quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
Ezell is chagrijnig omdat ze niet weet wanneer EXA sluit en of EXA SC mag blijven bestaan in SES.
Suiker of chocolade etenquote:
heb ik ook weleensquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helpt dat dan?![]()
Ik zit nu echt in een ik-haat-alles-sfeer.
Chocolade bevordert de aanmaak van serotonine. Dat is het 'geluksstofje'quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helpt dat dan?![]()
Ik zit nu echt in een ik-haat-alles-sfeer.
Dat is echt kut hè. Ik haat dit zo.quote:
Nou ja, ik vraag me af of zoiets wel bij mij werkt. Ik word serieus van alles blij. Soms zelfs van wolken en spiegels.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Chocolade bevordert de aanmaak van serotonine. Dat is het 'geluksstofje'
Misschien ben je juist te veel/vaak blij. Blij zijn is grotendeels maar relatiefquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt kut hè. Ik haat dit zo.
[..]
Nou ja, ik vraag me af of zoiets wel bij mij werkt. Ik word serieus van alles blij. Soms zelfs van wolken en spiegels.![]()
Ik vind het zelf wel meevallen. Van anderen hoor ik dan weer dat ik echt altijd blij ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien ben je juist te veel/vaak blij. Blij zijn is grotendeels maar relatief.
Tja, dan zal zo'n dipje misschien wel harder aankomenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel meevallen. Van anderen hoor ik dan weer dat ik echt altijd blij ben.
Achja, shit happens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt kut hè. Ik haat dit zo.
[..]
Nou ja, ik vraag me af of zoiets wel bij mij werkt. Ik word serieus van alles blij. Soms zelfs van wolken en spiegels.![]()
Dé gedachtequote:
Nou ja, het is niet echt een dipje. Hoe dan ook, ik ga chocolade pakken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, dan zal zo'n dipje misschien wel harder aankomen. Eet een banaan of chocolade zou ik zeggen
.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een dipje. Hoe dan ook, ik ga chocolade pakken.
Diploma?quote:
Duurde 't nog langquote:
Ooh valt mee. Wij zitten dit jaar ook onder de 90% volgens mijquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
21.50, vanaf 19u, met 50 geslaagden. Van de 58, dus 86% ongeveer. Fucking laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |