Strompelend naar je waterputje. Met -53 op de thermometer. Geen vreten in huis. En de AH to go is net dicht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar slaat het wel of niet hebben van benen op?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, na al dit zwartgallige..... tijd voor TETTEN!!!!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kan het niet gewoon weer over tieten gaan ofzo?`
Als jij die nou eens even post danquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er op die manier instaat, maar ik vind het zó jammer dat er niet gezien lijkt te worden waarom mensen tot zo'n daad overgaan. Het is niet gewoon dom gedrag, het is pure wanhoop.
Dat mocht niet meer van missb. We kunnen er wel over PM'en als je wil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
En die doet je niets. Dan komt het niet meer goed vrees ik voor je.quote:
Oh wacht, ze mogen best hoor. Niks tegen tieten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mocht niet meer van missb. We kunnen er wel over PM'en als je wil.
Ik heb al aangegeven dat ik ook totaal niet snap wat mensen tot zoiets kan drijven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er op die manier instaat, maar ik vind het zó jammer dat er niet gezien lijkt te worden waarom mensen tot zo'n daad overgaan. Het is niet gewoon dom gedrag, het is pure wanhoop.
Hoe gaat het met je tieten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga eens naar Siberie toe.... leef een week met die mensen.... misschien snap je het dan welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven dat ik ook totaal niet snap wat mensen tot zoiets kan drijven.Ik kan er echt met m'n kop niet bij. En ja, dan vind ik het wél eigen schuld als je uiteindelijk je been moet missen doordat je aan dergelijke drugs begint.
Ik vond het een prachtige, maar depressieve film. Heel erg mooi en diep triest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die doet je niets. Dan komt het niet meer goed vrees ik voor je.
Niemand heeft het over schuld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven dat ik ook totaal niet snap wat mensen tot zoiets kan drijven.Ik kan er echt met m'n kop niet bij. En ja, dan vind ik het wél eigen schuld als je uiteindelijk je been moet missen doordat je aan dergelijke drugs begint.
Nee. Ik ga niet naar Siberië toe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga eens naar Siberie toe.... leef een week met die mensen.... misschien snap je het dan wel
Komtie dan...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, ze mogen best hoor. Niks tegen tieten.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komtie dan...
Laat ze es zien, dat praat wat makkelijker.
Als jij dat er uit opmaakt, snap je niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ik weet niet wat triester is, die mensen of het niet respecteren dat een ander er anders over denkt.
Met je mond vol tanden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komtie dan...
heb ze vanavond nog gepostquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komtie dan...
Partypooper.quote:
Oh, dat idee heb ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ik weet niet wat triester is, die mensen of het niet respecteren dat een ander er anders over denkt.
Que?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij dat er uit opmaakt, snap je niet wat ik bedoel.
Jij hebt daar boobs, jij mag helemaal niet zeuren!quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat idee heb ik niet.L-E en MissB blijven imo gewoon normaal hun punt verkondigen en snappen ook wat ik bedoel.
Niet gezien, maar op basis van ervaring uit het verleden durf ik wel te beweren dat ze vast niet nakend waren.quote:
Dat durft nu helemaal niemand meer natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gezien, maar op basis van ervaring uit het verleden durf ik wel te beweren dat ze vast niet nakend waren.
En gelukkig kan jij dat wel zonder persoonlijk aan te gaan vallenquote:
Pas je op je benen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga maar eens als rijke hypocriet een lekker filmpje kijken waar veel negers doodgaan.
Een fijne avond allen.
Ik wil zoveel mogelijk andere boobs zien. En iedere keer als ik een stel zie, zeg ik tegen MissMSX: ze zijn bij lange na niet zo mooi als die van jou.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Jij hebt daar boobs, jij mag helemaal niet zeuren!
nee in n keigave nieuwe bh en ik wil geen banquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gezien, maar op basis van ervaring uit het verleden durf ik wel te beweren dat ze vast niet nakend waren.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gelukkig kan jij dat wel zonder persoonlijk aan te gaan vallen
Dan verandert er dus niks.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
Dat durft nu helemaal niemand meer natuurlijk
Ah dus ze dienen enkel als veer in je vrouwtjes bips!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk andere boobs zien. En iedere keer als ik een stel zie, zeg ik tegen MissMSX: ze zijn bij lange na niet zo mooi als die van jou.
Dt zeg ik ook niet, vind het alleen triest dat je blijkbaar geen andere mening mag hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat idee heb ik niet.L-E en MissB blijven imo gewoon normaal hun punt verkondigen en snappen ook wat ik bedoel.
Als die ban de enige hinder is, dan zijn er topics waar je wel terecht kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
nee in n keigave nieuwe bh en ik wil geen ban
Mijn mening is overigens wel genuanceerder hoor.quote:
Jawel, we hebben nu iets om ons achter te verschuilenquote:
Dat mag, voor zover ik zie, alleen van Mata niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dt zeg ik ook niet, vind het alleen triest dat je blijkbaar geen andere mening mag hebben
Ik gok 'whatever'quote:
Je mag gerust een andere mening hebben. Maar wij mogen dan weer iets van die mening vinden. Mooi he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dt zeg ik ook niet, vind het alleen triest dat je blijkbaar geen andere mening mag hebben
Uiteraard, zelf beleef ik absoluut geen lol aan het aanschouwen van al die borsten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
Ah dus ze dienen enkel als veer in je vrouwtjes bips!
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die ban de enige hinder is, dan zijn er topics waar je wel terecht kan.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn mening is overigens wel genuanceerder hoor.Maar dit is de Foks, daar hoeft dat niet.
Niet dat ik de tieten van MM wil zien. 1 keer in een filmpje was genoeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.
Jij doet flauw.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
whatever, omdat ik al eerder had gevraag of ze me wou laten.
Populair topic, dus veel pageviews. Daar wil Danny vast z'n inkomsten uithalen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
Ze kunnen tegenwoordig uitzondering maken per topic. Ik denk dat singles in aanmerking moet komen. Aangezien we de meest populaire reeks zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |