Hehe Engel heeft het filmpje ontdektquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
OMG..... waarom doen mensen dit zichzelf aan?
Omdat die mensen in kansloze omstandigheden leven....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
OMG..... waarom doen mensen dit zichzelf aan?
Nee maar om je dan zo naar de klote te helpen dan ben je echt wel ver heen, zwaar is geen excuus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat jij precies weet wat die mensen doormaken?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat dat destructieve de natuur van de mens is. Dat is het niet.
Ik heb jou nooit veroordeeld om je drugsgebruik. En ik heb je ook nooit junk of wat dan ook genoemd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb 12 stemmen "verdiend". Zoveel drugs doe ik niet, maar het lijkt al gauw veel bij sommigen.
Ik gun iedere tegenstander een mooie ervaring op een mooi moment met een mooie drug.
Zolang jij niet weet hoe het is kun je daar dus niet over oordelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar om je dan zo naar de klote te helpen dan ben je echt wel ver heen, zwaar is geen excuus.
mja.... en nu heb ik zoiets.... van ik had de spoiler moeten accepteren en 't stukje tekst eerst helemaal moeten lezen......quote:
Zo moet je het niet zien, dat word niet bedoeld. Het is geen excuus, het is een verklaring. Iets heel anders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar om je dan zo naar de klote te helpen dan ben je echt wel ver heen, zwaar is geen excuus.
Dat weet ik welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit veroordeeld om je drugsgebruik. En ik heb je ook nooit junk of wat dan ook genoemd.
Er zullen vast zat plekken zijn waat het nog meer naar de klote is, zullen ook zat zijn die er wat van proberen te maken ondanks alle ellende.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang jij niet weet hoe het is kun je daar dus niet over oordelen.
Mensen die roepen dat ze het in Nederland zwaar hebben, dat vind ik dan over het algemeen ook wel aanstellers.... Want er is echt veel ergere crap in de wereld....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil absoluut niet beweren dat ik veel armoede gezien heb, daar waren mijn verre reizen te luxe voor, maar situaties in Mexico, India, Colombia, Sudan, Dubai en Maastricht hebben me wel zeker op andere gedachten gebracht, dan wel bestaande gedachten versterkt zien worden.
De rijken DAAR dus niet, dat is het maffe.quote:
And though you fight to stay alive, your body starts to shiver.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Alstu!
Niet iedereen is even sterk he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zullen vast zat plekken zijn waat het nog meer naar de klote is, zullen ook zat zijn die er wat van proberen te maken ondanks alle ellende.
Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
Maar de associatie zweeft rond. En dat is jammer. En onnodig.
Dat moet heeeeeeeeeeeeeeeel kansloos zijn dan...... en waarom dan naar dit middel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat die mensen in kansloze omstandigheden leven....
Ik bedoelde meer hoe iemand er zo aan toe kan zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De rijken DAAR dus niet, dat is het maffe.
En wij betalen ons blauw en lokaal vinden ze dat ze kunnen verrekken.
Sociaal denken op die manier is echt een Westerse uitvinding.
Omdat dit goedkoop is.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat moet heeeeeeeeeeeeeeeel kansloos zijn dan...... en waarom dan naar dit middel?
Waarom dan niet gelijk iets wat geen drie jaar duurt? En helse pijnen bezorgd?
![]()
Wat is je punt nu? Niemand mag het zwaar hebben want een ander heeft het altijd zwaarder? Moeten we tegenwoordig de weegschaal erbij pakken als het om leed gaat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zullen vast zat plekken zijn waat het nog meer naar de klote is, zullen ook zat zijn die er wat van proberen te maken ondanks alle ellende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |