abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100661527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef Ludd het volgende:
Dat niet alleen. Ze reageren niet eens op zijn email.
Het gore lef! Dat is mij nog nooit gebeurd!!! RELLEN!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100661633
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Die ene neger vond ik ieder geval dat hij goed voor zijn kind zorgde; hij had luiers, kleren etc. gejat. ^O^
Je moet er maar net aan denken tijdens de rooftocht.
pi_100661681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nog een klassequote van deze geweldig zielige jongens:

Journalist: "Any bad feelings at night?"
Ngr: "No, cos I'm watchin the plasma that I just got. It's like christmas came early."

:') :')

"They ain't givin us no jobs."

:') :')

Net alsof het ooit goed gaat komen met deze kneuzen. :')
Volgens mij heb ik de nederlandse versie ook al eens gezien...
pi_100661780
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:46 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik de nederlandse versie ook al eens gezien...
Daar hebben ze een tv serie en paar films van gemaakt.
pi_100662349
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Daar hebben ze een tv serie en paar films van gemaakt.
Bassie en Adriaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100662457
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee dat heeft de politie niet toegegeven, dat is een gerucht van Twitter dat jij klakkeloos overneemt.

Dude...volg het nieuws eens. Letterlijke quote van de police die ik gaf.
http://www.guardian.co.uk(...)an-ipcc-misled-media

Dat het niet in jouw wereldbeeld past snap ik, maar waarom roepen dat het van twitter komt?
Het was werkelijk all over het Engelse nieuws vandaag....ik weet wat jij in de eerste serie topics over Duggan geroepen hebt, dus een beetje lullig van je voorbarige conclusies, maar that's how it is. :)
pi_100662527
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Bassie en Adriaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begon ooit met Peppi en Kokki, :(
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 02:18:54 #158
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100667121
Zijdelings: In Philly is het ook al een tijdje onrustig.... alhoewel dit meer in de "probleemjongeren" categorie valt.

http://www.cnn.com/2011/C(...)index.html?hpt=hp_t1
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 02:19:33 #159
28033 Pek
je moet wat
pi_100667140
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat het niet in jouw wereldbeeld past snap ik, maar waarom roepen dat het van twitter komt?
Het was werkelijk all over het Engelse nieuws vandaag....ik weet wat jij in de eerste serie topics over Duggan geroepen hebt, dus een beetje lullig van je voorbarige conclusies, maar that's how it is. :)
Het is verder vrij normaal om met een "loaded handgun" rond te lopen natuurlijk. :')

quote:
Duggan, 29, was armed with a loaded handgun when he was shot dead
Dat soort gastjes kan je inderdaad beter preventief ruimen, voordat ze een schot gelost hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pek op 13-08-2011 02:28:07 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_100667965
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef Pek het volgende:

[..]

Het is verder vrij normaal om met een "loaded handgun" rond te lopen natuurlijk. :')

[..]

Dat soort gastjes kan je inderdaad beter preventief ruimen, voordat ze een schot gelost hebben.
Mja, laat Kingstown maar. Die vindt het beter als een politieagent sterft dan een drugscrimineel. Want boehoe die drugscrimineel heeft familie. Die politieagent zeker niet. :')
pi_100668420
Maar het is laat, ga allemaal maar slapen.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 04:41:07 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100669596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:09 schreef Kingstown het volgende:
Iets anders wat ik me trouwens afvraag (en mss kunnen de mensen die in Engeland wonen daar wat over zeggen). Kun je zomaar foto's plaatsen van mensen die niets met de riots van doen hebben gehad?

Ik kwam een foto van de miljonairsdochter tegen die gepakt werd en naast haar staat een vriendin....moet die niet geblurt of weggeknipt worden of zijn de regels in Engeland anders?

[ afbeelding ]

Laura Johnson, left, and friend in a photo posted on Facebook last year

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz1Uq6PcAyj

http://www.dailymail.co.u(...)id-Stefan-Hoyle.html
Je hebt gezien dat de daders momenteel op gigantische schermen door de stad worden getoond met voor en achternaam?

Er gaat echt niet meer gekeken worden naar een fotootje online wat niet geblurred is :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_100670055
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Pfft, neemt niet weg dat deze fijne gozer een arrestatieteam achter zich aan had en een wapen droeg:

quote:
Duggan, 29, was armed with a loaded handgun when he was shot dead by police after the minicab he was in was stopped during a planned operation to arrest him.
De arme onschuldige zielepoot :'(
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100670338
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 07:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Pfft, neemt niet weg dat deze fijne gozer een arrestatieteam achter zich aan had en een wapen droeg:

[..]

De arme onschuldige zielepoot :'(
De mening die je hebt over Duggan staat los van de feiten die er voorgevallen zijn en ik was best wel verdrietig dat jij dacht dat ik zoiets zou verzinnen...heb er vannacht niet van kunnen slapen. :'(
pi_100670351
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 04:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je hebt gezien dat de daders momenteel op gigantische schermen door de stad worden getoond met voor en achternaam?

