Dus jij was het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef coban het volgende:
Ga aan mensen in de trein likken, doe ik ook altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Dude, zit jij voor me in de trein?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja en JELLE PUMMELS van het STELLA MARIS, je bent geslaagd! Je leraar zit achter me en heeft net z'n mond voorbij geluld...
Hahahahah.....Meer!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Groetjens van deze mevrouw:
[ afbeelding ]
ooooooohhh!! steel haar tas dan ! mietje !quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Hyvesquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Zolder het volgende:
Zoek die jelle pummels op hyves en laat het hem weten
Doe maar groetjes terugquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
ill do herquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Maak er 1 met een briefje met "FOK!" erop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
plak het op haar kop danquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:13 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Maak er 1 met een briefje met "FOK!" erop.
Haha toen je het zei zag ik het pas en moest ik keihard lollen, ze is nu wakker en kijkt me aan alsof ik een mongool benquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Zie ook hoe die vrouw met 1 hand dr tas nog vast heeft.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Zie ook hoe die vrouw met 1 hand dr tas nog vast heeft.
picsquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
ze is nu wakker en kijkt me aan alsof ik een mongool ben
Mooi rood is niet Lelijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Deze mooiboy zegt ook hallo:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Paul, zat jij in de trein vandaag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo terug.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zit ik altijd helemaal voorin in de trein. Want als we dan aankomen op het juiste perron loop ik naar van die mensen die achterin zaten en daar uitstappen om te melden dat ik er eerder was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef zoekeenleven het volgende:
ga rennen in de trein dan ben je er sneller
de toiletquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef zovty het volgende:
Doe alsof je een bom op de toilet hebt achtergelaten.
zit jij toevallig ook in zo'n mentale instelling of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daarom zit ik altijd helemaal voorin in de trein. Want als we dan aankomen op het juiste perron loop ik naar van die mensen die achterin zaten en daar uitstappen om te melden dat ik er eerder was.
Waarom? Dat is heel normaal...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
zit jij toevallig ook in zo'n mentale instelling of valt dat wel mee?
Zo, jij bent stoer TS.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk...
Onze chicka bonita is een lekker zelfgesmeerd bammetje aan het eten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het niet eens durven toegeven als ik haar zou herkennen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Dhaha het volgende:
Ik hoop echt dat iemand haar herkent en haar hierop wijst waarna TS in de problemen komt.
Wat zit je te haten mang? Sorry dat ik ook in de trein zit en een klein beetje vertier wil hebben... Volgende keer regel je zelf je Prem-geluidsfragmentjes-van-een-boze-Hagenees maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef porsche1 het volgende:
TS, ik hoop dat de politie ook bij jou thuis komt.
mee eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens durven toegeven als ik haar zou herkennen.
meer picsquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:29 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat zit je te haten mang? Sorry dat ik ook in de trein zit en een klein beetje vertier wil hebben... Volgende keer regel je zelf je Prem-geluidsfragmentjes-van-een-boze-Hagenees maar
Paul, zat jij in de trein vandaag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:29 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat zit je te haten mang? Sorry dat ik ook in de trein zit en een klein beetje vertier wil hebben... Volgende keer regel je zelf je Prem-geluidsfragmentjes-van-een-boze-Hagenees maar
Nou ma, dan moet jij even net doen of je slaapt en daarna doen of je boos bent want dan kan ik een topic maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
volgens mij is het gewoon de moeder van TS die doet alsof ze niets ziet.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou ma, dan moet jij even net doen of je slaapt en daarna doen of je boos bent want dan kan ik een topic maken.
Pics.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:33 schreef KeFFuR1208 het volgende:
YESS DE RAILCATERING KOMT ERAAN!! Moeilijk droge bek van het zuipen gisteravond... Onee kut, die aap heeft alleen koffie enzo
Smegma, dit kan toch niet wat de TS doet.quote:
SNITCH!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Smegma, dit kan toch niet wat de TS doet.
Ik heb er ook problemen mee gekregen...
Zit niet zo te zeiken! In zo wat elk topic sta je de hulp modje te spelen. Echt zielig. Gewoon je bek houden!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Terecht dat jij er problemen mee hebt gekregen... maar dit topic is gewoon goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Behoorlijk sneu inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken! In zo wat elk topic sta je de hulp modje te spelen. Echt zielig. Gewoon je bek houden!
Dit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken! In zo wat elk topic sta je de hulp modje te spelen. Echt zielig. Gewoon je bek houden!
Haha ja, misschien keek ze net toen hij een nieuwe foto maakte. Dan moet die foto ook zeker gepost worden!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik gok op die vrouw waar hij foto's van maakte en poste.
