Eensch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
Zwakzinnige achterlijke teringlijer.
Zomaar foto's van mensen maken is al zielig, maar als je op een internet forum stoer wilt doen door wat gehandicapte uit te lachen dan ben je wel de meeste trieste persoon die er bestaat.
Subtiel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
Zwakzinnige achterlijke teringlijer.
Zomaar foto's van mensen maken is al zielig, maar als je op een internet forum stoer wilt doen door wat gehandicapte uit te lachen dan ben je wel de meeste trieste persoon die er bestaat.
En Porsche1, dat is ook een mongoolquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Myraela het volgende:
Verder gaan we in dit topic nu TS bashen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En Porsche1, dat is ook een mongool
quote:
Zegt de man die een topic maakt over iemand die dik is en een bril heeft.quote:
quote:Deze vent droeg een bril, had fucking dikke boven benen. (heb daar een foto van) Ook las hij een boek.
Ik werd helemaal onpasselijk door deze meneer, hij verneukte heel mijn dagje weg. Puur omdat hij zo smerig dik was. Ik hoop dat hij hier ook op FOK! zit.
Hij deed mij in iedergeval denken aan Paul. Dat is ook zoeen smerige dikzak. Zoeen vieze vetklep. Paul drinkt ook wel eens bier heb ik vernomen.
Ik maak geen foto's van gehandicapte mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zegt de man die een topic maakt over iemand die dik is en een bril heeft.
Paul, zat jij in de trein vandaag?
[..]
Ja mijn topics bevatten nog enig fatsoen, dat is het verschil...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, het is gewoon grappig
Wij lachen toch ook om jou
Dit, hij maakt toch ook van die mensen in de trein een foto?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef JApieman het volgende:
Wat boeit het nou of het een foto is van een gehandicapte is of van een 'normaal' persoon.die gehandicapte heeft meer rechten ofzo?
Jij hebt toch ook een foto van je zus gepost die niet helemaal 100 is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Grappig hoor, foto's van gehandicapten op internet posten, kankersneu kereltje dat je d'r bent
Was het leuk, voor het eerst naar buiten gaan?
Gooi dit achterlijke topic aub gewoon dicht en verwijder die pics Myr of Smeg
En toch maak jij foto's van iemands bovenbenen, ik denk niet dat diegene daar wel zo blij mee wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik maak geen foto's van gehandicapte mensen.
Dat is gewoon triest om te doen.
Tja het is extra zielig en minder grappig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef JApieman het volgende:
Wat boeit het nou of het een foto is van een gehandicapte is of van een 'normaal' persoon.die gehandicapte heeft meer rechten ofzo?
Gast hou je bek, je bent zelf niet helemaal 100...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een foto van je zus gepost die niet helemaal 100 is?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast hou je bek, je bent zelf niet helemaal 100...
Wat ook gewoon sneu is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit, hij maakt toch ook van die mensen in de trein een foto?
Niet zo huilie mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |