Drugs zijn slecht, maar je lamzuipen op de Zwarte Cross is cool.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Het is een illusie om te denken dat mensen met hun volle verstand aan zoiets beginnen.
Alcohol is ook een drugquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drugs zijn slecht, maar je lamzuipen op de Zwarte Cross is cool.
Ik breng het graag terug naar persoonlijke omstandigheden. Die komen toch het beste aan.quote:
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discussie aan. Echt niet.quote:
En ik denk dat iemands verhaal zelden zo 'simpel' is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Het is een illusie om te denken dat mensen met hun volle verstand aan zoiets beginnen.
Je vrienden wel.quote:
Alcoholgebruikers zorgen jaarlijks nog altijd voor meer doden en vele hogere kosten dan drugs gebruikersquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch heeft een doodsangst voor naalden hebben soms voordelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
Nee, zodra je misprikt, krijg je die abcessen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heeft een doodsangst voor naalden hebben soms voordelen
Waarom? Ik word toch ook niet persoonlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik breng het graag terug naar persoonlijke omstandigheden. Die komen toch het beste aan.
Waar zou je het dan onder scharen, je kan eraan verslaafd raken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discussie aan. Echt niet.
En waarom zouden anderen hetzelfde moeten doen als jij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik word toch ook niet persoonlijk?
En mijn vrienden zuipen zich ook niet klem.
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is goed met je. Je kent mij en mijn vrienden niet. Maar denk wat je wilt, dat doe ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom zouden anderen hetzelfde moeten doen als jij?![]()
Dat geloof ik niet.
Ook dat. Je helpt jezelf niet naar de klote, omdat je simpelweg naar de klote wil. Niemand wil dat, we willen overleven, we willen geluk proeven, dat is onze natuur. Maar soms loopt het leven niet zoals gewenst, en soms doet dat dingen met je hoofd, met hoe je naar de wereld kijkt en jouw plekje in die wereld. En soms is naar de klote gaan dan de enige optie, omdat je niet weet hóe je moet leven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik denk dat iemands verhaal zelden zo 'simpel' is.
Ik vind je arm erafzagen ook achterlijk, maar als je in een rotsspleet vastzit en je kan zo je leven redden, dan heb ik er diepe bewondering voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.Vooralsnog vind ik het compleet achterlijk.
Net zeg je nog dat je de destructieve zelf van de mens niet moet onderschatten. Wat is het nu?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook dat. Je helpt jezelf niet naar de klote, omdat je simpelweg naar de klote wil. Niemand wil dat, we willen overleven, we willen geluk proeven, dat is onze natuur. Maar soms loopt het leven niet zoals gewenst, en soms doet dat dingen met je hoofd, met hoe je naar de wereld kijkt en jouw plekje in die wereld. En soms is naar de klote gaan dan de enige optie, omdat je niet weet hóe je moet leven.
Is het voor ons ja.... maar voor mensen die in zulke omstandigheden leven niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.Vooralsnog vind ik het compleet achterlijk.
Ja, want dat is ook echt hetzelfde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind je arm erafzagen ook achterlijk, maar als je in een rotsspleet vastzit en je kan zo je leven redden, dan heb ik er diepe bewondering voor.
Het is gewoon voor heel veel mensen hier niet in te schatten hoe zwaar het leven voor sommige mensen is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook dat. Je helpt jezelf niet naar de klote, omdat je simpelweg naar de klote wil. Niemand wil dat, we willen overleven, we willen geluk proeven, dat is onze natuur. Maar soms loopt het leven niet zoals gewenst, en soms doet dat dingen met je hoofd, met hoe je naar de wereld kijkt en jouw plekje in die wereld. En soms is naar de klote gaan dan de enige optie, omdat je niet weet hóe je moet leven.
Ik heb nergens gezegd dat dat destructieve de natuur van de mens is. Dat is het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je de destructieve zelf van de mens niet moet onderschatten. Wat is het nu?
Wees blij.... ik heb sowieso geen behoefte om te "slikken"quote:
Ik weet het. Ik heb 12 stemmen "verdiend". Zoveel drugs doe ik niet, maar het lijkt al gauw veel bij sommigen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is goed met je. Je kent mij en mijn vrienden niet. Maar denk wat je wilt, dat doe ik ook.
Proest, zwaar flikker opquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon voor heel veel mensen hier niet in te schatten hoe zwaar het leven voor sommige mensen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |