abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:56:07 #101
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100641821
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je kijkt naar het potentieel en de kredietwaardigheid van deze mensen: is het rendabel? Investeren. Niet rendabel? Niet investeren.

Jij wilt bij voorbaat deze mensen in Polen aan het werk zitten.
1. Er is niet voor iedereen werk. Het aanbod overschrijdt de vraag. Ergo, jij als belastingbetaler financieert alsnog hun cel en hun uitkering voor voedsel en kleding.

Met andere woorden: je bent de dief van je eigen portemonnee.
+ Met outsourcen naar Polen gaat het BNP van Polen omhoog en het eigen BNP naar beneden. :%
pi_100642714
De economiestudentjes hebben het topic overgenomen zie ik.
pi_100642800
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
De economiestudentjes hebben het topic overgenomen zie ik.
Yup. Nieuws droogt op en dan komen de boekenwijsheden op tafel over hoe dit allemaal opgelost/voorkomen kan worden.

Allemaal theorie offcourse, maar je eigen religie verkondigen is gewoon leuk.
pi_100642873
Theorie. _O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:51:33 #105
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_100644010
Ik weet niet of jullie dit al gezien hadden (heb de topics niet echt gevolgd), maar ik vind dit schokkend om te zien en lezen:
http://news.sky.com/home/uk-news/article/16048584

Het gaat om vier jongens van 16/17 jaar die met een busje door de stad gereden zijn en tijdens de rellen allerlei spullen gejat hebben. Het varieerde van dure electronica tot luiers en babykleertjes voor het kind van één van hen. Als verklaring voor hun aso-gedrag dragen ze aan dat ze het gedaan hebben omdat ze geen werk kunnen krijgen en omdat de mensen in Canary Wharf en de regering alleen maar bezig zijn om hun eigen zakken te vullen.

Die houding stoort mij dus enorm. Het zijn broekies van 16/17, sommigen zelfs met kinderen, die maar klagen dat ze geen werk kunnen krijgen. Lijkt me logisch, op je 16e hoor je nog bezig te zijn met een opleiding, maar dat vinden deze figuren waarschijnlijk beneden hun waardigheid of zo. En de mensen waar ze zo op afgeven, zijn veelal hardwerkende burgers die elke dag weer bezig zijn om geld te verdienen om hun gezin te onderhouden. Of in ieder geval om zich hun hoge levensstandaard te kunnen veroorloven.

Ik snap dat Sky News de identiteiten van deze jongens niet prijsgeeft (journalistiek staat of valt met bescherming van de bron), maar ik hoop dat de politie op andere manieren weet te achterhalen wie ze zijn.
pi_100644050
PaulLewis twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 15:38:46 BREAKING: IPCC has announced it may have "inadvertently" led journalists to believe Mark Duggan shot at police reageer retweet
pi_100644357
quote:
In response to an inquiry by our correspondent Paul Lewis, the IPCC has sent this statement to the Guardian:

Analysis of media coverage and queries raised on Twitter have alerted to us to the possibility that we may have inadvertently given misleading information to journalists when responding to very early media queries following the shooting of Mark Duggan by MPS officers on the evening of 4th August.

The IPCC's first statement, issued at 22:49 on 4th August, makes no reference to shots fired at police and our subsequent statements have set out the sequence of events based on the emerging evidence. However, having reviewed the information the IPCC received and gave out during the very early hours of the unfolding incident, before any documentation had been received, it seems possible that we may have verbally led journalists to believe that shots were exchanged as this was consistent with early information we received that an officer had been shot and taken to hospital.

Any reference to an exchange of shots was not correct and did not feature in any of our formal statements, although an officer was taken to hospital after the incident.

This is significant, as much of the early media coverage referred to an "exchange of shots", with some media outlets clearly implying that police had been shot at first. This issue is one of the key grievances of the Duggan family.
pi_100644642
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Maar als de relschoppers er zonder te betalen er weg meekomen, dan is de ondernemer dus het ware slachtoffer van het (linkse) Engelse systeem.
O gottegottegot, ga eens hulp zoeken.
pi_100644736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:51 schreef Chevalric het volgende:

Het gaat om vier jongens van 16/17 jaar die met een busje door de stad gereden zijn en tijdens de rellen allerlei spullen gejat hebben. Het varieerde van dure electronica tot luiers en babykleertjes voor het kind van één van hen. Als verklaring voor hun aso-gedrag dragen ze aan dat ze het gedaan hebben omdat ze geen werk kunnen krijgen en omdat de mensen in Canary Wharf en de regering alleen maar bezig zijn om hun eigen zakken te vullen.

Die gozers hebben de kans gegrepen en proberen dat op hun manier beetje recht te lullen.
Dat ze zo'n verhaal tegen journalisten gaan vertellen, zegt eigenlijk al genoeg over hun verstandelijke vermogens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 16:11:44 ]
pi_100646072
LexyTopping twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 16:10:51 Oborne: "The rioters have this defence: they are just following the example set by senior and respected figures in society" >>OUCH #ukriots reageer retweet
pi_100646220
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef Kingstown het volgende:
LexyTopping twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 16:10:51 Oborne: "The rioters have this defence: they are just following the example set by senior and respected figures in society" >>OUCH #ukriots reageer retweet
"Hullie doen het ook :'(, edelachtbare"
pi_100646308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef waht het volgende:

[..]

Goed voorbeeld doet goed volgen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:54:14 #113
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_100646339
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef waht het volgende:

[..]

"They stole our money and freedom, we're stealing it back."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:32:14 #114
308148 Marie30
Perception is reality.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:36:49 #115
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:38:56 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100647617
quote:
LOL
Kijk dat zijn leuke dingen voor de mensen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100648801
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

.. elke jongere krijgt stufi, ook MBO'ers, en het is maar de vraag of ze ooit voor het land rendabel zijn.

[..]
Nu valt me werkelijk waar niks meer in. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat de gemiddelde MBO-er een heel stuk rendabeler is als blaaskaken zoals jou. Al ooit eens van "de kurk waarop de samenleving drijft" gehoord? Ik kan je verzekeren dat die "kurk" voor het overgrote merendeel uit middenklassers bestaat en niet uit die ondernemers waar je ook in dit topic weer zo hoog over opgeeft.

Dit soort neoliberale heile welt-onzin (laat alles aan het bedrijfsleven over en álles komt goed) slaat al nergens op en als de middenklasse vervolgens ook nog eens te kakken gezet wordt als zijnde "onrendabel", dan vraag ik me af hoeveel Colombiaans waspoeder gesnoven moet worden om zulke surrealistische waanidëeen uit je toetsenbord te krijgen... :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_100648896
Zoals we allemaal weten was de trigger voor de rellen de dood van Mark Duggan. De politie heeft nu toegegeven dat ze "per ongeluk" de media hebben misleid over de ware toedracht. Duggan heeft niet als eerste geschoten zoals de politie in eerste instantie beweerde, sterker nog....hij heeft helemaal niet geschoten.
pi_100648936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef Kingstown het volgende:
Zoals we allemaal weten was de trigger voor de rellen de dood van Mark Duggan. De politie heeft nu toegegeven dat ze "per ongeluk" de media hebben misleid over de ware toedracht. Duggan heeft niet als eerste geschoten zoals de politie in eerste instantie beweerde, sterker nog....hij heeft helemaal niet geschoten.
De vraag is of ze in hun recht stonden toen ze schoten.
pi_100649199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef waht het volgende:

[..]

De vraag is of ze in hun recht stonden toen ze schoten.
De vraag is waarom de politie opzettelijk per ongeluk de media misleid.
pi_100649341
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Bang voor rellen misschien? O-)
pi_100649410
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Bang voor rellen misschien? O-)
Lol...of ze wilden juist rellen, om zo de zware bezuinigingen (20%) aan de kaak te stellen! 8-)
pi_100650058
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Waarom volgen ze dan niet de meerderheid van mensen die niet lopen te looten? Rara.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100650072
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Omdat alle informatie niet meteen beschikbaar is?
pi_100650221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Waarom volgen ze dan niet de meerderheid van mensen die niet lopen te looten? Rara.
De meerderheid loopt wel te looten, alleen niet op straat. Grijpen wat je kan en jezelf verrijken is de norm en het voorbeeld. Van de ander wordt altijd braaf gedrag verwacht, terwijl men zichzelf ook onrechtmatig zaken toeëigent, alleen komen die er mee weg.

Er staat ergens een mooi artikel gepost waar voorbeelden staan van Engelse parlementariërs die ook zaken als computers, kleding e.d. onrechtmatig hebben gedeclareerd en zonder boete gewoon vanuit de politieke bankjes nu om het hardst staan te schreeuwen hoe fout dit wel niet is en dat de rioters de brandstapel op moeten...tsja...vreemd he dat je dan een dikke vinger krijgt.
  Donald Duck held vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:08:42 #127
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100650263
quote:
Normale agenten in het VK dragen geen vuurwapens. Dus als iemand daar al een gewapende agent tegenover zich treft, is dat een bijzondere situatie die al als dreigend werd beschouwd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_100650279
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Omdat alle informatie niet meteen beschikbaar is?
Als niet alle informatie beschikbaar is ga jij dus vertellen dat degene die doodgeschoten is als eerste geschoten heeft? Kom op zeg...zeg dan dat de omstandigheden nog onduidelijk zijn ofzo.

Hoe komt men erbij om een verhaal te verzinnen? Liegen is dus schijnbaar ook een norm.
pi_100650320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Normale agenten in het VK dragen geen vuurwapens. Dus als iemand daar al een gewapende agent tegenover zich treft, is dat een bijzondere situatie die al als dreigend werd beschouwd.
Prima, maar waarom dan liegen dat de dode als eerste geschoten heeft?
pi_100650416
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De meerderheid loopt wel te looten, alleen niet op straat. Grijpen wat je kan en jezelf verrijken is de norm en het voorbeeld. Van de ander wordt altijd braaf gedrag verwacht, terwijl men zichzelf ook onrechtmatig zaken toeëigent, alleen komen die er mee weg.

Er staat ergens een mooi artikel gepost waar voorbeelden staan van Engelse parlementariërs die ook zaken als computers, kleding e.d. onrechtmatig hebben gedeclareerd en zonder boete gewoon vanuit de politieke bankjes nu om het hardst staan te schreeuwen hoe fout dit wel niet is en dat de rioters de brandstapel op moeten...tsja...vreemd he dat je dan een dikke vinger krijgt.
Ja maar dan moet je in opstand komen tegen de politieke elite. Dat ze dat niet gedaan hebben, zegt veel over de looters. Waar jij nu over praat, daar denken die mensen niet eens aan. Ze willen gewoon die dure broek, die dure drank en die dure games hebben. Simpel. Dit is geen uit moraliteit voortgekomen opstand maar juist uit amoraliteit.
pi_100650455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:10 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Prima, maar waarom dan liegen dat de dode als eerste geschoten heeft?
De feiten niet kennen en liegen is iets anders. Ze hebben in schriftelijke berichten nooit gezegd dat die drugsdealer eerst geschoten had. Blijkbaar is er mondeling verkeerd gecommuniceerd. De media kennende is dat weer opgeblazen.

Stel een journalist krijgt dit te horen:
"Er zijn schoten gelost."
"Eén agent is gewond."

Wat zou je daar als journalist van maken?
"Schietpartij in Londen, drugscrimineel gedood, politieagent gewond!"
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:15:40 #132
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_100650478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er zitten er toch anders echt een aantal achter tralies voor dat soort zaken. Zie o.a. http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-12141749

Ik vind dat trouwens nogal wat anders als plunderen en stelen. Echt een heel zwak excuus om dat te proberen te gebruiken om te suggereren dat het normaal gedrag is.
pi_100651044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:15 schreef beantherio het volgende:

[..]

Er zitten er toch anders echt een aantal achter tralies voor dat soort zaken. Zie o.a. http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-12141749

Ik vind dat trouwens nogal wat anders als plunderen en stelen. Echt een heel zwak excuus om dat te proberen te gebruiken om te suggereren dat het normaal gedrag is.
Oh maar het een kan ook niet dienen als excuus voor het ander. Het geeft alleen wel aan hoe rot een samenleving is. In Engeland jat iedereen kennelijk tamelijk schaamteloos, maar de kruimeldiefjes hebben de pech dat zij degenen zijn die ervoor gepakt worden.
pi_100651377
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:15 schreef beantherio het volgende:

[..]

Normaal gedrag is het zeker niet, maar het feit dat een politicus die voor 20k fraudeert blijkbaar niet als plunderen en stelen ervaart wordt zegt al genoeg over de de moraal die we hebben, want dat is net zo goed plunderen en stelen en dan ook nog eens van iemand die wél de brains heeft, dus in feite nog veel kwalijker.

Ik durf zelfs de stelling wel aan dat al die boeroepers hier, voor het grootste deel ook mee hadden gedaan als ze tussen de 18 en 24 waren geweest en in die omstandigheden leefden.
pi_100651596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Normaal gedrag is het zeker niet, maar het feit dat een politicus die voor 20k fraudeert blijkbaar niet als plunderen en stelen ervaart wordt zegt al genoeg over de de moraal die we hebben, want dat is net zo goed plunderen en stelen en dan ook nog eens van iemand die wél de brains heeft, dus in feite nog veel kwalijker.

Ik durf zelfs de stelling wel aan dat al die boeroepers hier, voor het grootste deel ook mee hadden gedaan als ze tussen de 18 en 24 waren geweest en in die omstandigheden leefden.
Die mensen dragen zelf ook verantwoordelijkheid voor hun omstandigheden. Ik ga sowieso geen medelijden hebben met zwakzinnigen die zeuren over armoede maar wel in dure trainingspakken en schoenen rondrennden.

En ik denk dat het meer met cultuur -ook die van de straat, maar niet alleen- te maken heeft dan met omstandigheden.
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:00:08 #136
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_100651981
Duggan had het Trident team achter zich aan. Dat is een speciale unit die zich op zware criminelen richt, lui met vuurwapens. Daarom had ie ook een taxi genomen. Hij wist dat ze hem volgden en zijn eigen auto waarschijnlijk gebugged was.

De politie in Londen staat erom bekend dat ze 'foutjes' afdekken en in de doofpot stoppen dus ik zou niet vreemd opkijken als het nu weer zo is. Aan de andere kant was dit geen lieverdje en dan neemt men geen risico. Als hij de handen niet snel genoeg heeft laten zien, ja dan zit het erin dat ze hem uit voorzorg neergelegd hebben.

Risico van het vak als je zo nodig de gangster moet uithangen.
pi_100652285
Iets anders wat ik me trouwens afvraag (en mss kunnen de mensen die in Engeland wonen daar wat over zeggen). Kun je zomaar foto's plaatsen van mensen die niets met de riots van doen hebben gehad?

Ik kwam een foto van de miljonairsdochter tegen die gepakt werd en naast haar staat een vriendin....moet die niet geblurt of weggeknipt worden of zijn de regels in Engeland anders?

Laura Johnson, left, and friend in a photo posted on Facebook last year

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz1Uq6PcAyj

http://www.dailymail.co.u(...)id-Stefan-Hoyle.html
pi_100652589
Zal in Engeland wel minder streng zijn. De politie plaatst daar zelfs verdachten online. Hier in Nederland krijg je duizenden euro's boete als je criminelen probeert te vinden die je winkel hebben overvallen. Portretrecht. :') :')
pi_100653441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:09 schreef Kingstown het volgende:
Iets anders wat ik me trouwens afvraag (en mss kunnen de mensen die in Engeland wonen daar wat over zeggen). Kun je zomaar foto's plaatsen van mensen die niets met de riots van doen hebben gehad?

Ik kwam een foto van de miljonairsdochter tegen die gepakt werd en naast haar staat een vriendin....moet die niet geblurt of weggeknipt worden of zijn de regels in Engeland anders?

[ afbeelding ]

Er zijn wat veelbelovende sukkels die hun ambities wat moeten gaan bijstellen.
Dat rijkeluiskind zal er wel mee weg komen.
pi_100656465
quote:

[ afbeelding ]

Klote facebook. Mocht ik morgen een riotje plegen zul je mij er niet op vinden. Ziet er trouwens wel lief en schattig uit dat meisje.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:51:50 #141
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100656654
quote:

[ afbeelding ]

Heeft bij het gros van die kids in dat artikel dus niets te maken met armoede of kansarm, gewoon verwende blagen die een stevige rotschop verdienen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100658323
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:51 schreef Chevalric het volgende:
Ik weet niet of jullie dit al gezien hadden (heb de topics niet echt gevolgd), maar ik vind dit schokkend om te zien en lezen:

Die houding stoort mij dus enorm. Het zijn broekies van 16/17, sommigen zelfs met kinderen, die maar klagen dat ze geen werk kunnen krijgen. Lijkt me logisch, op je 16e hoor je nog bezig te zijn met een opleiding, maar dat vinden deze figuren waarschijnlijk beneden hun waardigheid of zo. En de mensen waar ze zo op afgeven, zijn veelal hardwerkende burgers die elke dag weer bezig zijn om geld te verdienen om hun gezin te onderhouden. Of in ieder geval om zich hun hoge levensstandaard te kunnen veroorloven.

Ik snap dat Sky News de identiteiten van deze jongens niet prijsgeeft (journalistiek staat of valt met bescherming van de bron), maar ik hoop dat de politie op andere manieren weet te achterhalen wie ze zijn.
Ook gezien. Wat een kansloos volk. En nog stom ook door toe te geven dat hij via e-mail gesolliciteerd had bij de toko die hij berooft had.

"Je reageert niet op mijn sollicitatie-e-mail? Dan betaal ik je zo terug!"

Gelukkig was zijn accent overduidelijk :')
Kansloos kutjoch dat het was. Exact het type dat om 'RESPACTA' schreeuwt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100658371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het voorbeeld is niet gegeven, gewoon vuile leugens is wat ze verkondigen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100658456
quote:
Nee dat heeft de politie niet toegegeven, dat is een gerucht van Twitter dat jij klakkeloos overneemt.

En al ZOU het waar zijn, dan heeft het nog geen tyfus te maken met loosers die oude mannen doodslaan, adolescenten doodrijden en winkels leegplunderen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:51:26 #145
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_100659151
quote:

[ afbeelding ]

HUUUH!?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:16:21 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_100660354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee dat heeft de politie niet toegegeven, dat is een gerucht van Twitter dat jij klakkeloos overneemt.

En al ZOU het waar zijn, dan heeft het nog geen tyfus te maken met loosers die oude mannen doodslaan, adolescenten doodrijden en winkels leegplunderen.
Nee maar mischien wel om rellen uttelokken. Die natuurlijk nooit goed zijn te praten. Ws. waren zelfs bendes overvallen aan het organiseren gebruikmakend van de situatie. Ik krijg hier het Libie idee bij. Je hoeft maar iets te ensceneren en dan barst de hel los. Social Engineers van de New World order aan het werk wellicht.Een land invallen hoeft niet meer. Chaos creeren kan dus op allerlei manieren denk ik. En dan politiek uithollen uiteraard.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_100660674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Social Engineers van de New World order aan het werk wellicht.
Right. :{

Heb je hier ook aanwijzingen voor, of roep je maar wat?
pi_100660746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ook gezien. Wat een kansloos volk. En nog stom ook door toe te geven dat hij via e-mail gesolliciteerd had bij de toko die hij berooft had.

"Je reageert niet op mijn sollicitatie-e-mail? Dan betaal ik je zo terug!"

Gelukkig was zijn accent overduidelijk :')
Kansloos kutjoch dat het was. Exact het type dat om 'RESPACTA' schreeuwt.
Nog een klassequote van deze geweldig zielige jongens:

Journalist: "Any bad feelings at night?"
Ngr: "No, cos I'm watchin the plasma that I just got. It's like christmas came early."

:') :')

"They ain't givin us no jobs."

Net alsof het ooit goed gaat komen met deze kneuzen. :')
pi_100661280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nog een klassequote van deze geweldig zielige jongens:

Journalist: "Any bad feelings at night?"
Ngr: "No, cos I'm watchin the plasma that I just got. It's like christmas came early."

Net alsof het ooit goed gaat komen met deze kneuzen. :')
Zelf vinden ze van wel.
pi_100661485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

Dat niet alleen. Ze reageren niet eens op zijn email.

quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zelf vinden ze van wel.
Die ene vond in ieder geval dat hij goed voor zijn kind zorgde; hij had luiers, kleren etc. gejat. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')