Volgens mij was juist bijna iedereen voor een avondklok, maar jij hebt vast wel quotes die jouw stelling onderbouwen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En daar lukt het wel om een avondklok in te stellen, wat de usual suspects hier weer als onmogelijk voorhielden.
En harde normen en waarden leiden weer tot ongelijkheid, wij-zij gevoel, haat, egoïsme etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Vroeger was de maatschappij soft?
Juist softe normen en waarden, cultuurrelativisme, individualisering, hufterigheid etc. heeft hiertoe geleid.
Met een groot hek er omheen? Heeft vroeger ook niet gewerkt.quote:[..]
Zelfs in Nederland is er ruimte genoeg, ooit eens in Oost-Groningen geweest?
Gewoon allemaal bijelkaar zetten en laten werken in de landbouw of industrieele productie.
Netjes he! en wrs. nog wat centjes over om andere buurtwinkels ook te helpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo dan, in slechts een paar dagen tijd![]()
Dat heeft vroeger prima gewerkt en voorkomen dat steden als Amsterdam verpauperden. Verdiep je maar eens in de geschiedenis. Het zijn idd harde maatregelen, misschien niet eerlijk, maar het alternatief het afglijden naar een apenland lijkt mij nog slechter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Met een groot hek er omheen? Heeft vroeger ook niet gewerkt.
Stel dat het zou gebeuren. Hoe groot acht jij de kans dat en dergelijke zonering op dezelfde wijze verdwijnd alsin de door jou genoemde geschiedenis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat heeft vroeger prima gewerkt en voorkomen dat steden als Amsterdam verpauperden. Verdiep je maar eens in de geschiedenis. Het zijn idd harde maatregelen, misschien niet eerlijk, maar het alternatief het afglijden naar een apenland lijkt mij nog slechter.
En als je doorgaat met pappen en nathouden, zoals de gevestigde politici graag doen, dan schuif je de steeds groter wordende problemen voor je uit.
Ik hoor hier alleen maar van de linkse kerk dat het niet kan, tegen de grondwet is, tegen de EU regels is, niet helpt, etc. Ik hoor niet hoe zij het dan willen aanpakken.
Daar rijden ze linksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is er in Londen aan de hand?
Oudere man die werd aangevallen toen hij een beginnend brandje wilde blussen. Was gewond, maar is uiteindelijk overleden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:28 schreef Kirov het volgende:
5 doden? Waar is nummer 5 gevallen en hoe?
Olympische Spelen volgend jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verhoek wil er niet heen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Neenee, das Nottingham, en daar is dus LETTERLIJK niks aan de hand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verhoek wil er niet heen.
Misschien vloog hij op London en zag het van boven brandenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neenee, das Nottingham, en daar is dus LETTERLIJK niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neenee, das Nottingham, en daar is dus LETTERLIJK niks aan de hand.
Wat :squote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oudere man die werd aangevallen toen hij een beginnend brandje wilde blussen. Was gewond, maar is uiteindelijk overleden.
Politici, bankiers en andere graaiers streng straffen voor hun misdaden. Begin daarmee eens een voorbeeld te stellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:26 schreef Oud_student het volgende:
Ik hoor hier alleen maar van de linkse kerk dat het niet kan, tegen de grondwet is, tegen de EU regels is, niet helpt, etc. Ik hoor niet hoe zij het dan willen aanpakken.
Nummer 4 was nummer 1. Een 26-jarige man doodgeschoten in Croydon.quote:
Open er een topic overquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Politici, bankiers en andere graaiers streng straffen voor hun misdaden. Begin daarmee eens een voorbeeld te stellen.
Het zijn alleen strict gezien geen misdaden omdat het systeem nu eenmaal op deze manier in elkaar steekt. Als je toch iets wil doen, moet je bepaalde dingen verbieden zoals short gaan of een tax op aandelenverkopen die steeds lager wordt naar mate je ze langer in bezit hebt. Ook zouden eigenlijk al die vage derivaten verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Politici, bankiers en andere graaiers streng straffen voor hun misdaden. Begin daarmee eens een voorbeeld te stellen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je daarmee sociale onrust voorkomt, maar goed. Integendeel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat het veel belangrijker is dat de politiek stopt met lenen, de schulden afbetaald en dan de belastingen net zoveel verlaagd als dat de rentelast was.
Fuck the system. Het is door en door verrot en van boven wordt het in stand gehouden, dus prima dat ze beginnen het van onderen af te branden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het zijn alleen strict gezien geen misdaden omdat het systeem nu eenmaal op deze manier in elkaar steekt. Als je toch iets wil doen, moet je bepaalde dingen verbieden zoals short gaan of een tax op aandelenverkopen die steeds lager wordt naar mate je ze langer in bezit hebt. Ook zouden eigenlijk al die vage derivaten verboden moeten worden.
Het is beter voor de economie, daarmee goed voor de werkgelegenheid. Kijk maar hoe fijn het gaat in Griekenland, Spanje, Italie in vergelijking met Nederland en Duitsland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je daarmee sociale onrust voorkomt, maar goed. Integendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |