abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:24:51 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98842695
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niet iedereen is even sterk he.
En succes met overleven daar, veel mensen kunnen het leven hier niet eens aan
Dat kan je niet vergelijken, en wat spezza al zegt ik ben blij met wat ik hier heb en dat ik hier woon.
pi_98842748
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mensen die roepen dat ze het in Nederland zwaar hebben, dat vind ik dan over het algemeen ook wel aanstellers.... Want er is echt veel ergere crap in de wereld....

* Spezza19 prijst zich elke dag wel een keer gelukkig dat hij in deze luxe mag leven en opgroeien.....
Dat vind ik maf.

Natuurlijk is er erger leed op de aarde, maar is dat van belang??? Er is ergens ook een heel mooi koophuis in de aanbieding, maar ik zoek een huis in N.

Wat een rare vergelijking is dat toch.

Succes is in grote mate een keuze, maar ook en vooral een keuze die stimulatie nodig heeft. Armoede vaak en oorlog altijd vernietigen de stabiele situatie die die stimulatie maakt.

Onderwijs, daar draait het om. Ja, en ergens anders hebben ze het beter en ergens anders weer slechter.

Kijk naar het slechtere en leer hoe het niet moet en naar het betere en leer hoe het wel moet. Lijkt me veel handiger. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:25:54 #153
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98842766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat is je punt nu? Niemand mag het zwaar hebben want een ander heeft het altijd zwaarder? Moeten we tegenwoordig de weegschaal erbij pakken als het om leed gaat?
Nee, als je het zwaar hebt dan maak je er toch wat van hoe kut dat soms ook is. Anders kan je beter meteen van een brug springen.
pi_98842782
Ik vind het veroordelende toontje jegens de drugsgebruiker in zulke discussies altijd zo jammer, dat meen ik oprecht.
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:26:08 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98842784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Omdat dit goedkoop is.....
Jezelf ophangen is altijd nog goedkoper, Dus dat kan het argument niet zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_98842813
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
Het is wel typisch dat men er meteen vanuit gaat dat het de arme mensen zijn die aan deze drug verslaafd raken. Hoe vaak hoor je niet van stinkendrijke lui die weer eens in rehab moeten omdat ze vol zitten met drugs? :)

Sowieso, afkicken van Krokodil kan niet, dus een verslaafde is sowieso binnen 2-3 jaar dood.
Heb je er iets over gelezen? :')

Het is een goedkope vervanger voor heroine (uit Afghanistan). Jij denkt dat de gemiddelde zakenman eraan gaat? :D :D
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_98842828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor die mensen wel.... ze willen overleven, maar hebben geen geld voor eten..... ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98842835
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik maf.

Natuurlijk is er erger leed op de aarde, maar is dat van belang??? Er is ergens ook een heel mooi koophuis in de aanbieding, maar ik zoek een huis in N.

Wat een rare vergelijking is dat toch.

Succes is in grote mate een keuze, maar ook en vooral een keuze die stimulatie nodig heeft. Armoede vaak en oorlog altijd vernietigen de stabiele situatie die die stimulatie maakt.

Onderwijs, daar draait het om. Ja, en ergens anders hebben ze het beter en ergens anders weer slechter.

Kijk naar het slechtere en leer hoe het niet moet en naar het betere en leer hoe het wel moet. Lijkt me veel handiger. ;)
Ga jij verhuizen, whát? :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:26:57 #159
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_98842842
quote:

[..]

Die stap is voor veel mensen te groot denk ik.
Dit is, hoe gek het ook klinkt, makkelijker
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:27:04 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98842853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik vind het veroordelende toontje jegens de drugsgebruiker in zulke discussies altijd zo jammer, dat meen ik oprecht.
Welk toontje jegens drugsgebruikers. Die trekken dat zichzelf toch aan. Is hun keuze ook verder.
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:27:19 #161
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98842866
quote:

[..]

Maar denk je nu echt dat die mensen op dat punt zijn beland omdat ze dood wilden? Ze zullen eerder iets willen verdoven.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_98842916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Er zijn goede en slechte drugs. Net als gezond en ongezond voedsel. Het meeste is trouwens vet natuurlijk. :')

Cocaplanten, wietplanten, paddenstoelen, cactussen, groeien allemaal overal. En daar gaan we tegen vechten? :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_98842929

Behalve af en toe een glaasje of course :7
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:28:32 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98842942
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je er iets over gelezen? :')

Het is een goedkope vervanger voor heroine (uit Afghanistan). Jij denkt dat de gemiddelde zakenman eraan gaat? :D :D
Nee. Maar ik vraag me dat gewoon af. Het is niet voor niets populair en wint terrein. En ik denk niet dat de gemiddelde zakenman eraan gaat, die blijft als het goed is ook van heroïne af.
pi_98842949
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:

[..]

Ga jij verhuizen, whát? :P
Het was een voorbeeld, gekkie. _O-

woensdag 29 juni 2011 @ 22:29:17 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98842986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar denk je nu echt dat die mensen op dat punt zijn beland omdat ze dood wilden? Ze zullen eerder iets willen verdoven.
Ja, dat zal het wel zijn ja.
pi_98842989
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee, als je het zwaar hebt dan maak je er toch wat van hoe kut dat soms ook is. Anders kan je beter meteen van een brug springen.
Op zich vind ik dat je gelijk hebt en dat je moet vechten voor je eigen geluk, echt.

Maar niet iedereen kán dat. Soms zijn mensen lamgeslagen door verdriet, door wanhoop, door watdanook. Ik vraag me af of de wereld een mooiere plek wordt als we al die mensen maar veroordelen omdat ze het leven te zwaar vinden.
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:29:26 #168
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98842992
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Maar ik vraag me dat gewoon af. Het is niet voor niets populair en wint terrein. En ik denk niet dat de gemiddelde zakenman eraan gaat, die blijft als het goed is ook van heroïne af.
Omdat het goedkoper is dan heroïne, waar ze dan al aan verslaafd zijn. Een wanhopig mens kan rare dingen doen..
pi_98842996
quote:

[..]

Je moest eens weten hoeveel drugs er gebruikt wordt in de zakenwereld ;)
Vooral als ze hoog in de top zitten :)

Toegegeven, het is dan voornamelijk coke
pi_98843001
quote:

[..]

Jij bent naast blond ook blind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

woensdag 29 juni 2011 @ 22:30:14 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98843039
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel drugs er gebruikt wordt in de zakenwereld ;)
Vooral als ze hoog in de top zitten :)

Toegegeven, het is dan voornamelijk coke
Coke ja. Dat is geen heroïne. :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:30:37 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98843062
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Omdat het goedkoper is dan heroïne, waar ze dan al aan verslaafd zijn. Een wanhopig mens kan rare dingen doen..
I know. :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:30:44 #173
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98843075
Het zal ongetwijfeld een hele nare donkere neerwaartse spiraal zijn, waar ze gewoon niet meer uitkomen. En dat vind ik eerder triest dan 'mooi zo, eigen schuld, sukkel'
pi_98843080
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Coke ja. Dat is geen heroïne. :)
Dat zeg ik toch ;)

Maar ze zullen er best bijzitten die aan de heroine zijn....
pi_98843096
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn goede en slechte drugs. Net als gezond en ongezond voedsel. Het meeste is trouwens vet natuurlijk. :')

Cocaplanten, wietplanten, paddenstoelen, cactussen, groeien allemaal overal. En daar gaan we tegen vechten? :')
SPOILER
Heej, met mij hoef je die discussie niet aan he. Ik heb me vier maanden lang ingelezen voordat ik mijn eerste pilletje nam, want wat je ook doet, doe het verstandig, vind ik. Nog steeds 1 van de mooiste ervaringen die ik ooit heb gehad. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')