abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100708532
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:50 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat hij doet? Hij geeft aan dat het hem een slecht gevoel geeft om op een bepaalde manier te handelen. De reden dat ik reageer is omdat ik er persoonlijk gewoon trots op ben om een eerlijk, betrouwbaar mens te zijn. Ik kan ook niet tegen onrecht en ben van mening dat je een ander moet behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Als ik iets anders zou doen, zou dat aan mijn geweten knagen.
Gaat om gevoel. Als je gevoel niet goed is moet je het niet doen. Belangrijker dan principes wat mij betreft. Daar zijn we het eens.
Je bent trots dat je een eerlijk, betrouwbaar mens bent. Dat kan iedereen wel zeggen, ik heb daar geen boodschap aan.
Onrecht kan ik ook niet tegen, maar dan onrecht waar mensen niets aan kunnen doen.
Als ik zie dat een puber een kleuter pest dan grijp ik in. Maar zoals ik al zei, als ze bij bakkerij Bart mij schofterig behandelen en vervolgens vergeten mij te laten betalen. No regrets, NUL. Je krijgt wat je verdient.

Ik behandel anderen ook zoals ik behandeld zou willen worden. Maar ik ben tevens van het je krijgt wat je verdient-principe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lagrinta op 14-08-2011 13:07:53 ]
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:07:14 #127
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_100708796
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:50 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat hij doet? Hij geeft aan dat het hem een slecht gevoel geeft om op een bepaalde manier te handelen. De reden dat ik reageer is omdat ik er persoonlijk gewoon trots op ben om een eerlijk, betrouwbaar mens te zijn. Ik kan ook niet tegen onrecht en ben van mening dat je een ander moet behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Als ik iets anders zou doen, zou dat aan mijn geweten knagen.
Hoe eerlijk en betrouwbaar je bent, daar kom je pas achter in stressvolle situaties. Je zou nog raar opkijken van de beslissingen die je kan nemen in situaties van leven en dood.
Als je rustig achter je compie zit te chillen, of er hangt weinig of niets vanaf, dan is het heel makkelijk om de moreel verantwoorde beslissingen te nemen. Maar dat is niet de situatie waarin je ware aard naar boven komt.

Ik zeg nu niet dat je onbetrouwbaar bent of dat je je mooier voordoet dan dat je in werkelijkheid bent.
Ik zeg dat het onmogelijk is om van te voren te weten hoe je reageert in situaties waarin je nog nooit terecht bent gekomen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_100708859
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hoe eerlijk en betrouwbaar je bent, daar kom je pas achter in stressvolle situaties. Je zou nog raar opkijken van de beslissingen die je kan nemen in situaties van leven en dood.
Als je rustig achter je compie zit te chillen, of er hangt weinig of niets vanaf, dan is het heel makkelijk om de moreel verantwoorde beslissingen te nemen. Maar dat is niet de situatie waarin je ware aard naar boven komt.

Goeie post. De ware aard van mensen komt naar boven in moeilijke situaties. Ik geloof ook wel in de goedheid van de mens, maar er is weinig voor nodig om af te wijke daarvan.
Ik zeg nu niet dat je onbetrouwbaar bent of dat je je mooier voordoet dan dat je in werkelijkheid bent.
Ik zeg dat het onmogelijk is om van te voren te weten hoe je reageert in situaties waarin je nog nooit terecht bent gekomen.
pi_100708873
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er komt wat frictie tussen de Lib Dems en conservatives over de veroordelingen en dan m.n. over een aantal controversiëlere uitspraken. De man met het water hebben we gehad, nu is er een vrouw veroordeeld tot 6 maanden die niet mee heeft gedaan aan de rellen, maar een paar shorts heeft gekregen van een vriend die afkomstig waren van de plunderingen.

Conservatives juichen dat toe, Lib Dems niet.
Dat heet een voorbeeld stellen. Na een periode van wetteloosheid als deze is dat zeer zeker nodig.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_100708883
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

True, maar ik denk dat we allemaal wel eens in situaties terecht zijn gekomen, waar je geld gevonden hebt, weg kon lopen zonder te betalen en dat soort minder stressvolle beslissingen.

Als het gaat om leven en dood, dan is dat niet hiermee te vergelijken.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 13:53:36 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100710473
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als jouw geweten je verteld dat het prima is dat je wegloopt zonder te betalen, dan ben je een looter, ongeacht wat voor principes je verder hebt.
neuh ... looten (plunderen) is echt totaal wat anders dan weglopen zonder te betalen

dat is net zoiets als een bokser die na de bel nog een klap uitdeelt vergelijken met iemand die op straat een random persoon in elkaar slaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:58:03 #132
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100710664
quote:
Heb je weer lekker thuis met excel zitten knutselen?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_100710825
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Heb je weer lekker thuis met excel zitten knutselen?
Aparte veronderstellingen hou je er op na.
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:03:07 #134
124676 RobertoCarlos
pi_100710873
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Aparte veronderstellingen hou je er op na.
Ik kan ook een paar schemaatjes produceren met het totaal omgekeerde van wat jij zegt :P
pi_100710975
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik kan ook een paar schemaatjes produceren met het totaal omgekeerde van wat jij zegt :P
Ga vooral je gang als je daar plezier in hebt en/of denkt dat het relevant is. :)
pi_100712945
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Dat heet een voorbeeld stellen. Na een periode van wetteloosheid als deze is dat zeer zeker nodig.
Ja, en daarna gaat gewoon alles weer zijn gewone gang.
pi_100713127
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja, en daarna gaat gewoon alles weer zijn gewone gang.
Sowieso...een voorbeeld stellen met iemand die niet meegedaan heeft aan de rellen. Kansloze wraakoefening die niets oplevert.
pi_100714660

quote:
There was a group of lads sitting around on their bikes in the middle of the precinct.

Then I heard shouts of "armed police" and "get down". It was all so fast. The boys flew on to the ground and the police had the guns close to their heads.

There were three armed police and about another 10 back up officers. For the next 15 minutes the lads on the ground were being searched and had names and addresses taken. The police seemed particularly interested in a bag one of them had.

They tore it open but there just seemed to be boxes of Smarties and other stuff from Greggs.
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:30:04 #139
124676 RobertoCarlos
pi_100714897
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ga vooral je gang als je daar plezier in hebt en/of denkt dat het relevant is. :)
Nee, ik hou niet zo van verkeerde informatie geven. Bovendien dat doe jij al, dus dat zou niet origineel zijn :Y

Edit: ik zie aan jouw vorige post dat je gewoon doorgaat met de boel ophitsen met roddels en geruchten :N
pi_100715125
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:30 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nee, ik hou niet zo van verkeerde informatie geven. Bovendien dat doe jij al, dus dat zou niet origineel zijn :Y

Edit: ik zie aan jouw vorige post dat je gewoon doorgaat met de boel ophitsen met roddels en geruchten :N
Dit topic vollullen en dan weer wachten. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2011 15:34:52 ]
pi_100715243
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:30 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik plaats nieuwsberichten. Als je dat vervelend vindt, dan moet je dat maar melden in FB.
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:40:12 #142
124676 RobertoCarlos
pi_100715428
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik plaats nieuwsberichten. Als je dat vervelend vindt, dan moet je dat maar melden in FB.
Nee, je plaatst geen nieuwsberichten. Je plaats een willekeurige foto en (zelf verzonnen?) tekst. Dat is wat anders dan een duidelijk verhaal met een bron. Treurig dat je zo kinderachtig reageert op een kritische opmerking. Wees gewoon volwassen en plaatst echt nieuws met bron en al.. :P
pi_100715666
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nee, je plaatst geen nieuwsberichten. Je plaats een willekeurige foto en (zelf verzonnen?) tekst.
_O-

Jij denkt echt dat ik Engelse teksten ga verzinnen en ergens foto's van internet pluk die er niets mee te maken hebben? Ik heb met je te doen.

Het is me zelfs gelukt om mijn zelfverzonnen tekst en foto in The Guardian te krijgen....knap he!
http://www.guardian.co.uk(...)ermath-live-coverage

Ga lekker zuur en achterdochtig in het Laura Dekker topic doen.
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:48:55 #144
124676 RobertoCarlos
pi_100715871
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:44 schreef Kingstown het volgende:
Het is me zelfs gelukt om mijn zelfverzonnen tekst en foto in The Guardian te krijgen....knap he!
http://www.guardian.co.uk(...)ermath-live-coverage
He, een bron!! *O* Ik schrik er gewoon van! Dus je kunt het wel! :Y Hou dit vast! ^O^
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2011 @ 15:54:59 #145
137949 Disana
pi_100716182
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

He, een bron!! *O* Ik schrik er gewoon van! Dus je kunt het wel! :Y Hou dit vast! ^O^
Plaagkop :D
pi_100716358
Er komt ook steeds meer kritiek vanuit de politie zelf over de zero tolerance policy:

quote:
More anger from senior cops. A statement released today by West Midlands chief constable Chris Sims contains a thinly veiled attack on "zero tolerance" policing:

I continue to work with the Police Authority to develop a policing response that is consistent with available good practice but is not slavishly adopting empty slogans.

The ethos of local policing has been the bedrock which has allowed collective common sense to prevail.
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:14:48 #147
124676 RobertoCarlos
pi_100717100
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Plaagkop :D
Nou ja, het is gewoon heel irritant als mensen een topic zitten te vervuilen met vage tekstjes waarvan niemand weet waar die vandaan komen. En het is natuurlijk binnen Fok erg normaal dat je een bron plaatst van de teksten die je op Fok neerzet. Zo kun je bovendien inschatten hoezeer zo'n betrouwbaar is; een bericht uit de News of Today is toch net iets minder betrouwbaar dan dat uit de Washington Post. Iedereen binnen Fok accepteert dit principe en plaatst gewoon een bron.

Maar ja, je hebt altijd van die figuren die graag vage teksten willen plaatsen waar niemand wat aan heeft. En wat erger is, is dat dit soort figuren gewoon doorgaan als ze daar gewoon op gewezen worden. Jammer dat het topic daardoor verpest wordt :N
pi_100718152
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:14 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou ja, het is gewoon heel irritant als mensen een topic zitten te vervuilen met vage tekstjes waarvan niemand weet waar die vandaan komen. En het is natuurlijk binnen Fok erg normaal dat je een bron plaatst van de teksten die je op Fok neerzet. Zo kun je bovendien inschatten hoezeer zo'n betrouwbaar is; een bericht uit de News of Today is toch net iets minder betrouwbaar dan dat uit de Washington Post. Iedereen binnen Fok accepteert dit principe en plaatst gewoon een bron.

Maar ja, je hebt altijd van die figuren die graag vage teksten willen plaatsen waar niemand wat aan heeft. En wat erger is, is dat dit soort figuren gewoon doorgaan als ze daar gewoon op gewezen worden. Jammer dat het topic daardoor verpest wordt :N
Bronverwijzing is voor noobs.
pi_100718844
Er wordt nog steeds gewacht op een officiële reactie mbt incident dat vandaag heeft plaatsgevonden in een buitenwijk van Manchester, waarbij een groep kinderen tussen de 11-15 onder schot werden gehouden met een semi-automatisch wapen:

quote:
UPDATE: We are still to receive an official statement from Greater Manchester Police in regards to the armed response incident as reported by The People newspaper, but we understand that armed officers were called after a member of the public spotted a suspected firearm.

GMP has told the Guardian that they believe the response was warranted. Arrests have been made in connection with the incident.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 16:58:38 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100718850
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bronverwijzing is voor noobs.
maar wel verplicht

in het vervolg idd liever een bron erbij als je ergens tekst en evt foto's vandaan haalt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')