eruit geluldquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aanpassen aan het niveau.
Wat ga jij doen eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een forum bezoeker?
[..]
Ik moest ook neerzetten wat ik ging doen bij het ondertekenen van mijn diploma
Ik lul alles en iedereen onder de tafel, met plezier.quote:
Bier drinken in mn witte onderbroekjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze me morgen vragen wat ik volgend jaar ga doen zeg ik gewoon bier drinken.
Geen slipjes dragenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bier drinken in mn witte onderbroekjes.
en modquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een forum bezoeker?
Ik heb eigenlijk geen witte onderbroekjes, maar oké, het idee is prima in principe.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bier drinken in mn witte onderbroekjes.
Ben kleurenblind dus heb het niet gezien.quote:
DIE SPUIT JE DAN TOCH WIT.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen witte onderbroekjes, maar oké, het idee is prima in principe.
Dat ging lekker soepel wel. M'n onderbroek is een stuk mooier nu.quote:
Jijquote:
Fijn om te weten. Welk materiaal gebruikte je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ging lekker soepel wel. M'n onderbroek is een stuk mooier nu.
Zeker fijn om te weten. Ik ben er momenteel een verhaal over aan het schrijven en ik heb foto's gemaakt. Ik ga het binnenkort laten uitgeven. Lijkt me geschikt voor kleine kinderen vooral, een beetje educatie op z'n tijd over zaken als deze is zeker goed voor ze.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij14.gif
[..]
Fijn om te weten. Welk materiaal gebruikte je?
:S Ik vroeg welk MATERIAAL je gebruikte man man man. TMI DIT.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker fijn om te weten. Ik ben er momenteel een verhaal over aan het schrijven en ik heb foto's gemaakt. Ik ga het binnenkort laten uitgeven. Lijkt me geschikt voor kleine kinderen vooral, een beetje educatie op z'n tijd over zaken als deze is zeker goed voor ze.
Doe maar weer alsof het je niets kan interesseren hè, rebel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Tering, wat is er zo boeiend aan wanneer EXA sluit?We zien 't vanzelf wel.
Ik had geen zin om die vraag te beantwoorden dus ging ik maar weer een kutverhaal uit m'n toetsenbord stampen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:S Ik vroeg welk MATERIAAL je gebruikte man man man. TMI DIT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |