Dat kan je niet vergelijken, en wat spezza al zegt ik ben blij met wat ik hier heb en dat ik hier woon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen is even sterk he.
En succes met overleven daar, veel mensen kunnen het leven hier niet eens aan
Dat vind ik maf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat ze het in Nederland zwaar hebben, dat vind ik dan over het algemeen ook wel aanstellers.... Want er is echt veel ergere crap in de wereld....
* Spezza19 prijst zich elke dag wel een keer gelukkig dat hij in deze luxe mag leven en opgroeien.....
Nee, als je het zwaar hebt dan maak je er toch wat van hoe kut dat soms ook is. Anders kan je beter meteen van een brug springen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is je punt nu? Niemand mag het zwaar hebben want een ander heeft het altijd zwaarder? Moeten we tegenwoordig de weegschaal erbij pakken als het om leed gaat?
Jezelf ophangen is altijd nog goedkoper, Dus dat kan het argument niet zijn.quote:
Heb je er iets over gelezen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
Het is wel typisch dat men er meteen vanuit gaat dat het de arme mensen zijn die aan deze drug verslaafd raken. Hoe vaak hoor je niet van stinkendrijke lui die weer eens in rehab moeten omdat ze vol zitten met drugs?
Sowieso, afkicken van Krokodil kan niet, dus een verslaafde is sowieso binnen 2-3 jaar dood.
Voor die mensen wel.... ze willen overleven, maar hebben geen geld voor eten.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezelf ophangen is altijd nog goedkoper, Dus dat kan het argument niet zijn.
Ga jij verhuizen, whát?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik maf.
Natuurlijk is er erger leed op de aarde, maar is dat van belang??? Er is ergens ook een heel mooi koophuis in de aanbieding, maar ik zoek een huis in N.
Wat een rare vergelijking is dat toch.
Succes is in grote mate een keuze, maar ook en vooral een keuze die stimulatie nodig heeft. Armoede vaak en oorlog altijd vernietigen de stabiele situatie die die stimulatie maakt.
Onderwijs, daar draait het om. Ja, en ergens anders hebben ze het beter en ergens anders weer slechter.
Kijk naar het slechtere en leer hoe het niet moet en naar het betere en leer hoe het wel moet. Lijkt me veel handiger.
Die stap is voor veel mensen te groot denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk toontje jegens drugsgebruikers. Die trekken dat zichzelf toch aan. Is hun keuze ook verder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik vind het veroordelende toontje jegens de drugsgebruiker in zulke discussies altijd zo jammer, dat meen ik oprecht.
Maar denk je nu echt dat die mensen op dat punt zijn beland omdat ze dood wilden? Ze zullen eerder iets willen verdoven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn goede en slechte drugs. Net als gezond en ongezond voedsel. Het meeste is trouwens vet natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik vind het veroordelende toontje jegens de drugsgebruiker in zulke discussies altijd zo jammer, dat meen ik oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee. Maar ik vraag me dat gewoon af. Het is niet voor niets populair en wint terrein. En ik denk niet dat de gemiddelde zakenman eraan gaat, die blijft als het goed is ook van heroïne af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je er iets over gelezen?
Het is een goedkope vervanger voor heroine (uit Afghanistan). Jij denkt dat de gemiddelde zakenman eraan gaat?![]()
Het was een voorbeeld, gekkie.quote:
Ja, dat zal het wel zijn ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar denk je nu echt dat die mensen op dat punt zijn beland omdat ze dood wilden? Ze zullen eerder iets willen verdoven.
Op zich vind ik dat je gelijk hebt en dat je moet vechten voor je eigen geluk, echt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, als je het zwaar hebt dan maak je er toch wat van hoe kut dat soms ook is. Anders kan je beter meteen van een brug springen.
Omdat het goedkoper is dan heroïne, waar ze dan al aan verslaafd zijn. Een wanhopig mens kan rare dingen doen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vraag me dat gewoon af. Het is niet voor niets populair en wint terrein. En ik denk niet dat de gemiddelde zakenman eraan gaat, die blijft als het goed is ook van heroïne af.
Je moest eens weten hoeveel drugs er gebruikt wordt in de zakenwereldquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vraag me dat gewoon af. Het is niet voor niets populair en wint terrein. En ik denk niet dat de gemiddelde zakenman eraan gaat, die blijft als het goed is ook van heroïne af.
Jij bent naast blond ook blind.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Coke ja. Dat is geen heroïne.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel drugs er gebruikt wordt in de zakenwereld
Vooral als ze hoog in de top zitten
Toegegeven, het is dan voornamelijk coke
I know.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is dan heroïne, waar ze dan al aan verslaafd zijn. Een wanhopig mens kan rare dingen doen..
Dat zeg ik tochquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn goede en slechte drugs. Net als gezond en ongezond voedsel. Het meeste is trouwens vet natuurlijk.
Cocaplanten, wietplanten, paddenstoelen, cactussen, groeien allemaal overal. En daar gaan we tegen vechten?Heej, met mij hoef je die discussie niet aan he. Ik heb me vier maanden lang ingelezen voordat ik mijn eerste pilletje nam, want wat je ook doet, doe het verstandig, vind ik. Nog steeds 1 van de mooiste ervaringen die ik ooit heb gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |