SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wel, wat je niet hebt.... kan je beter op pissen!
4 uur cup a soupquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Damn, jullie zijn ook met 3 regels al emo
[..]
NU EVEN NIET!
Ik ben het met je eens, maar ik vroeg me af of je de stelling zou kunnen uitdiepen of dat je maar iets roept.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je moet zuke wijsheden niet uit leggen.
Je moet ze zelf doorgronden
Emo? Dat is niet mijn emo-hoofd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Damn, jullie zijn ook met 3 regels al emo
Echt geen idee, op mijn lenzen staat niets. Ik merk het wel als ze niet goed zitten omdat het ene oog slechter is dan het andere. Je hebt nachtlenzen, begrijp ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
O chips
Ik heb volgens mij net mijn lenzen verkeerd in het doosje gedaanen nu weet ik niet meer of het merktekentje in de linker of de rechter zat.... ik denk de rechter (en dan heb ik het toch goed gedaan) en als ik het fout heb vernagel ik morgen mijn ogen
![]()
Weet iemand het misschien....?
Zit het merktekentje altijd op de rechterlens of niet?
ik denk zo ,,,, na het getal staat een stip en die zit dus rechts dus ik denk dat is de rechterlens.... maar nu weet ik het niet meer zeker en ik weet niet meer wie de fabrikant is![]()
En ja ik weet het.... ik had eerst helemaal links moeten doen, maar ik vergat de lens na te spoelen en toen had ik rechts al uit
Ik roep alleen maar even een zin uit een reclame.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik vroeg me af of je de stelling zou kunnen uitdiepen of dat je maar iets roept.
Als ze beide even sterk zijn, maakt het niet uit en als ze allebei verschillend zijn, merk je het vanzelf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
O chips
Ik heb volgens mij net mijn lenzen verkeerd in het doosje gedaanen nu weet ik niet meer of het merktekentje in de linker of de rechter zat.... ik denk de rechter (en dan heb ik het toch goed gedaan) en als ik het fout heb vernagel ik morgen mijn ogen
![]()
Weet iemand het misschien....?
Zit het merktekentje altijd op de rechterlens of niet?
ik denk zo ,,,, na het getal staat een stip en die zit dus rechts dus ik denk dat is de rechterlens.... maar nu weet ik het niet meer zeker en ik weet niet meer wie de fabrikant is![]()
En ja ik weet het.... ik had eerst helemaal links moeten doen, maar ik vergat de lens na te spoelen en toen had ik rechts al uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Sue me voor het niet kennen van een reclame.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik roep alleen maar even een zin uit een reclame.
Sedan snapte hem
He, L-E, samen krokodilletje doen?quote:
Moment, even bellen met mijn advocatequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Sue me voor het niet kennen van een reclame.
Ik vind het ergens gewoon leedvermaakquote:
Ja, echt achterlijk. Die verdienen zo'n lot ook gewoon hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe stom sommige mensen ook zijn met die zooi...
[..]
Pics van je emo hoofd
Gaat het te snel voor je ouwequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, ik ben even aan het bellen en jullie zijn een topic verder
Ik vind jouw compassie altijd hartverwarmendquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ergens gewoon leedvermaak
Wat een achterlijke lui.
Zeg, waar zag jij die geslachtsdelen dan? Ik zie alleen dode voeten, handen en armen. Oh ja, en dat beenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
Dat krokodil is wel ideaal voor zij die hier zo graag willen afvallen
Naja, verdienen is een groot woord. Geen idee wat dat met je kop doet die zooi. Daarom blijf ik dus ook ver weg van drugs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt achterlijk. Die verdienen zo'n lot ook gewoon hoor
Bij die ene jankende vrouw met die 2 zwarte gaten in haar beenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, waar zag jij die geslachtsdelen dan? Ik zie alleen dode voeten, handen en armen. Oh ja, en dat been
Met je kop? Kijk wat het met het lichaam doetquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, verdienen is een groot woord. Geen idee wat dat met je kop doet die zooi. Daarom blijf ik dus ook ver weg van drugs.
Oh, daar. Dat zag er idd niet fris uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij die ene jankende vrouw met die 2 zwarte gaten in haar been
quote:
Tja, Crystal Meth is ook niet al te best voor je... maar zodra je eenmaal die verslaving hebt... dan ga je gewoon doorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met je kop? Kijk wat het met het lichaam doet!
Ik kan echt geen medelijden hebben met dat soort mensenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind jouw compassie altijd hartverwarmend
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met je kop? Kijk wat het met het lichaam doet!
Klopt. Mooie docu over gezien van Louis Thuroux of zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, Crystal Meth is ook niet al te best voor je... maar zodra je eenmaal die verslaving hebt... dan ga je gewoon door
Nee. Scleralenzen .... ik gok gewoon op rechts stip dus rechterlens... mocht het morgen rot zitten dan wissel ik het gewoon omquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt geen idee, op mijn lenzen staat niets. Ik merk het wel als ze niet goed zitten omdat het ene oog slechter is dan het andere. Je hebt nachtlenzen, begrijp ik?
Dat weet ik. En ik vind dat jij soms wat te makkelijk oordeelt, maar dat geeft niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan echt geen medelijden hebben met dat soort mensen
Zijn we wel aan toe he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He, L-E, samen krokodilletje doen?
Ach. Zo hebben we allemaal wel iets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik vind dat jij soms wat te makkelijk oordeelt, maar dat geeft niet.
Daarom.quote:
Ah wel lief, maar hoeft niet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]<---- Zo, maar dan ook nog mascara op mijn kin. En neus. En wangen. En tieten.
(Dat laatste is niet waar maar soms zeg ik dingen om jullie tevreden te houden.)
Liever een Q-tje.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een paarse krokodil..... jaaaa... die staat daar......
Goed spul, en leuk geprijsdquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kroko, kroko, kroko dil
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Ik snap oprecht niet wat mensen er toe zet dat soort drugs te gebruiken. Echt niet.quote:
Die kan je toch altijd wel bij een ambtelijke instelling uitreiken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
De Paarse krokodil award. Die hebben we nog eens uitgereikt aan iemand op een zeker ministerie
Jij kan je -gelukkig- een leven op de Siberische prairie niet voorstellen. De kou en de hitte maken je gek. En het gebrek aan vooruitzichten. Prostitutie, schrijnende armoede, alcoholisme als norm, etc.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze beide even sterk zijn, maakt het niet uit en als ze allebei verschillend zijn, merk je het vanzelf.Ja drama ja.....ik ben gewoon niet aan die fuckdingen gewend... en de laatste keer met de ander type lenzen heb ik een stukje meer van mijn hoornvlies vernageld... maar hee what the heckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ogen zijn inwisselbaar![]()
Onderschat de destructieve neigingen van de mens niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat mensen er toe zet dat soort drugs te gebruiken. Echt niet.
Als je daaraan verslaafd raakt ga je dood, 100%. Dan kan je toch net zo goed meteen een kogel door je kop jagen? Of is dat te makkelijk?
ach, alcoholisme is bij sommigen hier ook niet vreemd.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan je -gelukkig- een leven op de Siberische prairie niet voorstellen. De kou en de hitte maken je gek. En het gebrek aan vooruitzichten. Prostitutie, schrijnende armoede, alcoholisme als norm, etc.
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
De kick van het toch proberen misschien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat mensen er toe zet dat soort drugs te gebruiken. Echt niet.
Als je daaraan verslaafd raakt ga je dood, 100%. Dan kan je toch net zo goed meteen een kogel door je kop jagen? Of is dat te makkelijk?
Die zag ik vandaag ook liggen. Joppie vond ik niet zo. Oorlog neem ik nooit, denk niet dat het iets voor mij is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zag vandaag trouwens dat Croky de strijd is aangegaan met Lays.... ipv Patatje Joppie hebben zij nu Patatje Oorlog
Ja. Daarom zeg ik, als je dan toch dood wilt, want dat ga je met die drug, dan kan je het toch net zo goed snel en pijnloos doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan je -gelukkig- een leven op de Siberische prairie niet voorstellen. De kou en de hitte maken je gek. En het gebrek aan vooruitzichten. Prostitutie, schrijnende armoede, alcoholisme als norm, etc.
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Ik neem altijd oorlog zonder kogels (uitjes)quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag ook liggen. Joppie vond ik niet zo. Oorlog neem ik nooit, denk niet dat het iets voor mij is.
zag je dat nu pasquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zag vandaag trouwens dat Croky de strijd is aangegaan met Lays.... ipv Patatje Joppie hebben zij nu Patatje Oorlog
Dat zal best, maar dat haalt het niet bij de Russen. Levensverwachting Russische man 57 jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ach, alcoholisme is bij sommigen hier ook niet vreemd.....
Ik wel. En ze zijn wel echt fascinerend. Ik ken geen enkele drug die zoiets met een lichaam doet na een paar keer gebruiken. Echt absurd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Onderschat de destructieve neigingen van de mens niet.
(Filmpje niet gezien trouwens.)
Zou mooi zijn als het leven zo simpel was. Denk niet dat het dat is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Daarom zeg ik, als je dan toch dood wilt, want dat ga je met die drug, dan kan je het toch net zo goed snel en pijnloos doen?
Ik ga de discussie maar niet aan, denk niet dat het zin heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat haalt het niet bij de Russen. Levensverwachting Russische man 57 jaar.![]()
Rusland is in potentie het allermachtigste land ter wereld. Alleen het is er een teringzooi.
Niet iedereen is op de hoogte van de gevolgen er van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij Krokodil sowieso geen kans. Waar je van heroine eventueel nog af kan kicken, vernietigt die drug je gewoon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De kick van het toch proberen misschien?
Teveel van elke drug ga je dood, ieder z'n ding toch, ik lig er niet wakker van. Iemand z'n eigen domme schuld.
Sowieso bij bijna elk bedrijf welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die kan je toch altijd wel bij een ambtelijke instelling uitreiken?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Daarom zeg ik, als je dan toch dood wilt, want dat ga je met die drug, dan kan je het toch net zo goed snel en pijnloos doen?
Samzz heeft geen papa die haar tieten aan de buurman verkocht, dat merk je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het leven zo simpel was. Denk niet dat het dat is.
Mag hopen dat dat het ooit is mocht die tijd komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je al flink naar de klote bent voor je aan zoiets begint.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen is op de hoogte van de gevolgen er van.
Het is goedkoop en tegen de tijd dat je huid enzo er aan gaat ben je al verslaafd.
Dit dus!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat je al flink naar de klote bent voor je aan zoiets begint.
Ik ook niet. En ik vind het een gemis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Samzz heeft geen papa die haar tieten aan de buurman verkocht, dat merk je.
Nouja als ik die beelden zo zag vraag ik me echt af welk steekje ze los hebben zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij Krokodil sowieso geen kans. Waar je van heroine eventueel nog af kan kicken, vernietigt die drug je gewoon.
De nieuwe jurkjes prijken al op de deurmat. Sommigen hebben niet eens een deurmat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga de discussie maar niet aan, denk niet dat het zin heeft.
Ja dat ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Dat gebeurt praktisch meteen, dacht ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen is op de hoogte van de gevolgen er van.
Het is goedkoop en tegen de tijd dat je huid enzo er aan gaat ben je al verslaafd.
Precies. Het is een illusie om te denken dat mensen met hun volle verstand aan zoiets beginnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo flauw te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Samzz heeft geen papa die haar tieten aan de buurman verkocht, dat merk je.
Drugs zijn slecht, maar je lamzuipen op de Zwarte Cross is cool.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Het is een illusie om te denken dat mensen met hun volle verstand aan zoiets beginnen.
Alcohol is ook een drugquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drugs zijn slecht, maar je lamzuipen op de Zwarte Cross is cool.
Ik breng het graag terug naar persoonlijke omstandigheden. Die komen toch het beste aan.quote:
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discussie aan. Echt niet.quote:
En ik denk dat iemands verhaal zelden zo 'simpel' is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Het is een illusie om te denken dat mensen met hun volle verstand aan zoiets beginnen.
Je vrienden wel.quote:
Alcoholgebruikers zorgen jaarlijks nog altijd voor meer doden en vele hogere kosten dan drugs gebruikersquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch heeft een doodsangst voor naalden hebben soms voordelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
Nee, zodra je misprikt, krijg je die abcessen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heeft een doodsangst voor naalden hebben soms voordelen
Waarom? Ik word toch ook niet persoonlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik breng het graag terug naar persoonlijke omstandigheden. Die komen toch het beste aan.
Waar zou je het dan onder scharen, je kan eraan verslaafd raken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discussie aan. Echt niet.
En waarom zouden anderen hetzelfde moeten doen als jij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik word toch ook niet persoonlijk?
En mijn vrienden zuipen zich ook niet klem.
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is goed met je. Je kent mij en mijn vrienden niet. Maar denk wat je wilt, dat doe ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom zouden anderen hetzelfde moeten doen als jij?![]()
Dat geloof ik niet.
Ook dat. Je helpt jezelf niet naar de klote, omdat je simpelweg naar de klote wil. Niemand wil dat, we willen overleven, we willen geluk proeven, dat is onze natuur. Maar soms loopt het leven niet zoals gewenst, en soms doet dat dingen met je hoofd, met hoe je naar de wereld kijkt en jouw plekje in die wereld. En soms is naar de klote gaan dan de enige optie, omdat je niet weet hóe je moet leven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik denk dat iemands verhaal zelden zo 'simpel' is.
Ik vind je arm erafzagen ook achterlijk, maar als je in een rotsspleet vastzit en je kan zo je leven redden, dan heb ik er diepe bewondering voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.Vooralsnog vind ik het compleet achterlijk.
Net zeg je nog dat je de destructieve zelf van de mens niet moet onderschatten. Wat is het nu?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook dat. Je helpt jezelf niet naar de klote, omdat je simpelweg naar de klote wil. Niemand wil dat, we willen overleven, we willen geluk proeven, dat is onze natuur. Maar soms loopt het leven niet zoals gewenst, en soms doet dat dingen met je hoofd, met hoe je naar de wereld kijkt en jouw plekje in die wereld. En soms is naar de klote gaan dan de enige optie, omdat je niet weet hóe je moet leven.
Is het voor ons ja.... maar voor mensen die in zulke omstandigheden leven niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.Vooralsnog vind ik het compleet achterlijk.
Ja, want dat is ook echt hetzelfde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind je arm erafzagen ook achterlijk, maar als je in een rotsspleet vastzit en je kan zo je leven redden, dan heb ik er diepe bewondering voor.
Het is gewoon voor heel veel mensen hier niet in te schatten hoe zwaar het leven voor sommige mensen is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook dat. Je helpt jezelf niet naar de klote, omdat je simpelweg naar de klote wil. Niemand wil dat, we willen overleven, we willen geluk proeven, dat is onze natuur. Maar soms loopt het leven niet zoals gewenst, en soms doet dat dingen met je hoofd, met hoe je naar de wereld kijkt en jouw plekje in die wereld. En soms is naar de klote gaan dan de enige optie, omdat je niet weet hóe je moet leven.
Ik heb nergens gezegd dat dat destructieve de natuur van de mens is. Dat is het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je de destructieve zelf van de mens niet moet onderschatten. Wat is het nu?
Wees blij.... ik heb sowieso geen behoefte om te "slikken"quote:
Ik weet het. Ik heb 12 stemmen "verdiend". Zoveel drugs doe ik niet, maar het lijkt al gauw veel bij sommigen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is goed met je. Je kent mij en mijn vrienden niet. Maar denk wat je wilt, dat doe ik ook.
Proest, zwaar flikker opquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon voor heel veel mensen hier niet in te schatten hoe zwaar het leven voor sommige mensen is.
Je in andere situaties verplaatsen is je niet (mee)gegeven. Daar ga je nog last van krijgenquote:
Dat idee krijg ik soms ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon voor heel veel mensen hier niet in te schatten hoe zwaar het leven voor sommige mensen is.
Dat kan je gewoon laten doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wees blij.... ik heb sowieso geen behoefte om te "slikken"
Erg wereldvreemd much?quote:
Hehe Engel heeft het filmpje ontdektquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
OMG..... waarom doen mensen dit zichzelf aan?
Omdat die mensen in kansloze omstandigheden leven....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
OMG..... waarom doen mensen dit zichzelf aan?
Nee maar om je dan zo naar de klote te helpen dan ben je echt wel ver heen, zwaar is geen excuus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat jij precies weet wat die mensen doormaken?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat dat destructieve de natuur van de mens is. Dat is het niet.
Ik heb jou nooit veroordeeld om je drugsgebruik. En ik heb je ook nooit junk of wat dan ook genoemd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb 12 stemmen "verdiend". Zoveel drugs doe ik niet, maar het lijkt al gauw veel bij sommigen.
Ik gun iedere tegenstander een mooie ervaring op een mooi moment met een mooie drug.
Zolang jij niet weet hoe het is kun je daar dus niet over oordelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar om je dan zo naar de klote te helpen dan ben je echt wel ver heen, zwaar is geen excuus.
mja.... en nu heb ik zoiets.... van ik had de spoiler moeten accepteren en 't stukje tekst eerst helemaal moeten lezen......quote:
Zo moet je het niet zien, dat word niet bedoeld. Het is geen excuus, het is een verklaring. Iets heel anders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar om je dan zo naar de klote te helpen dan ben je echt wel ver heen, zwaar is geen excuus.
Dat weet ik welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit veroordeeld om je drugsgebruik. En ik heb je ook nooit junk of wat dan ook genoemd.
Er zullen vast zat plekken zijn waat het nog meer naar de klote is, zullen ook zat zijn die er wat van proberen te maken ondanks alle ellende.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang jij niet weet hoe het is kun je daar dus niet over oordelen.
Mensen die roepen dat ze het in Nederland zwaar hebben, dat vind ik dan over het algemeen ook wel aanstellers.... Want er is echt veel ergere crap in de wereld....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil absoluut niet beweren dat ik veel armoede gezien heb, daar waren mijn verre reizen te luxe voor, maar situaties in Mexico, India, Colombia, Sudan, Dubai en Maastricht hebben me wel zeker op andere gedachten gebracht, dan wel bestaande gedachten versterkt zien worden.
De rijken DAAR dus niet, dat is het maffe.quote:
And though you fight to stay alive, your body starts to shiver.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Alstu!
Niet iedereen is even sterk he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zullen vast zat plekken zijn waat het nog meer naar de klote is, zullen ook zat zijn die er wat van proberen te maken ondanks alle ellende.
Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
Maar de associatie zweeft rond. En dat is jammer. En onnodig.
Dat moet heeeeeeeeeeeeeeeel kansloos zijn dan...... en waarom dan naar dit middel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat die mensen in kansloze omstandigheden leven....
Ik bedoelde meer hoe iemand er zo aan toe kan zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De rijken DAAR dus niet, dat is het maffe.
En wij betalen ons blauw en lokaal vinden ze dat ze kunnen verrekken.
Sociaal denken op die manier is echt een Westerse uitvinding.
Omdat dit goedkoop is.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat moet heeeeeeeeeeeeeeeel kansloos zijn dan...... en waarom dan naar dit middel?
Waarom dan niet gelijk iets wat geen drie jaar duurt? En helse pijnen bezorgd?
![]()
Wat is je punt nu? Niemand mag het zwaar hebben want een ander heeft het altijd zwaarder? Moeten we tegenwoordig de weegschaal erbij pakken als het om leed gaat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zullen vast zat plekken zijn waat het nog meer naar de klote is, zullen ook zat zijn die er wat van proberen te maken ondanks alle ellende.
Wanhoop...quote:
Dat kan je niet vergelijken, en wat spezza al zegt ik ben blij met wat ik hier heb en dat ik hier woon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen is even sterk he.
En succes met overleven daar, veel mensen kunnen het leven hier niet eens aan
Dat vind ik maf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat ze het in Nederland zwaar hebben, dat vind ik dan over het algemeen ook wel aanstellers.... Want er is echt veel ergere crap in de wereld....
* Spezza19 prijst zich elke dag wel een keer gelukkig dat hij in deze luxe mag leven en opgroeien.....
Nee, als je het zwaar hebt dan maak je er toch wat van hoe kut dat soms ook is. Anders kan je beter meteen van een brug springen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is je punt nu? Niemand mag het zwaar hebben want een ander heeft het altijd zwaarder? Moeten we tegenwoordig de weegschaal erbij pakken als het om leed gaat?
Jezelf ophangen is altijd nog goedkoper, Dus dat kan het argument niet zijn.quote:
Heb je er iets over gelezen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
Het is wel typisch dat men er meteen vanuit gaat dat het de arme mensen zijn die aan deze drug verslaafd raken. Hoe vaak hoor je niet van stinkendrijke lui die weer eens in rehab moeten omdat ze vol zitten met drugs?
Sowieso, afkicken van Krokodil kan niet, dus een verslaafde is sowieso binnen 2-3 jaar dood.
Voor die mensen wel.... ze willen overleven, maar hebben geen geld voor eten.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezelf ophangen is altijd nog goedkoper, Dus dat kan het argument niet zijn.
Ga jij verhuizen, whįt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik maf.
Natuurlijk is er erger leed op de aarde, maar is dat van belang??? Er is ergens ook een heel mooi koophuis in de aanbieding, maar ik zoek een huis in N.
Wat een rare vergelijking is dat toch.
Succes is in grote mate een keuze, maar ook en vooral een keuze die stimulatie nodig heeft. Armoede vaak en oorlog altijd vernietigen de stabiele situatie die die stimulatie maakt.
Onderwijs, daar draait het om. Ja, en ergens anders hebben ze het beter en ergens anders weer slechter.
Kijk naar het slechtere en leer hoe het niet moet en naar het betere en leer hoe het wel moet. Lijkt me veel handiger.
Die stap is voor veel mensen te groot denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk toontje jegens drugsgebruikers. Die trekken dat zichzelf toch aan. Is hun keuze ook verder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik vind het veroordelende toontje jegens de drugsgebruiker in zulke discussies altijd zo jammer, dat meen ik oprecht.
Maar denk je nu echt dat die mensen op dat punt zijn beland omdat ze dood wilden? Ze zullen eerder iets willen verdoven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn goede en slechte drugs. Net als gezond en ongezond voedsel. Het meeste is trouwens vet natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik vind het veroordelende toontje jegens de drugsgebruiker in zulke discussies altijd zo jammer, dat meen ik oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Nee. Maar ik vraag me dat gewoon af. Het is niet voor niets populair en wint terrein. En ik denk niet dat de gemiddelde zakenman eraan gaat, die blijft als het goed is ook van heroļne af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je er iets over gelezen?
Het is een goedkope vervanger voor heroine (uit Afghanistan). Jij denkt dat de gemiddelde zakenman eraan gaat?![]()
Het was een voorbeeld, gekkie.quote:
Ja, dat zal het wel zijn ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar denk je nu echt dat die mensen op dat punt zijn beland omdat ze dood wilden? Ze zullen eerder iets willen verdoven.
Op zich vind ik dat je gelijk hebt en dat je moet vechten voor je eigen geluk, echt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, als je het zwaar hebt dan maak je er toch wat van hoe kut dat soms ook is. Anders kan je beter meteen van een brug springen.
Omdat het goedkoper is dan heroļne, waar ze dan al aan verslaafd zijn. Een wanhopig mens kan rare dingen doen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vraag me dat gewoon af. Het is niet voor niets populair en wint terrein. En ik denk niet dat de gemiddelde zakenman eraan gaat, die blijft als het goed is ook van heroļne af.
Je moest eens weten hoeveel drugs er gebruikt wordt in de zakenwereldquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vraag me dat gewoon af. Het is niet voor niets populair en wint terrein. En ik denk niet dat de gemiddelde zakenman eraan gaat, die blijft als het goed is ook van heroļne af.
Jij bent naast blond ook blind.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Coke ja. Dat is geen heroļne.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel drugs er gebruikt wordt in de zakenwereld
Vooral als ze hoog in de top zitten
Toegegeven, het is dan voornamelijk coke
I know.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is dan heroļne, waar ze dan al aan verslaafd zijn. Een wanhopig mens kan rare dingen doen..
Dat zeg ik tochquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn goede en slechte drugs. Net als gezond en ongezond voedsel. Het meeste is trouwens vet natuurlijk.
Cocaplanten, wietplanten, paddenstoelen, cactussen, groeien allemaal overal. En daar gaan we tegen vechten?Heej, met mij hoef je die discussie niet aan he. Ik heb me vier maanden lang ingelezen voordat ik mijn eerste pilletje nam, want wat je ook doet, doe het verstandig, vind ik. Nog steeds 1 van de mooiste ervaringen die ik ooit heb gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent naast blond ook blind.Het is goed met je, Mata. Ik heb geen zin in dat persoonlijk worden van jou steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ze beginnen toch zelf met die zooi. Er is gewoon geen excuus voor, echt niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat je gelijk hebt en dat je moet vechten voor je eigen geluk, echt.
Maar niet iedereen kįn dat. Soms zijn mensen lamgeslagen door verdriet, door wanhoop, door watdanook. Ik vraag me af of de wereld een mooiere plek wordt als we al die mensen maar veroordelen omdat ze het leven te zwaar vinden.
Léés jij wel wat ik zeg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze beginnen toch zelf met die zooi. Er is gewoon geen excuus voor, echt niet.
Ja, maar er is wel een verschil tussen iemand met een normaal leven die zichzelf zo naar de klote helpt.... dan mensen die het vanwege hun slechte omstandigheden als uitvlucht nemen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze beginnen toch zelf met die zooi. Er is gewoon geen excuus voor, echt niet.
Het heeft geen zin lieverd...quote:
Alleen maar bloemenkransen om?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ik geloof dat we de haren weer los moeten gooien en met bloemenkransen om ons dansje moeten doen!
Hippies!quote:
Ik bedoelde het ook niet tegen jouquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, met mij hoef je die discussie niet aan he. Ik heb me vier maanden lang ingelezen voordat ik mijn eerste pilletje nam, want wat je ook doet, doe het verstandig, vind ik. Nog steeds 1 van de mooiste ervaringen die ik ooit heb gehad.
Hoezo? Ik denk dat L-E er gewoon iets anders tegenaan kijken, that's all.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou jij even lekker je commentaar voor je
Dat dus. Want we hebben allemaal een grote bek over hoe kut de wereld wordt en hoe de maatschappij naar de verdommenis gaat, maar het eeuwige veroordelen van zij die het leven anders doen dan wij staat aan de wieg van diezelfde verdommenis. Walgelijk, hoe mensen een ander niet eens de vrijheid kunnen gunnen om hun eigen keuzes te maken zonder als een stel moraalridders vanaf de kant te gaan roepen Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Het zal ongetwijfeld een hele nare donkere neerwaartse spiraal zijn, waar ze gewoon niet meer uitkomen. En dat vind ik eerder triest dan 'mooi zo, eigen schuld, sukkel'
Volgens mij heeft het andere redenen, denk maar eens goed na ik ga ook niet verder meer op je inquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo? Ik denk dat L-E er gewoon iets anders tegenaan kijken, that's all.
Jij hebt nooit ongeluk gehad. Wees daar blij om.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mening, ik vind het geen excuus hoe ver ze naar de tering ze ook zijn of ze niet kunnen.
Nee jongen, echt niet. Dan zou ik het wel zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het andere redenen, denk maar eens goed na ik ga ook niet verder meer op je in
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat dus. Want we hebben allemaal een grote bek over hoe kut de wereld wordt en hoe de maatschappij naar de verdommenis gaat, maar het eeuwige veroordelen van zij die het leven anders doen dan wij staat aan de wieg van diezelfde verdommenis. Walgelijk, hoe mensen een ander niet eens de vrijheid kunnen gunnen om hun eigen keuzes te maken zonder als een stel moraalridders vanaf de kant te gaan roepen Eigen schuld, dikke bult.
Ik heb zat ongeluk gehad maar ik heb het niet opgegeven op die momenten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt nooit ongeluk gehad. Wees daar blij om.
En ja, als je sterk bent, kan je ongeluk te boven komen.
Maar een boer die op een landmijn stapt in Tadzjikistan, wat denk je, aap?
Je hebt zn nummer, bel 'm eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet tegen jou
Ik heb me ook overal over ingelezen. En ik weet heel goed dat ik geen paardenverdovingsmiddelen hoef. Welke gek verzint dat?
Zeker, MDMA is echt de mooiste drug.
Wiet op 2 en paddo's op 3. Verder doe ik wat alcohol en meer niet (heb nog wel een klein verlanglijstje). Valt ook wel mee.
Hoest met T.?
Prima, kan je me dan nu latenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee jongen, echt niet. Dan zou ik het wel zeggen.
Hij het mijne ook!quote:
Ik heb nergens gezegd dat ze niet zelf mogen weten wat ze doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat dus. Want we hebben allemaal een grote bek over hoe kut de wereld wordt en hoe de maatschappij naar de verdommenis gaat, maar het eeuwige veroordelen van zij die het leven anders doen dan wij staat aan de wieg van diezelfde verdommenis. Walgelijk, hoe mensen een ander niet eens de vrijheid kunnen gunnen om hun eigen keuzes te maken zonder als een stel moraalridders vanaf de kant te gaan roepen Eigen schuld, dikke bult.
Je had je beide benen nog?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb zat ongeluk gehad maar ik heb het niet opgegeven op die momenten.
Dat is helaas menseigen, aanvallen wat je niet begrijpt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0180093/quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze niet zelf mogen weten wat ze doen.Als ze willen spuiten, lekker doen. Maar ik kan geen medelijden hebben als ze vervolgens hun been afgezaagd zien worden. Het is sneu dat het zo ver heeft moeten komen, maar ik zal er geen nachtje minder om slapen.
Waar slaat het wel of niet hebben van benen op?quote:
Lief zijn is alleen voor bepaalde personenquote:
Ik snap wel dat je er op die manier instaat, maar ik vind het zó jammer dat er niet gezien lijkt te worden waarom mensen tot zo'n daad overgaan. Het is niet gewoon dom gedrag, het is pure wanhoop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze niet zelf mogen weten wat ze doen.Als ze willen spuiten, lekker doen. Maar ik kan geen medelijden hebben als ze vervolgens hun been afgezaagd zien worden. Het is sneu dat het zo ver heeft moeten komen, maar ik zal er geen nachtje minder om slapen.
Die heb ik vaak zat gezienquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0180093/
Kijken en anders je bek houden.
Strompelend naar je waterputje. Met -53 op de thermometer. Geen vreten in huis. En de AH to go is net dicht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar slaat het wel of niet hebben van benen op?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, na al dit zwartgallige..... tijd voor TETTEN!!!!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kan het niet gewoon weer over tieten gaan ofzo?`
Als jij die nou eens even post danquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er op die manier instaat, maar ik vind het zó jammer dat er niet gezien lijkt te worden waarom mensen tot zo'n daad overgaan. Het is niet gewoon dom gedrag, het is pure wanhoop.
Dat mocht niet meer van missb. We kunnen er wel over PM'en als je wil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
En die doet je niets. Dan komt het niet meer goed vrees ik voor je.quote:
Oh wacht, ze mogen best hoor. Niks tegen tieten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mocht niet meer van missb. We kunnen er wel over PM'en als je wil.
Ik heb al aangegeven dat ik ook totaal niet snap wat mensen tot zoiets kan drijven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er op die manier instaat, maar ik vind het zó jammer dat er niet gezien lijkt te worden waarom mensen tot zo'n daad overgaan. Het is niet gewoon dom gedrag, het is pure wanhoop.
Hoe gaat het met je tieten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga eens naar Siberie toe.... leef een week met die mensen.... misschien snap je het dan welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven dat ik ook totaal niet snap wat mensen tot zoiets kan drijven.Ik kan er echt met m'n kop niet bij. En ja, dan vind ik het wél eigen schuld als je uiteindelijk je been moet missen doordat je aan dergelijke drugs begint.
Ik vond het een prachtige, maar depressieve film. Heel erg mooi en diep triest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die doet je niets. Dan komt het niet meer goed vrees ik voor je.
Niemand heeft het over schuld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven dat ik ook totaal niet snap wat mensen tot zoiets kan drijven.Ik kan er echt met m'n kop niet bij. En ja, dan vind ik het wél eigen schuld als je uiteindelijk je been moet missen doordat je aan dergelijke drugs begint.
Nee. Ik ga niet naar Siberiė toe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga eens naar Siberie toe.... leef een week met die mensen.... misschien snap je het dan wel
Komtie dan...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, ze mogen best hoor. Niks tegen tieten.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komtie dan...
Laat ze es zien, dat praat wat makkelijker.
Als jij dat er uit opmaakt, snap je niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ik weet niet wat triester is, die mensen of het niet respecteren dat een ander er anders over denkt.
Met je mond vol tanden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komtie dan...
heb ze vanavond nog gepostquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komtie dan...
Partypooper.quote:
Oh, dat idee heb ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ik weet niet wat triester is, die mensen of het niet respecteren dat een ander er anders over denkt.
Que?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij dat er uit opmaakt, snap je niet wat ik bedoel.
Jij hebt daar boobs, jij mag helemaal niet zeuren!quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat idee heb ik niet.L-E en MissB blijven imo gewoon normaal hun punt verkondigen en snappen ook wat ik bedoel.
Niet gezien, maar op basis van ervaring uit het verleden durf ik wel te beweren dat ze vast niet nakend waren.quote:
Dat durft nu helemaal niemand meer natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gezien, maar op basis van ervaring uit het verleden durf ik wel te beweren dat ze vast niet nakend waren.
En gelukkig kan jij dat wel zonder persoonlijk aan te gaan vallenquote:
Pas je op je benen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga maar eens als rijke hypocriet een lekker filmpje kijken waar veel negers doodgaan.
Een fijne avond allen.
Ik wil zoveel mogelijk andere boobs zien. En iedere keer als ik een stel zie, zeg ik tegen MissMSX: ze zijn bij lange na niet zo mooi als die van jou.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Jij hebt daar boobs, jij mag helemaal niet zeuren!
nee in n keigave nieuwe bh en ik wil geen banquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gezien, maar op basis van ervaring uit het verleden durf ik wel te beweren dat ze vast niet nakend waren.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gelukkig kan jij dat wel zonder persoonlijk aan te gaan vallen
Dan verandert er dus niks.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
Dat durft nu helemaal niemand meer natuurlijk
Ah dus ze dienen enkel als veer in je vrouwtjes bips!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk andere boobs zien. En iedere keer als ik een stel zie, zeg ik tegen MissMSX: ze zijn bij lange na niet zo mooi als die van jou.
Dt zeg ik ook niet, vind het alleen triest dat je blijkbaar geen andere mening mag hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat idee heb ik niet.L-E en MissB blijven imo gewoon normaal hun punt verkondigen en snappen ook wat ik bedoel.
Als die ban de enige hinder is, dan zijn er topics waar je wel terecht kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
nee in n keigave nieuwe bh en ik wil geen ban
Mijn mening is overigens wel genuanceerder hoor.quote:
Jawel, we hebben nu iets om ons achter te verschuilenquote:
Dat mag, voor zover ik zie, alleen van Mata niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dt zeg ik ook niet, vind het alleen triest dat je blijkbaar geen andere mening mag hebben
Ik gok 'whatever'quote:
Je mag gerust een andere mening hebben. Maar wij mogen dan weer iets van die mening vinden. Mooi he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dt zeg ik ook niet, vind het alleen triest dat je blijkbaar geen andere mening mag hebben
Uiteraard, zelf beleef ik absoluut geen lol aan het aanschouwen van al die borsten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
Ah dus ze dienen enkel als veer in je vrouwtjes bips!
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die ban de enige hinder is, dan zijn er topics waar je wel terecht kan.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn mening is overigens wel genuanceerder hoor.Maar dit is de Foks, daar hoeft dat niet.
Niet dat ik de tieten van MM wil zien. 1 keer in een filmpje was genoeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.
Jij doet flauw.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
whatever, omdat ik al eerder had gevraag of ze me wou laten.
Populair topic, dus veel pageviews. Daar wil Danny vast z'n inkomsten uithalen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.
Wilde je beweren dat je de discussie van net niet constructief vond?quote:
Altruļstische boobsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, zelf beleef ik absoluut geen lol aan het aanschouwen van al die borsten.
Dit topic kost je mensenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Populair topic, dus veel pageviews. Daar wil Danny vast z'n inkomsten uithalen.
alsof wij op banners klikkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Populair topic, dus veel pageviews. Daar wil Danny vast z'n inkomsten uithalen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je de discussie van net niet constructief vond?
En morgen zijn we het vergetenquote:
Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En morgen zijn we het vergeten
Die filmpjes zouden trouwens goed in een horrorfilm passen.
Schnappi's Revengequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En morgen zijn we het vergeten
Die filmpjes zouden trouwens goed in een horrorfilm passen.
Die krokodilleren tas zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
Toffe film!quote:
Dat is onaardig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan niet, die had ik al van je gejat en in de fik gestoken
Ik heb 'm al vijf keer gezien, maar ik blijf hem gaaf vindenquote:
quote:
Jewel, dat is lang geleden zeg.quote:
Die vind ik niet zo leuk meerquote:
Je quote de verkeerdequote:
Ik welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo leuk meerEn het is Notting Hill
Maar ik wilde eigenlijk deze posten, gezien de discussie van netquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Komt doordat FOK niet goed doorloopt bij een nieuwe pagina, fuckedup gedoe.
Geef nou maar toe, LP is beterquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Na 20 keer is ie niet leuk meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel
Maar weer afgelopen. Alleen laatste 20 min gezien.
Ja, geef Fok maar de schuldquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Wel leuk genoeg voor 20 keer. Dat is best veel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na 20 keer is ie niet leuk meerVind ik dan.
Al ben ik wel weg van Hugh Grant.
Wie ben jij en wat heb je met Godtje gedaan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel leuk genoeg voor 20 keer. Dat is best veel.
Love Actually is ook zo leuk
Ja, die kijk ik nog wel regelmatig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel leuk genoeg voor 20 keer. Dat is best veel.
Love Actually is ook zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |