Ik doelde meer of ik niet mensen heb aangereden netquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hopelijk wel, anders klopt er iets niet.
Nee wij zitten allemaal in onze schuilkelders als jij aan het rijden bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doelde meer of ik niet mensen heb aangereden net
Ok. Stoer jongequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee wij zitten allemaal in onze schuilkelders als jij aan het rijden bent
Overhemd, prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga vanavond gewoon met een nette broek en een overhemd. Prima zat.
Hmm achja. Het verschilt per school hè. Ik denk ook dat het gemiddelde inkomen bij onze school beetje (quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij mij waren er welgeteld 3 van de 28 uit mijn klas in pak. Blij dat ik gewoon casual ben gegaan
Je begint nu een beetje op computerprobleem te lijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Overhemd, prima.
[..]
Hmm achja. Het verschilt per school hè. Ik denk ook dat het gemiddelde inkomen bij onze school beetje () boven het modaal ligt, hehe. Ik kon er drie aanwijzen die in de Quote staan, met een paar honderd miljoen. En wie de NRC leest heeft hem twee weken geleden nog achterin de LUX zien staan met z'n Bugatti Veyron.
![]()
Sorry voor m'n kak-school. Paps is gewoon een ambtenaartje hoor!
Wie/wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je begint nu een beetje op computerprobleem te lijken.
Om te kotsen.quote:
4 zelfs paniek paniekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |