abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100671018
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik vind dat niet vreemd. Als je "onschuldig" bent, dan had je eigenlijk niks op straat te zoeken op dat moment. Verder, als jij na verhoor kan aantonen dat je niks misdaan hebt, dan mag je gewoon weer gaan hoor.

Name & shame doen ze al jaren in Engeland hoor.... Die Ajax relschoppers 2 jaar terug werden ook met naam en adres vermeld toen ze in Engeland opgepakt waren voor rellen.
Heb je de foto wel bekeken waar we het over hebben? Die is van facebook geplukt en niet van "straat"
pi_100671026
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laten we de situatie vooral nog uitzichtlozer maken, dat zal de gemeenschap positief beïnvloeden.
Nu leren ze eens dat er consequenties zijn verbonden aan hun falende gedrag.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100671027
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laten we de situatie vooral nog uitzichtlozer maken, dat zal de gemeenschap positief beïnvloeden.
De ouders die hun kinderen zelf hebben aangegeven zullen daar nu ook wel spijt van hebben. :D
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:19:42 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100671042
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:18 schreef Kingstown het volgende:

De ouders die hun kinderen zelf hebben aangegeven zullen daar nu ook wel spijt van hebben. :D
Inderdaad. Maar dat zijn natuurlijk ook allemaal falende opvoeders :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_100671083
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar dat zijn natuurlijk ook allemaal falende opvoeders :+ .
Je weet niet eens of dat dezelfde zijn. Ik kan me goed voorstellen dat ouders die hun eigen kind hebben aangegeven niet gestraft zullen worden. Die laten nml zien WEL te weten hoe het hoort.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100671096
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:17 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heb je de foto wel bekeken waar we het over hebben? Die is van facebook geplukt en niet van "straat"
Dat had ik gemist, maar goed, mijn opmerking was bedoeld voor algemene CCTV beelden die geplaatst worden zonder censuur.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_100671136
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:17 schreef Copycat het volgende:
De ouders hebben dat contract ondertekend. Ik vind het te ver gaan om in de nasleep hiervan ook nog eens het hele gezin te straffen. Die zoon, die moet flink gestraft worden.
De tijd van pappen en nathouden is voorbij, je kunt mensen niet steeds een "laatste waarschuwing" geven. Er zijn gewoon veel gezinnen waarvoor geen hoop meer is dat zij zich op een acceptabele vorm in de gemeenschap gaan gedragen. Stop deze mensen in apparte wijken voor asocialen. Vroeger had je in Drenthe Frederiksoord waar deze gezinnen een stuk land kregen en in hun eigen onderhoud moesten voorzien, na enkele jaren en goed gedrag was het dan mogelijk in de maatschappij teug te keren.
Het sation van "democatische", "de boel bijelkaar houden" oplossingen is reeds lang gepasseerd.
Als je nu niet hard ingrijpt, dan moet je straks nog harden ingrijpen of je land zakt af naar een apenland zoals Mexico.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:24:56 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100671141
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Je weet niet eens of dat dezelfde zijn. Ik kan me goed voorstellen dat ouders die hun eigen kind hebben aangegeven niet gestraft zullen worden. Die laten nml zien WEL te weten hoe het hoort.
Als mosterd na de maaltijd, zou je kunnen redeneren. Als ze echt wisten hoe het hoorde, waren die kinderen niet aan het plunderen geslagen.
Kinderen zijn de daders, ik vind het niet terecht om dit soort draconische maatregelen tegen hun ouders te treffen.
pi_100671154
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:22 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat had ik gemist, maar goed, mijn opmerking was bedoeld voor algemene CCTV beelden die geplaatst worden zonder censuur.
Dat is een ander verhaal idd, maar dit is de foto: Links de verdachte en rechts een vriendin, een gezellig kiekje zeg maar, wat verder niets met de rellen te maken heeft...dan knip of blur je die rechter toch even weg lijkt me?

pi_100671176
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:24 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Vroeger had je in Drenthe Frederiksoord waar deze gezinnen een stuk land kregen en in hun eigen onderhoud moesten voorzien, na enkele jaren en goed gedrag was het dan mogelijk in de maatschappij teug te keren.
Dat verklaart een hoop over Drenthe en zijn inwoners.
pi_100671190
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop over Drenthe en zijn inwoners.
:D

Dan hebben we het nog niet over pauperkolonie Veenhuizen gehad. 8-)
pi_100671194
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als mosterd na de maaltijd, zou je kunnen redeneren. Als ze echt wisten hoe het hoorde, waren die kinderen niet aan het plunderen geslagen.
Kinderen zijn de daders, ik vind het niet terecht om dit soort draconische maatregelen tegen hun ouders te treffen.
Als ze minderjarig zijn is dat niet anders dan het al sinds mensenheugenis is.

Als mijn kind nb 18 is en het financieel verneukt mag ik betalen. Dat schijnt zelfs tot ver boven de 21 nog zo te zijn.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:29:24 #188
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100671198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:24 schreef Oud_student het volgende:

[..]

De tijd van pappen en nathouden is voorbij, je kunt mensen niet steeds een "laatste waarschuwing" geven. Er zijn gewoon veel gezinnen waarvoor geen hoop meer is dat zij zich op een acceptabele vorm in de gemeenschap gaan gedragen. Stop deze mensen in apparte wijken voor asocialen. Vroeger had je in Drenthe Frederiksoord waar deze gezinnen een stuk land kregen en in hun eigen onderhoud moesten voorzien, na enkele jaren en goed gedrag was het dan mogelijk in de maatschappij teug te keren.
Het sation van "democatische", "de boel bijelkaar houden" oplossingen is reeds lang gepasseerd.
Als je nu niet hard ingrijpt, dan moet je straks nog harden ingrijpen of je land zakt af naar een apenland zoals Mexico.
Heeft het verharden van de maatschappij niet geleid tot deze rellen?
En die aparte wijken zie ik nog niet zo gouw werken. Ten eerste wonen ze al apart en ten tweede wonen ze altijd weer ergens in de buurt waar anderen er last van hebben.
En een vrij continent als Australië is er niet meer.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:29:54 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100671205
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Als ze minderjarig zijn is dat niet anders dan het al sinds mensenheugenis is.

Als mijn kind nb 18 is en het financieel verneukt mag ik betalen. Dat schijnt zelfs tot ver boven de 21 nog zo te zijn.
Maar uithuiszetting is wat anders dan voor de kosten opdraaien. Daar draait het bij mij om.
pi_100671220
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar uithuiszetting is wat anders dan voor de kosten opdraaien. Daar draait het bij mij om.
Dan krijg je straks duizenden gezinnen die op straat staan...en dan? Verschuiven van het probleem...meer niet.
pi_100671224
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:29 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]
Eggg wel

zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:37:11 #192
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100671288
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eggg wel

[ afbeelding ]
"Hou mij tegen :( "
pi_100671305
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:41:30 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100671356
On a sidenote, op CNN hebben ze het steeds over onrusten in de Amerikaanse stad Philadelphia

http://www.cnn.com/2011/C(...)index.html?hpt=hp_t1
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_100671371

quote:
The KeepAaronCutting fund is now closed.

Dear supporters,

Aaron has more than enough to get himself back up and running and has been completely overwhelmed by your response. After fixing up his barbershop, we will be working with the council, Aaron and his nephew Eddie, to distribute the rest of the fund to make sure it goes to help the other businesses and residents around Aaron's shop. There's lots to do. We will be recording the progress we make on his shop and the other people that benefit from your money. Keep checking back with us on this blog for these updates.

This project has proved that social media can be a powerful force for good. It's been the most heartening experience to be involved with all of you.

On behalf of Aaron and everyone involved, thank you so much for everything.

Thank you all
£35,000 has been raised for Aaron.
^O^
pi_100671379
Wow. Fijn O+
pi_100671552
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Heeft het verharden van de maatschappij niet geleid tot deze rellen?
Vroeger was de maatschappij soft?
Juist softe normen en waarden, cultuurrelativisme, individualisering, hufterigheid etc. heeft hiertoe geleid.
quote:
En die aparte wijken zie ik nog niet zo gouw werken. Ten eerste wonen ze al apart en ten tweede wonen ze altijd weer ergens in de buurt waar anderen er last van hebben.
Zelfs in Nederland is er ruimte genoeg, ooit eens in Oost-Groningen geweest?
Gewoon allemaal bijelkaar zetten en laten werken in de landbouw of industrieele productie.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:05:01 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100671693
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:55 schreef Oud_student het volgende:

Gewoon allemaal bijelkaar zetten en laten werken in de landbouw of industrieele productie.
Landbouw kan geen personeel betalen en productie is ge-out-sourced.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_100671753
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
On a sidenote, op CNN hebben ze het steeds over onrusten in de Amerikaanse stad Philadelphia

http://www.cnn.com/2011/C(...)index.html?hpt=hp_t1
En daar lukt het wel om een avondklok in te stellen, wat de usual suspects hier weer als onmogelijk voorhielden.

Oh enne

quote:
An African-American, Nutter noted that those involved in the Philadelphia attacks are predominantly black and said their behavior damaged themselves and their race
8-)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:13:39 #200
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_100671825
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:42 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

^O^
Zo dan, in slechts een paar dagen tijd :D ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')