Kut, verkeerde kloon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kansloos, zonder goedkeuring foto's van mensen openbaar op het internet zetten
Uiteraard weer door een of andere anoniem klootzakje zonder foto's in zijn fotoboek...
Ik snap eigenlijk niet dat de admins / mods dit toestaan, maar goed...
Ja mang toen werd die lopende thermoskan echt kk boosquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik moet zo eerste klas gaan zitten om m'n telefoon op te laden denk ik
Telefoon aan de resolutie te zien.quote:
Ga niet huilen, als je een foto van me wilt kun je dat gewoon vragen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kansloos, zonder goedkeuring foto's van mensen openbaar op het internet zetten
Uiteraard weer door een of andere anoniem klootzakje zonder foto's in zijn fotoboek...
Ik snap eigenlijk niet dat de admins / mods dit toestaan, maar goed...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ga niet huilen, als je een foto van me wilt kun je dat gewoon vragen...
Mag ik een foto van je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:quote:
Ik wil een foto van waar je helemaal op staat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Als je goed zoekt in m'n history kan je m'n zusje ook nog vinden... Mag ik nu weer foto's plaatsen van achteloze mensen?
Ja, ga maar weer verder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Als je goed zoekt in m'n history kan je m'n zusje ook nog vinden... Mag ik nu weer foto's plaatsen van achteloze mensen?
Deze man is echt grappig. Meer Pics graag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Ik zie een bobbel waar je piemel zit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Soppenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
... in de trein van Maastricht naar Alkmaar en ik verveel me. Zeg me wat ik moet doen!!1!
Waarom steeds van die homo dingen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef Dhaha het volgende:
Fappen op de wc en in dat flesje klaarkomen en dan pics posten van het flesje.
Ik vraag het mij ook af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Waarom steeds van die homo dingen?
homofoobquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Waarom steeds van die homo dingen?
Je wil gewoon zaad zien viezerik
Niet waar maar jij bent wel homofoobquote:
Zoek maar even in m'n history en plaats ze hier, geen zin om dat allemaal op te zoeken...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Dimens het volgende:
Wat een homo's, vragen om pics van een man.![]()
Kun je niet beter pics van je zusje plaatsen TS?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus jij was het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
En pics van je zusje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja, morgen moet ik hetzelfde stuk weer terug. Bij genoeg animo zal ik mijn treinervaringen dan wel weer posten (als porsch1 en SSB daarmee instemmen).
animo aanwezigquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja, morgen moet ik hetzelfde stuk weer terug. Bij genoeg animo zal ik mijn treinervaringen dan wel weer posten (als porsche1 en SSB daarmee instemmen).
Vergeet de pics van het zaad in het flesje niet speciaal voor Dhahaquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja, morgen moet ik hetzelfde stuk weer terug. Bij genoeg animo zal ik mijn treinervaringen dan wel weer posten (als porsche1 en SSB daarmee instemmen).
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Geen zin om te fappen alhoewel m'n chickie er nog steeds zit en op haar kan ik ZEKER fappen... Jammer dat ze me totaal niet ziet zitten, ze is maar gaan lezen uit verveling...
[ afbeelding ]
Loop door de trein om te zien of er een lekker jong kipje te zien is en zet deze op Fok!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nog 20% batterij mensen, wat moet ik nog op de gevoelige plaat zetten voordat het over en uit is?
sowieso had jou topic ook nog een lekker wijf nodig ( rechts)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dit topic heeft een neger uit Utrecht nodig:
[ afbeelding ]
Tevens zal ik zo kijken of er nog lekkere kippetjes in de intercity zitten
Op zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
sowieso had jou topic ook nog een lekker wijf nodig ( rechts)
Leuke foto, al staat die vrouw er ook niet al te charmant op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dit topic heeft een neger uit Utrecht nodig:
[ afbeelding ]
Tevens zal ik zo kijken of er nog lekkere kippetjes in de intercity zitten
Jij zit altijd want je bent te dik om te lopen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij zit altijd want je bent te dik om te lopen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja dat ben ik dus vergeten in m'n tas te stoppen: m'n oplader. 10% batterij over, wish me luck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cola over me toetsenbord.... Dank jequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja hij zit al een tijdje tegenover me:
[ afbeelding ]
Wel een baas, die kerel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen zou moeten weten dat Socios er niet zo uit ziet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maakt niks uit toch grappig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iedereen zou moeten weten dat Socios er niet zo uit ziet.
Ik kon er niet om lachen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Maakt niks uit toch grappig.
Ja leuk man, een topic wat zich herhaald. Eigenlijk gewoon een kopie van een beroemde FOK!ker.quote:
Lees/reageer dan ook niet in dit topic als je het niet leuk vindtquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja leuk man, een topic wat zich herhaald. Eigenlijk gewoon een kopie van een beroemde FOK!ker.
okee nou groetjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja leuk man, een topic wat zich herhaald. Eigenlijk gewoon een kopie van een beroemde FOK!ker.
Ja nee, dit soort dingen moeten gewoon niet herhaald worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:00 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Lees/reageer dan ook niet in dit topic als je het niet leuk vindt
Oh, maar dit is vele malen beter, maak je daar maar niet druk om.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
triest ventjequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja nee, dit soort dingen moeten gewoon niet herhaald worden.
Ik kan er ook niet aan doen dat nieuwe flikkers het niet kennen, maar dat is nog geen reden om zoeen succes topic wat die toffe FOK!user toen had gemaakt.
gelijk geen trek meer in je eten met zo'n nergerin, straks zit er nog een neger in XDXDXDquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
God vergeef het me, maar deze MOEST ik gewoon schieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens was me negerinnetje aan het werk:
[ afbeelding ]
Ik wel en ik voel me slechtquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Dat vind ik eigenlijk best zielig hoor die eerste 2 foto's![]()
Moest er niet om lachen, sorry
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
God vergeef het me, maar deze MOEST ik gewoon schieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens was me negerinnetje aan het werk:
[ afbeelding ]
Ja leuk man, gehandicapte mensen op de foto zetten. Heel grappig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Net als jij[ afbeelding ]
Dit is gewoon een beter topic dan dat van jou, deal with it
Post hier dan een foto van je eigen lelijke hoofd...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt zie je ook een gehandicapte, dus zo erg is het allemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja leuk man, gehandicapte mensen op de foto zetten. Heel grappig.
Stel je niet aan man, het is gewoon grappigquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Post hier dan een foto van je eigen lelijke hoofd...
Of vraag die mensen tenminste op toestemming...
Jaloerse kleuterquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja leuk man, gehandicapte mensen op de foto zetten. Heel grappig.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
Zwakzinnige achterlijke teringlijer.
Zomaar foto's van mensen maken is al zielig, maar als je op een internet forum stoer wilt doen door wat gehandicapte uit te lachen dan ben je wel de meeste trieste persoon die er bestaat.
Eensch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
Zomaar foto's van mensen maken is al zielig, maar als je op een internet forum stoer wilt doen door wat gehandicapte uit te lachen dan ben je wel de meeste trieste persoon die er bestaat.
Subtiel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
En Porsche1, dat is ook een mongoolquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Myraela het volgende:
Verder gaan we in dit topic nu TS bashen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En Porsche1, dat is ook een mongool
quote:
Zegt de man die een topic maakt over iemand die dik is en een bril heeft.quote:
quote:Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek.
Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit.
Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen.
Ik maak geen foto's van gehandicapte mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zegt de man die een topic maakt over iemand die dik is en een bril heeft.
Paul, zat jij in de trein vandaag?
[..]
Ja mijn topics bevatten nog enig fatsoen, dat is het verschil...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, het is gewoon grappig
Wij lachen toch ook om jou
Dit, hij maakt toch ook van die mensen in de trein een foto?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef JApieman het volgende:
Wat boeit het nou of het een foto is van een gehandicapte is of van een 'normaal' persoon.die gehandicapte heeft meer rechten ofzo?
Jij hebt toch ook een foto van je zus gepost die niet helemaal 100 is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Grappig hoor, foto's van gehandicapten op internet posten, kankersneu kereltje dat je d'r bent
Was het leuk, voor het eerst naar buiten gaan?
Gooi dit achterlijke topic aub gewoon dicht en verwijder die pics Myr of Smeg
En toch maak jij foto's van iemands bovenbenen, ik denk niet dat diegene daar wel zo blij mee wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik maak geen foto's van gehandicapte mensen.
Dat is gewoon triest om te doen.
Tja het is extra zielig en minder grappig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef JApieman het volgende:
Wat boeit het nou of het een foto is van een gehandicapte is of van een 'normaal' persoon.die gehandicapte heeft meer rechten ofzo?
Gast hou je bek, je bent zelf niet helemaal 100...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een foto van je zus gepost die niet helemaal 100 is?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast hou je bek, je bent zelf niet helemaal 100...
Wat ook gewoon sneu is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit, hij maakt toch ook van die mensen in de trein een foto?
Niet zo huilie mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |