Oké....ik zal 1 keer uitgebreid antwoord geven en voor de rest vind ik het allemaal wel best.
Vanaf deel 1 heb ik ruimschoots mee zitten posten en ontelbare nieuwsfeiten, foto's, stats e.d. mét links gepost, dus iemand die onterechte beschuldigingen uit over structureel vervuilen en misleiden die neem ik niet serieus.
(stats:
klik ) Maak de claim van het structureel misleiden en zelf verzinnen maar eerst eens hard n.a.v. mijn 453 posts in de hele reeks.
Dat er mensen zijn die
in deel 30 inspringen en niet weten dat Londen al bijna een week in de fik staat maakt me verder ook niets uit, hoe meer zielen, hoe meer vreugd en onwetendheid is geen misdaad:
quote:
Sommige feiten zijn al tig keer gepubliceerd en op een gegeven moment mag je die als bekend veronderstellen en als dat niet zo is, dan zal ik de eerste zijn om uitleg te geven als daar op een normale manier naar gevraagd wordt. Zelfs in het huidige deel kom ik nog met links:
klik en
klikAls de teneur echter out of the blue en zonder enige aanleiding wordt dat ik
moedwillig vervalste teksten en zelfgemaakte plaatjes zou plaatsen om het topic structureel te vervuilen, dan kan iemand de boom in en zelfs dat zeg ik nog op een nette manier.
klik e.v.
Het klopt dat ik bij die taartdiagrammen geen link had geplaatst, maar de beschuldigende- en agressieve toon van Carlos in eerste reactie daarop, maakten me nou niet echt bereidwillig. My bad, maar zelfs daar was ik nog zo vriendelijk om, nadat ik na een paar postings doorhad wat hij nou echt wilde, de link te plaatsen.
klikIk bedoel...hoe paranoide moet je zijn om te denken dat mensen taartdiagrammen na gaan maken op hun eigen pc.

en dan nog....vraag gewoon om een link ipv tig postings lang iemand van alles en nog wat te beschuldigen.
Na de opmerking van sp3c
klik , heb ik besloten om niet meer de moeite te doen van de afgelopen 30 topics en te stoppen met het plaatsen van nieuwsberichten, foto's en facts & figures. Scheelt mij een hoop werk en heeft niemand meer aanleiding om te klagen plus dat ik niet dat gestalk meer krijg mocht ik een link niet plaatsen, waar Carlos dat blijkbaar wel nodig vindt en hoef ik niet meer na te denken of ik nou wel of niet een link moet plaatsen als ik commentaar/een mening geef op het nieuws.
Ik heb helemaal geen zin in dat gezeik, dus Carlos negeer ik verder gewoon en hou de discussie gaande met mensen die ook al 30 topics geinteresseerd zijn en dat Carlos vindt dat ik structureel de boel verziek, is verder ook prima. Ieder z'n mening en dat hij een persoonlijke vendetta wil voeren moet hij ook maar zelf weten.
Als het ook verplicht is om linkjes te geven bij niet-gequote nieuwsberichten, dan hoor ik het graag, maar het is best lastig discusseren als mensen (en heel toevallig is dat steeds dezelfde) bij iedere naam of opmerking die voorbij komt om een bron gaan vragen. Ik bedoel...Cameron is de PM van Engeland, Duggan is de trigger van deze riots en Richard Mannington Bowes is het vijfde dodelijke slachtoffer. Dat zijn geen nieuwsberichten meer. Dat Carlos een week achterloopt met nieuwsfeiten wordt hopelijk niet tot norm gemaakt voor de rest van de posters.
Dat men in Birmingham bezig is met mensen te berechten, lijkt me ook geen nieuws en dat in Londen bijna iedereen 6 maanden krijgt is ook al uitgebreid besproken, inclusief linkjes met allerlei voorbeelden.
Ik zie het gedrag van Carlos dan ook als moedwillig zieken/uitdagen en daar ga ik dus niet in mee. Hij doet maar wat hem happy maakt en in de tussentijd zal ik dus geen quotes/foto's e.d. meer posten. Als er meer zaken zijn die niet mogen, dan hoor ik het wel en anders stop ik wel helemaal met posten in dat topic. Is ook geen probleem, kan er geen verwarring meer ontstaan als ik ergens geen link plaats waar dat wel had gemoeten, wat idd incidenteel weleens gebeurt is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kingstown op 16-08-2011 14:38:32 ]