[ afbeelding ]

Er gaat echt niet meer gekeken worden naar een fotootje online wat niet geblurred is :D

Yup, idd gezien...is in Birmingham waar ze die Van gebruiken, maar ik heb het hier niet over daders, maar over willekeurig onschuldige mensen die ergens op een foto staan met daders.
Vind ik vreemd dat ze die ook gewoon publiceren.
pi_100670356
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 02:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Mja, laat Kingstown maar. Die vindt het beter als een politieagent sterft dan een drugscrimineel. Want boehoe die drugscrimineel heeft familie. Die politieagent zeker niet. :')
Ja, dat heb ik idd gezegd. :')
Ik hou me graag bij de feiten, anderen vinden die blijkbaar minder belangrijk.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:15:28 #167
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100670478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

"They ain't givin us no jobs."

Dus hij was aangenomen :D
pi_100670577
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Dus hij was aangenomen :D
:D
pi_100670951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 08:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik idd gezegd. :')
Ik hou me graag bij de feiten, anderen vinden die blijkbaar minder belangrijk.
Ik vind het geen enkel verschil maken eigenlijk en geen enkele aanleiding voor de rellen. Feit blijft dat een gewapende crimineel werd doodgeschoten en men gelijk begon te rellen en plunderen nog voor er uberhaupt de tijd was om een gedegen onderzoek uit te voeren.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:14:05 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100670969
quote:
Laten we de situatie vooral nog uitzichtlozer maken, dat zal de gemeenschap positief beïnvloeden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_100670980
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 08:49 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Yup, idd gezien...is in Birmingham waar ze die Van gebruiken, maar ik heb het hier niet over daders, maar over willekeurig onschuldige mensen die ergens op een foto staan met daders.
Vind ik vreemd dat ze die ook gewoon publiceren.
Ik vind dat niet vreemd. Als je "onschuldig" bent, dan had je eigenlijk niks op straat te zoeken op dat moment. Verder, als jij na verhoor kan aantonen dat je niks misdaan hebt, dan mag je gewoon weer gaan hoor.

Name & shame doen ze al jaren in Engeland hoor.... Die Ajax relschoppers 2 jaar terug werden ook met naam en adres vermeld toen ze in Engeland opgepakt waren voor rellen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_100670993
quote:
Hoe betrouwbaar is dit bericht?
pi_100670994
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laten we de situatie vooral nog uitzichtlozer maken, dat zal de gemeenschap positief beïnvloeden.
Zou jij zulke figuren in je woning willen hebben dan?

Je tekent een contract, daarin staan voorwaarden, dat je zelf nou zo dom bent om die regels te overtreden....
Ik heb echt weinig medelijden met dit soort stakkers....
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:17:17 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100671014
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:15 schreef Spezza19 het volgende:

Zou jij zulke figuren in je woning willen hebben dan?

Je tekent een contract, daarin staan voorwaarden, dat je zelf nou zo dom bent om die regels te overtreden....
Ik heb echt weinig medelijden met dit soort stakkers....
De ouders hebben dat contract ondertekend. Ik vind het te ver gaan om in de nasleep hiervan ook nog eens het hele gezin te straffen. Die zoon, die moet flink gestraft worden.
pi_100671018
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik vind dat niet vreemd. Als je "onschuldig" bent, dan had je eigenlijk niks op straat te zoeken op dat moment. Verder, als jij na verhoor kan aantonen dat je niks misdaan hebt, dan mag je gewoon weer gaan hoor.

Name & shame doen ze al jaren in Engeland hoor.... Die Ajax relschoppers 2 jaar terug werden ook met naam en adres vermeld toen ze in Engeland opgepakt waren voor rellen.
Heb je de foto wel bekeken waar we het over hebben? Die is van facebook geplukt en niet van "straat"
pi_100671026
quote:

[..]

Nu leren ze eens dat er consequenties zijn verbonden aan hun falende gedrag.
pi_100671027
quote:

[..]

De ouders die hun kinderen zelf hebben aangegeven zullen daar nu ook wel spijt van hebben. :D
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:19:42 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100671042
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:18 schreef Kingstown het volgende:

De ouders die hun kinderen zelf hebben aangegeven zullen daar nu ook wel spijt van hebben. :D
Inderdaad. Maar dat zijn natuurlijk ook allemaal falende opvoeders :+ .
pi_100671083
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar dat zijn natuurlijk ook allemaal falende opvoeders :+ .
Je weet niet eens of dat dezelfde zijn. Ik kan me goed voorstellen dat ouders die hun eigen kind hebben aangegeven niet gestraft zullen worden. Die laten nml zien WEL te weten hoe het hoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')