Volgens mij heb je bij Krokodil sowieso geen kans. Waar je van heroine eventueel nog af kan kicken, vernietigt die drug je gewoon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De kick van het toch proberen misschien?
Teveel van elke drug ga je dood, ieder z'n ding toch, ik lig er niet wakker van. Iemand z'n eigen domme schuld.
Sowieso bij bijna elk bedrijf welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die kan je toch altijd wel bij een ambtelijke instelling uitreiken?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Daarom zeg ik, als je dan toch dood wilt, want dat ga je met die drug, dan kan je het toch net zo goed snel en pijnloos doen?
Samzz heeft geen papa die haar tieten aan de buurman verkocht, dat merk je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het leven zo simpel was. Denk niet dat het dat is.
Mag hopen dat dat het ooit is mocht die tijd komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Daarom zeg ik, als je dan toch dood wilt, want dat ga je met die drug, dan kan je het toch net zo goed snel en pijnloos doen?
Ik denk dat je al flink naar de klote bent voor je aan zoiets begint.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen is op de hoogte van de gevolgen er van.
Het is goedkoop en tegen de tijd dat je huid enzo er aan gaat ben je al verslaafd.
Dit dus!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat je al flink naar de klote bent voor je aan zoiets begint.
Ik ook niet. En ik vind het een gemis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Samzz heeft geen papa die haar tieten aan de buurman verkocht, dat merk je.
Nouja als ik die beelden zo zag vraag ik me echt af welk steekje ze los hebben zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij Krokodil sowieso geen kans. Waar je van heroine eventueel nog af kan kicken, vernietigt die drug je gewoon.
De nieuwe jurkjes prijken al op de deurmat. Sommigen hebben niet eens een deurmat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga de discussie maar niet aan, denk niet dat het zin heeft.
Ja dat ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Dat gebeurt praktisch meteen, dacht ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen is op de hoogte van de gevolgen er van.
Het is goedkoop en tegen de tijd dat je huid enzo er aan gaat ben je al verslaafd.
Precies. Het is een illusie om te denken dat mensen met hun volle verstand aan zoiets beginnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo flauw te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Samzz heeft geen papa die haar tieten aan de buurman verkocht, dat merk je.
Drugs zijn slecht, maar je lamzuipen op de Zwarte Cross is cool.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Het is een illusie om te denken dat mensen met hun volle verstand aan zoiets beginnen.
Alcohol is ook een drugquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drugs zijn slecht, maar je lamzuipen op de Zwarte Cross is cool.
Ik breng het graag terug naar persoonlijke omstandigheden. Die komen toch het beste aan.quote:
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discussie aan. Echt niet.quote:
En ik denk dat iemands verhaal zelden zo 'simpel' is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Het is een illusie om te denken dat mensen met hun volle verstand aan zoiets beginnen.
Je vrienden wel.quote:
Alcoholgebruikers zorgen jaarlijks nog altijd voor meer doden en vele hogere kosten dan drugs gebruikersquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch heeft een doodsangst voor naalden hebben soms voordelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
Nee, zodra je misprikt, krijg je die abcessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |