Ah wel lief, maar hoeft niet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]<---- Zo, maar dan ook nog mascara op mijn kin. En neus. En wangen. En tieten.
(Dat laatste is niet waar maar soms zeg ik dingen om jullie tevreden te houden.)
Liever een Q-tje.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een paarse krokodil..... jaaaa... die staat daar......
Goed spul, en leuk geprijsdquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kroko, kroko, kroko dil
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Ik snap oprecht niet wat mensen er toe zet dat soort drugs te gebruiken. Echt niet.quote:
Die kan je toch altijd wel bij een ambtelijke instelling uitreiken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
De Paarse krokodil award. Die hebben we nog eens uitgereikt aan iemand op een zeker ministerie
Jij kan je -gelukkig- een leven op de Siberische prairie niet voorstellen. De kou en de hitte maken je gek. En het gebrek aan vooruitzichten. Prostitutie, schrijnende armoede, alcoholisme als norm, etc.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze beide even sterk zijn, maakt het niet uit en als ze allebei verschillend zijn, merk je het vanzelf.Ja drama ja.....ik ben gewoon niet aan die fuckdingen gewend... en de laatste keer met de ander type lenzen heb ik een stukje meer van mijn hoornvlies vernageld... maar hee what the heckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ogen zijn inwisselbaar![]()
Onderschat de destructieve neigingen van de mens niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat mensen er toe zet dat soort drugs te gebruiken. Echt niet.
Als je daaraan verslaafd raakt ga je dood, 100%. Dan kan je toch net zo goed meteen een kogel door je kop jagen? Of is dat te makkelijk?
ach, alcoholisme is bij sommigen hier ook niet vreemd.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan je -gelukkig- een leven op de Siberische prairie niet voorstellen. De kou en de hitte maken je gek. En het gebrek aan vooruitzichten. Prostitutie, schrijnende armoede, alcoholisme als norm, etc.
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
De kick van het toch proberen misschien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat mensen er toe zet dat soort drugs te gebruiken. Echt niet.
Als je daaraan verslaafd raakt ga je dood, 100%. Dan kan je toch net zo goed meteen een kogel door je kop jagen? Of is dat te makkelijk?
Die zag ik vandaag ook liggen. Joppie vond ik niet zo. Oorlog neem ik nooit, denk niet dat het iets voor mij is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zag vandaag trouwens dat Croky de strijd is aangegaan met Lays.... ipv Patatje Joppie hebben zij nu Patatje Oorlog
Ja. Daarom zeg ik, als je dan toch dood wilt, want dat ga je met die drug, dan kan je het toch net zo goed snel en pijnloos doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan je -gelukkig- een leven op de Siberische prairie niet voorstellen. De kou en de hitte maken je gek. En het gebrek aan vooruitzichten. Prostitutie, schrijnende armoede, alcoholisme als norm, etc.
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Ik neem altijd oorlog zonder kogels (uitjes)quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag ook liggen. Joppie vond ik niet zo. Oorlog neem ik nooit, denk niet dat het iets voor mij is.
zag je dat nu pasquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zag vandaag trouwens dat Croky de strijd is aangegaan met Lays.... ipv Patatje Joppie hebben zij nu Patatje Oorlog
Dat zal best, maar dat haalt het niet bij de Russen. Levensverwachting Russische man 57 jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ach, alcoholisme is bij sommigen hier ook niet vreemd.....
Ik wel. En ze zijn wel echt fascinerend. Ik ken geen enkele drug die zoiets met een lichaam doet na een paar keer gebruiken. Echt absurd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Onderschat de destructieve neigingen van de mens niet.
(Filmpje niet gezien trouwens.)
Zou mooi zijn als het leven zo simpel was. Denk niet dat het dat is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Daarom zeg ik, als je dan toch dood wilt, want dat ga je met die drug, dan kan je het toch net zo goed snel en pijnloos doen?
Ik ga de discussie maar niet aan, denk niet dat het zin heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat haalt het niet bij de Russen. Levensverwachting Russische man 57 jaar.![]()
Rusland is in potentie het allermachtigste land ter wereld. Alleen het is er een teringzooi.
Niet iedereen is op de hoogte van de gevolgen er van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |