Ik gok 'whatever'quote:
Je mag gerust een andere mening hebben. Maar wij mogen dan weer iets van die mening vinden. Mooi he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dt zeg ik ook niet, vind het alleen triest dat je blijkbaar geen andere mening mag hebben
Uiteraard, zelf beleef ik absoluut geen lol aan het aanschouwen van al die borsten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
Ah dus ze dienen enkel als veer in je vrouwtjes bips!
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die ban de enige hinder is, dan zijn er topics waar je wel terecht kan.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn mening is overigens wel genuanceerder hoor.Maar dit is de Foks, daar hoeft dat niet.
Niet dat ik de tieten van MM wil zien. 1 keer in een filmpje was genoeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.
Jij doet flauw.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
whatever, omdat ik al eerder had gevraag of ze me wou laten.
Populair topic, dus veel pageviews. Daar wil Danny vast z'n inkomsten uithalen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.
Wilde je beweren dat je de discussie van net niet constructief vond?quote:
Altruïstische boobsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, zelf beleef ik absoluut geen lol aan het aanschouwen van al die borsten.
Dit topic kost je mensenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Populair topic, dus veel pageviews. Daar wil Danny vast z'n inkomsten uithalen.
alsof wij op banners klikkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Populair topic, dus veel pageviews. Daar wil Danny vast z'n inkomsten uithalen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je de discussie van net niet constructief vond?
En morgen zijn we het vergetenquote:
Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En morgen zijn we het vergeten
Die filmpjes zouden trouwens goed in een horrorfilm passen.
Schnappi's Revengequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En morgen zijn we het vergeten
Die filmpjes zouden trouwens goed in een horrorfilm passen.
Die krokodilleren tas zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
Toffe film!quote:
Dat is onaardig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan niet, die had ik al van je gejat en in de fik gestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |